Šta je novo?

Banka Intesa

... Na pitanje zasto nije nista prikazano nisam dobio odgovor, chat se samounistio 😁
....

Ja sam danas koristio chat iz aplikacije da pronađem poslovicu gde mi je nova Master i nakon samoubijanja chats sam se povezao opet i bukvalno odmah dobio poruku "Poruka koja Vam nije isporučena - Vaša kartica se nalazi....".
A ima i onaj tab za poruke, gde bi možda stigla poruka i nakon pucanja chata.
 
Šta mislite o investicionim fondovima Inteze? Da li neko koristi to?
Koliko sam video portfolio, u eur konzervativnijem fondu oroče novac u drugim našim bankama pa onda naplate 0.4% za vodjenje fonda. Mislim da je bolje da sam oročiš taj novac. Takodje, za novac u fondu ne važi onih osiguranih do 50000 evra depozita.
 
U intezi imam Visa internet eur debitnu karticu, na kojoj nema sredstava vec prebacujem sa stednog racuna pre nego narucim nesto. ali ta kartica je samo za eur. Dinarske visa i dina kartice su mi vezane za tekuci racun, pa me zanima da li moze da se otvori dinarska kartica koja bi koristio samo za internet na isti nacin kao ovu eur koju imam jer ne zelim da ostavljam po sajtovima karticu koja je vezana za tekuci racun?
 
ne. mozes samo jedan dinarski da imas po racunu... To sam i ja hteo pre par godina i rekli su da moze da se otvori dinarski ali placas punu cenu odrzavanja zasebnog racuna. Cak mislim i da tad nije moglo da se sve to objedini (2 dinarska) pod jednim nalogom za online.

E sad, mozda se nesto u medjuvremenu promenilo. A mozda i ovo sto mi je rekla savetnica nije 100% tacno...
 
Да ли стара или нова мобилна апликација нуди могућност да се скенира QR kod који се већ налази код мене на телефону нпр неке фотке, или на неком од докумената?
 
Nova aplikacija to nudi. Stara može da skenira QR kod samo preko kamere, a kod nove se može izabrati ili skeniranje preko kamere ili izbor slike iz galerije.
 
Da li je moguće da ne postoji spisak napravljenih virtualnih kartica ni na web-u ni u mobilnoj aplikaciji? Pokušavam da pronađem jednu što sam vezao za PP ali postoji samo opcija da se kreira nova..
 
Blago tebi, meni ne dolazi nikako ali ovo za kartice potvrdjujem
S obzirom da vise i ne vadim Inspire karticu, svuda placan Apple Watch-om, stize u 97% 🙂 slucajeva notifikacija kroz Apple iOS posle tipa 15s- 1minut od kupovine. Eto bas sinoc u Aromi kupih satom, i dan danas nije stigla notifikacija, niti se vidi u “recent transactions” kada proverim u Apple Watch app - Wallet. Naravno kroz Intesa Mobi se uredno vidi (u nedospelim obavezama).

Za sada sam i dalje na staroj Intesa Mobi app tako da nema nista od tih app based notifikacija ofc. ;)
 
Ja iskljucivo placam satom i nikad nista ne stize . Odustao sam. Ako bas nesto hocu da vidim, odem u istoriju placanja pa tamo stoji sta sam pazario.
 
Zaboravih, notifikacija dolazi iskljucivo na Apple Watch, samo se pojavi posle nekih 10tak sekundi do mozda 1 minut od kupovine.
Nema ni zvuk ni vibraciju. Znam da je vidim kad god sledeci put pogledam na sat. I ne nestaje sama sve dok je ja ne dismiss-ujem.
 
Nema ni toga kod mene.
 
Pre neki dan sam podigao obnovljenu Master Card, prilikom preuzimanja su mi rekli da je kartica odmah aktivna i da je pin kod isti.
Nisam plaćao karticom na POS terminalima, malopre pokušam da platim Telenor, ali ne stiže mi SMS sa kodom.

Da li je potrebno da prvi put paltim negde sa pin kodom ili su nešto zaje8ali usput?
 
Meni isto danas nisu htele da stižu te poruke u međuvremenu se ulogovao na online preko računara i odjednom proradilo stiglo nekoliko poruka za redom....
 
Meni nije prolazilo placanje paypassom prvi put, morao sam da gurnem karticu u aparat... posle toga sve normalno radilo...
 
Stigle mi poruke posle više od sat vremena, sa rokom važenja 120 sekundi :)
Mreža je Telenor, možda ima veze i sa tim.

Upravo sam probao opet i SMS je stigao za nekoliko sekundi. Sledeće plaćanje bez SMS je prošlo bukavlno u sekundi. Izgleda da je problme do SMS servisa.

@CarnX to je sasvim OK sistem zaštite, jer u većini zemalja karticu dobiješ poštom, pa da je ne bi neko zloupotrebio kroz zatvoren koverat.
 
da, da... nego sad citam opet i ne znam kako sam povezao to sa tvojim problemom :) Verovatno jer sam preleteo tvoj post...
 
Valjda zato što sam ja posumnjao da ne može ni online da se plati, dok ne bude jedna transakcija za kucanjem pin koda.
Sve ok, razumeli smo se :)
 
Jel' postoji neka "finta" za prebacivanje novca sa tekućeg računa na MC Classic u novoj aplikaciji, pošto šta god da probam - ne ide...
 
Izabereš iz menija Kartice -> Uplata na karticu. Tu zatim biraš račun i karticu, uneseš iznos i uplatiš. Meni funkcioniše.
 
To sam već probao i odgovor je "Nema odgovarajućih računa u valuti EUR". Isto tako, kao glavnu karticu mi prikazuje MC i ne mogu da postavim drugu karticu kao glavnu.
Pritom, iz novog eBanking-a to funkcioniše, a o starom da i ne pričam...
 
Poslednja izmena:
Ne radi, uopšte se VISA kartica ne pojavljuje u spisku kartica...
 
To sam već probao i odgovor je "Nema odgovarajućih računa u valuti EUR". Isto tako, kao glavnu karticu mi prikazuje MC i ne mogu da postavim drugu karticu kao glavnu.
Pritom, iz novog eBanking-a to funkcioniše, a o starom da i ne pričam...
Koliko ja znam online možeš samo da uplatiš dinare, a EUR možeš da uplatiš samo direkt na šalteru. Mislim da je nekada i na sajtu pisalo da dugovanja u EUR možeš da izmiriš samo uplatom na šalteru i da se ne skidaju sa dinarskog dela.
 
Odjednom nova aplikacija mi više ne nudi logovanje otiskom prsta već svaki put moram da kucam šestocifreni kod i to baš smara. Pisao sam na online chatu kažu isključi u podešavanjima otisak pa izađi pa opet uđi i uključi i proradiće. Uradim to i naravno opet NE RADI
 
Isto i kod mene od nedavno. Ranije je deaktivacija i aktivacija otiska rešavala taj problem, sad ne.

Žena ima drugi problem, na svakih par dana se aplikacija ponaša kao da nije aktivirana tj. kao da je tek instalirana pa mora da odradi proces registracije ponovo. Imamo iste telefone RN8 pro, nikakvi klineri i ta čuda, ja nemam taj problem.
 
Nazad
Vrh Dno