Šta je novo?

Battlefield 4

Moje misljenje je da je ovo sve PR.

Jer kada izadje bilo koja nova BF igra, i izadje na konzolama i PC-u, opet ce sve da bude na minimumu da serveri ne bi kostali puno i da moze da se igra na konzolama i PC-u na indentican nacin kako konzole ne bi gubile musterije.

Mogu oni da se igraju i povecavaju kada je opao broj igraca za 90%. Ali kada je upitanju launch nove igre, nema nista od ovoga.
 
Ja baš mislim da će većinu novih stvari koje isprobavaju u CTE ubaciti u novu BF igru. U BF4 ne, ali BF5 bi trebao da dobije sve ili barem one najznačajnije promene. BF4 je bio žestoko ispljuvan (sa pravom) najviše zbog tehničkih nedostataka koji su bili baš frustrirajući. Hardline je fail, iz drugih razloga ali je ipak fail. Imajući u vidu šta sve DICE LA isprobava u CTE i da su dve prethodne BF igre prilično razočaravajuće mislim da će BF5, barem sa tehničke strane biti najutegnutiji BF naslov do sada. Za gejmplej sa druge strane nisam toliki optimista, ipak je izdavač EA a oni će tražiti Betlpekove, milion unlockova, gedžeta itd.
 
Na žalost, za takve tvrdnje, da ce BF5 biti utegnut i ispeglan nema pokrica. Ja, vidjevši da je BF4 zapravo BF3.1, mislio sam da ce bas BF4 biti utegnut jer je 90% ista igra pa su ako nista, usavršili ono sto imaju.

A rezultat je takav da i nakon dvije godine peglanja četvorke, kada iz BF4 odes u BF3, vidis koliko je BF3 "more responsive" i kakav je šit BF4 i koliko je troma. Interaktivcnos i responsive time su nebo i zemlja. A ista je stvar i sa hardfailom. Ni dans dan BF4 nema uredan zvuk niti je na nivou BF3 niti su uspjeli balansiorati spawn i preurediti mape za sve modove.

A moze se otici korak u nazad od BF3 i vidjeti koliko je bolji hendling bio vozila u BC2 u odnosu i na BF3 i na BF4. Samo EA i DICE mogu pokvariti i ono sto imaju i ici u nazad sa razvojem.

Moze tikrate biti 300, igra tehnički iz temelja ne valja.
 
Poslednja izmena:
Živi bili pa videli. Ovo što DICE LA radi sa CTE mi daje za pravo da budem umereni optimista u vezi sa BF5. Još samo da oni, a ne ovi iz Stokholma budu glavni na BF5.
 
i kad bi ovaj tickrate mogao da se ocekuje?

Samo na CTE, tesko da ce to da stigne u BF4, u BF5 mozda, pod uslovom ako bude neko hteo da ga kupi...

Ja baš mislim da će većinu novih stvari koje isprobavaju u CTE ubaciti u novu BF igru. U BF4 ne, ali BF5 bi trebao da dobije sve ili barem one najznačajnije promene. BF4 je bio žestoko ispljuvan (sa pravom) najviše zbog tehničkih nedostataka koji su bili baš frustrirajući. Hardline je fail, iz drugih razloga ali je ipak fail. Imajući u vidu šta sve DICE LA isprobava u CTE i da su dve prethodne BF igre prilično razočaravajuće mislim da će BF5, barem sa tehničke strane biti najutegnutiji BF naslov do sada. Za gejmplej sa druge strane nisam toliki optimista, ipak je izdavač EA a oni će tražiti Betlpekove, milion unlockova, gedžeta itd.

Pa ne isprobavaju dzabe, nekome je u EA doslo iz dupeta u glavu ali sve i da docekamo 120Hz u BF5, ostaje nam problem dizajniranja mapa, gejmpleja, balansa vozila i oruzja, kolorita u igri...
 
Meni je najveca mana igre kolorit. Ne vidim ni jednog protivnika ako se ne pomera (kao da su stopljeni sa okolinom), a taj problem nemam ni u bc2 ni u bf3. Posebno vazi za Zavod, ali i na ostalim mapama. Ima jos gomila drugih meni manje iritantnih mana,ali dok ovu prvu ne isprave, nema leba meni tu od igranja (a nikad je nece ispraviti).
 
Upravljanje bf3 vozilima je mnogo bolje odradjeno, ali zato bf4 ima bolji balans. Cetvorku nisam skoro igrao, a u trojku udjem ponekad mada me uhvati muka kad vidim koliko su vozila na ruskoj strani unakazena, sem tenkova. Recimo tunguska iz prvog lica je uzas za hardcore, em troma em prljav ekran. To ko je testirao treba ga streljati. Sem ako im usa nije platila da zezaju Ruse. Mape na 4 su prepunjene glupostima.
Cetvorku sam kupio na samom pocetku po inerciji, ne zalim samo zbog tog dobrog balansa i gledanja heli i jet pi****a kako kukaju jer malo cesce ginu, ali 5 mora da bude bas dobar da bih uzeo, bar po punoj ceni na pocetku.
 
Gledam i ne verujem, Bf4 CTE 120Hz ima manji latency nego CS:GO


 
Jos samo kada bi ljudi koji placaju servere pristali na to... i kada bi postojala opcija na battlenetu da mozeš da vidiš postavke servera za network.
 
Mene zanima koliko bi bandwidth-a (tacnije upload) bilo potrebno za 120Hz server sa 64 igraca. Negde videh da je to 1Mbit/s ali nisam nesto siguran

haha lol, da li to ovaj video predstavlja 120hz? .... ali momenti oko 1:19 ... komedija.

60Hz
 
Po testovima, 12KB/s za 10 igraca. Ne vjerujem ni da je 100KB.
 
Poslednja izmena:
Lepo od njih sto bar nesto inoviraju. Mada, davno nisam igrao,ali cini mi se da si makar sebe ako ne druge cuo drugacije ako hodas/pucas u raznim okruzenjima?
 
Poslednja izmena:
Sredice je taman do 2020 kada se i nama otvori prvo poglavlje za Evropu i kad ne ostane ni igraca niti sitih stanovnika.
 
Lepo od njih sto bar nesto inoviraju. Mada, davno nisam igrao,ali cini mi se da si makar sebe ako ne druge cuo drugacije ako hodas/pucas u raznim okruzenjima?

Jeste nesto slicno ali opet nije bilo toliko dobro, pogotovo interakcija sa razlicitim materijalima jer generalno sve zvuci isto, kao da je jedan isti materijal. Killzone SF ima ovo odlicno reseno i procesira sample interakciju sa gomilom materijala, ali meni se generalno zvuk ne svidja jer je nekako previse tup, ali sto se tice tehnikalija je veoma, veoma dobar.

Inace, nadam se da ce da ovo iskoriste i unaprede za novi SW a i verovatno novi Battlefield jer su vise smorili sa next-gen grafikom a zvuk nikako da napreduje. O fizici koja je po meni mozda i najbitnija da i ne govorim...
 
Aj na stranu sto je sve ovo "podgrijavanje lesa" i na stranu sto osim ovih par beskorisnih puskica oni ustvari nista popraviti nece, i na stranu sto su svi osim jednog Dice Los Angeles office-a ustvari dignli ruke od ove igre (a vjerujem da se i njima ne radi na ovom BF4 :) ) i posvetili se buducim projektima ali covjece ove CTE naivcine su mu najjaci likovi! Pa da li je moguce da neko radi DICE-ov posao i to BESPLATNO!
A covjece kakva pobjeda EA korporacije, svaka im cast ili svaka cast onom ko god da je smislio ovo genijalno alociranje posla i napornih bug-cheking predugih sesija sa zaposlenih u DICE na j**ene naivcine koji ce to raditi besplatno + su platili ovu sklepanu igru i premium. Zaista, svaka cast EA&DICE cheers .

Kao "Community Test Environment", cim vidim ovo "Community" u istom kontekstu sa Battlefield 4 dodje mi da povratim! :D
 
"Komjuniti" je konstantno trazio servere da se tetsiraju nove stvari prije zvanicnog pustanja patcha u doba BF3. I rezultat jeste manje sakacenje igre kroz update u odnosu na BF3. I nema apic fail bugova i situacije da moras cekati zakrpu par mjeseci do slijedeceg DLC-a jer update nisu pustali ako ne ide i DLC. Istina da ljudi koji su platili igru rade njihov posao ali bolje i to ako ima volontera nego da niko ne testira te update kao sto je bilo u BC2 i BF3. U doba BC2 je jednom zakrpa onesposobila totalno igranje BC2.

Sa druge strane "ubili se ljudi od testiranja": http://pokit.org/get/?9f641546be5738ce86c1ba9ba91c305d.jpg

Niko živ ne igra na tim testnim serverima. Tako je prazno otkako postoje. Nekada bude samo jedan server sa dvadesetak ljudi.
 
Poslednja izmena:
Pa kada mora da se kupi premium...
 
Pitanje za vlasnike premiuma-igra li se i dalje kao blesav conquest na Metrou u BF4 kao sto je u BF3, najpoznatiji clusterfuck?
 
Yep.. zato i jeste u igri.
 
Instant gaming, cene su u dinarima, a nije nas sajt, pouzdani su, trazis second assault dlc, inace i ja igram metro uglavnom eventualno locker, nekako se osecam dominantno kada ih igram, ako igram neku vecu mapu shvatim koliko ne znam da igram i koliko se lose krecem po mapi, a skor fazon 4 ubistva 10, 11 smrti, a nekad i gore, haha :D :p I da uvek sam assault, nisam stekara sa lmg-em ili snajperom :d
 
Vrh Dno