Glenn
Čuven
- Učlanjen(a)
- 16.07.2008
- Poruke
- 5,337
- Poena
- 575
To za regeneraciju se slazem ali meni kao assault playeru ne igra nikakvu ulogu jer nosam medic. Pa koliko je to realno ? Regeneracija vozila je takodjer los dio u igri sto se slazem. Ali jedan plamenik popravi cijeli tenk, par helikopter i jeep.. koliko je to realno ???
Svi su se bunili oko toga i ja bi zelio da se iskljuci totalno i da mehaničar ima malo vecu prednost ..ali ako si ostecen preko 50% onda cisto sagori bez popravke.
Akcenat je mislim isao da svi kao i mehaničar mogu da voze vozila, odnosno da se "poprave" manje stete. Takodjer je donekle i bolji ovaj sistem jer u BC2 si imao potpuno ispravno vozilo i sa 10% energije dok ovdje to nije slucaj.
Mislim da je ponovo bezobrazno porediti realnost od jedne igre. Vec smo ovu pricu vodili i bas me zanima kakav bi bio gameplay gdje jedan metak ubije lika i gdje oružje ne igra nikakvu ulogu.. gdje se umoriš nakon deset metara a imas ispred sebe CB mapu, gdje skocis sa 2m visine i slomis noge od opreme itd itd.. u tom smijeru necu da ide.
Govori se o HC serveru ..po ko zna koji put.
Ja ga smatram mozda 5% da je pro ali sa manama.. a ako neko ne vidi zasto je lejmerski ubiti lika sa manjim brojem metaka, onda tesko da se mogu raspravlljati. Jos sam naveo minus kako nema kill cam. Budimo realni, ovo je igra a ne stvarnost.
Sve u svemu, i dalje se svodi na stvar ukusa a ne kako su HC igraci pro igraci i tako dalje i tako bliz. Ne mislim o ovome raspravljati ponovo.. jer se ide u krug. A mislim da je sve receno.
--
Jos nesto, da ne bude zabune, ako je iko za realniju igru.. sirovinu i simulaciju pa da je i teska za prilagodit se ako ces uzivati, ja sam ! Ali ako cemo realno, za jednu obavljenu misiju trebaju dani, mjeseci. Ovde se to odradi za 8-20 minuta. BF3 je timska igra ako i samo ako se komunicira preko mikrofona. Mora postojati milion nerealnih djidja da bi se odrzao tim, ta nebulozna spotanaj i sta sve ne. U suprotnom ne bi znao da li napadam ili branim bazu.
BF3 kao ovakav tip igre je vise nego odlican po onome sto sam ja uspio da vidim kroz gameplay ili klipove ostalih igara. Sirovina se mozda moze ocekivati kod kod develepera koju budu financirani od strane playera kao cars ali masovni FPS nece biti sirovina. VEcina je ljudi, pa priznajte i vi sami, koji sjednu i opale pola sata.. sat ili nekada sa ljudima 2-3 sata. Smoriti se oko planiranja pola sata ..kaako i sta.. zaspali bi.
Ako cemo iskljuciti regenracuju kao nerealnost. Iskljucit cemo i ulazak u tenk kao koperfild. Izbacit cem oammo box ili stavoiti da ne mogu pucati dok se punim. Pardon.. izbacit cemo ammo box jer.. ko njega nosa ?
Izbacit cemo defribliratore jer kako oni uspiiju oživiti lika punog olova ? Izbacit cemo uzimanje tudje puske a sa njome i cijeli kit jer.. kako je to moguce u djelicnu sekunde. Ili izvodjiti 5 minuta da sve obucemo sto je protivnik nosao. Staviti 2-3 metka kill pa ne vidjeti razliku izmedju pusaka. Ukinuti vidljivu hit detekciju pa sami nagadjati da li sam ga pogodio. Ukinuti vidljivost metka koji je kao žuta cjepanica pa ga vidis kada leti (to bih rado i sada.. pogotovo kod snajpera.. neka bude kao u BC2). Napraviti simulator od aviona i helikoptera pa bi ti trebala obuka da poletis a ne da kruzis okolo.
Napraviti da zagluš kada opali granata pored tebe pa da igras u tišini sat vremena. Ako si ranjen da ne mozes hodati ili lezis dok ne iskrvaris. Ukinuti spawn jer si brate mrtav. Reload napraviti ralnim pa ti treba 10 sekundi za promjenu. Umor koji se spominjao pa da sjednes na livadu i cekas da dodjes sebi ..
I ja bi promjenio neke stvari kao pomenuta regeneracija, vidjivost metka i neke sitnice ali dolaze u pitanje sve gore nabrojane stvari. Iskreno vjerujem da su te nebuloze tu radi balansa same igre i opet treba reci ipak, udaljim ose od realnosti. BArem u ovoj eri igara dok su ovakve kakve jesu. Dobra stvar je sto mozemo pricati o njima jer su blizu.. a nisu 2D. No ipak barem za sada..
..vratimo se igri.
Svi su se bunili oko toga i ja bi zelio da se iskljuci totalno i da mehaničar ima malo vecu prednost ..ali ako si ostecen preko 50% onda cisto sagori bez popravke.
Akcenat je mislim isao da svi kao i mehaničar mogu da voze vozila, odnosno da se "poprave" manje stete. Takodjer je donekle i bolji ovaj sistem jer u BC2 si imao potpuno ispravno vozilo i sa 10% energije dok ovdje to nije slucaj.
Mislim da je ponovo bezobrazno porediti realnost od jedne igre. Vec smo ovu pricu vodili i bas me zanima kakav bi bio gameplay gdje jedan metak ubije lika i gdje oružje ne igra nikakvu ulogu.. gdje se umoriš nakon deset metara a imas ispred sebe CB mapu, gdje skocis sa 2m visine i slomis noge od opreme itd itd.. u tom smijeru necu da ide.
Govori se o HC serveru ..po ko zna koji put.
Ja ga smatram mozda 5% da je pro ali sa manama.. a ako neko ne vidi zasto je lejmerski ubiti lika sa manjim brojem metaka, onda tesko da se mogu raspravlljati. Jos sam naveo minus kako nema kill cam. Budimo realni, ovo je igra a ne stvarnost.
Sve u svemu, i dalje se svodi na stvar ukusa a ne kako su HC igraci pro igraci i tako dalje i tako bliz. Ne mislim o ovome raspravljati ponovo.. jer se ide u krug. A mislim da je sve receno.
--
Jos nesto, da ne bude zabune, ako je iko za realniju igru.. sirovinu i simulaciju pa da je i teska za prilagodit se ako ces uzivati, ja sam ! Ali ako cemo realno, za jednu obavljenu misiju trebaju dani, mjeseci. Ovde se to odradi za 8-20 minuta. BF3 je timska igra ako i samo ako se komunicira preko mikrofona. Mora postojati milion nerealnih djidja da bi se odrzao tim, ta nebulozna spotanaj i sta sve ne. U suprotnom ne bi znao da li napadam ili branim bazu.
BF3 kao ovakav tip igre je vise nego odlican po onome sto sam ja uspio da vidim kroz gameplay ili klipove ostalih igara. Sirovina se mozda moze ocekivati kod kod develepera koju budu financirani od strane playera kao cars ali masovni FPS nece biti sirovina. VEcina je ljudi, pa priznajte i vi sami, koji sjednu i opale pola sata.. sat ili nekada sa ljudima 2-3 sata. Smoriti se oko planiranja pola sata ..kaako i sta.. zaspali bi.
Ako cemo iskljuciti regenracuju kao nerealnost. Iskljucit cemo i ulazak u tenk kao koperfild. Izbacit cem oammo box ili stavoiti da ne mogu pucati dok se punim. Pardon.. izbacit cemo ammo box jer.. ko njega nosa ?
Izbacit cemo defribliratore jer kako oni uspiiju oživiti lika punog olova ? Izbacit cemo uzimanje tudje puske a sa njome i cijeli kit jer.. kako je to moguce u djelicnu sekunde. Ili izvodjiti 5 minuta da sve obucemo sto je protivnik nosao. Staviti 2-3 metka kill pa ne vidjeti razliku izmedju pusaka. Ukinuti vidljivu hit detekciju pa sami nagadjati da li sam ga pogodio. Ukinuti vidljivost metka koji je kao žuta cjepanica pa ga vidis kada leti (to bih rado i sada.. pogotovo kod snajpera.. neka bude kao u BC2). Napraviti simulator od aviona i helikoptera pa bi ti trebala obuka da poletis a ne da kruzis okolo.
Napraviti da zagluš kada opali granata pored tebe pa da igras u tišini sat vremena. Ako si ranjen da ne mozes hodati ili lezis dok ne iskrvaris. Ukinuti spawn jer si brate mrtav. Reload napraviti ralnim pa ti treba 10 sekundi za promjenu. Umor koji se spominjao pa da sjednes na livadu i cekas da dodjes sebi ..
I ja bi promjenio neke stvari kao pomenuta regeneracija, vidjivost metka i neke sitnice ali dolaze u pitanje sve gore nabrojane stvari. Iskreno vjerujem da su te nebuloze tu radi balansa same igre i opet treba reci ipak, udaljim ose od realnosti. BArem u ovoj eri igara dok su ovakve kakve jesu. Dobra stvar je sto mozemo pricati o njima jer su blizu.. a nisu 2D. No ipak barem za sada..
..vratimo se igri.
Poslednja izmena: