Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

1. Besplatan upit stanja na bankomatu Poštanske, Pošte ili MoneyGet
2. Samo u poslovnicama plus na šalterima sa softverom mts banke je moguća uplata i isplata deviza.
Poštanska isplaćuje samo dinare. mts bankomati su Telekomova imovina kao vodiči za mts usluge.
3. Aplikacija mts banke
4. Homebanking je za 200 račune. Operativno spajanje i ukidanje 360 računa je planirano za februar.
5. Kada nema promena, ne naplaćuje se.
6. Jeste, a i autokonverzija je manje-više korektna.
 
Razvlače mi Master nedeljama, iako je Dina stigla odavno
U aplikaciji piše nije aktivna
Jel to znaci da je napokon poslata ili?
 
Mislim da se ugovor dostavlja na adresu
Мени кад је поштар достављао уговор није знао шта треба да се потпише. Има само потпис на 3 места.
 
Razvlače mi Master nedeljama, iako je Dina stigla odavno
U aplikaciji piše nije aktivna
Jel to znaci da je napokon poslata ili?
Tako i meni stoji. Kada sam ih pitao na chatu nisu bili bas konkretni sa odgovorom kada stize. Kao od dana kada je poslata stici ce u roku od 15-30 dana?!? Dina mi je stigla odmah sutradan od dana kada su mi poslali.
 
Isto su mi rekli
Posle saznam da sam mogao u centrali da preuzme lično i da ne čekam Postu...
Agonija
 
Mogu da se slikam sa cashback...
Koliko ti je dugo pisalo neaktivna pre nego si je dobio?
 
Da podelim svoje iskustvo sa otvaranjem računa u ovoj banci. Račun sam bio primoran da otvorim, i nisam imao opciju da biram koji ću, i ako sa strane imam račune u drugim bankama koji su definitivno vrlo poslovniji od BPŠ. Juče sam otišao u ekspozituru na Vidikovcu da izvršim otvaranje, gužva je veća nego u bilo kojoj banci baš zbog toga što se uopšte nisu digitalizovali, a većina korisnika su penzioneri. U ekspozituri je radilo 2 šaltera i jedan saradnik za kredite, s obzirom da nije nigde bilo označeno koji šalter je za šta, pitao sam jednu službenicu koja mi je nervozno odgovorila sedite prozvaćemo vas. Nakon 2 ipo sata čekanja - prošao je veliki br. ljudi koji su plaćali račune, podizali kartice itd., saradnica za kredite i još jedna šalteruša su otišle na pauzu, a mene konačno proziva službenica i otvara račun nakon 20 minuta čekanja, nakon toga na moj zahtev aktivira mi mobilno bankarstvo, a za elektronsko bankarstvo mi govori da mi ne treba da imam već mobilno. Odbili su da mi izdaju MC dok ne primim prvu platu po računu, ali mislim da je takva procedura kod njih. Ja sam zaista pokušao da pronađem nešto pozitivno oko ove banke, ali do sada ništa nisam video, ako znate nešto javite :)
 
Da podelim svoje iskustvo sa otvaranjem računa u ovoj banci. Račun sam bio primoran da otvorim, i nisam imao opciju da biram koji ću, i ako sa strane imam račune u drugim bankama koji su definitivno vrlo poslovniji od BPŠ. Juče sam otišao u ekspozituru na Vidikovcu da izvršim otvaranje, gužva je veća nego u bilo kojoj banci baš zbog toga što se uopšte nisu digitalizovali, a većina korisnika su penzioneri. U ekspozituri je radilo 2 šaltera i jedan saradnik za kredite, s obzirom da nije nigde bilo označeno koji šalter je za šta, pitao sam jednu službenicu koja mi je nervozno odgovorila sedite prozvaćemo vas. Nakon 2 ipo sata čekanja - prošao je veliki br. ljudi koji su plaćali račune, podizali kartice itd., saradnica za kredite i još jedna šalteruša su otišle na pauzu, a mene konačno proziva službenica i otvara račun nakon 20 minuta čekanja, nakon toga na moj zahtev aktivira mi mobilno bankarstvo, a za elektronsko bankarstvo mi govori da mi ne treba da imam već mobilno. Odbili su da mi izdaju MC dok ne primim prvu platu po računu, ali mislim da je takva procedura kod njih. Ja sam zaista pokušao da pronađem nešto pozitivno oko ove banke, ali do sada ništa nisam video, ako znate nešto javite :)

Nemoj da te nista cudi. To je čistokrvni dinosaurus od banke! :)

Ako si otvarao Račun plus u BPŠ, trebao si to uraditi online, da se ne matretiras satima u njihovoj poslovnici.
 
Operativno spajanje i ukidanje 360 računa je planirano za februar.

Nisam pratio temu i vesti .
Da li i gde postoji zvanicno obavestenje o ukidanju racuna prenetih iz MTS Banke koji pocinju sa 360 ?

Da li ce do tada ( februar ) sve aktivne 360 racune pretvoriti u 200 i izdati nove Dina i MC kartice ?

Da li ce se koristiti MTS aplikacija ili zadrzavaju staru ocajnu BPS ?
 
Nisam pratio temu i vesti .
Da li i gde postoji zvanicno obavestenje o ukidanju racuna prenetih iz MTS Banke koji pocinju sa 360 ?
Ne postoji. Informacije su od članova foruma obaveštenih od strane zaposlenih u filijalama i call centru.
Da li ce do tada ( februar ) sve aktivne 360 racune pretvoriti u 200 i izdati nove Dina i MC kartice ?
Ne. Važiće do isteka, a nakon čega će biti izdate nove. Svakom kome je Dina izdata posle 1.6. imaće pravo na prigovor da je zameni za beskontaktnu. S obzirom da je banka samoinicijativno menjala čip kartice na računima za prijem zarade, moguće je da se to primeni i na Račun plus.
Da li ce se koristiti MTS aplikacija ili zadrzavaju staru ocajnu BPS ?
Koristiće se mts okruženje tj. web i aplikacija u tom slučaju čine jedan kanal (trenutno su zasebni proizvodi).
 
@uji

Da li su ostale banke koje su prosle proces spajanja vrsile promenu brojeva racuna ?
( npr. Raiffeisen banka za Credit Agricole )
 
@uji

Da li su ostale banke koje su prosle proces spajanja vrsile promenu brojeva racuna ?
( npr. Raiffeisen banka za Credit Agricole )
Jesu. Taj deo sam propustio. CA računi su ugašeni, a kartice ostale vezane za nove račune. Isti je slučaj sa SoGe>Voban (OTP), Sber>AIK, Eurobank>Direktna, a iduće godine se i EuroDirekt istim postupkom utapa u AIK.
Ne mogu da editujem prethodni post. Jeste planirana i promena 360 računa u 200, a odrično sam odgovorio misleći na zamenu postojećih važećih kartica novim.
 
Da li su sve transakcije sa starih racuna vidljive i posle te transformacije ?

Recimo posle par meseci posle transformacije , zatreba neka potvrda placanja
a nemamo je sacuvanu u .pdf formatu ili odstampanu.
 
Da li su sve transakcije sa starih racuna vidljive i posle te transformacije ?

Recimo posle par meseci posle transformacije , zatreba neka potvrda placanja
a nemamo je sacuvanu u .pdf formatu ili odstampanu.
Kod Rajfajzena je bilo sve ispočetka i nije bilo istorijata iz CA. Poštanska konkretno ne prikazuje istorijat od prethodne godine pa nadalje. Baš mi je danas bio potreban uvid u uplatnicu iz prošle ili preprošle, ali Homebanking lista samo tekuću i tu je kraj.
 
BPS za MTS 360 racun jos uvek prikazuje punu istoriju.
 
Ja sam zaista pokušao da pronađem nešto pozitivno oko ove banke, ali do sada ništa nisam video, ako znate nešto javite :)
Plaćanje Dinom na do 6 rata bez kamate i naknade je u većini slučajeva super stvar (koncept je taj da ti ne trebaju čekovi, a praktično ti pored toga ne treba ni kreditna, imaš limit u visini plate, a taj način plaćanja prihvata većina većih lanaca prodavnica tehnike, nameštaja, supermarketa i sl.)

Sve ostalo, da, blagi pakao.
 
Verujem da je napisano, ali ne tražim dobro.
Dobio sam napokon Master.
Aktiviran kroz app i ubačen i wallet
Prvo korišćenje mora bankomat ili pos terminal?
 
Verujem da je napisano, ali ne tražim dobro.
Dobio sam napokon Master.
Aktiviran kroz app i ubačen i wallet
Prvo korišćenje mora bankomat ili pos terminal?
Ako si ga dodao u Wallet, mozes odmah da placas telefonom, a fizičku karticu aktiviraš ili korišćenjem bankomata ili POS uređaja sa unosom pina
 
Pisalo se dosta puta ali da ne listam pa ako moze pomoc. Kako da uplatim u posti bez provizije novac na Racun plus?
 
Pisalo se dosta puta ali da ne listam pa ako moze pomoc. Kako da uplatim u posti bez provizije novac na Racun plus?
1000014576.png
Partija računa sa ugovora = broj tvog tekućeg bez crtica, tj. svih 18 cifara.
 
Kada moze da se ocekuje crvena za placanje utorkom MC preko e novcanika?
 
Kada moze da se ocekuje crvena za placanje utorkom MC preko e novcanika?
Praksa je pokazala da u većini banaka narednog ponedeljka, eventualno utorka uplate cashback. Do sada lično nisam čekao duže, mada je bilo članova koji su dobijali i 15. ili čak 16. dana.
 
Primetio sam jutros da sam u sms poruci obavesten da je moja kartica koriscena. Nekih 35 dolara je iznos. Posto sam bio siguran da nisam nista placao u poslednjih 10 dana pozvao sam call centar banke. Receno mi je da sacekam da vidim da li ce transakcija biti realizovana, posto je trenutni status na cekanju, a pokusana je transakcija juce rano ujutru.

Nisam dobio tog dana nikakav sms za potvrdu placanja. Iz banke su mi rekli da sacekam da vidim da li ce biti realizovana transakcija. Ukoliko bude realizovana, rekli su mi da ih pozovem opet pa ce mi oni dati reklamacioni list koji treba da popunim kako bih prijavio zloupotrebu.

Jesam placao sa ovom karticom na Temu-u ali sam je koristio i na drugim portalima, sto domacim sto inostranim (recimo kada sam placao avionske karte).
Blokirao sam odjutros karticu za internet placanja.

Stari sam korisnik mts banke. Zanima me da li postanska uopste ima neke kartice koje se mogu koristiti za internet placanja i drugo da li je pametno da podnesem zahtev da mi se promeni master kartica? Ostalo je manje od godinu dana do isteka.
 
U sms poruci sam obavesten da je moja kartica koriscena. Nekih 35 dolara je iznos. Nisam dobio tog dana nikakav sms za potvrdu placanja. Ukoliko transakcija bude realizovana, rekli su mi da ih pozovem opet pa ce mi oni dati reklamacioni list koji treba da popunim kako bih prijavio zloupotrebu. Da li je pametno da podnesem zahtev da mi se promeni master kartica? Ostalo je manje od godinu dana do isteka.
Neka prodajna mesta nemaju 3D Secure i mogu da te zaduže bez dvofkatorske potvrde. Kada se transakcija proknjiži, zahtevaćeš povraćaj po tom obrascu. Ukoliko sumnjaš na zloupotrebu, zameni karticu i plati troškove. Naravno, imaš opciju da blokiraš karticu, čekaš reizdavanje i ne koristiš račun da ti ne bi bilo naplaćivano održavanje. Koliko sam u toku, ne reizdaju se kartice sa istim brojevima. Neka me neko ispravi ako grešim.
Da li postanska uopste ima neke kartice koje se mogu koristiti za internet placanja i drugo.
Visa internet je regularna kartica (ima čip, magnetnu traku i beskontaktno) i za nju se trenutno koristi Homebanking. Prema nezvaničnim informacijama, operativno spajanje mts banke sa Poštanskom je planirano za februar, što podrazumeva gašenje 360 računa i zamenu na 200, uz prelazak na mts e/mBanking i važenje postojećih kartica do isteka.
Rešenje koje su neki članovi ovde primenili jeste otvaranje dodatnog deviznog avista računa u poslovnici plus na šalteru sa mts softverom:
 
Primetio sam jutros da sam u sms poruci obavesten da je moja kartica koriscena. Nekih 35 dolara je iznos. Posto sam bio siguran da nisam nista placao u poslednjih 10 dana pozvao sam call centar banke. Receno mi je da sacekam da vidim da li ce transakcija biti realizovana, posto je trenutni status na cekanju, a pokusana je transakcija juce rano ujutru.

Nisam dobio tog dana nikakav sms za potvrdu placanja. Iz banke su mi rekli da sacekam da vidim da li ce biti realizovana transakcija. Ukoliko bude realizovana, rekli su mi da ih pozovem opet pa ce mi oni dati reklamacioni list koji treba da popunim kako bih prijavio zloupotrebu.

Jesam placao sa ovom karticom na Temu-u ali sam je koristio i na drugim portalima, sto domacim sto inostranim (recimo kada sam placao avionske karte).
Blokirao sam odjutros karticu za internet placanja.

Stari sam korisnik mts banke. Zanima me da li postanska uopste ima neke kartice koje se mogu koristiti za internet placanja i drugo da li je pametno da podnesem zahtev da mi se promeni master kartica? Ostalo je manje od godinu dana do isteka.
A šta ti piše pored te naplate na čekanju, zašta je naplaćeno?
 
Opis: TIP TO TTUK5HQFY 4105001802 HK
Iz samog opisa se vidi da je nesto sumnjivo.
 
Nazad
Vrh Dno