Typo, jbga. Prijavljen post, čekam da neko ispravi. Hvala na upozorenju.Ispravi samo ovo da je Hit plus 475 a ne 375.
Danas sam raskrstio sa intesom, ugasio Hit tekući račun i morao da platim 300 din za mesec maj...
Internet karticu kažu ne mogu da mi ugase jer imam nedospele obaveze nekih 0,02€. Znam da sam čist ali pogledam odmah aplikaciju i pokažem joj da nema rezervacija a ona zbunjena jer i kod nje ne piše o čemu se radi?! U svakom slučaju kažem da neću ponovo dolaziti za novu kad ova istekne...
Zovi Call centar da ti skinu rezervaciju. Meni su skinuli 1rsd pre zatvaranja, ali sa tekućeg računa.Google play mi drži 0.01€ rezervisan još od januara
Pozdrav. Da li neko ima iskustva sa promenom mobilnog operatera za registrovani broj telefona? U ponedeljak sam u ekspozituri potpisao promenu, a evo jos uvek mi ni danas ne stizu verifikacioni sms-ovi. Svaki dan mi govore kako je VEROVATNO pitanje vremena da se to azurira.
Imao sam i ja problem s ovim (preneo sam broj u drugu mrežu). U petak sam u poslovnici promenio operatera (MTS u Globaltel) po uputstvu korisničke službe i tako mi stojalo na nalogu u banci, ali se nije promenilo stvarno. Malopre sam opet bio u poslovnici pa sam odatle pozvao korisnički servis (0800111888) i operater mi je, u vezi sa njihovom tehničkom službom, izvršio promenu. Nekih pola sata od poziva su mi javili da je mreža sada promenjena i jeste. Reaktivirao sam novu aplikaciju, stigo mi SMS.Kod mene isto ne stiže poruka, ne mogu da aktiviram ovu novu aplikaciju, pre nekog vremena sam prebacio broj u drugu mrežu...
Meni izbacuje poruku da podaci nisu tačni, iako sam siguran da jesu ...Ja sam aktivirao bez problema.
Obozavam te,covece😁 . Uspeo sam🖖E pa nisi trebao 3 puta...
Sorry nisam ukapirao, podaci se unose preko desktopa pa me to malo zbunilo... HvalaJa sam mislio da pričamo o mBank sve vreme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari