Šta je novo?

Banka Intesa

Nažalost, ništa bez koda za reaktivaciju. Kada aktiviraš aplikaciju, podesi PIN i kod da budu identični (oba su 6 digit), tako ga nećeš zaboraviti, a nije da predstavlja neki bezbednosni problem.
Telefonom dobio osmocifreni (8) kod a onda preko sms-a jos jedan osmocifreni (8) kod i to je to. Pojavio se meni za unos novog pina. Zar par minuta gotovo. Najduze je trajala identifikacija :) Sve su mi zivo trazili :)
 
Bar te nisu terali da ideš u poslovnicu :)
 
Knjiženje zavisi od toga kada informacije o transakciji stignu u banku od procesora prodavca kod kojeg si koristio karticu. Obično to traje nekoliko dana, a mnogo je brže ako je u pitanju transakcija obaveljena na nekom terminalu banke, atm ili pos. Za online plaćanja takođe važi od dan do nekoliko dana.
Ok, ima logike ali je mnogo nezgodno kad ti dođe obaveštenje "Isplata sa računa" a ti znaš da danima nisi nigde koristio karticu ili u neko gluvo doba noći i onda se pitaš ko to troši pare sa tvog računa.
 
Pozdrav,
Jedno pitanje vezano za limit. Rece kolega ovde da je mesecni limit 15k eur da ne traze poreklo novca. Da li se racuna ako uplatim na privatni racun 15k eur a na devizni racun pausalne firme mi legne 6k. Da li se sve to racuna kao neki prihod od 21k? Meni nema logike jer je jedno privatni racun a drugo poslovni ali cisto da pitam.
 
Ja kada sam pitao rekli su mi da se gleda po JMBG u.
E sad firma mislim da nije isto sto i fizicko lice koja je u sistemu PDVa.
A firma koja je u sistemu pausala opet je nesti drugo.

Treba pitati nekoga iz banke koji se bas bavi poslom protiv pranja novca.
 
Limit nije mesečni, nego godišnji, i kumulativno se gleda. To je praksa. Ta godina ne znači kalendarsku godinu, nego godinu dana unazad.
Ne znači da će te uvek i svuda pitati. Kad se već upuštaš u ovo, prouči zakon o sprečavanju pranja novca.
 
Ja sam ih odavno otkačio jer nisam video neku posebnu korist od njih u odnosu na standardne zaposlene - šta više, kada sam uzimao kredit više pomoći mi je pružila službenica koja se zatekla tu umesto mog savetnika koji je bio na odmoru nego što sam dobio od njega.
Ti "savetnici" nisu to za šta se izdaju da jesu, već klasični prodavci.
On nije tu da savetuje, već da platežno nadprosečnom klijentu ponudi neki od proizvoda.
 
Dodatno što se svako malo na par meseci menjaju - ta pozicija ima dođe kao neka privremena dok ne napreduju dalje.
 
Meni su uz banke rekli da je mesecni limit po JMBG.
Naravno to ne znaci da postoji i godisnji limit.
Meni je logicno posto je firma drugi subjekt i ima svoje poslovanje koje je uredjeno posebnim zakonima onda onda mi je logicno da se to ne mesa sa fizickim licem koji je vlasnik firme.
 
Ranije me savetnik zvao par puta godisnje, Otkako sam vecinu para povukao iz banke, nema ga vise da se javi i ponudi nesto :D
 
Da li radi Intesa u ponedeljak? Koliko sam razumeo neradni dan (subota, bozic) se prebacuje na ponedeljak, al' ovamo gde gledam pise da radi.
 
Ako se praznik pada subotom ne prenosi se na ponedeljak kao neradni dan, to važi samo ako se neki od dana praznika pada u nedelju.

A ako se praznični dani padaju u nedelju i ponedeljak, onda se ne radi ni u utorak...

Odgovor na tvoje pitanje - sve radi normalno.
 
Ako se praznik pada subotom ne prenosi se na ponedeljak kao neradni dan, to važi samo ako se neki od dana praznika pada u nedelju.

A ako se praznični dani padaju u nedelju i ponedeljak, onda se ne radi ni u utorak...

Odgovor na tvoje pitanje - sve radi normalno.
Tako sam i mislio, a nadjoh u nekim novinama kazu presnosi se sa subote na ponedeljak, Odlicno, hvala.
 
Danas mi je stigla presuda da zbog saobraćajnog prekršaja, na ime kazne, uplatim u budžet RS 10k dinara i sa presudom primerak uplatnice sa sve pozivom na broj (odobrenjem).

Preko Intesine aplikacije neće da mi prihvati plaćanje zato što kada unesem model 97 (kako stoji na uplatnici) neće da mi prihvati poziv na broj pošto kaže da model 97 nije validan i umesto 97 mi u pozivu sam promeni na RS tako da umesto 97-501-333-.... stoji RS-501-333-....

Koliko ovo RS umesto 97 u pozivu na broj menja stvari u njihovom knjiženju pošto ne bih voleo da zbog ovakve stvari na kraju ispadne da nisam platio kaznu?
 
Промени шифру плаћања, мислим да је 253 буџетска плаћања.
 
Probao odmah i tako ali izađe i tad onaj crveni kvadratić u kom piše "Poziv na broj (creditReferenceNumber) nije validan za model 97"
 
Ja sam platio prosle nedelje kaznu i dalo mi je da upisem model 97. Birao 253,kao sto ti sugerisao covek.
 
Znam ja šta je sugerisao ali meni neće kada izaberem 253 - probao više puta i lepo mi za šifru plaćanja piše 253 ali sa modelom 97 ne prolazi. Govorim o Intesa 2.0 aplikaciji.
 
Probao sada da platim i u Intesi u Crnotravskoj putem pisane uplatnice gde sam napisao apsolutno isto model (97) i Poziv na broj kako mi je dato uz presudu, uz šifru plaćanja 253 i ni tamo iz nekog razloga nije moglo da prođe!

Izgleda da jedino može da prođe ako se model ostavi prazan gde će naknadno da aplikacija sama upiše RS umesto 97 ali da li će to biti dovoljno da rasknjiže uplatu kako treba?
 
Meni se čini da kad sam ukucavao poziv na br. Za porez na imovinu koji je isto tako počinjao sa 97-xxx da sam to 97 upisao u model i da je onda prošlo. Modul 97 je provera ispravnosto poziva na br. Tj kontrolni br sa kraja je izračunat od ostalih brojeva i slova. Tako da sam ja računao da ako prođe br
Sa ukucanim modulom 97 da je sigurno ispravan.
 
Model je 97, poziv na broj počinje sa 501-333....

Probao sve moguće načine i jednostavno neće...

U aplikaciji kad dođe ona poslednja strana pre plaćanja lepo stoji 97-501-333-... ali odbija da plati po modelu 97
 
Ako izbaciš crtice iz poziva na broj?
Nađi neki online mod 97 kalkulator. Kao da check bitovi nisu ok.
 
Probao i sa i bez crtica - ista priča.

Kontaktirao Banca Intesu probali sve što je palo na pamet. Sa modelom RS umesto modela 97 sigurno prolazi ali ni ona nije sigurna da li bi bilo problema oko rasknjiženja. Savetovala me je da kontaktiram Prekršajni sud u Ustaničkoj 14 i imam osećaj da će to biti kao u "Asterix i 12 zadataka"...
 
Tamo me još ne vide.

Inače izgleda da nije do Intese i njene aplikacije pošto je ista priča i prilikom pokušaja plaćanja sa aplikacije EFG Eurobanke...
 
Poslednja izmena:
Можда рачун није исправан.
 
Ma nemojte komlikovati, pitaj Intezin call centar da li je sifra placanja dobra.
Ako jeste zovni telefonom tu sluzbu koja ti je dala podatke za placanje da provere poziv na broj.

Ja sam imao da platim neku administrativnu taksu katastru i nije htela da prodje nikako, i e katastar sam i to ona komunikacija on line, pitao ih da imam problem i zena mi na osnovu broja resenja dala poziv na broj. Kad su kucali greskom umesto 5 upisali 3 i kad sam to zamenio samo tu cifru, sve proslo.
 
Probao i sa i bez crtica - ista priča.

Kontaktirao Banca Intesu probali sve što je palo na pamet. Sa modelom RS umesto modela 97 sigurno prolazi ali ni ona nije sigurna da li bi bilo problema oko rasknjiženja. Savetovala me je da kontaktiram Prekršajni sud u Ustaničkoj 14 i imam osećaj da će to biti kao u "Asterix i 12 zadataka"...
Kao što vidiš već sam kontaktirao Intesa call centar i pola sata je jedna ljubazna gospođa pokušavala da nađe gde je problem i rešenje istog.

Što se tiče zvanja službe koja mi je dala broj - zvao bih ja kada bih znao neki konkretan broj pošto je uplatnica stigla zajedno sa presudom u kojoj piše pravni lek (koji mi ne treba) ali naravno ne i neki kontakt telefon za slučaj potrebe.

Uostalom evo kako izgleda uplatnica dobijena od njih...
 

Prilozi

  • SmartSelect_20230109_195733_Gallery.jpg
    SmartSelect_20230109_195733_Gallery.jpg
    545 KB · Pregleda: 53
Nazad
Vrh Dno