Šta je novo?

Banka Intesa

Pozdrav svima,

Jel zna neko sta su trajni nalozi FL? 1 do 2 puta mesecno mi se pojavi ta transakcija (isplata) u iznosu od 200 rsd?

Nije u pitanju odrzavanje racuna, za to jasno pise kad skinu.
 
FL= fizicko lice
Bar mislim da to znaci :)
 
Jeste poruka višeznačna, ali ušao sam pre odgovora članu na profil u potrazi za kontekstom i video da je isto pitanje postavio na temi za PayPal, tako da cenim da je priliv na karticu. Pogotovu je indikativno to što kaže da mu ranije, uključujući pre neki dan, nisu naplaćivali. Teško da bi mu dosad opraštali taj trošak.
Jeste, priliv sa Paypala na karticu. Do pre neki dan nije bilo konverzije, a sada izgleda rade konverziju u RSD pa onda u valutu. To je pocelo od tog instant transfera
 
Ne treba nikakav kod za rektivaciju nego pin. Mislim da sam bio jasan. Ako ne zna pin,onda ce dobijati kod za reaktivaciju.
Naravno da treba kod za reaktivaciju ako se mobilna aplikacija ponovo instalira:

1758610875374.png

U slučaju da:
  • Promenite mobilni uređaj;
  • Obrišete Banca Intesa Mobi aplikaciju sa mobilnog uređaja;
  • Zaključate Banca Intesa Mobi aplikaciju;

neophodno je da ponovo aktivirate Banca Intesa Mobi aplikaciju, tako što ćete nakon instalacije na ekranu za prijavu
da odaberete dugme Klikni OVDE za reaktivaciju! a zatim da unesete svoj korisnički ID i kod za reaktivaciju. Nakon
toga će vam stići SMS poruka sa drugim delom koda, čijim unosom aktivirate aplikaciju, a zatim kreirate novi PIN
kod.
Ukoliko nemate ili ste zaboravili kod za reaktivaciju, ponovnu aktivaciju aplikacije možete izvršiti u ekspozituri
Banke ili pozivom Kontakt centra.
 
Jesi korisnik aplikacije ili samo deklamujes sta si nasao na njihovom sajtu?
Ocigledno da nisi pa ne bih nastavljao polemiku.
 
Treba kod za reaktivaciju kada se instalira aplikacija iznova. Poslednji put kada sam radio je trebalo, osim ako nisu u medjuvremenu nešto promenili.
 
Ja i dalje imam ovaj podatak, android os.
Kako dolazis do tog podatka? Ranije je bilo kliknes na racun i pojave se dva stuba - zeleni i crveni i tamo kaze koliko si primio/potrosio u trenutnom mesecu.
Edit, sam agent na chat-u rekao da nije moguće
 
Poslednja izmena:
Treba kod za reaktivaciju kada se instalira aplikacija iznova. Poslednji put kada sam radio je trebalo, osim ako nisu u medjuvremenu nešto promenili.
Instalirao pre mesec dana na Android,uneo id i moj pin koji sam postavio. Tako je vec jedno vreme,ne mogu da tvrdim koliko tacno.
 
Skrolovao sam na desno za drugi profil, kliknuo na opciju reaktivacija i trazi id za reaktivaciju pretpostavljam da je sledeci korak uneti pin, kod za reaktivaciju ne znam pod kojim okolnosta trazi, mozda u slucaju ako si zaboravio id?
 

Prilozi

  • IMG_2035.png
    IMG_2035.png
    75.7 KB · Pregleda: 114
To banka salje ako ne znas ni id ni pin. Ako znas id a ne pin, onda ce ti verovatno poslati kod. Tako je bilo do pre 3,4g,stalno iz zivkao,cekao da se javi operater. Posle mi zena ,iz CC, rekla sta da upamtim i vise ne zovem.
 
  • Like
Reagovanja: fiy
Kako dolazis do tog podatka? Ranije je bilo kliknes na racun i pojave se dva stuba - zeleni i crveni i tamo kaze koliko si primio/potrosio u trenutnom mesecu.
Edit, sam agent na chat-u rekao da nije moguće
Tako i dolazim... Evo upravo. Mozda ima neki update koji mi jos nije stigao...
 

Prilozi

  • IMG-20250923-WA0001.jpg
    IMG-20250923-WA0001.jpg
    151.2 KB · Pregleda: 82
Instalirao pre mesec dana na Android,uneo id i moj pin koji sam postavio. Tako je vec jedno vreme,ne mogu da tvrdim koliko tacno.

Kod za reaktivaciju i pin su dva različita broja, ali su oba šestocifrena, pa je većina nas stavila da budu identični.
 
Eto. Zasto je u poslednje vreme sve staro funkcionalnije nego kada je softver u pitanju...
 
Deployment nove aplikacije im traje kao da puštaju ne znam šta ili imaju neki Celeron server, pa da ga ne opterete...
Kod mene je i dalje stara.
 
Izgleda da su to sklonili, a baš je bila korisna info da vidiš da li si u plusu ili minusu
Matori smo 😀 Meni i na poslu tako sve novije deluje kao losije resenje.
Može biti i da smo matori ali kao da postoji nepisano pravilo da se u novim verzijama ukinu korisne stvari i da se umesto njih ubacuje gomila nepotrebnog i nefunkcionalnog šminkeraja
 
Uzeo baš da probam to njihovo jednostavno resenje i nakon izvoza u excel moras prvo da obrises RSD, jer sa karakterima to nije broj, pa ne radi SUM.
Bio zaludan, pa im pisao, cisto da se ne blamiraju i ovo je njihov odgovor
 

Prilozi

  • Screenshot_20250923_175444_Outlook.jpg
    Screenshot_20250923_175444_Outlook.jpg
    89.2 KB · Pregleda: 83
Skrolovao sam na desno za drugi profil, kliknuo na opciju reaktivacija i trazi id za reaktivaciju pretpostavljam da je sledeci korak uneti pin, kod za reaktivaciju ne znam pod kojim okolnosta trazi, mozda u slucaju ako si zaboravio id?
Ako se dodaje korisnik ili se ponovo instalira mobilna aplikacija postupak je isti:
1. uneti korisnicki ID
2. uneti recovery code (kod za reaktivaciju)
3. sistem salje 8-mo cifreni kod preko sms poruke na tel. broj koji je registrovan na korisnika

U sledecem koraku se definise korisnicki pin za aplikaciju. Njime se otkljucava aplikacija i autorizuju nalozi.

Kao sto je napisao @PJ : Kod za reaktivaciju i pin su dva različita broja, ali su oba šestocifrena, pa je većina nas stavila da budu identični.

Ako je zaboravljen ID i/ili kod za reaktivaciju potrebno je pozvati korisnicki servis.


@milanin
Na (poslednjoj) android verziji 8.0.61 radi prikaz potrosnje.
 
Vrh Dno