Šta je novo?

Banka Intesa

Pa digni ih na tudjem bankomatu,ako tako gori.

Ne moras u banku ali moras cekati call centar da proradi jer ,ocigledno, nemas parametre zapamcene da bi mogao da aktiviras na drugom tel.
Апликација и даље ради на старом телефону, није деактивирана, а ради и на рачунару, могу да се улогујем.
 
Ako imaš na starom telefonu, idi na settings/profil i zapisi ID korisnika.

Idi u podešavanja/sigurnost kreiraj kod za reaktivaciju, ja držim isti kao Pin, ne pamtim dva.

Instaliraj aplikaciju na novom telefonu i idi na reaktivaciju, prepoznaćeš već. Prvo logovanje ide da gore navedenim brojevima.
 
Kako volim kada mi pošalju u aplikaciji da ocenim app. Kako sav srećan lupim najgoru ocenu svaki put.
Haha, da... A ni to ocenjivanje nisu umeli da naprave tako da im bude korisno. Moraš da se opredeliš samo za jedan razlog za nezadovoljstvo, a meni (i verovatno ne samo meni) svi su razlozi aktuelni, plus najvažnije nisu ni ponudili.
 
Srećna Nova godina.
Jedno pitanje za Vas koji imate MC gold, koliko dugo ste čekali na izradu?
15. novembra sam predao zahtev i nikako da stigne SMS da je kartica gotova i da mogu da je preuzmem.
 
Ako imaš na starom telefonu, idi na settings/profil i zapisi ID korisnika.

Idi u podešavanja/sigurnost kreiraj kod za reaktivaciju, ja držim isti kao Pin, ne pamtim dva.

Instaliraj aplikaciju na novom telefonu i idi na reaktivaciju, prepoznaćeš već. Prvo logovanje ide da gore navedenim brojevima.
Нисам успео, немам тај код. Морам да чекам среду.
Како се користи он-лине ако немаш мобилни?
 
Srećna Nova godina.
Jedno pitanje za Vas koji imate MC gold, koliko dugo ste čekali na izradu?
15. novembra sam predao zahtev i nikako da stigne SMS da je kartica gotova i da mogu da je preuzmem.
Zovi, pitah sta se dogadja. Meni je stigla posle dve nedelje.
 
Како се користи он-лине ако немаш мобилни?
Možeš da koristiš menjačnicu, sitna podešavanja tipa ogranićenja računa ali ne možeš da radiš dinarska plaćanja (ja nisam uspeo ali se nisam previše ni trudio).
 
Pozvaću sutra kontakt centar, valjda rade...
 
Možeš da koristiš menjačnicu, sitna podešavanja tipa ogranićenja računa ali ne možeš da radiš dinarska plaćanja (ja nisam uspeo ali se nisam previše ni trudio).
Не треба ни мени, него питам онако.
Раније је био онај мини диск, још док је била Делта банка.
 
Teško pre srede...
U tom slučaju mi ne treba uopšte. Uskoro putujem. Neka čeka u banci dok se ja ne vratim iz inostranstva.
Tako sam pre par godina čekao na Amex karticu. Dok je stigla kartica, ja sam otišao na teren i nije me sačekala.
 
Нисам успео, немам тај код. Морам да чекам среду.
Како се користи он-лине ако немаш мобилни?
Zar nisi rekao da imaš aplikaciju na starom telefonu? Preko tog telefona možeš da nađeš WithKey.
Logovanje na web nije moguće bez telefona.

Ako imaš app na starom telefonu, pokreni aplikaciju i idi na WithKey, kucaj Pin, pojaviće se ID na ekranu.

Ako si korisnik Intese pre prelaska na novu aplikaciju, nadji mail u kome te obaveštavaju da se prelazi na novi sistem, u atachmentu su 2 fajla, jedan u svom nazivu ima tvoj korisnički broj.
 
Ма улоговао сам се, али ми је тражио стари код од дал 6 цифара који нисам имао.
 
Zablokirao sam intesa mobi na fonu. Kao poslednji retard sam unosio pin od kartice za Intesa mobi.
Da li mogu samostalno da je aktiviram ili moram da zovem tehnicku podrsku koja danas ne radi?
Imam ID korisnika ali mi fali kod za reaktivaciju :( To moraju oni da mi kreiraju pretpostavljam?
 
Kako si to uspeo? Pin za app valjda mora da ima 6 cifara?
Mislim da že morati podrška, ali nisam siguran. Ima ljudi koji bolje znaju
 
4 cifre od kartice a zadnje dve od intese mobi :) Nemam pojma sto sam se istripovao nesto. Nikad mi se to nije desilo. Blokada mozga :)
Tek kad sam video kod na papiru od Mobi aplikacije setio sam se sta sam kucao :D
 
Nažalost, ništa bez koda za reaktivaciju. Kada aktiviraš aplikaciju, podesi PIN i kod da budu identični (oba su 6 digit), tako ga nećeš zaboraviti, a nije da predstavlja neki bezbednosni problem.
 
Ja je aktivirao čim se pojavila sa svim svojim manjkavostima i nisam zapisao ni PIN ni kod za reaktivaciju - koji *****, pošto sada ne mogu da ih vidim u settingsu a ni da ih promenim pošto pojma nemam koji su...
 
Hoće li ikad krenuti ažurno da knjiže zaduženja!!!
31 Decembar 2 kupovine u prodavnicama, još uvek stoji kao "Nedospele obaveze".
1 Januara kupio 20€ da bi naručio nešto sa aliexpresa, 3 Jan. uveče stiže notifikacija "Isplata sa računa." a u međuvremenu kartica/račun nisu dirani.
 
Knjiženje zavisi od toga kada informacije o transakciji stignu u banku od procesora prodavca kod kojeg si koristio karticu. Obično to traje nekoliko dana, a mnogo je brže ako je u pitanju transakcija obaveljena na nekom terminalu banke, atm ili pos. Za online plaćanja takođe važi od dan do nekoliko dana.
 
Ćao, meni je samo jednog dana (pre više godina) osvanuo email da sam prebačen u nešto što se zove magnifica...
Inače, to preskakanje redova je glupost- čekao sam milion puta iako sam u banci jer ne stignem da bukiram termin kod moje savetnice nego banem u najblizu inteza filijalu... Jako je glupo sto oni nemaju posebnu liniju ili pravilo da magnifike odmax pustaju preko reda ili kao prioritet.
Npr., cekao sam da pokupim obnovljenu kreditnu karticu akoro 40 min u redu sa svima ostalima.... Nedopustivo ako mene pitas, za cenu mesecne pretplate....
 
Koliko se obicno ceka na knjizenje uplate (obicno bilo kroz nekoliko minuta) ? Nikako da se uplata pojavi u aplikaciji a trebalo bi da kupim karte...
 
Nažalost, ništa bez koda za reaktivaciju. Kada aktiviraš aplikaciju, podesi PIN i kod da budu identični (oba su 6 digit), tako ga nećeš zaboraviti, a nije da predstavlja neki bezbednosni problem.
Данас сам активирао апликацију, али код који сам добио у поруци има 8 цифара.
 
Miki, sem tog brzeg dolaska do saltera ili zakazan dolazak kod savetnika, stekao sam utisak , istina pre nekoliko godina da magnifica savetnik ima za cilj da te upozna i da ti nudi bankine proizvode ...
 
Ja sam ih odavno otkačio jer nisam video neku posebnu korist od njih u odnosu na standardne zaposlene - šta više, kada sam uzimao kredit više pomoći mi je pružila službenica koja se zatekla tu umesto mog savetnika koji je bio na odmoru nego što sam dobio od njega.
 
Данас сам активирао апликацију, али код који сам добио у поруци има 8 цифара.
Prilikom aktivacije je trebalo da te pita da definišeš PIN kod I reaktivacioni kod.
Ako te nije pitao za reaktivacioni, idi u podešavanja, pa ga unesi.
To u SMS je verovatno neki privremeni/jednokratni.
 
Питао ме је за пин код али се не сећам да је био и код за реактивацију.
 
Obicno tako stavljaju , bar su meni rekli kada sam instalirao aplikaciju.
 
Vrh Dno