^Apsolutno se slazem kao stari mw igrac. Ovaj G!! mnogo pametuje koji je i sam kukao na mw3 i mw2, a sad mu odjednom killstreakovi ispadose bolji nego sirovo rostiljanje.
A sto se tice ove kuknjave na zvuk, prosto je neverovatno da ljudi i dalje ne razumeju da je sound engine izuzetno kompleksan i da tezi realnosti i mixu zvuka gde gomila zvukova oruzja, vozila i svega radi nesto sto se zove zvucno maskiranje ostalih zvukova, tj. postoji zvucna interakcija i potiranje kroz gomilu filtera. Naravno to ne vazi za one igre (a vecina je takva) gde je akustika prostora (mape) nepostojeca i gde je vecina navikla da jurca ljude na osnovu ljihovog hoda koji se glasnije cuje nego bilo sta u pucnjavi.
pa mw3 i 2 su krsevi, ali cod je bio i pre toga a i izmedju da se razumemo, i naravno uvek si imao servera gde si mogao da igras bez killstreakova i bez perkova ako ti se tako htelo - krajnje glupo tu siriti pricu, ove male mape nikako ne leze bf3 u kojem imas sporo kretanje i potezanje oruzja, spotaknes se o najmanji cosak i slicnomislim mozes da se naviknes eventualno ali cemu to
meni je pozicioniranje zvuka katatrofalno u bf3, kad god sam se oslanjao na sluh poginuo sam u roku od odmah :| a to mi je zaostavstina od COD-a (mada i u RO2 radi super) *** nije mi padalo na pamet da treba da investiram i u zvucnu kartu pored toga sto puknem s vremena na vreme 300 evra za grafiku, a integruse su do bf3 sasvim dobro odradjivale posao
edit: kad se setim samo tog vremena i pozicioniranja zvuka u cod2, i fijuknuti bombu na nevidjeno po osecaju = profit :d
Jeste, one paljevine na one budjave promod shtek modove... a i oni su imali killstreakove. Naravno da je krajnje glupo siriti tu pricu kad je vec nekoliko puta receno, da poredjenje mw-a i bf-a nema smisla, nije bilo reci u celoj prici o oldskul cod-u. Plus da se ne govori o kretanju, recoilu, destrukciji i svemu drugome. Da ne sirimo dalje pricu.
Vama ocigledno nesto ne radi u BF-u (pogledaj ono za gst.audioquality) ili mozda ne razumete sta znaci efekat maskiranja koji vec ko zna koji put spominjem u ovoj temi, ali pre je da nesto ne radi. Kod mene sve radi, znaci kada tim treci oko mene savrseno ga cujem u prostoru, kako god obilaze oko mene (cujem njihovu opremu, njihove korake i sve zvukove koji oni prave), tako i sa udaljavanjem zvuk se modifikuje, ublazava i realisticno odaljava od mene. Isto tako i za vozila, sem kada je pucnjava i vozila rostiljaju oko mene, zvukovi mojih saboraca se maskiraju (ponistavaju) od strane vozila u odnosu na udaljenost. Tako isto i pucnjava i svi efekti koji se odvijaju, menjaju zvuk (prolaze kroz filtere) na odredjenim udaljenostima i mozes savrseno da zaklljucis da je pucnjava dalje od tebe. Dakle, sve savrseno funkcionise i zvuci bolje nego u bilo kojoj igri do sad.
Integruse i sada obavljaju isti posao u BF3 kao i svaka druga karta, sa sve istim filterima jer su filteri sada softwerski a ne hardwerski kao nekad (EAX). Sve karte su od Viste postale "ravnopravne" sto se tice mixa zvuka u igrama. Jedino je njihov kvalitet DA konvertora i izrada ono sto cini zvuk kvalitetnijim na izlazu kasnije.
Dakle, verovatno kod tebe i jos kod drugih to nesto ne radi, znaci, pravac my documents/BF3/settings pa otvori profile uz pomoc nekog editora (notepad npr.), nadji stavku GstAudio.AudioQuality koja je verovatno na 0 kod tebe, pa je promeni na neku vrednost od 1 do 3 (to je navodno highest). I takodje pronadji stavku GstAudio.StereoMode i ako ti je na 1 obavezno stavi na 0, ako slucajno ne provaljujes da ti igra radi stereo a ne surround.
U svakom slucaju probaj ovo navedeno jer je resilo problem kod gomile ljudi na netu. Igra ne detektuje kako treba audio setup i stavlja svakakve gluposti za podesavanja, npr. stereo iako je svud namesteno u windowsu na 5.1...
Daj bre Saint sta ti pricas? Jel si ti uopste slusao BF3 kroz 5.1? Sve savrseno funkcionise, a i u BFBC2 je odlicno radilo, samo sto je ovde dobilo dimenziju jos realisticnijeg zvuka. Kao sto nekoliko puta rekoh garant nesto kod njih ne radi kada ne cuju zvukove kako treba, a bf3 je poznat da brljavi sa detekcijom sound setup-a.
Sto se tice RO2, ok je zvuk, ali ambijentalna akustika prostora (pogotovo spoljasnjosti) kao i medjuinterakcija gomile zvukova je losa, pogotovo u odnosu na bf3. I to ne samo sa performance strane (kolicina samplova i gomila filtera na velikoj mapi), vec i zato sto zvucni inzenjeri Treyarcha mozda nisu toliko sposobni a i mozda nemaju uslova/ljudi kao DICE.
Slusam "surround" igre vec skoro nekih 9 godina i u tu prici sam odlicno upucen, pogotovo sto obozavam da slusam zvucne mixeve igara i zvuk u igrama mi cini bar 30 posto dozivljaja i mogu odgovorno da tvrdim da od BF3 trenutno ne postoji bolji mix u igrama na pc-u.
A inace sto se tice ukusa, pa i u realnom zivotu kada probas da pucas nekim oruzjem na otvorenom zvuk se odbija od udaljenih objekata ili brda i pravi onaj eho efekat. A kad na to dodas gomilu takvih glasnih pucnjeva i desavanja, mozes da zamislis na sta bi licila takva kakofonija.![]()
Jeste, one paljevine na one budjave promod shtek modove... a i oni su imali killstreakove. Naravno da je krajnje glupo siriti tu pricu kad je vec nekoliko puta receno, da poredjenje mw-a i bf-a nema smisla, nije bilo reci u celoj prici o oldskul cod-u. Plus da se ne govori o kretanju, recoilu, destrukciji i svemu drugome. Da ne sirimo dalje pricu.
Vama ocigledno nesto ne radi u BF-u (pogledaj ono za gst.audioquality) ili mozda ne razumete sta znaci efekat maskiranja koji vec ko zna koji put spominjem u ovoj temi, ali pre je da nesto ne radi. Kod mene sve radi, znaci kada tim treci oko mene savrseno ga cujem u prostoru, kako god obilaze oko mene (cujem njihovu opremu, njihove korake i sve zvukove koji oni prave), tako i sa udaljavanjem zvuk se modifikuje, ublazava i realisticno odaljava od mene. Isto tako i za vozila, sem kada je pucnjava i vozila rostiljaju oko mene, zvukovi mojih saboraca se maskiraju (ponistavaju) od strane vozila u odnosu na udaljenost. Tako isto i pucnjava i svi efekti koji se odvijaju, menjaju zvuk (prolaze kroz filtere) na odredjenim udaljenostima i mozes savrseno da zaklljucis da je pucnjava dalje od tebe. Dakle, sve savrseno funkcionise i zvuci bolje nego u bilo kojoj igri do sad.
Integruse i sada obavljaju isti posao u BF3 kao i svaka druga karta, sa sve istim filterima jer su filteri sada softwerski a ne hardwerski kao nekad (EAX). Sve karte su od Viste postale "ravnopravne" sto se tice mixa zvuka u igrama. Jedino je njihov kvalitet DA konvertora i izrada ono sto cini zvuk kvalitetnijim na izlazu kasnije.
Dakle, verovatno kod tebe i jos kod drugih to nesto ne radi, znaci, pravac my documents/BF3/settings pa otvori profile uz pomoc nekog editora (notepad npr.), nadji stavku GstAudio.AudioQuality koja je verovatno na 0 kod tebe, pa je promeni na neku vrednost od 1 do 3 (to je navodno highest). I takodje pronadji stavku GstAudio.StereoMode i ako ti je na 1 obavezno stavi na 0, ako slucajno ne provaljujes da ti igra radi stereo a ne surround.
U svakom slucaju probaj ovo navedeno jer je resilo problem kod gomile ljudi na netu. Igra ne detektuje kako treba audio setup i stavlja svakakve gluposti za podesavanja, npr. stereo iako je svud namesteno u windowsu na 5.1...
Pa sad svi sedimo na usima i gluvi smo ko topovi samo ti imas satelite oko glave. Aman covece shvati vise da pozicioniranje u BF3 nije sjajno (daleeeeeko od toga) kao sto ga uporno predstavljas i tu ne pomazu nikakva mambo dzambo sranya. I jos jednom: meni je sve u redu sa audio setup-om. Jos kazes bolje zvuci nego u bilo kojoj igri do sad... Ne daj Boze da je tako jer ima i ljudi koji se ne loze na holivudske eksplozije.
To sto ti mislis da radi kako treba je samo tvoj problem. Bandoglavo tvrdis nesto i pravis nas budalama ovde. U BF2 pozicioniranje radi bar duplo bolje (da ne pricamo o PR-u). Upali je ponekad ako je vec imas cisto da izvadis tupfere iz usiju![]()
![]()
Sta ces kad ne znas za bolje.lol ja pravim budalama sto kod mene sve ok radi? Jel tebi mozda krivo sto ja mogu da se orijentisem?![]()
Da, ja mislim da radi kako treba jer se sve odlicno cuje u prostoru oko mene, pardon, sve fino seta po satelitima i pravi sjajnu zvucnu sliku u prostoru i apsolutno sam orijentisan gde je sta (za ovih skoro 300 sati slusanja/igranja igre). Ako ti ne mozes ovo da skapiras sta ti pricam i da je kod mene sve ok i da sve odlicno cujem, onda slobodno i dalje nastavi da tupis sa nekim poredjenjima i kako ti ne cujes i ne mozes da se orjentises u igri, i dont care.![]()
Nemoguce.Mighty Gospodin M koji sve zna i ima minimum 8 cula i to kad spava.
Covece,smaras.
Da li primecujes po tvojoj prici da ti sve znas najbolje i reper si za psihu igraca(takodje i autora i izdavaca igara),audio i vizuelne tehnologije.
Jeste, one paljevine na one budjave promod shtek modove... a i oni su imali killstreakove. Naravno da je krajnje glupo siriti tu pricu kad je vec nekoliko puta receno, da poredjenje mw-a i bf-a nema smisla, nije bilo reci u celoj prici o oldskul cod-u. Plus da se ne govori o kretanju, recoilu, destrukciji i svemu drugome. Da ne sirimo dalje pricu.
Vama ocigledno nesto ne radi u BF-u (pogledaj ono za gst.audioquality) ili mozda ne razumete sta znaci efekat maskiranja koji vec ko zna koji put spominjem u ovoj temi, ali pre je da nesto ne radi. Kod mene sve radi, znaci kada tim treci oko mene savrseno ga cujem u prostoru, kako god obilaze oko mene (cujem njihovu opremu, njihove korake i sve zvukove koji oni prave), tako i sa udaljavanjem zvuk se modifikuje, ublazava i realisticno odaljava od mene. Isto tako i za vozila, sem kada je pucnjava i vozila rostiljaju oko mene, zvukovi mojih saboraca se maskiraju (ponistavaju) od strane vozila u odnosu na udaljenost. Tako isto i pucnjava i svi efekti koji se odvijaju, menjaju zvuk (prolaze kroz filtere) na odredjenim udaljenostima i mozes savrseno da zaklljucis da je pucnjava dalje od tebe. Dakle, sve savrseno funkcionise i zvuci bolje nego u bilo kojoj igri do sad.
Integruse i sada obavljaju isti posao u BF3 kao i svaka druga karta, sa sve istim filterima jer su filteri sada softwerski a ne hardwerski kao nekad (EAX). Sve karte su od Viste postale "ravnopravne" sto se tice mixa zvuka u igrama. Jedino je njihov kvalitet DA konvertora i izrada ono sto cini zvuk kvalitetnijim na izlazu kasnije.
Dakle, verovatno kod tebe i jos kod drugih to nesto ne radi, znaci, pravac my documents/BF3/settings pa otvori profile uz pomoc nekog editora (notepad npr.), nadji stavku GstAudio.AudioQuality koja je verovatno na 0 kod tebe, pa je promeni na neku vrednost od 1 do 3 (to je navodno highest). I takodje pronadji stavku GstAudio.StereoMode i ako ti je na 1 obavezno stavi na 0, ako slucajno ne provaljujes da ti igra radi stereo a ne surround.
U svakom slucaju probaj ovo navedeno jer je resilo problem kod gomile ljudi na netu. Igra ne detektuje kako treba audio setup i stavlja svakakve gluposti za podesavanja, npr. stereo iako je svud namesteno u windowsu na 5.1...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari