Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Zahvaljujuci tim problemima sam dvaput platio racun za struju.

I nikako da se naucim:
"kada ne dobijem potvdu da je placanje uspesno zavrseno , to ne mora da znaci da nije bilo uspesno."
 
pokušao da aktiviram GPay, traži da zovem banku. Šta je vaš savet, kad bude radni dan, koju opciju na automatu da stisnem da mi to zavrpe?
 
@agasoft Već si promenio tri telefona? Mašala. Na sajtu piše da ne rade, tek u utorak. Pitaj člana @bakara on je zvao da mu ponište brojač na nulu.
 
@slaksm
Promenio sam, nula telefona... Ovo je prvi i odmah ne želi da pošalje SMS. Znam da ću čekati utorak.
 
pokušao da aktiviram GPay, traži da zovem banku. Šta je vaš savet, kad bude radni dan, koju opciju na automatu da stisnem da mi to zavrpe?
Slicno, samo ja nisam mogao da dodam karticu u wallet pa sam im posalo mail na [email protected]. Trazili br racuna i jmbg. Odgovorili za par sati, nakon cega je je sve proslo bez problema. Verovarno je isto i sa gpay. Probaj. Pozdrav
 
pokušao da aktiviram GPay, traži da zovem banku. Šta je vaš savet, kad bude radni dan, koju opciju na automatu da stisnem da mi to zavrpe?

Probaj odmah da pozoveš. Mislim da bi za to trebalo non-stop da bude neko zadužen, kao i za blokade kartica. Meni su u Yettel Bank aktivirali preko telefona u nedelju, dan pre državnog praznika u ponedeljak. Prijatno sam se iznenadio.
 
@Tilek
uh, jeste da protiv YB imam svašta nešto, ali... Mislim da ovo poređenje nije najbolje. Oni su mene zvali u nedelju u 19:45 zbog sumnjive upotrebe kartice, ne znam da bi Štedionica to uradila. Oni čak na automatu i nemaju opciju za digitalne novčanike, što valjda dovoljno govori o svemu. A najjače je da u uslovima pred aktivaciju piše da će mi stići SMS i onda ta mogućnost ne bude ponuđena. Ovo mi se dešavalo i u YB sa starom karticom.
 
Iskreno, kako su u opštim uslovima najavljivali GPay dugme za instant povezivanje, ja sam ipak očekivao da će ga osposobiti čim pre. Naravno da je pitanje svih pitanja da li Digital Edge u osnovi tako nešto uopšte predviđa, ali kako je UniCredit bazirana na Asseco rešenju, siguran sam da je moguće implementirati to.
 
Uh, kakva sam ja GPay povezivanja video na poslu u testiranju nekih bankarskih okruženja, mislim da to kod nas nema da bude nikad. I preko mobilne aplikacije banaka, preko weba, mislim da je bilo i preko govornog automata (to valjda kod nas negde ima). A pre toga sam mislio da smo u korak sa svetom bar u tome.
 
Stvar oko SMS-a je uvek nekako pojedinačna. U raznim bankama kod nas nekom prođe, nekom ne. Meni je u Yettelu prvi put trebao poziv, kad je došla nova kartica prošlo je SMS-om. Neki uvek mogu SMS-om, neki nikad. U OTP čak stigne namenski SMS u kome jasno piše da je kod za GPay. A ovi mogu da pooštravaju koliko hoće, kad preko tog telefona nisu sposobni to da urade, nemaju službu koja to radi. Da to Google zna...
 
Mislim da je ukinuto aktivacija GPay putem sms koda sada aktivaciju vrši banka.

U samom GPay aplikaciji dobiješ jasne instrukcije da kontaktirate banku radi aktivacije
 
Ne, nije ukinuto. Prosto, kako se kome zalomi. Ja sam isto Mobi Banku morao da aktiviram pozivom, a već kad je bila nova kartica Yettel banke, stigao SMS najnormalnije. OTP sam aktivirao pre 15ak dana isto SMS-om. I ovde sa štedionicom, na trenutak flešne poruka "Izabarite način verifikacije", što znači da bi SMS trebalo da bude dostupan, ali prosto nekima nije.
 
Naravno da je pitanje svih pitanja da li Digital Edge u osnovi tako nešto uopšte predviđa, ali kako je UniCredit bazirana na Asseco rešenju, siguran sam da je moguće implementirati to.
Moguće je, uvedeno je u aplikaciji SmartHALK još pretprošle godine, a evo ovde i snimak kako izgleda (faktički isto kao kod UniCredit).

preko govornog automata (to valjda kod nas negde ima)
AikBank verifikuje karticu tako (pozoveš sa registrovanog telefona i uneseš poslednje četiri cifre), ali prethodno ipak mora da se doda ručno.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ne, nije ukinuto. Prosto, kako se kome zalomi. Ja sam isto Mobi Banku morao da aktiviram pozivom, a već kad je bila nova kartica Yettel banke, stigao SMS najnormalnije. OTP sam aktivirao pre 15ak dana isto SMS-om. I ovde sa štedionicom, na trenutak flešne poruka "Izabarite način verifikacije", što znači da bi SMS trebalo da bude dostupan, ali prosto nekima nije
Hm, ja sam prije nekih mjesec, mjesec ipo morao ponovo dodati otp karticu u gpay i moralo je pozivom. Bas me interesuje kako gledaju ko je za sta kandidat
 
Izgleda da sam imao sreće da nisam morao da zovem BPŠ za povezivanje sa GPay (onomad kada je bila ona MasterCard akcija).
 
^ Ja takođe, tada sam dodao karticu bez poziva.
 
pa dodavali smo svi karticu bez poziva...

I sada karticu dodajete u Gpay bez poziva...

sada se dodatno trazi aktivacija iz banke sto se ranije obavljalo sms kodom.
 
Verovatno su to uveli zbog phishing napada. SMS je najmanje bezbedan metod autentifikacije.
 
Ažurirali su aplikaciju i rešili problem sa dugmetom za nazad za iphone. Ko ima iphone neka ažurira aplikaciju.
 
Verovatno su to uveli zbog phishing napada. SMS je najmanje bezbedan metod autentifikacije.
meni se cini da je prilicno bezbedan, sta je bezbednije?

Eto imate temu gde mi nije stizao sms od paypala zbog blokade kod operatera, i nije bilo teorije da se ulogujem kako god da sam dokazivao da sam to ja, uvek su trazili i sms kod.
 
Pozivanje banke je bezbednije, a najbezbednije rešenje je odlazak u ekspozituru. Bez toga, svako može dodati vašu karticu na svoj GPay nalog ako ima pristup podacima sa kartice i SMS kodovima.
 
@xybo i ja se pitam ko je kandidat za jedno ili za drugo. Razmišljam sad, ja sam OTP aktivirao SMS-om, ali kartica je bila sveža, digitalno aktivna i postojala je tek nekoliko sati. Moguće da tu nešto i Mastercard komunicira. Pošto kartica još nigde nije bila dodata, nije postojala fizički, verovatno je procena sistema da njene podatke imam samo ja i niko više. Staru karticu MObi banke sam na oba telefona morao da aktiviram pozivom. A novu opet SMS-om jer je bila sveže pristigla. Možda ima neke logike. Ovu poštansku imam već 4 meseca.
@bakara sve je prošlo baš kako si rekao. Jutros su mi rano odgovorili na mejl, uradili dodavanje i sve radi. Glupo je samo to što ne stigne nikakav SMS da je kartica dodata, bar su na mejl odgovorili i zamolili me da probam da li radi.
 
Posle dva meseca podigao Dinu UP. Odmah mi aktivirali kupovinu na rate. Dali mi i 10 cekova. Kartica i ako mi je devojka rekla da ce biti aktivna za 24h,odmah aktivna. Jedino sto za sada ne stizu ni push ni sms obavestenja za potrosnju.
Dobio od njih pin ali sam ga odmah promenio preko e banke.
 
Nazad
Vrh Dno