Šta je novo?

Battlefield 3

Sta se desava sa Wahadom?nikako da bude premium u prodaji,ima li ko kakav info?
 
^Apsolutno se slazem kao stari mw igrac. Ovaj G!! mnogo pametuje koji je i sam kukao na mw3 i mw2, a sad mu odjednom killstreakovi ispadose bolji nego sirovo rostiljanje. :D

A sto se tice ove kuknjave na zvuk, prosto je neverovatno da ljudi i dalje ne razumeju da je sound engine izuzetno kompleksan i da tezi realnosti i mixu zvuka gde gomila zvukova oruzja, vozila i svega radi nesto sto se zove zvucno maskiranje ostalih zvukova, tj. postoji zvucna interakcija i potiranje kroz gomilu filtera. Naravno to ne vazi za one igre (a vecina je takva) gde je akustika prostora (mape) nepostojeca i gde je vecina navikla da jurca ljude na osnovu ljihovog hoda koji se glasnije cuje nego bilo sta u pucnjavi.

pa mw3 i 2 su krsevi, ali cod je bio i pre toga a i izmedju da se razumemo, i naravno uvek si imao servera gde si mogao da igras bez killstreakova i bez perkova ako ti se tako htelo - krajnje glupo tu siriti pricu, ove male mape nikako ne leze bf3 u kojem imas sporo kretanje i potezanje oruzja, spotaknes se o najmanji cosak i slicno :) mislim mozes da se naviknes eventualno ali cemu to

meni je pozicioniranje zvuka katatrofalno u bf3, kad god sam se oslanjao na sluh poginuo sam u roku od odmah :| a to mi je zaostavstina od COD-a (mada i u RO2 radi super) *** nije mi padalo na pamet da treba da investiram i u zvucnu kartu pored toga sto puknem s vremena na vreme 300 evra za grafiku, a integruse su do bf3 sasvim dobro odradjivale posao

edit: kad se setim samo tog vremena i pozicioniranja zvuka u cod2, i fijuknuti bombu na nevidjeno po osecaju = profit :d
 
Poslednja izmena:
pa mw3 i 2 su krsevi, ali cod je bio i pre toga a i izmedju da se razumemo, i naravno uvek si imao servera gde si mogao da igras bez killstreakova i bez perkova ako ti se tako htelo - krajnje glupo tu siriti pricu, ove male mape nikako ne leze bf3 u kojem imas sporo kretanje i potezanje oruzja, spotaknes se o najmanji cosak i slicno :) mislim mozes da se naviknes eventualno ali cemu to

Jeste, one paljevine na one budjave promod shtek modove... a i oni su imali killstreakove. Naravno da je krajnje glupo siriti tu pricu kad je vec nekoliko puta receno, da poredjenje mw-a i bf-a nema smisla, nije bilo reci u celoj prici o oldskul cod-u. Plus da se ne govori o kretanju, recoilu, destrukciji i svemu drugome. Da ne sirimo dalje pricu.

meni je pozicioniranje zvuka katatrofalno u bf3, kad god sam se oslanjao na sluh poginuo sam u roku od odmah :| a to mi je zaostavstina od COD-a (mada i u RO2 radi super) *** nije mi padalo na pamet da treba da investiram i u zvucnu kartu pored toga sto puknem s vremena na vreme 300 evra za grafiku, a integruse su do bf3 sasvim dobro odradjivale posao

edit: kad se setim samo tog vremena i pozicioniranja zvuka u cod2, i fijuknuti bombu na nevidjeno po osecaju = profit :d

Vama ocigledno nesto ne radi u BF-u (pogledaj ono za gst.audioquality) ili mozda ne razumete sta znaci efekat maskiranja koji vec ko zna koji put spominjem u ovoj temi, ali pre je da nesto ne radi. Kod mene sve radi, znaci kada tim treci oko mene savrseno ga cujem u prostoru, kako god obilaze oko mene (cujem njihovu opremu, njihove korake i sve zvukove koji oni prave), tako i sa udaljavanjem zvuk se modifikuje, ublazava i realisticno odaljava od mene. Isto tako i za vozila, sem kada je pucnjava i vozila rostiljaju oko mene, zvukovi mojih saboraca se maskiraju (ponistavaju) od strane vozila u odnosu na udaljenost. Tako isto i pucnjava i svi efekti koji se odvijaju, menjaju zvuk (prolaze kroz filtere) na odredjenim udaljenostima i mozes savrseno da zaklljucis da je pucnjava dalje od tebe. Dakle, sve savrseno funkcionise i zvuci bolje nego u bilo kojoj igri do sad.

Integruse i sada obavljaju isti posao u BF3 kao i svaka druga karta, sa sve istim filterima jer su filteri sada softwerski a ne hardwerski kao nekad (EAX). Sve karte su od Viste postale "ravnopravne" sto se tice mixa zvuka u igrama. Jedino je njihov kvalitet DA konvertora i izrada ono sto cini zvuk kvalitetnijim na izlazu kasnije.

Dakle, verovatno kod tebe i jos kod drugih to nesto ne radi, znaci, pravac my documents/BF3/settings pa otvori profile uz pomoc nekog editora (notepad npr.), nadji stavku GstAudio.AudioQuality koja je verovatno na 0 kod tebe, pa je promeni na neku vrednost od 1 do 3 (to je navodno highest). I takodje pronadji stavku GstAudio.StereoMode i ako ti je na 1 obavezno stavi na 0, ako slucajno ne provaljujes da ti igra radi stereo a ne surround. :D

U svakom slucaju probaj ovo navedeno jer je resilo problem kod gomile ljudi na netu. Igra ne detektuje kako treba audio setup i stavlja svakakve gluposti za podesavanja, npr. stereo iako je svud namesteno u windowsu na 5.1...
 
Poslednja izmena:
Jeste, one paljevine na one budjave promod shtek modove... a i oni su imali killstreakove. Naravno da je krajnje glupo siriti tu pricu kad je vec nekoliko puta receno, da poredjenje mw-a i bf-a nema smisla, nije bilo reci u celoj prici o oldskul cod-u. Plus da se ne govori o kretanju, recoilu, destrukciji i svemu drugome. Da ne sirimo dalje pricu.



Vama ocigledno nesto ne radi u BF-u (pogledaj ono za gst.audioquality) ili mozda ne razumete sta znaci efekat maskiranja koji vec ko zna koji put spominjem u ovoj temi, ali pre je da nesto ne radi. Kod mene sve radi, znaci kada tim treci oko mene savrseno ga cujem u prostoru, kako god obilaze oko mene (cujem njihovu opremu, njihove korake i sve zvukove koji oni prave), tako i sa udaljavanjem zvuk se modifikuje, ublazava i realisticno odaljava od mene. Isto tako i za vozila, sem kada je pucnjava i vozila rostiljaju oko mene, zvukovi mojih saboraca se maskiraju (ponistavaju) od strane vozila u odnosu na udaljenost. Tako isto i pucnjava i svi efekti koji se odvijaju, menjaju zvuk (prolaze kroz filtere) na odredjenim udaljenostima i mozes savrseno da zaklljucis da je pucnjava dalje od tebe. Dakle, sve savrseno funkcionise i zvuci bolje nego u bilo kojoj igri do sad.

Integruse i sada obavljaju isti posao u BF3 kao i svaka druga karta, sa sve istim filterima jer su filteri sada softwerski a ne hardwerski kao nekad (EAX). Sve karte su od Viste postale "ravnopravne" sto se tice mixa zvuka u igrama. Jedino je njihov kvalitet DA konvertora i izrada ono sto cini zvuk kvalitetnijim na izlazu kasnije.

Dakle, verovatno kod tebe i jos kod drugih to nesto ne radi, znaci, pravac my documents/BF3/settings pa otvori profile uz pomoc nekog editora (notepad npr.), nadji stavku GstAudio.AudioQuality koja je verovatno na 0 kod tebe, pa je promeni na neku vrednost od 1 do 3 (to je navodno highest). I takodje pronadji stavku GstAudio.StereoMode i ako ti je na 1 obavezno stavi na 0, ako slucajno ne provaljujes da ti igra radi stereo a ne surround. :D

U svakom slucaju probaj ovo navedeno jer je resilo problem kod gomile ljudi na netu. Igra ne detektuje kako treba audio setup i stavlja svakakve gluposti za podesavanja, npr. stereo iako je svud namesteno u windowsu na 5.1...



Kvalitet semplova je odličan, ali je pozicioniranje loše. Na 5.1 je nešto bolje nego na stereo ali se jednostavno ne možeš osloniti na zvuk/dopler toliko... U BC2 je takođe bilo prilično loše pozicioniranje na osnovu zvuka. G!!! je pomenuo RO2, koji doduše ima znatno manji broj oružja u opticaju jedne partije, ali zvuk svakog oružja tačno možeš pozicionirati čak i na simple stereo do te mere da odrediš tačan pravac, vrstu oružja i udaljenost 50, 100, 200m.. Usput pratiš imena saigrača u vidokrugu na terenu, pratiš kill feed+zvuk,. i na konju si.
To je jednostavno jedna od stvari koja u BF3 nije dobro urađena, ali su sami zvukovi + efekti "raj za uši" u holivud movie styleu, svaka čast.


Sto se tice stereo pozicioniranja zvuka, ko nije do sada ovo poslusao, nek overi:


SLUŠKE OBAVEZNE

http://www.youtube.com/watch?v=IUDTlvagjJA
 
Poslednja izmena:
Daj bre Saint sta ti pricas? Jel si ti uopste slusao BF3 kroz 5.1? Sve savrseno funkcionise, a i u BFBC2 je odlicno radilo, samo sto je ovde dobilo dimenziju jos realisticnijeg zvuka. Kao sto nekoliko puta rekoh garant nesto kod njih ne radi kada ne cuju zvukove kako treba, a bf3 je poznat da brljavi sa detekcijom sound setup-a.

Sto se tice RO2, ok je zvuk, ali ambijentalna akustika prostora (pogotovo spoljasnjosti) kao i medjuinterakcija gomile zvukova je losa, pogotovo u odnosu na bf3. I to ne samo sa performance strane (kolicina samplova i gomila filtera na velikoj mapi), vec i zato sto zvucni inzenjeri Treyarcha mozda nisu toliko sposobni a i mozda nemaju uslova/ljudi kao DICE.

Slusam "surround" igre vec skoro nekih 9 godina i u tu prici sam odlicno upucen, pogotovo sto obozavam da slusam zvucne mixeve igara i zvuk u igrama mi cini bar 30 posto dozivljaja i mogu odgovorno da tvrdim da od BF3 trenutno ne postoji bolji mix u igrama na pc-u.
 
Daj bre Saint sta ti pricas? Jel si ti uopste slusao BF3 kroz 5.1? Sve savrseno funkcionise, a i u BFBC2 je odlicno radilo, samo sto je ovde dobilo dimenziju jos realisticnijeg zvuka. Kao sto nekoliko puta rekoh garant nesto kod njih ne radi kada ne cuju zvukove kako treba, a bf3 je poznat da brljavi sa detekcijom sound setup-a.

Sto se tice RO2, ok je zvuk, ali ambijentalna akustika prostora (pogotovo spoljasnjosti) kao i medjuinterakcija gomile zvukova je losa, pogotovo u odnosu na bf3. I to ne samo sa performance strane (kolicina samplova i gomila filtera na velikoj mapi), vec i zato sto zvucni inzenjeri Treyarcha mozda nisu toliko sposobni a i mozda nemaju uslova/ljudi kao DICE.

Slusam "surround" igre vec skoro nekih 9 godina i u tu prici sam odlicno upucen, pogotovo sto obozavam da slusam zvucne mixeve igara i zvuk u igrama mi cini bar 30 posto dozivljaja i mogu odgovorno da tvrdim da od BF3 trenutno ne postoji bolji mix u igrama na pc-u.

od prvog Creative LIVE!-a 5.1 koji je beše nekih 150 markiza bio daleke ~2000 godine koristim surround. Koristim 5.1 set JAZZ speakera, ali se u poslednje vreme najviše igram sa stereo headset setup-om... To što kažeš o pogrešnoj detekciji sound setupa, primetio sam kad je počeo BC2 još, i tamo je bila greška da neke zvukove nisam čuo - tipa lični glas vojnika odnosno ono što bi trebalo sa centralnog spikera u 5.1 biti rasprostranjeno u stereo mod. ali, to je odmah bilo "pronađeno" i podešeno.
Ne znam, možda je stvar navike, možda je stvar ukusa, ali meni je u BF3 zvuk lep, ali nefunkcionalan kao čulni marker koliko mi je to u drugim igrama, pa čak znatno više i u BF1942 i BF2.
 
Imadoh i ja Jazz 9940 (ako si imao ovaj posto je bio popularan) a i sad ako ga ima da se nadje, je za veoma male pare (oko 100 evra) odlican i jak 5.1 ugodjaj. :)

Kad vec spominjes centralni speaker, u BF3 je on nekom cudnom odlukom iskoriscen samo za komunikaciju i voice i uopste ne sluzi sa prenos zvuka desavanja ispred mene. Doduse, to je mozda i pametna odluka jer se jasno cuju komande a ionako je uz pomoc 2 fronta lako napraviti stereo sliku ispred tebe.

Elem, po ko zna koji put kazem zvuk u bf3 savrseno funkcionise i to ajde da kazem bar ja sa mnogodisnjem iskustvom surround mixeva igara pa da ajde bude pouzdano receno. Sve je odlicno, od pozicioniranja u blizni, do gomile eho-a udaljenih eksplozija i pucnjave u daljini koja se takodje odlicno pozicionira, a naravno i zvuka vozila, tenkova, aviona, helija koji se isto tako odlicno i akusticki dobro cuju kako blizu tako i daleko.

A takodje isto vec nekoliko puta ponavljam proverite da li je igra pobrljavila i ne detektuje kako treba hardwer i promenite one gore navedene stavke u profile cfg-u (GstAudio.AudioQuality).

A inace sto se tice ukusa, pa i u realnom zivotu kada probas da pucas nekim oruzjem na otvorenom zvuk se odbija od udaljenih objekata ili brda i pravi onaj eho efekat. A kad na to dodas gomilu takvih glasnih pucnjeva i desavanja, mozes da zamislis na sta bi licila takva kakofonija. :)
 
Poslednja izmena:
A inace sto se tice ukusa, pa i u realnom zivotu kada probas da pucas nekim oruzjem na otvorenom zvuk se odbija od udaljenih objekata ili brda i pravi onaj eho efekat. A kad na to dodas gomilu takvih glasnih pucnjeva i desavanja, mozes da zamislis na sta bi licila takva kakofonija. :)

Na 5 top listi najjezivijih zvukova koje sam ikada slušao, počevši od rata u Osijeku su: zvuk minobacača od potmulog ispaljivanja do preletanja(mada si srećan kad čuješ preletanje, znaš da si živ) , zvuk kasetnih kada padaju, zvuk tenka koji se "rola" između zgrada, zvuk rušenja kuće nakon miniranja.. i zvuk HARM-a ispaljen sa nato aviona,..

ali ništa od navedenog ne može da se prenese u igru da bude i delimično šokantno. (na sreću valjda)
 
Izvinjavam se sto cu da pitam nesto bezveze. Za koliko mogu da kupim BF3 i gde. Moze i kljuc. I da li mi se isplati da kupujem sad. Mislim da li se igra?

Gledao sam u CL-u samo kljuc je 3499. E sad ne znam sta im to znaci, preorder kljuc. Pa igra je izasla odvano.

Totalno ne pratim temu, i izvinjavam se na tome. Ali pratim igru na raznim yt snimcima, i mnogo mi se svidja.
 
Ako nisi fan BF2 i BC2,pazari slobodno.Za tu kintu dobijas samo osnovnu verziju,ne dobijas Back 2 Karkand mape i oruzja(4 mape,ne znam koliko novih puca).Pojavio se set mapa Close Quarters(cini mi se isto 4 komada),to sam video da kosta 15$.Za,valjda,50e dobijas sve mape i oruzja koje su izbacili i sto ce tek izbaciti(kinta koju placas+50e).
 
Sto se tice zvukova u BF3, ja imam integrisanu kartu, koristim stereo zvucnike ne mnogo posebne i stereo Zalman slušalice (ok, skušalice imaju 4 zvucnika.. 2 su posebno za bas ali nije bitno jer su stereo) i kratko jasno, oslanjam se na zvuk. Uvjek moze bolje ali je zvuk u BF3 precizan. A Virtual Barber je odlican.

kuzma_x Igra se i igrat ce se aktivno vjerovatno do slijedeceg BF naslova. Obzirom da ce 2013 izaci zadnji BF3 DLC, novi naslov ne treba ocekivati sve do kraja 2013.
 
Poslednja izmena:
Jeste, one paljevine na one budjave promod shtek modove... a i oni su imali killstreakove. Naravno da je krajnje glupo siriti tu pricu kad je vec nekoliko puta receno, da poredjenje mw-a i bf-a nema smisla, nije bilo reci u celoj prici o oldskul cod-u. Plus da se ne govori o kretanju, recoilu, destrukciji i svemu drugome. Da ne sirimo dalje pricu.



Vama ocigledno nesto ne radi u BF-u (pogledaj ono za gst.audioquality) ili mozda ne razumete sta znaci efekat maskiranja koji vec ko zna koji put spominjem u ovoj temi, ali pre je da nesto ne radi. Kod mene sve radi, znaci kada tim treci oko mene savrseno ga cujem u prostoru, kako god obilaze oko mene (cujem njihovu opremu, njihove korake i sve zvukove koji oni prave), tako i sa udaljavanjem zvuk se modifikuje, ublazava i realisticno odaljava od mene. Isto tako i za vozila, sem kada je pucnjava i vozila rostiljaju oko mene, zvukovi mojih saboraca se maskiraju (ponistavaju) od strane vozila u odnosu na udaljenost. Tako isto i pucnjava i svi efekti koji se odvijaju, menjaju zvuk (prolaze kroz filtere) na odredjenim udaljenostima i mozes savrseno da zaklljucis da je pucnjava dalje od tebe. Dakle, sve savrseno funkcionise i zvuci bolje nego u bilo kojoj igri do sad.

Integruse i sada obavljaju isti posao u BF3 kao i svaka druga karta, sa sve istim filterima jer su filteri sada softwerski a ne hardwerski kao nekad (EAX). Sve karte su od Viste postale "ravnopravne" sto se tice mixa zvuka u igrama. Jedino je njihov kvalitet DA konvertora i izrada ono sto cini zvuk kvalitetnijim na izlazu kasnije.

Dakle, verovatno kod tebe i jos kod drugih to nesto ne radi, znaci, pravac my documents/BF3/settings pa otvori profile uz pomoc nekog editora (notepad npr.), nadji stavku GstAudio.AudioQuality koja je verovatno na 0 kod tebe, pa je promeni na neku vrednost od 1 do 3 (to je navodno highest). I takodje pronadji stavku GstAudio.StereoMode i ako ti je na 1 obavezno stavi na 0, ako slucajno ne provaljujes da ti igra radi stereo a ne surround. :D

U svakom slucaju probaj ovo navedeno jer je resilo problem kod gomile ljudi na netu. Igra ne detektuje kako treba audio setup i stavlja svakakve gluposti za podesavanja, npr. stereo iako je svud namesteno u windowsu na 5.1...

Pa sad svi sedimo na usima i gluvi smo ko topovi samo ti imas satelite oko glave. Aman covece shvati vise da pozicioniranje u BF3 nije sjajno (daleeeeeko od toga) kao sto ga uporno predstavljas i tu ne pomazu nikakva mambo dzambo sranya. I jos jednom: meni je sve u redu sa audio setup-om. Jos kazes bolje zvuci nego u bilo kojoj igri do sad... Ne daj Boze da je tako jer ima i ljudi koji se ne loze na holivudske eksplozije.
 
Pa sad svi sedimo na usima i gluvi smo ko topovi samo ti imas satelite oko glave. Aman covece shvati vise da pozicioniranje u BF3 nije sjajno (daleeeeeko od toga) kao sto ga uporno predstavljas i tu ne pomazu nikakva mambo dzambo sranya. I jos jednom: meni je sve u redu sa audio setup-om. Jos kazes bolje zvuci nego u bilo kojoj igri do sad... Ne daj Boze da je tako jer ima i ljudi koji se ne loze na holivudske eksplozije.

Znaci ako kod mene radi sve kako treba onda je do mene problem, posto ocigledno ne treba da radi kako treba? :D

Ili sam ja verovatno way too retarded da razumem sta je to "zvucno pozicioniranje"? lol Ocigledno dzaba sam i pisao gomilu postova trudeci se da da bar nesto prodiskutujem i pojasnim...
 
To sto ti mislis da radi kako treba je samo tvoj problem. Bandoglavo tvrdis nesto i pravis nas budalama ovde. U BF2 pozicioniranje radi bar duplo bolje (da ne pricamo o PR-u). Upali je ponekad ako je vec imas cisto da izvadis tupfere iz usiju ;) :)
 
sta vas briga,meni ne radi desna slusalica,sve zavisi od kabla kako se namesti,pa ne kukam :D
 
To sto ti mislis da radi kako treba je samo tvoj problem. Bandoglavo tvrdis nesto i pravis nas budalama ovde. U BF2 pozicioniranje radi bar duplo bolje (da ne pricamo o PR-u). Upali je ponekad ako je vec imas cisto da izvadis tupfere iz usiju ;) :)

lol ja pravim budalama sto kod mene sve ok radi? Jel tebi mozda krivo sto ja mogu da se orijentisem? :D

Da, ja mislim da radi kako treba jer se sve odlicno cuje u prostoru oko mene, pardon, sve fino seta po satelitima i pravi sjajnu zvucnu sliku u prostoru i apsolutno sam orijentisan gde je sta (za ovih skoro 300 sati slusanja/igranja igre). Ako ti ne mozes ovo da skapiras sta ti pricam i da je kod mene sve ok i da sve odlicno cujem, onda slobodno i dalje nastavi da tupis sa nekim poredjenjima i kako ti ne cujes i ne mozes da se orjentises u igri, i dont care. :)
 
Hvala na odgovorima! Kako kinte necu imati za mesec dva, malo sam se brinuo da li cu imati sa kime da igram. Znaci igra je dobra i mogu da je uzimam. Tenk yu!
 
lol ja pravim budalama sto kod mene sve ok radi? Jel tebi mozda krivo sto ja mogu da se orijentisem? :D

Da, ja mislim da radi kako treba jer se sve odlicno cuje u prostoru oko mene, pardon, sve fino seta po satelitima i pravi sjajnu zvucnu sliku u prostoru i apsolutno sam orijentisan gde je sta (za ovih skoro 300 sati slusanja/igranja igre). Ako ti ne mozes ovo da skapiras sta ti pricam i da je kod mene sve ok i da sve odlicno cujem, onda slobodno i dalje nastavi da tupis sa nekim poredjenjima i kako ti ne cujes i ne mozes da se orjentises u igri, i dont care. :)
Sta ces kad ne znas za bolje.
 
Nemoguce:D.Mighty Gospodin M koji sve zna i ima minimum 8 cula i to kad spava.

Pa eto, lepo si me opisao sa tim mighty.


A jel? Nesto sebe ne vidim da objasnjavam ljudima koliko je BF3 krsh i waste of time, falicna wonderbra riba, koliko je BC2 hleb nas nasusni...

Da li primecujes po tvojoj prici da ti sve znas najbolje i reper si za psihu igraca(takodje i autora i izdavaca igara),audio i vizuelne tehnologije.

Divno je sto upravo ti to primecujes.
 
Ma sta mi naprica... ajd sad se vrati na te prethodne strane i pogledaj te postove i provali da postoji nesto sto se zove diskusija. Ne tvoje misljenje da odredjujes ko je smarac i sta je tebi smor u temi. Inace, smer tvojih postova u ovoj temi je ocigledan, tako da dzaba se trudis...
 
Vidim grudvanje i dalje traje...
Ako, nije loše za treniranje živaca
 
Kad vec raspravljate evo i mog utiska. Pozicioniranje zvuka dobro funkcionise i na sluskama i na 5.1 (koji doduse retko koristim da ne bi popio rpg od komshiluka). Naravno kada krene opste gruvanje i mehanizacija malo se pogubim ali tako i treba nije logicno da cujes nekog kako tabana oko tebe dok prelecu mlaznjaci i tenkovi gruvaju. Jedina stvar koja mi smeta i koja apsolutno nicemu ne sluzi je glupavo ambijentalno rokanje na nekim mapama.
 
Poslednja izmena:
Videh bas pre neki dan. Bolesnici...
 
kad sam ja njih pitao pre sto karkand kosta 2000odin,a na originu manje,odgovorili su mi nesto kao zato sto je retail koliko se secam
 
Jeste, one paljevine na one budjave promod shtek modove... a i oni su imali killstreakove. Naravno da je krajnje glupo siriti tu pricu kad je vec nekoliko puta receno, da poredjenje mw-a i bf-a nema smisla, nije bilo reci u celoj prici o oldskul cod-u. Plus da se ne govori o kretanju, recoilu, destrukciji i svemu drugome. Da ne sirimo dalje pricu.



Vama ocigledno nesto ne radi u BF-u (pogledaj ono za gst.audioquality) ili mozda ne razumete sta znaci efekat maskiranja koji vec ko zna koji put spominjem u ovoj temi, ali pre je da nesto ne radi. Kod mene sve radi, znaci kada tim treci oko mene savrseno ga cujem u prostoru, kako god obilaze oko mene (cujem njihovu opremu, njihove korake i sve zvukove koji oni prave), tako i sa udaljavanjem zvuk se modifikuje, ublazava i realisticno odaljava od mene. Isto tako i za vozila, sem kada je pucnjava i vozila rostiljaju oko mene, zvukovi mojih saboraca se maskiraju (ponistavaju) od strane vozila u odnosu na udaljenost. Tako isto i pucnjava i svi efekti koji se odvijaju, menjaju zvuk (prolaze kroz filtere) na odredjenim udaljenostima i mozes savrseno da zaklljucis da je pucnjava dalje od tebe. Dakle, sve savrseno funkcionise i zvuci bolje nego u bilo kojoj igri do sad.

Integruse i sada obavljaju isti posao u BF3 kao i svaka druga karta, sa sve istim filterima jer su filteri sada softwerski a ne hardwerski kao nekad (EAX). Sve karte su od Viste postale "ravnopravne" sto se tice mixa zvuka u igrama. Jedino je njihov kvalitet DA konvertora i izrada ono sto cini zvuk kvalitetnijim na izlazu kasnije.

Dakle, verovatno kod tebe i jos kod drugih to nesto ne radi, znaci, pravac my documents/BF3/settings pa otvori profile uz pomoc nekog editora (notepad npr.), nadji stavku GstAudio.AudioQuality koja je verovatno na 0 kod tebe, pa je promeni na neku vrednost od 1 do 3 (to je navodno highest). I takodje pronadji stavku GstAudio.StereoMode i ako ti je na 1 obavezno stavi na 0, ako slucajno ne provaljujes da ti igra radi stereo a ne surround. :D

U svakom slucaju probaj ovo navedeno jer je resilo problem kod gomile ljudi na netu. Igra ne detektuje kako treba audio setup i stavlja svakakve gluposti za podesavanja, npr. stereo iako je svud namesteno u windowsu na 5.1...

ne znam sta da ti kazem, ako ces o stekanju daleko da je bf3 imun na to, sa druge strane meni je kretanje daleko komotnije u cod-u, lakse se preskacu prepreke obilaze coskovi i ostalo, mada je i to kada se naviknes sasvim ok u bf3... servera bez killstreakova si imao u BO, mada su tamo i killstreakovi bili poprilicno izbalansirani (*** ne mogu a da ne uporedim kada u bf3 sedne u helikopter neki baja partija je zavrsena, jer helikopter je izuzetno tesko skidati u ovom momentu, nisam od onih sto polude sto neko dere iz helikoptera - svaka mu cast ali generalno ubija zabavu :) ) destrukcija je normalno sjajna stvar iako daleko od obecane, sto je bilo i za ocekivati za daleko napredniji i noviji engine

anyway hvala za tip, bacio sam oko u profil i tamo nazalost stoji GstAudio.AudioQuality 1 i GstAudio.StereoMode 0, jedino ostaje najlogicnija problematika sto igram na 2.1 logitech z 2300 :) , ili mi je sluh ostecen (nije iskljuceno :d ) ili ne mogu da se naviknem na fazon zvuka u bf3... da razvlacim 5.1 ne pada mi napamet i ovako ne znam sta cu sa kablovima i dzidzbidzama u mom komp cosku
 
Nazad
Vrh Dno