Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Imao sam sinoć isti problem. Izbaci da nema otvorenih računa i internal service error, ali vratiće se. Čačkaju opet nešto.
Pošto koriste Digital Edge, budi spreman na česte "internal service error" poruke.
Eurobank Direktna koristi Digital Edge i tako je već godinama.
Inače, to je Asseco softver.
 
Poslednja izmena:
SMS upravo:
"Postovani, pusten je u rad sistem SMS obavestenja, prva obavestenja nisu bila u ispravnom formatu, odnose se na ranije transakcije. Izvinjavamo se na neprijatnosti.
Sredstva klijenata su u potpunosti bezbedna i pod kontrolom,a dalje notifikacije ce biti tacne i precizne. Hvala na razumevanju! Banka Postanska stedionicax"
Nisam imao ništa pogrešno, samo su stigle poruke od jučerašnjeg dana.
Ja to nisam dobio a ni sms mi nijedan ne stize, malopre platio u Maxiju i nista.
 
Ni meni ne rade notifikacije ni u kakvom obliku.

Da li se nekom desilo da se "pokvari" kartica? Moja mastercard ne funcioniše beskontaktno. Ili mora dugo da se čeka da bi je POS očitao ili je samo ne očita, čip (kada se fizički gurne kartica i unese pin) radi regularno. Glupo pitanje, ali da li ih možda banka "servisira". Možda mogu da je "razmagnetišu" :D Šta raditi u ovom slučaju?
 
Dešava se to svakako, ali podvodi se pod oštećenje kartice, a jedino rešenje koje mi je poznato jeste zamena, koja se plaća 200 din. Ako iz bilo kog razloga ipak ne želiš da menjaš karticu, a važna ti je beskontaktna funkcionalnost, najlakše rešenje je da počneš da koristiš digitalni novčanik, tj. da osposobiš karticu za plaćanje telefonom.
 
Deluje mi kao da rade na procesoru kartica čim se ne ostvaruje radio veza za beskontaktno plaćanje*, otežana je konekcija sa bankom kroz čip plaćanje, ima prekida za online transakcije i rate su na čekanju, odnosno ima poteškoća sa upotrebom kreditnih. Verovatno se to odražava na sistem banke, to jest, ako nefunkcionalnost utiče i na poštin, onda oba sistema (stari i novi) rade paralelno, te je tranzicija i dalje u toku.
*Po istom principu kao kada korisnik izričito traži da mu se funkcionalnost onemogući pa nijedna lampica neće zasvetliti prislanjanjem kartice. Ovu situaciju sam imao 2016. sa Rajfajzenom gde su ga iz nepoznatog razloga privremeno onemogućili pa je moralo da ide sa čipom, a ja došao da tražim zamenu i bio spreman da platim reizdavanje.
 
Da li je neko uspeo da podeli na rate transakciju sa MasterCard PLUS kreditnom karticom? Meni sada pise da transakcije nisu kandidati za podelu. Ne znam da li su nesto menjali sto se toga tice.
Inace je bivsi 360 broj
 
Pre neki dan, meni su se sva obaveštenja isključila, pa vama kojima ne rade, samo proverite za svaki slučaj šta je aktivno.
 
Na telefon se niko ne javlja, moram lično. Da li u bilo koju poslovnicu ili mora sa mts šalterom, jer čini mi se da su integraciju okončali.
 
Kod mene nije isključeno, ali ne rade. Jedino što potencijalno nije u redu je da je polje za minimalni iznos prazno, da li tu treba da stoji neka vrednost?
 
Kod mene nije isključeno, ali ne rade. Jedino što potencijalno nije u redu je da je polje za minimalni iznos prazno, da li tu treba da stoji neka vrednost?
Da isto i kod mene, nije iskljuceno al ne rade obavestenja. Takodje prazno za minimalni iznos, ja stavio 0 ali kad sejvujes, opet se obrise vrednost.
A pre par dana od 18 pa do pre neki dan su stajale 0 ali ni tad nisu radile, doduse tad svima.
 
Da li je neko uspeo da podeli na rate transakciju sa MasterCard PLUS kreditnom karticom? Meni sada pise da transakcije nisu kandidati za podelu. Ne znam da li su nesto menjali sto se toga tice.
Inace je bivsi 360 broj
samo DInacard ja mislim.
 
A dobro, Dina ima onu podelu na rate, ali do sada je i MasterCard kreditna kartica mogla da podeli transakciju na rate.
 
Nakon 2 žalbe kroz formu u mbanking app, danas sam poslao i mejl gde tražim umanjenje mesečne naknade, ukoliko u roku od 2 dana ne osposobe MC za online plaćanje, posle toga u cc dodajem i NBS.
 
Nakon 2 žalbe kroz formu u mbanking app, danas sam poslao i mejl gde tražim umanjenje mesečne naknade, ukoliko u roku od 2 dana ne osposobe MC za online plaćanje, posle toga u cc dodajem i NBS.
Требао си да сачекаш још пар дана док свима нама не блокирају све виза и мастер картице јер поштанска по свему судећи наставља сарадњу са НИС-ом коме су јудеосаксонци увели санкције, па ће се и она наћи на удару за који дан. Онда можда смање накнаде свима нама.
 
Meni nisu stigla nijedna obaveštenja, provukao karticu pre 15 min
 
Nakon 2 žalbe kroz formu u mbanking app, danas sam poslao i mejl gde tražim umanjenje mesečne naknade, ukoliko u roku od 2 dana ne osposobe MC za online plaćanje, posle toga u cc dodajem i NBS.
Pošto ja ne mogu da pristupim svom računu (360) od kad su krenuli sa radovima 14.2. iako sam ih u međuvremenu više puta zvao, tri mejla poslao i u petak 21.2. bio i u poslovnici u K.Marije i opet ništa😡 rado bi im se načestitao nove godine🤬 i tražio umanjenje koje pominješ.
Na koji mail da im pišem i imaš li kakvu mustru/šablon/predlog?
 
Ja sam pisao na kontakt i na prigovore, izneo problem i da ako se ne reši za dan-2, tražim umanjenje. Inače račun koristim povremeno, za online kupovine.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250224_182755_BP mBank.jpg
    Screenshot_20250224_182755_BP mBank.jpg
    53.4 KB · Pregleda: 81
Deluje mi kao da rade na procesoru kartica čim se ne ostvaruje radio veza za beskontaktno plaćanje*, otežana je konekcija sa bankom kroz čip plaćanje, ima prekida za online transakcije i rate su na čekanju, odnosno ima poteškoća sa upotrebom kreditnih. Verovatno se to odražava na sistem banke, to jest, ako nefunkcionalnost utiče i na poštin, onda oba sistema (stari i novi) rade paralelno, te je tranzicija i dalje u toku.
*Po istom principu kao kada korisnik izričito traži da mu se funkcionalnost onemogući pa nijedna lampica neće zasvetliti prislanjanjem kartice. Ovu situaciju sam imao 2016. sa Rajfajzenom gde su ga iz nepoznatog razloga privremeno onemogućili pa je moralo da ide sa čipom, a ja došao da tražim zamenu i bio spreman da platim reizdavanje.
Nema paralelnog rada.
Beskontaktno plaćanje se može eventualno ugasiti podešavanjem profila kartice koje bi banka uradila (kod kartičnog procesora recimo, ako nudi opciju) tako da se takva plaćanja odbijaju ali fizički, na kartici, osim u slučaju oštećenja teško da je moguće (i smisleno). Ne mogu trenutno da se setim da li ijedna banka u RS uopšte nudi tu mogućnost.
 
Nakon 2 žalbe kroz formu u mbanking app, danas sam poslao i mejl gde tražim umanjenje mesečne naknade, ukoliko u roku od 2 dana ne osposobe MC za online plaćanje, posle toga u cc dodajem i NBS.
Glupo pitanje, da li su podešeni Internet limiti? Sad pogledao i više od pola limita nije bilo podešeno tj. migrirano iz MTSa.
 
@uji mislim da su namenski računi nekako tu, samo izgleda namerno nevidljivi. Ja na svom nalogu vidim trajni nalog koji prebacuje sa namenskog računa na račun druge banke. Kad uđem u njega, piše da se prosleđuje sa tog namenskog računa, iako je taj račun nevidljiv na drugim mestima. Drugarica koja je koristila stari HB sa namenskim računom i imala pun pristup, vršila plaćanja,
ne može da prođe proces kreiranja novog naloga. Samo izlazi authorization failed.
 
Da li je neko uspeo da podeli na rate transakciju sa MasterCard PLUS kreditnom karticom? Meni sada pise da transakcije nisu kandidati za podelu. Ne znam da li su nesto menjali sto se toga tice.
Inace je bivsi 360 broj
Kod mene ovako stoji na web aplikaciji:
 

Prilozi

  • Snimak ekrana 2024-12-10 101730.png
    Snimak ekrana 2024-12-10 101730.png
    88.8 KB · Pregleda: 76
Требао си да сачекаш још пар дана док свима нама не блокирају све виза и мастер картице јер поштанска по свему судећи наставља сарадњу са НИС-ом коме су јудеосаксонци увели санкције, па ће се и она наћи на удару за који дан. Онда можда смање накнаде свима нама.
Pročitah na redditu da su sankcije odložene za 90 dana.
 
Zašto onda namenski računi nisu uvezeni u novi sistem elektronskog bankarstva, a banka i pošta ih vide?

Nudi Rajfajzen, pozivom call centra (što ujedno i piše u pismu zakačenom za karticu).
Nisu svi računi uvek dostupni kroz el. bankarstvo, Nije nemoguće da je neko mislio da je "dobra" ideja da ih ne prikazuje kroz el. bankarstvo. Probaću da dobijem informacije šta je u pitanju.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nazad
Vrh Dno