Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Ocu i majci stize i priliv i odliv od prvog dana i na sms i mejl. meni ne stize ni priliv ni odliv ni na mejl, ni sms...iako je sve podeseno u aplikaciji. Zvao postansku, kazu da nisu imali smetnji...
 
Proradile notifikacije za odliv konkretno, bivši 360 račun. Priliva hvala bogu nema. Sms i push.
 
Ima ali samo za mene nema za treće lice kao što je bilo pre.

Ima ali samo za mene nema za treće lice kao što je bilo pre.
U novoj app interni prenos je prenos između sopstvenih računa. Za prenos sa računa na račun trećeg lica u okviru BPŠ ide se na plaćanja (početna stranica dole), pa standardna plaćanja. Popuni se kao klasična uplatnica, model 99, nema naplate provizije jer se vrši interni prenos sa računa BPŠ na račun BPŠ.
 
U novoj app interni prenos je prenos između sopstvenih računa. Za prenos sa računa na račun trećeg lica u okviru BPŠ ide se na plaćanja (početna stranica dole), pa standardna plaćanja. Popuni se kao klasična uplatnica, model 99, nema naplate provizije jer se vrši interni prenos sa računa BPŠ na račun BPŠ.
Pa zar nije besplatno tj bez provizije placanje svima ne samo u okviru bpš?
Meni je na bivsem 360 to bilo free🤬🤬🤬
Pa koliko se sad placa, nisam znao da su to menjali, e i tu moraju neku sitnu kintu da izvuku, gori su od mts-a....
 
Super zvuci ta prenesi opcija nego jel neko probao kako to funkcionise, pre neki dan sam se registrovao.
 
Pa zar nije besplatno tj bez provizije placanje svima ne samo u okviru bpš?
Meni je na bivsem 360 to bilo free🤬🤬🤬
Pa koliko se sad placa, nisam znao da su to menjali, e i tu moraju neku sitnu kintu da izvuku, gori su od mts-a....
Nama na 200 bilo je 15 din provizije na iznose do 300.000 ako nije u okviru BPŠ.
 
Ja sam nedavno plaćao i bilo je 0. Tako da jeste.
 
Nije valjda da od 18og ne mozes da se logujes u app???
Ni ja ne mogu. Juce na salteru posle pola sata cekanja rekli su da ne mogu da mi pomognu i moram da cekam. Kazu da problem je u tome sto nekad sam imao nerezidentski racun, koji sam uspesno zatvorio i nakon toga je bio otvoren rezidentski racun. U novom sistemu moj stari nerezidentski racun je ponovo ziv i zdrav, kao i rezidentski. Zbog toga ne mogu da se ulogujem u WEB i mobilnu aplikacije. Sada treba da se sve to nekako ujedini u jedini racun. Skenirali su mi pasos i to je to.
 
Koliko dana im je potrebno da odgovore na mail? Ozbiljno pitam, pošto čekam dva puna dana. I da li pre odgovore kad im se piše na neku direktnu adresu, ili preko kontakt forme?
 
Rok za odgovor je 15 dana. Odnosi se kako na prigovore, tako i na opšte upite. Meni su nekad davno, pre možda godinu i po, odgovorili za jedan dan (ja sam im pisao otprilike u ovo vreme, možda malo kasnije, taman na kraju prve smene, a odgovor je stigao odmah sutradan ujutru), a obratio sam im se preko kontakt forme. Međutim, jasno je da su sad pretrpani upitima zbog ove migracije, a sigurno ih i sama migracija koči da se posvete klijentima, tako da ne bih očekivao brz odgovor. I ja sam im se prekjuče žalio zbog mog problema – nemogućnost da dobijem potvrdu o izvršenoj transakciji (s tim u vezi, svi mi sa izvornim 200 računima možemo samo da se nadamo da nam niko neće osporiti neku transakciju, jer trenutno nismo u mogućnosti da dobijemo potvrdu) – i iskreno se ne nadam odgovoru ove sedmice.
 
Meni je pre par godina odgovor stigao posle tačno dve nedelje sa adrese [email protected] pošto sam slao preko kontakt forme, jer je tada bila nedostupna informacija o mejlu.
 
Da li je neko isao do poslovnice da pise prigovor u vezi uplate koja mu nije legla na racun? Posaljem paket u petak preko post ekspresa,isporuka bila u subotu i do danas nista nisam dobio. Iznos ne vide nigde ni oni ni ja. Dva dana se natezali preko kol centra i nista. Iz poste kazu da nije do njih jer da pare nisu otisle imali bi oni visak kod njih posle poravnanja. Koliko se ceka na uplatu posle reklamacije u poslovnici?
 
Koliko dana im je potrebno da odgovore na mail? Ozbiljno pitam, pošto čekam dva puna dana. I da li pre odgovore kad im se piše na neku direktnu adresu, ili preko kontakt forme?
Dok ne završe migraciju ili ti neće odgovoriti ili ćeš čekati 15 dana.
 
Nije li to sa Postexpressom išlo malo sporije. Tipa kad pošiljka stigne, pa prođe par dana do uplate? Meni je nekad bilo tako.
 
Ide brzo stalno saljem. Mozda dan duze ako je u pitanju druga banka a ako je BPŠ u pitanju uplate prolaze i subotom.
 
Kod mene delimicno rade notifikacije, tj sve sem maila. Bolje ista nego nista.
 
Ja stari MTS Račun Plus i njegovu MC karticu koristim za plaćanje preko interneta, prebacim po potrebi sa svog glavnog računa IPSom dinare i to je bilo to. Ovih dana mi je automatski plaćen Netflix, i vidjeh da je kurs sada mnogo lošiji, 119,5 a prije nikad nije prelazio 117,6. Pročitao sam prethodne stranice i vidim da se savjetuje da se izvrši prvo konverzija u evre, da se ne čeka sa dinarima da se plaćaju računi u inostranstvu - znači s te strane su malo pokvarili Račun Plus.
Je li povoljniji kurs onda i kad plaćamo nešto u USD (EUR -> USD) - pretpostavljam da jeste. Sad sam baš za probu kupio 10evra i vidim da je to onaj stari kurs na koji sam navikao i zbog kojeg i koristim ovaj paket da povoljno plaćam preko interneta. Ako je samo to potrebno, preventivna konverzija dinara u evre prije kupovine, onda nije strašno.
 
Nazad
Vrh Dno