Šta je novo?

Banka Intesa

notifikacije im jedno vreme dobro radile sada bas zezaju, vise puta mi se desi prebaci mi supruga i posle sat vremena ja je iznapinjem da mi prebaci, jer ocekujem poruku o uplati. Ona mi kaze prebaceno jos pre sat vremena, udjem u app pogledam stvarno su sredstva legla ali obavestenja nigde
 
Da li se u Intesa menjalo nešto što se limita za prenos novca tiče?
Ranije je mesečni default bio 14.000.000 dinara, a dnevni 1.000.000 dinara.
Sada mi daje maks 350.000/140.000 dinara. Nije valjda da moram da zovem call centar da to menjam?!
 
Da li se u Intesa menjalo nešto što se limita za prenos novca tiče?
Ranije je mesečni default bio 14.000.000 dinara, a dnevni 1.000.000 dinara.
Sada mi daje maks 350.000/140.000 dinara. Nije valjda da moram da zovem call centar da to menjam?!
Kod mene i dalje stoji onaj koji je bio.
 
Pokušaj da ga povećaš za 1 dinar i da sačuvaš. Ili da smanjiš, nije bitno.
Kada mi nije dozvolio nijednu promenu, kliknuo sam da vrati na default i dobio sam 350k/140k. Kao da me zezaju.
 
U call centru nemaju pojma zašto su limiti promenjeni (mesečni smanjen 97,5%?!) tj. pravi se kao da nije čula pitanje. Više puta.
Call centar može da promeni limit samo do ponoći, a za trajnu pormenu je neophodno otići u ekspozituru.
 
Jesi li probao preko magnifica savetnice umesto call centra
 
Nemam Magnifica savetnika. Nikada nisam plaćao tu uslugu. Početkom godine su mi ukinuli "status", pa samim tim i savetnika, čije usluge i onako nisam plaćao :)
Verovatno zbog smanjenog prometa na PPG i što sam povukao sve depozite iz Intesa.

Završio sam zaista brzo preko call centra, ali je besmisleno da mi smanje mesečni limit na 3.000€.
 
Već po ne znam koji put mi se sam deinstalira Office Banking, odnosno verovatno ga Windows eliminiše. Zašto se to dešava i kako da sprečim da se ponovi?
 
Šta je Office banking?
Asseco eBanking za pravna lica (zamenio bivši Pexim FX Client). Svakako, nemam odgovor na gorepomenuto pitanje, pošto je Credit Agricole preuzeo Raiffeisen i samim tim prebacio svoje klijente na Biznis ROL.
 
Već po ne znam koji put mi se sam deinstalira Office Banking, odnosno verovatno ga Windows eliminiše. Zašto se to dešava i kako da sprečim da se ponovi?

Nama u petak više nije radio nego jeste, proradio je kako treba nakon reseta računara. Nisam računao da može da ima veze, ali sada razmišljam da može.

Od jutros opet radi-ne radi, mislim da nije probala da resetuje računar.

Da li si pokušao preko savetnika da kontkatiraš sa podrškom?
 
Nisam, samo sam reinstalirao, kao i svaki put ranije. Dugo mi se ovo nij desilo, bar godinu i po dana i baš me je iznenadilo danas.
 
Zna li neko kako ide povrat novca ako sam kupio virtuelnom karticom?
Konkretno, kupio sam nešto na aliexpress-u, nije stiglo i prodavac mi je odobrio povraćaj sredstava. E sad, budući da sam kupio jednokratnom virtuelnom karticom kako će mi oni to vratiti?
 
Ja ne znam sta se desava sa njima u poslednje vreme, juce podignem 20 hiljada na bankomatu, danas udjem u aplikaciju i primetim da mi je dva puta skinut isti iznos. Jedna transakcija kao proknjizena, druga kao nedospele obaveze. Zena iz call centra koja me ubedjuje da je sve u redu, da bi me na kraju uputila na filijalu da se tamo proveri. U filijali naravno uvideli problem.
Veci je iznos pa sam lako primetio, ovako ko zna koliko puta se ovo vec desavalo na sitno. Stvarno su postali kriticni.
Zanimljivo da za transakciju koja je proknjizena stoji uredno "podizanje gotovine sa bankomata", dok za transakciju u nedospelim obavezama u opisu stoji "kupovina".
 
Poslednja izmena:
Nisam mogao da se setim, pa sam usao u notification history na telefonu i nema zabelezene notifikacije od Intesa aplikacije. I za poslednjih nekoliko uplata nisam dobijao notifikaciju. Inace, nekih sat vremena nakon posete filijali, sredstva su mi vracena kao raspoloziva.
 
Sledeći put možeš onako nonšalantno usput da im napomeneš da ćeš da podneseš zvanični prigovor NBSu ako krenu da te zavlače, iz ličnog iskustva znam da se stav i uslužnost drastično podignu nakon pomenute izjave
 
Da li Intezini automati uplate eura primaju za uplatu na devizni racun novcanicu od 500 evra.
 
Koliko sam primetio u opticaju su gotovo potpuno povucene stare novcanice od 50 evra i 200 evra.
 
Koliko je bilo moguće, vremenom su se zamenile, mada siguran sam da neko ima u šteku i poneku staru. No, sve što prođe blagajnu i bankomat ide u ECB na uništenje i zamenu. Konkretno, imao sam staru malo umrljanu mastilom, pokušao da ga izvučem alkoholom, nešto je od tragova ostalo, ali bez problema sam ih uplatio.
 
Ma banke i dalje isplaćuju stare novčanice, i na šalterima i na bankomatima. Bar bilo u maju, 50e
 
Potvrđujem i ja sam iz bankomata u maju dobio staru stotku. :D
 
Po mojoj percepciji najvise starih stotki i ima.
Uji nisam razumeo tu novcanicu sto je imala tragove madtila da li di uplatio na automat ili uplatio na blagajni banke .
 
50€ na blagajni, u Rajfajzenu doduše, ali službenica nije pravila problem, prošla je brojač i to je to. Išao sam po principu app, jer mi ih je u Poštanskoj radnica odbila (oni su malo striktniji kada su devize sa mrljama i sitnim oštećenjima u pitanju).
 
Na iOS sam mogao da radim screenshot u aplikaciji,na Androidu ne da. Jel tako svima ili ja nesto nisam namestio kako treba?
 
Nazad
Vrh Dno