Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Dali se naplaćuje provera stanja na bankomatima drugih banaka . U pitanju je Dina BPŠ.
 
Meni od juče ne funkcioniše e-banking, ni na aplikaciji ni preko sajta. Ne može da se loguje na nalog, stalno izbacuje "internal service error" ili "user not found"...kažu u call centru već se više ljudi žalilo ali ne znaju kad će biti rešeno 😒
 
Imao Dinu koja je istekla 31. marta. Negde krajem marta se pojavila nova kartica sa statusom: U procesu kreiranja i ostala zaglavljena u tom statusu do daljeg.
Pisao prigovor mailom 22. aprila, odgovor nikada nisam dobio. I juce iz dosade podnesem prigovor preko e bankinga i dobijem odgovor da mi je kartica u ekspozituri i da mogu da je podignem.
Jutros čekao sat i po vremena u banci.
Pitao sam radnicu da li ću kada mi master bude istekao morati isto da dolazim u ekspozituru, rekla je da ću morati, jer kao navodno više ne šalju na kućnu adresu.
Veliki minus zbog neobaveštavanja da mi je kartica u ekspozituri. Kao i samog načina reizdavanja kartica, zašto ne može na kućnu adresu kao i do sada? Šta više, mislim da je majci koja je korisnik "običnog" računa, nova kratica upravo poslata na kućnu adresu.
 
Pisao prigovor mailom 22. aprila, odgovor nikada nisam dobio. I juce iz dosade podnesem prigovor preko e bankinga i dobijem odgovor da mi je kartica u ekspozituri i da mogu da je podignem.
Jeste cela priča bez veze, ali znaj da su mnogo spori oni koji su zaduženi za rešavanje prigovora (mejl prigovori ili odgovarajuća kontakt forma), tako da to što nisi dobio odgovor za desetak dana nije neobično. Verovatno će ti stići kroz još desetak... S druge strane, ekipa zadužena za digitalne servise (mejl hb ili odgovarajuća kontakt forma) znatno je agilnija.

Kao i samog načina reizdavanja kartica, zašto ne može na kućnu adresu kao i do sada? Šta više, mislim da je majci koja je korisnik "običnog" računa, nova kratica upravo poslata na kućnu adresu.
Jesi li siguran za majku? Da li su joj nešto naplatili? Po aktuelnom tarifniku je dostava kartice na kućnu adresu fantastičnih 800 dinara, a i odnosi se samo na Post Card (iliti osnovnu Dinu, koja je trenutno kobrendirana sa UnionPay, a koju si valjda i ti sad dobio), dok za ostale nema te opcije. Biće da su odlučili da uštede na tome, mada slažem se da nema logike da vas sa Računom plus nisu obavestili o promeni.
 
Jesi li siguran za majku? Da li su joj nešto naplatili? Po aktuelnom tarifniku je dostava kartice na kućnu adresu fantastičnih 800 dinara, a i odnosi se samo na Post Card (iliti osnovnu Dinu, koja je trenutno kobrendirana sa UnionPay, a koju si valjda i ti sad dobio), dok za ostale nema te opcije. Biće da su odlučili da uštede na tome, mada slažem se da nema logike da vas sa Računom plus nisu obavestili o promeni.
Da, UnionPay je u pitanju i kod mene i kod nje.
Nisam siguran u potpunosti, baš zbog toga što sam smatrao da ja predugo čekam, pitao je da li je išla do banke i kako su je obavestili i ona je rekla da su joj poslali sami na kućnu adresu.
 
Nazad
Vrh Dno