Šta je novo?

Banka Intesa

Tako je. Kad sam prebacivao veću količinu dinara iz inteze u drugu banku zbog oročavanja, samo sam pozvao korisnički servis da mi podignu limite i odmah odradio jednu transakciju iz mob. aplikacije. Naplaćeno mi je 30 din (toliko mi naplaćuju inače transakcije u osnovnom paketu).
Deliti na po 300.000 instant-transakcija ima smisla jedino ako vam je baš hitno da momentalno legnu pare. Ali što se tiče naplate naknada, samo će vam naplatiti više puta jer isto naplaćuju bez obzira na iznos.
U nekim drugim bankama je obično dosta skuplja transakcija preko 300.000 (recimo yettel) pa tamo to ima smisla.
 
Na Magnifica nema provizije na iznose preko 300k, bar nije bilo prije 2 godine. Ide kao obicni (manji iznos) nalog sto se tice provizije, kao sto covjek iznad napisa.
 
Koliko sam upućen, Intesa je primer banke koja ne pravi razliku između instant i RTGS naloga za fizička lica. Nemam, međutim, iskustva sa tolikim uplatama, ali pogledao sam sad tarifnik (u prilogu) i tu se stvarno razlika ne pominje. Jedino postoji napomena da se plaćanja do 300k realizuju u IPS sistemu, što ništa ne govori o većim iznosima. Naravno, limit se mora ispoštovati, ali čuo sam da se može povećati u poslovnici (možda i preko kontakt centra, ako već ne preko same aplikacije), ali najbolje bi bilo kad bi se javio neko sa ličnim iskustvom.
Postoji razliika korekcije limita između kontakt centra i poslovnice. Kontakt centar postavlja novi limit koji važi 24h, dok u poslovnici možete trajno postaviti limite iznad onih koji su ponuđeni u aplikaciji.
Čini mi se da postoji i ograničenje u limitu kada je kol centar u pitanju.
Informacija je od pre 7-8 meseci kada sam postavljao limite. Iz ličnog primera znam da u poslovnici može da se postavi limit (dnevni, mesečni) na 5.000.000rsd ( možda može i više)
 
I preko call centra može preko 5 miliona :)

Nisam siguran da važi samo 24h pošto sam ovo sad slikao u aplikaciji a zvao sam ih pre godinu dana

1747827506709.png
 
To su interna pravila banke pa nas o promenama ne obaveštavaju.
Pre 4 god je mogao da se u aplikaciji postavi limit po potrebi, sada svaka kategorija (klijent, kontakt centar, poslovnica) ima svoja ograničenja.
 
Nisam našao da negde piše. Možda najlakše da saznaš ako vidiš koliko ti naplaćuju održavanje i uporediš sa tarifnikom.
Pošto meni naplaćuju 220 din održavanje, vidim da je to ovaj stari "Intesa Osnovni" i za njega nema održavanja dok se ne koristi. Ako dobro razumem za sve ostale ima. Zato mi i stoji iako ga trenutno ne koristim, inače bih ga ugasio.

1747921213050.png
 
Samo da javim, ako se neko seća mog slučaja. Bila je neka fantomska kupovina zbog koje sam blokirao karticu. Prihvatili reklamaciju, vratili pare, sve u roku od 7-10 dana.
Budući da sam u reklamaciji naveo i da zahtevam da mi izdavanje nove kartice bude besplatno, poslali obaveštenje da će mi refundirati i te troškove.
Juče leglo 350 dinara što su mi skinuli kad sam podneo zahtev za novu karticu.
Sve pohvale za njih, znači vratili pare, vratili čak i troškove za novu karticu.
Očigledno da sam bio u pravu, samo se nadam da im je moj slučaj skrenuo pažnju na neke propuste u njihovom security-u i da su to sad rešili
 
Poslednja izmena:
po boji čega? ako misliš na boju zaglavlja (tamo gde piše na kojoj strani se trenutno nalaziš, npr. "početna strana", "moji računi"...) i meni je tu plavo a ja sam na "intesa osnovni" paketu
 
Vec je bila duga diskusija o boji aplikacije ovdje na temi prosle godine, ispostavilo se da nema pravila.
 
Boje aplikacije zavise da li klijent "ima status". Sticanje "statusa" ne mora da bude zbog paketa paketa.

Kod mene su mislili da je zbog depozita, ali se ispostavilo da moje poljoprivredno gazdinstvo "ima status", imam (beskorisnog) savetnika i mogu da koristim Magnifica pogodnosti, bez da plaćam naknadu. Ili sam mogao, pošto mi je pre nekoliko meseci aplikacija postala narandžasta (mnogo je lepša ona plava boja :)). Verovatno ima veze sa prometom na PPG u prethodnoj godini.
Mada ni tog depozita više nema, tako da, ko zna šta je...

Ili što @Condor reče, možda je zaista random.
 
Isti slucaj kod mene, narandzast sam kao Trump
 
Status u banci određuje koja je vaša boja u aplikaciji, nije vezana za paket usluga.
 
Interesantno, a znas li koji su kriterijumi tog "statusa"
 
Ja se pitam kako to da mi nisu dodelili crvenu boju pošto si mi već slali upozorenja (u prazno) da povučem tužbe zbog nezakonito obračunavanih troškova obrade kredita koje su na kraju ipak morali da isplate.
 
Ok, to su generalno uslov za dobijanje magnifica statusa, ne vidim ništa o tim plavo narandžastim foricama
 
Nekad je bilo da plata.veca od 150 000, garantuje status Magnifica klijenta. Ne znam kako je sada. Ja sam u Magnifica paketu iako ne primam platu godinu i po dana. :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Ja sam dobio status, samo rekao hocu da placam veci paket i to je to. :D Trebala mi je besplatna MC Gold.
 
Nije ovde bitna boja, nego ono sto stoji iza te boje... Biznis logika intese, sta ta boja nosi za korisnike, itd.
 
^
Ок, наравно, али читајући поруке установљено је да нема везе са статусом клијента, нити да доноси исти тип привилегија. Углавном није да закерам али стекао сам утисак као да је битна боја, можда сам и ја погрешио. 🙂
 
pa najgore je to sto mislim da su u intesi rekli (mozda sam i na sajtu njihovom procitao ranije) da boja zavisi od statusa klijenta...
a kao sto vidimo, ni boja ni paket ni status klijenta nemaju veze jedno sa drugim :D
 
Nazad
Vrh Dno