Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Mi o vuku, a vuk na vrata. Pre četiri sata onako uopšteno napišem da je problem što mi sa izvornim 200 računima nemamo detalje starih transakcija, i malopre iskrsne potreba da upišem poziv na broj koji sam koristio sto puta. Ali onda shvatim da sam se dosad oslanjao na prepisivanje iz prethodnih uplata, što sad nije opcija. Danak neiskustvu, izgleda da ću ići u poslovnicu u ponedeljak...
Epilog priče: bio sam danas u lokalnoj poslovnici, koja je čak kao među naprednijima (ranije je bila plus), i nisu mogli da mi pomognu. Službenica tvrdi da se u sistemu uopšte ne vide stare transkacije, urpkos tome što u obaveštenju na sajtu banke piše da će svi detalji na zahtev uvek biti dostupni u ekspoziturama.
 
Glupo pitanje, da li su podešeni Internet limiti? Sad pogledao i više od pola limita nije bilo podešeno tj. migrirano iz MTSa.
Стално их подешавам (повећавам) и ништа.
Радило је све док нисам 18. 02. Инсталирао нову апп, па је онда у једном тренутку, након приговора(или је случајност) поново радило један дан, и од тада, од петка рецимо, цео викенд и данас ништа.
 
Обавио сам онлајн куповину путем мастер картице. Плаћено је у доларима (на рачуну имам само динаре) и курс који су ми рачунали је 109,92 (ја сам очекивао 113,68). Нешто им изгледа не ради како треба на моју радост😀 уштедео сам таман за жваке.
 
Обавио сам онлајн куповину путем мастер картице. Плаћено је у доларима (на рачуну имам само динаре) и курс који су ми рачунали је 109,92 (ја сам очекивао 113,68). Нешто им изгледа не ради како треба на моју радост😀 уштедео сам таман за жваке.

Biće to pravilno kad proknjiže. A to će ići sa duplom konverzijom preko EUR. Sve transakcije Visom i Mastercardom idu preko EUR kao referentne valute. Računaće ti USD -> EUR kurs Mastercarda, EUR -> RSD prodajni kurs banke (119.55). Mogao si preko aplikacije promeniti RSD u EUR za 117.67 prethodno, pa bi ispalo tako povoljnije.

A ako plaćaš u USD na sajtu koji prima Unionpay, to ti je najpovoljnija opcija. Vrši se direktna konverzija USD -> RSD po srednjem kursu NBS.
1,9560

81KM = 41,41 Euro

Hvala. Znači direktna konverzija po MC kursu. Trebala mi je info zbog nekih čudnih momenata sa bosanskim markama kod Yettel banke.
 
Da li neko ima problema sa placanjem preko MC recimo AE? Sad gledam uredno sam dva puta juce jednom i prekljuce kupio (kao i uvek) kad kupujem na AE devize da placam istim, i sad nesto gledam nista mi nije skinuto sa devizne partije iako imam vec sa dinarske.
 
Da li neko ima problema sa placanjem preko MC recimo AE? Sad gledam uredno sam dva puta juce jednom i prekljuce kupio (kao i uvek) kad kupujem na AE devize da placam istim, i sad nesto gledam nista mi nije skinuto sa devizne partije iako imam vec sa dinarske.
Plaćeno u valuti ili u dinarskom iznosu? Još uvek kao rezervacija ili proknjiženo?
 
Izvinjavam se ako je vec bilo, interesuje me da li moze da se uradi migracija sa stare mobilne app na novu bez odlaska u banku ako nisam koristio homebanking, posto mi trazi user i pass sa homebankinga kad pokrenem novu app?
 
Nikako da se uskladim sa trenutnom situacijom u banci.

Do prošle godine sam imao MasterCard MTS banke koja od 2021. godine ne postoji. Sada ću još 2 i po godine da imam karticu na kojoj piše 360 račun koji više ne postoji.

Kada otvorim Google wallet, i dalje piše "mts" u gornjem desnom uglu na kartici.
 
Nikako da se uskladim sa trenutnom situacijom u banci.

Do prošle godine sam imao MasterCard MTS banke koja od 2021. godine ne postoji. Sada ću još 2 i po godine da imam karticu na kojoj piše 360 račun koji više ne postoji.

Kada otvorim Google wallet, i dalje piše "mts" u gornjem desnom uglu na kartici.
Nije to ništa, meni na kraju nisu ni zatvorili račun, i ako sam ga pre 3 yrs. "Zatvorio" online.
Sada vidim da je račun aktivan, bez ikakvih kartica.
 
Proradile su (mi) notifikacije.
SMS i app.
 
Nije to ništa, meni na kraju nisu ni zatvorili račun, i ako sam ga pre 3 yrs. "Zatvorio" online.
Sada vidim da je račun aktivan, bez ikakvih kartica.
Kada ovde upišeš stari 360 broj tekućeg bez crtica, da li je to taj koga vidiš u aplikaciji?
Možda čak postoji mogućnost da imaš neki drugi tip računa koji je vidljiv u aplikaciji.
Edit: za slučaj da ga se ne sećaš, ide 360 003816x ako je šestocifreni ili 03816x sedmocifreni pa poslednja dva broja dobićeš ovde
 
Ja malopre plaćao karticom i nema nikakvog obaveštenja, ni SMS, ni push.
 
Kada ovde upišeš stari 360 broj tekućeg bez crtica, da li je to taj koga vidiš u aplikaciji?
Možda čak postoji mogućnost da imaš neki drugi tip računa koji je vidljiv u aplikaciji.
Edit: za slučaj da ga se ne sećaš, ide 360 003816x ako je šestocifreni ili 03816x sedmocifreni pa poslednja dva broja dobićeš ovde
Ja sam samo imao Račun Plus kod njih, i taj sam "Zatvorio" preko Portala. Dobio onaj PDF o potvrdi da je račun "zatvoren", nakon toga mi je kanal za Log-in bio Blokiran, i mislio sam da je to to, račun je ugašen. Međutim nakon ovog novog informacionog sistema, kada sam iz radoznalosti ponovo pokušao da se Log-inujem sa starim podacima, gle čuda primilo me je u sistem, i vidim taj isti račun i dalje aktivan, samo su mu promenili broj (dakle više nije 360, nego 200). Da izvršio sam proveru preko njihovog sajta za novi broj računa, uneo stari broj, tj. 360, i ono mi je izbacilo isti broj računa, koji sada vidim na E-bank nalogu.
Dakle račun je i dalje aktivan, samo bez ikakvih kartica, a adresa, i ostali podaci iz LK su i dalje tu.
 
Proradila jutros MC za online plaćanje, ali vidim u istoriji da je juče skinuto 1.5eur, kada nije radila, a ja sam kliktao više puta, u AliExpress poudžbinama nema ništa za taj datum, kako da uložim prigovor?

Ps

Sad vidim da online plaćanje radi, iako je u app isključeno!!!!
Možda je u tome sve vreme bio trik, ne radi, kad je uključeno, a radi kad je isključeno!!!

Inače nije dovoljno imati EUR na računu, mora se na kartici odabrati EUR/Rsd!
 

Prilozi

  • Screenshot_20250225_124740_BP mBank.jpg
    Screenshot_20250225_124740_BP mBank.jpg
    46 KB · Pregleda: 50
Poslednja izmena:
Proradila jutros MC za online plaćanje, ali vidim u istoriji da je juče skinuto 1.5eur, kada nije radila, a ja sam kliktao više puta, u AliExpress poudžbinama nema ništa za taj datum, kako da uložim prigovor?
Pa pišeš im na imejl. Uzgrad da li postoji opcija kao što je pre bila (ne mogu jednostavno da je nađem) internog prenosa sa računa na račun u BPŠ?
 

Prilozi

  • Screenshot_20250225_130615_BP mBank.jpg
    Screenshot_20250225_130615_BP mBank.jpg
    67.6 KB · Pregleda: 41
Meni pise racun primaoca, ne postoje racuni i to je to. Nemam gde da kucam broj racuna necijeg uopste?
 
Ja malopre plaćao karticom i nema nikakvog obaveštenja, ni SMS, ni push.
Izgleda da ni meni ne rade. Jutros su mi stigle notifikacije za priliv pa sam mislio da su proradile. Kasnije sam plaćao i nisu stizale za odliv. Možda su radovi u toku.
 
Nazad
Vrh Dno