Šta je novo?

Banka Intesa

Nisi dobro video, ide fiksno u zavisnosti u kojem si paketu.
 
Када уђем у Wave2Pay апликацију, тражи да потврдим да је подразумевана апликација за плаћање. Ако сам добро разумео, са новом (унапређеном) Интезином апликацијом, иста ће се користити и за електронско банкарство и за плаћање телефоном?
 
А на продајном месту трговац само скенира овај генерисани QR code и следи извршење трансакције?
 
Tako je, ukoliko trgovac ima ugovor sa bankom da može na taj način da vrši naplatu.
 
@PJ
da li trgovac kod nas, može da baždari POS po volji, i spusti/podigne beskontaktni limit koji su kartičarske kompanije odredile?

čini mi se da je ovde neko pominjao vlasnika pumpe u grčkoj, kod koga je valjda bilo koji iznos mogao da prođe bez PINa
 
Limit određuje banka. Ima neke veze sa osiguranjem od prevare. Verujem da korisnik POSa može od banke da traži povećanje limita, ali ne znam kako funkcioniše.

Ja sam pominjao pumpu. Ali Grk mi je samo rekao da nije problem, nije rekao tačan iznos, već je reagovao kao da može milion evra bez pina :)
 
Danas sam raskrstio sa intesom, ugasio Hit tekući račun i morao da platim 300 din za mesec maj...
Internet karticu kažu ne mogu da mi ugase jer imam nedospele obaveze nekih 0,02€. Znam da sam čist ali pogledam odmah aplikaciju i pokažem joj da nema rezervacija a ona zbunjena jer i kod nje ne piše o čemu se radi?! U svakom slučaju kažem da neću ponovo dolaziti za novu kad ova istekne...

Isti slučaj i kod mene, nisu mogli da mi zatvore internet karticu jer imam nedospele obaveze. Na online bankingu pokazuje da nema ništa nedospelo na računu, ali ima na kartici. Google play mi drži 0.01€ rezervisan još od januara (imam godišnju pretplatu na jednu aplikaciju). Izmenio sam karticu na Google Payments (obrisao sam Intezinu karticu i dodao od Mobi), ali nije se jos rasknjižio taj cent. Da li neko zna koliko bi to moglo da traje? Kartica mi ističe u junu, pa bih više voleo da zatvorim račun, pre nego što naruče novu.
 
Verovatno ti je nova kartica već u izradi jer uvek (bar meni) stiže mesec pre isteka... Ako baš hoćeš i da ugasiš račun čekaj poruku pa idi banku preuzmeš formalno karticu i odmah ugasiš račun.
 
Da li mi je promaklo ili se nista ne zna ili nista od toga za sada a tice se podizanja eura sa bankomata? Mislim sad kad postanu turbo-giga-mega 31.5😂
 
Nisu vezana ta dva featura :).
I podizanje/ uplata bi trebala uskoro. Poslovnica me nece videti :).
 
Pozdrav. Da li neko ima iskustva sa promenom mobilnog operatera za registrovani broj telefona? U ponedeljak sam u ekspozituri potpisao promenu, a evo jos uvek mi ni danas ne stizu verifikacioni sms-ovi. Svaki dan mi govore kako je VEROVATNO pitanje vremena da se to azurira.

Kod mene isto ne stiže poruka, ne mogu da aktiviram ovu novu aplikaciju, pre nekog vremena sam prebacio broj u drugu mrežu...
Imao sam i ja problem s ovim (preneo sam broj u drugu mrežu). U petak sam u poslovnici promenio operatera (MTS u Globaltel) po uputstvu korisničke službe i tako mi stojalo na nalogu u banci, ali se nije promenilo stvarno. Malopre sam opet bio u poslovnici pa sam odatle pozvao korisnički servis (0800111888) i operater mi je, u vezi sa njihovom tehničkom službom, izvršio promenu. Nekih pola sata od poziva su mi javili da je mreža sada promenjena i jeste. Reaktivirao sam novu aplikaciju, stigo mi SMS.

Takođe, novu aplikaciju možete u poslovnici (mora da se potpiše) da aktivirate od prošle nedelje, ja je već koristim. Malo je bolja od stare, ažurnije i detaljnije ispisuje plaćanja (nedospele obaveze - detaljno piše gde si kupovao i koliko potrošio odmah po plaćanju), radi i na otisak prsta što mi se sviđa.
 
Ja nisam uspeo. Zvao call centar, oni u soku. Kazu da moram u banku po parametre
 
Link otvorite sa desktop racunara/laptopa. Treba da imate Intesa Mobi app. Jednokratnu lozinku cete generisati u Intesa Mobi app, mToken sekcija gde unosite referencu koju ste dobili i vašu Intesa Mobi lozinku. Radi provereno. Intesa podrška nema pojma tako da ih nemojte džaba zvati.
 
Tri puta pogresio, kazu aj u banku
 
Proverio sam preko cheta i problem je u BRLK. Ko je ranije otvarao račun verovatno nije ažurirano. Za to se mora u banku ili eventualno preko Manifica savetnika.
 
Ma radi provereno samo što se mora ići preko mToken-a u Intesa Mobi app.
 
Ja sam uspeo iz prvog. Radi mi i stara i nova, tako da se aktivacijom nove ne deaktivira stara ( za one koji bi samo da probaju ).
 
Meni juce rece savetnik da , kad aktiviramo mbanking(koji juce nismo uspeli jer im zapucala aplikacija pa nije mogao da mi resi), za 24 sata stize obavestenje kako da se aktivira e banking.
Ostalo je da se cujemo danas, jos uvek nismo
 
I ja aktivirah. Nova aplikacija je zaista svjetlosnim godinama ispred postojece!
Jedina stvar koja mi je zapela za oko je da u novoj aplikaciji vise nema mTokena (ili ja nesto propustam?), pa me zanima kako sad planiraju da pustaju naloge kroz eBank? Nije da ce mi nedostajati mToken, stavise, posto je licno meni najodvratniji security sistem koji sam koristio (mislim u kombinaciji sa njihovom starom nakaradnom app), ali ipak meni je jako bitna mogucnost placanja sa desktop-a jer pustam veliki broj naloga.
 
Nazad
Vrh Dno