Šta je novo?

Banka Intesa

Možda su ti učinili uslugu
 
Za sada je jedina alternativa komercijalna ili vojvođanska banka
vidim na gugl meps, da imaš i štedionicu odmah pored intese

ako neka od tri pomenute, ima bankomat sa mogućnošću uplate, išao bih na tu varijantu; a ako nema, prouči detaljnije šta nude - možda baš tebi nešto konkretno odgovara od usluga/paketa
 
Da li je baš toliko loša situacija sa web/mobile aplikacijama?

Trenutno sam u OTPu. Isplatio sam poslednju ratu stambenog kredita u Intezi pre par nedelja. Imam magnifica status iako odavno ne primam platu u intezi. Lični savetnik je u banci sve završio brzo. Nisam imao potrebu da odem u ekspozitoru.

Obzirom na raspad u OTPu i ovo prijatno iskustvo sa Intezom, razmišljam da se vratim u Intezu.

Da li je ovo dobra ideja ili da bežim glavom bez obzira od njh?
 
Rešili su mu aktivaciju nove aplikacije iz kontakt centra.
Nisam očekivao da će moći bez odlaska u banku :D
 
Jel im opet pao sistem ili ovo samo kod mene nesto
 
Pozdrav, zanima me kakvi su u Banci Intesi sto se tice odobravanja kredita. Imam kredit u drugoj banci i podneo sam zahtev za kredit za refinansiranje u Intesi uredan mi je kreditni biro. Zanima me jel uglavnom odobravaju, nisu strogi? Koliko im je vremenski potrebno da realizuju zahtev?
 
Jel si meni odogovorio na poruku ili?
Da.
Nema tu nekog standarda, kao kad pozoveš kol centar pa ti kaže "prosečno vreme čekanja operatera iznosi X minuta", sve zavisi od filijale do filijale, od službenice do službenice, ako si naleteo na neku koja hoće da se istakne, uradiće ti pre a ako je neka oštrokonđa kojoj su svi krivi za sve... pa pogodi sam.
Svaki kredit je individualna stvar koja zavisi od mnogo faktora a mnogi od njih su potpuno ad hok tipa da si juče podneo zahtev onda bi dobio info za 3 dana ali pošto si danas podneo onda će to trajati 2 nedelje, zašto! pa zato što je tamo neka u centrali koja treba da klikne dva dugmeta juče radila a danas je već na godišnjem itd...
E da, ono za tužbu, ako nisi podnosio onda su OK a ako jesi, nebitno protiv koje banke onda su dr****ije, ljudi su prijavljivali ovde da su im čak slali i pasivno agresivne sms poruke vezano za to...
 
Da.
Nema tu nekog standarda, kao kad pozoveš kol centar pa ti kaže "prosečno vreme čekanja operatera iznosi X minuta", sve zavisi od filijale do filijale, od službenice do službenice, ako si naleteo na neku koja hoće da se istakne, uradiće ti pre a ako je neka oštrokonđa kojoj su svi krivi za sve... pa pogodi sam.
Svaki kredit je individualna stvar koja zavisi od mnogo faktora a mnogi od njih su potpuno ad hok tipa da si juče podneo zahtev onda bi dobio info za 3 dana ali pošto si danas podneo onda će to trajati 2 nedelje, zašto! pa zato što je tamo neka u centrali koja treba da klikne dva dugmeta juče radila a danas je već na godišnjem itd...
E da, ono za tužbu, ako nisi podnosio onda su OK a ako jesi, nebitno protiv koje banke onda su dr****ije, ljudi su prijavljivali ovde da su im čak slali i pasivno agresivne sms poruke vezano za to...
Aha a nisu strogi sto se tice odobrenja kredita? U drugoj banci u kojoj primam zaradu mi prave problem, kao previse podnosenih zahteva za kredit tokom jedne godine i zato ne moze da se refinansira, sada sam hteo jednim potezom da pozatvaram sa tim kreditom u Intesi.
 
Danas kad sam ušao u aplikaciju iskočilo mi ono za slanje novca preko broja telefona. Sad app ima tu mogućnost.
 
Jel intesa bese jos uvek ima ono rezervisanje vise sredstava prilikom placanja deviznom karticom?

Nisam skoro placao nista njihovom deviznom i vidim da mi je rezervisano oko 10% vise nego sto stvar kosta.
 
Da, vratice ti.
 
Može li neko konkretno da mi odgovori na pitanjce-dva, unapred zahvalan.

Matori su u Intesi, ne koriste mobilne aplikacije, mislim nisu ovu staru verziju do sada, preko (starog) sajta sam im proveravao stanja, prebacivao novac sa običnog računa na kreditne kartice, klasične provere stanja tih računa, kredita, bez naloga za prenos, tj. plaćanja komunalija itd.

Ono što me zanima dokle se može koristiti taj stari sajt, čini mi se da je baš ovde na forumu pisalo da je do 1.1.22. neki rok, da ne kopam sad po netu i njih ne zivkam, ovde se brže i jasnije dobijaju relevantne informacije. Za aktivaciju usluga na novom sajtu mora prvo da se aktivira mobilna aplikacija, nije možda to neki problem, ja bi im to odradio, da li za aktivaciju nove mob.aplikacije može sve online da se uradi ili mora da se ide u poslovnicu za neki pin, kod ili već šta pošto u njihovom pdf uputstvu na sajtu piše da mora u ekspozituru a čitao sam ovde i da mora i da ne mora.

Dakle, samo info ko zna dokle važi korišćenje starog sajta i mora li ili ne mora u poslovnicu po aktivaciju nove mobilne aplikacije i to je to, hvala.
 
Meni danas rekoshe da vazi do 01.01.22. Posle toga sve mora preko nove aplikacije.
tj nece biti bilo kakve opcije da se logujesh sa user/pass niti da ti na telefon stigne kod i sl.

Za drugi dao ne znam... nisu mi pomenuli da mora, dodushe, nisam direkno ni pitao dal mora da
se dolazii...
 
Ima već neko vreme :)
Samo ne funkcioniše 🤣
Jel intesa bese jos uvek ima ono rezervisanje vise sredstava prilikom placanja deviznom karticom?

Nisam skoro placao nista njihovom deviznom i vidim da mi je rezervisano oko 10% vise nego sto stvar kosta.
Evo konkretan primer, pre 5 dana stavih na internet račun okruglo 80€ i odma obavio kupovinu u iznosu od 70.5€ a na računu ostalo 4,5€ i tako bilo do danas (ili juče) kad se promenilo na 9.5€.
- dokle se može koristiti taj stari sajt, čini mi se da je baš ovde na forumu pisalo da je do 1.1.22. neki rok, da ne kopam sad po netu i njih ne zivkam, ovde se brže i jasnije dobijaju relevantne informacije. Za aktivaciju usluga na novom sajtu mora prvo da se aktivira mobilna aplikacija, nije možda to neki problem, ja bi im to odradio,
-da li za aktivaciju nove mob.aplikacije može sve online da se uradi ili mora da se ide u poslovnicu za neki pin, kod ili već šta pošto u njihovom pdf uputstvu na sajtu piše da mora u ekspozituru a čitao sam ovde i da mora i da ne mora.

Dakle, samo info ko zna dokle važi korišćenje starog sajta i mora li ili ne mora u poslovnicu po aktivaciju nove mobilne aplikacije i to je to, hvala.
  • ako se ne varam rekli su do kraja godine.
  • nisam instalirao novu app ali koliko sam pratio priče u ovoj temi ne mora da se ide u exp. samo moraš da upišeš par kodova koji se koriste u startu za aktiviranje jer će biti neophodni kasnije kad ti app zabagume (a i onda može preko call cenra da se odradi ako naletiš na nekog ko zna šta treba i kako se to radi)...

BTW, evo ti banke inteze od malopre: :poop:

1639080475964.png
 
@Miki Ue

Ja sam isao kod njih da bih aktivirao aplikaciju, dali su mi odstampani papir sa qr kodom koji se skenira (cini mi se da pise i ovako pa moze da se upise). Mozes da probas da pozoves u svakom slucaju, neko je pominjao da moze i tako pa vredi probati.
 
Rešili su mu aktivaciju nove aplikacije iz kontakt centra.
Nisam očekivao da će moći bez odlaska u banku :D
I meni su. Trajalo nekih pola sata. Od potrebnih alata za taj posao trebalo mi je:
stari fon
novi fon
racunar
Maksimalno su ga zakomplikovali ali bolje i to nego da idem u poslovnicu i camim cekajuci u redu :)
 
stari sajt, je neuporedivo jednostavniji za uobičajno korišćenje (menjačnica; transfer...)

isto važi i za mobilnu aplikaciju

funkcija ispred estetike

Stvar navike. Nova aplikacija još uvek nije dostigla nivo gotovog prozivoda, ali kada (ako ikada) sve srede, sigurno će biti bolja od stare. Zapravo, bez obzira što me svako malo iznervira zbog nečega, već sada je smatram boljom.
 
Nova aplikacija je puna bagova. Ono sto se odmah primeti je da u transakcijama pokazuje valutu RSD(primer: 15.15RSD) za placanje u evrima, pa kad se udje u transakciju pokaze EUR(15.15EUR).
 
Pozdrav, zanima me kakvi su u Banci Intesi sto se tice odobravanja kredita. Imam kredit u drugoj banci i podneo sam zahtev za kredit za refinansiranje u Intesi uredan mi je kreditni biro. Zanima me jel uglavnom odobravaju, nisu strogi? Koliko im je vremenski potrebno da realizuju zahtev?
Podigao sam stambeni kredit kod njih pre 6 godina. Sjajno iskustvo. Kredit odobren za 17 dana. Magnifica savetnik odradio ceo proces. Bilo je skroz hassle free.

Prilikom otplate kredita, pre mesec dana, savetnik takođe odradio ceo posao. Nisam morao ni da idem u banku (osim da podignem brisovni list).
 
Jel ima još neko problema sa virtuelnim karticama na aliju? Naručio nešto, sinoć platio, danas mi stižu pare nazad a od alija obaveštenje je da je "order closed for security reasons"
Kad pokušam sa tom istom karticom da platim dobijam error "no cardholder name" ili tako nešto.
Do pre neki dan je sve normalno prolazilo.
 
Podigao sam stambeni kredit kod njih pre 6 godina. Sjajno iskustvo. Kredit odobren za 17 dana. Magnifica savetnik odradio ceo proces. Bilo je skroz hassle free.

Prilikom otplate kredita, pre mesec dana, savetnik takođe odradio ceo posao. Nisam morao ni da idem u banku (osim da podignem brisovni list).
Kakav je to Magnifica tekuci racun, jel puno bolji nego Hit ili Hit +? Znam da je skuplji 799 dinara. Jel se dobijaju neke dodatne kartice?
 
Ne dobija se ništa. Imaš pravo na jedan devizni eurski i to je to. Ne plaćaš proviziju na plaćanje preko e i mbankinga.
 
Kakav je to Magnifica tekuci racun, jel puno bolji nego Hit ili Hit +? Znam da je skuplji 799 dinara. Jel se dobijaju neke dodatne kartice?
BEZGOTOVINSKI PRENOS NOVČANIH SREDSTAVA U EVRIMA S DEVIZNOG TEKUĆEG RAČUNA U EVRIMA:
Svi vlasnici "Intesa Magnifica" platnog računa imaju umanjene tarife za 50%

BEZGOTOVINSKI PRENOS NOVČANIH SREDSTAVA U OSTALIM VALUTAMA S DEVIZNOG TEKUĆEG RAČUNA:
Svi vlasnici „Intesa Magnifica“ platnog računa imaju umanjene tarife za 50%

PRIJEM NOVČANIH SREDSTAVA NA DEVIZNI TEKUĆI RAČUN U DRUGIM VALUTAMA:
Svi vlasnici "Intesa Magnifica" platnog računa imaju umanjene tarife za 50%

BEZGOTOVINSKI PRENOS NOVČANIH SREDSTAVA U EVRIMA S DEVIZNOG TEKUĆEG RAČUNA U EVRIMA PUTEM ELEKTRONSKOG I MOBILNOG BANKARSTVA:
Svi vlasnici "Intesa Magnifica" platnog računa imaju umanjene tarife za 50%

BEZGOTOVINSKI PRENOS NOVČANIH SREDSTAVA U OSTALIM VALUTAMA S DEVIZNOG TEKUĆEG RAČUNA PUTEM ELEKTRONSKOG I MOBILNOG BANKARSTVA:
Svi vlasnici "Intesa Magnifica" platnog računa imaju umanjene tarife za 50%

KARTICE:
Svi korisnici MC Gold platne kartice (osnovne i dodatne) koji su i korisnici „Intesa Magnifica“ platnog računa su oslobođeni plaćanja članarine.

Svi korisnici MC Platinum platne kartice (osnovne i dodatne) ) koji su i korisnici „Intesa Magnifica“ platnog računa, imaju mesečnu članarinu za 30% umanjenu.

Svi korisnici Visa Platinum platne kartice (osnovne i dodatne) izdate u okviru „Intesa Magnifica“ platnog računa, imaju godišnju članarinu za 30% umanjenu.

Svi korisnici AMEX Gold platne kartice (osnovne i dodatne) koji su i korisnici „Intesa Magnifica“ platnog računa, imaju godišnju članarinu za 50% umanjenu.

PLAĆANJE NA RATE PLATNOM KARTICOM NA PRODAJNOM MESTU TRGOVCA:
Svi korisnici MC Gold, MC Platinum i AMEX Gold platne kartice koji su i korisnici „Intesa Magnifica“ platnog računa su oslobođeni plaćanja naknade.

Svi korisnici AMEX Blue u okviru paketa platnog računa platne kartice izdate u okviru „Intesa Magnifica“ platnog računa su oslobođeni plaćanja naknade.
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Nazad
Vrh Dno