Šta je novo?

Banka Intesa

Da li neko zna neku ekspozituru banke u kojoj nije potrebno da se uzme slobodan dan da bi se preuzela kartica? Postali su nemogući, bezobrazni, drski, neradni... u Požeškoj... pa bih da izaberem neku drugu ekspozituru kao "glavnu" ako ima neke koja funkcioniše na neki normalniji način. Popili su i prigovor. Ako ih briga uopšte za prigovore.
Ja danas bio i zavrsio za 10 min. Pancevo je u pitanju. Spremio sam se da cekam sat vremena. Mozda bi zavrsio i pre nego sam izasao iz banke mislici da cu cekati sat vremena. Dobio broj 309 a na salterima ide 160. Jos pitam onu devojku i ona mi kaze vas broj ce brzo. Ja reko ma vazi...mene si nasla....i odem napolje. Verovali ili ne moj broj izasao i trazili me :D Posto me nisu nasli pustili sledeceg :D Da covek ne poveruje!
 
Kako se moze dobiti kod za reaktivaciju mobi aplikacije? u aplikaciji se ne moze videti, a da li ga imam negde, nemam pojma... Menjao sam tel pa sad moram da reaktiviram app...
Moraš da imaš ID korisnika. Mom ćaletu se 2x menjao kada su nešto čeprkali po sistemu i on nikako nije mogao fizički da ide, a call centar ne radi nedeljom pa sam mu obe reaktivacije radio na daljinu. Prvi put kroz ono novo za aktivaciju dok nisu povukli (ostalo je samo za staru Intesa online), a drugu kad je aplikacija opet ubrzo pukla, kroz reaktivaciju za novu i na kraju je dodeljen novi korisnički ID.
 
Kompromitovana visa inspire kartica - neovlasceno skinuto 19e na ime Airbnb... Blokirao sam karticu, samo me zanima kakva je bese praksa, hoce li mi biti vracen novac?
 
Generalni savet za Airbnb je da se ne koriste kartice sa kojih se može nešto skinuti. Koristite virtuelne i one za internet plaćanja
 
Imao sam i ja, doduše davno, loše iskustvo sa karticama (i ne samo sa karticama) na Airbnb-u pa zato kažem
 
Malo je cudno da na master mobi banke koju inace koristim za sva placanja (pa i airbnb i booking vise puta), nista slicno se nije desilo. Jednom sam koristio inteza karticu i desi mi se neovlascena transakcija nakon toga.
 
Meni je sumnjivo što neće da kažu kako su procureli podaci. I meni su procureli isto, čisto informativno. Ako je 20+ ljudi imalo problem, nađi gde su i šta plaćali i obavesti ljude da se čuvaju.

Ili ćuti jer je tvoja baza pukla.

Ovo je samo moje mišljenje, ograđujem se da li je tačno - ali svakako da banka duguje obrazloženje.
 
Najveća je banka, najviše korisnika, očekivan je i najveći broj curenja.

Poznanik koji radi u drugoj banci na reklamacijama za kartice kaže da je i kod njih povećan broj kompromitacija.
 
Imam iPhone na kojem je UK Apple ID jer ga imam već 12-ak godina od kad sam živeo tamo. Region ne telefonu je podešen na Serbia. Hteo bih da dodam Intesa Inspire Visa debit karticu, ukucam sve, potvrdim uslove (na srpskom su), i ispiše mi “Invalid card”. Da li je zbog Apple ID-a koji je UK? Hvala.
 
Nije, meni je USA i to radi bez problema. Tačnije, nisam siguran da je do toga, ali bih pretpostavio da nije.
 
Meni ni jednom do sada nije dozvolio da dodam karticu koja nije is istog regiona...
 
Meni je sumnjivo što neće da kažu kako su procureli podaci. I meni su procureli isto, čisto informativno. Ako je 20+ ljudi imalo problem, nađi gde su i šta plaćali i obavesti ljude da se čuvaju.

Ili ćuti jer je tvoja baza pukla.

Ovo je samo moje mišljenje, ograđujem se da li je tačno - ali svakako da banka duguje obrazloženje.
Znam za još dve banke pored intese koje imaju značajno povećanje kompromitacija kartica. Biće da je procurela neka baza koju Srbi dosta koriste, možda baš Airbnb
 
Meni ni jednom do sada nije dozvolio da dodam karticu koja nije is istog regiona...
Iz kog ‘regiona’? “Region na telefonu” se jako lako promeni (Settings, General, Language and Region), ali “region za Apple ID” se jako teško menja, pogotov ako imaš celu familiju u Family Sharing kao ja.
 
Iz kog ‘regiona’? “Region na telefonu” se jako lako promeni (Settings, General, Language and Region), ali “region za Apple ID” se jako teško menja, pogotov ako imaš celu familiju u Family Sharing kao ja.
Apple ID, moras da imas karticu iz regiona u koji menjas, onda je lako.
 
Booking je provereno kompromitovaon, meni su u poruci na WhatsAppu stigli svi moji podaci sa smeštajem, danima i slično. Kao treba doplata bla bla, fake naravno, ali je delovalo dosta realno. Nisam naseo naravno, ali to ne znači da nisu uzeli i broj kartica.

Glovo, wolt, booking, airbnb, nešto je puklo. Valjda bi NBS trebalo da se pozabavi time da se nađe gde je puklo - baš jednostavno tako što uzme bazu korisnika kojima su kompromitovani podaci, ukrsti sva online plaćanja i nađe problem.

To sam očekivao i od banaka, u svrhu dobre poslovne prakse i zaštite korisnika.
 
Brojevi telefona sa WhatsApp-a su takođe procureli na dark web-u. Zato ljudima stižu prevarne poruke. Otkad se nisam usaglasio sa novim uslovima 2021. ili kad već i čekao da mi ugase WA, od sredine 22. ga više nemam i nijednom nijedan sms spam nisam dobio.
 
SMS i komunikator poruke se šalju bulk, na seriju brojeva, pa ako prodje prodje. Ne mora nigde da procure brojevi.
 
Zna li neko što ne radi withCash? Danas probam na bakomatu, kaže obrađuje se i vrati se najlaganije na početni ekran kao da se ništa nije desilo. Doduše makar mi nije naplatio podizanje
 
A kad ti naplate podizanje?🤔
 
Meni se to desilo pre par dana. App generiše kod, ukucam na bankomatu i na kraju se samo vrati na početni ekran. Nije mi skinulo pare. Podizanje karticom prošlo normalno. Sl put je radilo - možda sam čak i pisao o tome na temi.
 
Amex koji izdaje Intesa nema podršku za Apple Pay.
 
Nazad
Vrh Dno