Hvala !Tako je.
Ako otplatis sve do 10. u narednom mjesecu onda nema uopste kamate (npr. trosio si sad u julu, platis do 10. avgusta). U tom slucaju platis tacno koliko si potrosio.
Takodje, imaj na umu da ovaj minimum od 5% mozes da dogovoris sa savjetnikom/sluzbenikom da bude i veci.
mala dopuna, koja nekome može biti korisna: novac sa kreditne, može se povući na šalterima, jedino u specifičnom slučaju preplate - kada imate više sredstava na njoj, a spram ugovorenog limita u evrimana šalteru, a u praksi, se ne može sa njom uopšte podići keš, premda je naznačeno kao opcija u tarifniku
Oprezno sa ovakvim savetima. Kreditna kartica opterecuje kreditni skor. Trajni nalog za karticu se vezuje ili za postojeci racun ili se kreira novi. Ako se kreira novi, i na njega se naplacuje odrzavanje.tako da, čak i oni koji nemaju nameru da je koriste, mogu uzeti KK, jer im može poslužiti kao - de fakto - još jedan devizni račun
Pa iskreno nisam ni pitao da se preusmjeri, ali iz nekih ranijih iskustava skontao sam da Magnifica savjetnici izbjegavaju da imaju bilo kakve veze sa poslovnim racunima.zašto ta manjifika savetnica, nije poslala depešu, da se kod nje u poslovnicu preusmeri već poslata kartica? mora da se reizda na istom mestu gde je izdata?
nisam čuo za provere, ali ne znam koliko se procedura razlikuju glede poslovne, a u odnosu na običnu karticu
To ne funkcioniše tako kod Intese. Kartica je entitet za sebe. Za kreditnu karticu mora da postoji trajni nalog za naplatu dugovanja na kraju meseca. Trajni nalog se vezuje na jedan od deviznih računa ili se otvara novi. Bilo da je račun novi ili postoji od ranije, za njega se naplaćuje održavanje.svakako, ali je prethodnih meseci, dosta kritikovano uvođenje naplate deviznih računa, pa kome nije u datom momentu bitna formalna opterećenost, metod naveden gore, može poslužiti kao alternativni izvor još jednog računa
Proveri da li si možda stavio limit za online plaćanja za originalnu karticu na koju se vezuje virtuelna pošto se to ograničenje prenosi testirao sam. A za listu to sam ja već pitao ranije pa evo ga odgovor: https://forum.benchmark.rs/threads/banka-intesa.412566/page-199#post-6395327Virtuelnom ne mogu da platim nešto u Asphaltu, a Samsung uredno odbija 25 rsd za svaki pokušaj transakcije... Osim toga, da li i gde može da se vidi pregled svih otvorenih virtuelnih kartica, nebitno kog tipa (jednokratna/višekratna) ?
Klasika...Juce sam bio u ekspozituri (na Bul. Oslobodjenja u NS, dijagonalno od Futoske pijace) da podignem VISA Business karticu (reizdata), cekao sam 45 minuta dok se nisu smilovali da mi uruce karticu, iako sam bio prvi na salteru (nije bilo uopste guzve, za ne povjerovati, ali mi nije puno pomoglo).
Naime, likusa na salteru me odmah po obracanju poslala da sjednem i pricekam, nesto je promumlala dok koleginica pronadje karticu, pritom mi nije uzela ni LK, niti PIB ili maticni broj... Ja sjednem, cekam 10 minuta, obratim joj se sta se desava, tj. da li ce me neko zvati ili treba da se negdje drugdje obratim, ona drsko kaze da pricekam i dalje. Nakon par minuta zove i uzima mi PIB. Narednih 30 minuta sam kao debil sjedio i cekao dok su se ljudi smjenjivali na salterima (proslo je bar 15-ak ljudi na 3-4 saltera koja su radila u tom momentu).
Ustanem ja i pocnem nervozno da setam lijevo-desno (cekajuci da zavrsi sa trenutnim klijentom), i u tom momentu skontam da je nekom gestikulacijom pokazala nesto koleginici i skontam da je bilo vezano za moju karticu... Zaboravili debili (bar mislim). Ja povilenio nakon toga... Tad sam ih kulturno izvrijedjao, prvo salterusu, zatim "seficu" (trazio sam da dodje i obrazlozi bezobrazluk), objasnjenje je bilo sledece - cekali su da mi odobre izdavanje kartice, radili su neku provjeru navodno!?!
Ljudi, da li me debilka lozila, tj. da li zaista treba da se radi bilo kakva provjera prilikom reizdavanja kartice?
Inace, kartica je izradjene 3-4 mjeseca ranije, za koju me nisu ni obavijestili da je izradjena, nego sam slucajno saznao kad sam vidio da mi je stara istekla (a Magnifica savjetnica mi van procedure provjerila gdje se kartica nalazi i javila mi).
Ponavljam, u pitanju je kartica pravnog lica, tj. vezana za moj preduzetnicki racun!?
P.S. Odsad vise nemam ni trunke postovanja prema salterskim radnicima (a prepoznacu izuzetke ako postoje), ovo gore je postalo praksa a ne izuzetak. Ozbiljno pocinjem da postavljam sebi pitanje da li nesto samnom nije u redu ili je sve otislo u onu stvar?! Jedno je sigurno, uskoro cu da se kupim iz Intese, briga me za stambeni koji sam htio da uzmem, naci cu drugo resenje! Ovakav tretman za 1600 dinara mjesecnog odrazavanja, jos u svojstvu "pravnog" lica je ponizenje, ni manje ni vise!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari