Šta je novo?

Banka Intesa

Mislim da intesa nema MC debitne, samo kreditne.

Inace, bio sam danas do poslovnice da ugasim devizni racun. Morao sam i MC kreditnu da ugasim jer je bila vezana za devizni racun. Postojala je mogucnost da posalju zahtev i da odobre da se veze za dinarski, ali to bi znacilo da ponovo moram da dolazim u banku i cekam red pa mi je lakse bilo odmah da je ugasim, ionako je nisam koristio.

Za mene ce poskupljenje biti 50din, jer svuda gde koristim QR placanje mogu da platim i karticom online, pa mi nije strasno to povecanje.
 
Morao sam i MC kreditnu da ugasim jer je bila vezana za devizni racun.
to je već pominjano na prethodnim stranama, i siguran sam da je u pitanju neobaveštenost intesinih službenika

naime, MC kreditna i niti jedan devizni račun, nisu ni u kakvoj vezi (osim kad kroz aplikaciju prebacuješ €, što možeš i na šalteru)

da gasiš ceo HIT, onda bi morao i MC

edit: zvao sam sad kol centar baš za kartice, i tačno je to što napisah
 
Poslednja izmena:
Propustio sam to izgleda, al nema veze. Ne koristim je, nista ne uzimam na rate i kad bolje razmislim, ne znam ni zasto sam je uzimao😆

Valjda samo da bih je imao...
 
Pošto je ne naplaćuju posebno, svakako je dobro imati. Naročito u inostranstvu; npr. može da se desi da zahtevaju kreditnu karticu za rentiranje vozila. To je jedan primer...
 
tako je
zgodno je imati kreditnu ako si mudar u postupanju s njom

tipa za neku nepredviđenu situaciju...
 
Stvarno su neki potrcali pred rudu :). Pogotovo sa pricom o prodaji. Dugo su bili najpovoljniji, sad radio sam neko uporedjivanje i tu su u sredini. Neki naplacuju kartice neki naplacuju druge gluposti ili imaju skuplje kredite.
Opet nesto racunah za sebe, duplira mi se odrzavanje racuna ali nista vise od toga ne placam. Za 400 rsd cu i prezivim kakve sve ostale gluposti placam.
 
ok, stvarno da ne bude kako je sve kritika

recimo, ono u čemu je intesa prednjači, a nadovezujem se i na gornju priču o kreditnim karticama, jeste EKS na rivolving, koji je znatno (i do dvostruko) niži nego kod konkurenata

kome je to značajno, ozbiljno će uštedeti na poslovičnom bankarskom kamatnom haraču
 
Do sada sam odbijao Magnifica kad su nudili. Prvi put sad imam situaciju da moram tamo sa nekim da porazgovaram, da probam da optimizujem broj računa. Ili da ih pozatvaram.

Koji je najlakši način da se u Intesi dogovori neki razgovor, a da ne dobijem nekoga ko prati stablo na papiru? Tj da li će da pogledaju moje račune, pa mi daju nekoga ko će pokušati da me zadrži ili će random da mi daju nekoga?
 
@PJ idi u kolarčevu, u centar za manjifiku, i traži da razgovaraš sa nekim od savetnika
ako ti ne odgovara, a videćeš odmah, bez srama traži drugog/gu

ed.: uglavnom, a koliko videh u 10ak poseta tom novootvorenom sedištu za manjifiku, sede besposleni, te nema dvojbe da će te primiti i bez najave
 
Poslednja izmena:
@PJ mislim da paze koga postavljaju za magnifica savetnike. Predlažem ti da potražiš savetnika koji je tebi blizu. Taj razgovor te ne obavezuje da postaneš Magnifica klijent.
Kada imam pitanja te vrste, pošaljem ih savetniku unapred, mailom. Dobro se orioremi, i da mi preciznu i potpunu informaciju. Probaj tim putem.
 
Do sada sam odbijao Magnifica kad su nudili. Prvi put sad imam situaciju da moram tamo sa nekim da porazgovaram, da probam da optimizujem broj računa. Ili da ih pozatvaram.

Koji je najlakši način da se u Intesi dogovori neki razgovor, a da ne dobijem nekoga ko prati stablo na papiru? Tj da li će da pogledaju moje račune, pa mi daju nekoga ko će pokušati da me zadrži ili će random da mi daju nekoga?
Kontakt centar, kazi da si dobijao ponudu za magnifica paket i da zelis da uzmes. Super korisna stvar, bar je meni bila i za stambeni a i ovako kada treba nesto da se zavrsi.
Nisam razumeo bas za zadrzavanje? Nisu operateri pa da nude nesto van ponude da bi ostao.
 
Kontakt centar, kazi da si dobijao ponudu za magnifica paket i da zelis da uzmes. Super korisna stvar, bar je meni bila i za stambeni a i ovako kada treba nesto da se zavrsi.
Nisam razumeo bas za zadrzavanje? Nisu operateri pa da nude nesto van ponude da bi ostao.

Meni banka služi da tamo stoji novac i da platim račune. Ne koristim kredite, minuse i slično. Nemaju neke koristi od mene, osim što koriste moj novac bez kamate. A zaduživanje im je trenutno toliko jeftino, da sam im zaista beskoristan.

Gledam ove moje račune, gledam tarifnik i ideju nemam koliko ću da plaćam mesečno. Zato mi je potreban neko da mi to razjasni.

Recimo, već nekoliko godina za račun poljoprivrednog gazdinstva stoji da će se održavanje zaduzivati i kada nema novca, ali kada imam priliv, skinu mi jedan mesec održavanje. Ja taj račun koristim 2-3 meseca godišnje. Čim imam priliv, prebacim na neoročeni. Mesečno bilo 195, sada je 220.

Navikao sam da dinare i eur držim na neoročenim računima, koji nisu vezani za kartice. Ako mi bilo ko pokupi neku karticu, šteta minimalna, čak i da mi je ne nadoknade. Ako sam dobro razumeo, to će sada da bude 2x120 mesečno.

Internet kartica, 120 mesečno.

Račun za kupovinu HoV mi je do sada bio bez održavanja, a sada piše "otvaranje i vođenje 500". Ne piše "mesečno", ali čemu onda ovo "vođenje", ako je to naknada samo za otvaranje?

Imam i one neke automatske račune, eur i USD, koje ne koristim. Ali se valjda neće još plaćati.

Uglavnom platim desetak nekih računa mesečno, ali prethodni mesec je bilo preko 20 transakcija.

Obrni okreni, čini mi se da ne mogu da budem ispod 1000 mesečno, ako nešto ne optimizujem.

Pokušaću da pozovem call centar, baš ovim rečima, evo moj JMBG, koliko ćete da mi skinete para prvog meseca kada krene nova tarifa.
 
Onda ti se Magnifica isplati, bar zbog naloga.
Slicna je situacija kod mene. 2 devizna - jedan je standardni bio vezan za Visu Electron koju sam ugasio jer je ne koristim a drugi je vezan za Visa Internet na koji po potrebi dodajem EUR za online ino kupovinu.
Dinarska isto dva. Zanimljivo je da kada mi je stiglo pismo samo za devizni sam pitan koji ce da bude bez naknade, drugi dinarski se ne pominje pa je cak mozda i free :D.
 
I sa Magnifica je opet 1000 din... Magnifica + PPG = 1.020. Taman da ugasim neoročene, na kojima zapravo držim novac.

Verovatno ću sve da ostavim kako jeste, da vidim koliko će zaista da košta prvi mesec, pa da posle gledam šta ću.
 
to je već pominjano na prethodnim stranama, i siguran sam da je u pitanju neobaveštenost intesinih službenika

naime, MC kreditna i niti jedan devizni račun, nisu ni u kakvoj vezi (osim kad kroz aplikaciju prebacuješ €, što možeš i na šalteru)

da gasiš ceo HIT, onda bi morao i MC

edit: zvao sam sad kol centar baš za kartice, i tačno je to što napisah
Da potvrdim ovo, ugasio sam devizni racun, i receno mi je da cu deviznu potrosnju po kreditnim karticama morati da izmirujem na salteru banke.
 
Nema mi ovo logike. Jednom sam zaboravio da uplatim deo duga na kraditnu, i skinuli su mi onih obaveznih 5% sa dinarskog računa. Uradili su konverziju u eure direktno.

Edit
Ustvari može da bude tako (samo na šalteru) ako hoćes da uplatiš preko tih obaveznih 5%. Sada sam probao da prebacim sa tekućeg na kreditnu karticu (devizni deo), ali ne može preko mbank.
 
Poslednja izmena:
Nema mi ovo logike. Jednom sam zaboravio da uplatim deo duga na kraditnu, i skinuli su mi onih obaveznih 5% sa dinarskog računa. Uradili su konverziju u eure direktno.
Tako je uvek bilo, revolving rata se skida samo sa dinarskog, jer je on jedini vezan za MasterCard karticu (izdatu u okviru HIT)
Ako sam prebacuješ eur zaduženje, možeš sa nekog od svojih deviznih. Ako nemaš devizni, onda šalter, ***.
 
Mene još uvek nisu obavestili o poskupljenjima, tj. o uvođenju naplate na devizne račune i net karticu koju imam. Danas sam zatvorio sve račune i ugasio karticu. Zanimljivo je da nemaju nikakav upitnik o razlogu gašenja. Gužve na šalterima nema, osim na tom jednom šalteru koji služi za gašenje. Mislim nije neka velika gužva, ali uvek ima neko na šalteru i jedan koji čeka.
 
Opet se javljaju čudne pojave kao prošli put kad su unapređivali sistem, ne prolazi mi svaka isplata sa tekućeg računa iako ih sistem registruje kao realizovane. Čisto da obratite pažnju
 
Poslodavac ima račun u Intezi i gledam danas, više od dve nedelje nakon uplate, ono što mi je uplaćena plata se kod njih vidi kao "Interna plaćanja"!!! i to je sve, ne piše od koga niti bilo šta drugo korisno.
 
Da, već neko vreme unazad i meni isto piše a nekad je pisao naziv firme....
 
Ako sam dobro shvatio, ako na neoročenom deviznom računu na kraju meseca nema sredstava onda se usluga neće naplaćivati? Šta se dešava ako u toku meseca ima promena na računi, a na kraju meseca nema sredstava? Račun bih koristio za konverziju i uplatu EUR na MC karticu.
 
Gleda se samo stanje poslednjeg dana u mesecu. Ako je nula, nema zaduživanja za održavanje, bez obzira na promene u toku meseca.
Proverio sa savetnikom.
 
ali obratite pažnju da održavanje za tekući račun nekada povuče i dva dana pre kraja meseca, nekada poslednjeg, a nekada čak i prvog dana sledećeg meseca, pa je moguće da će isto biti i za devizne

zašto je tako, ne znam, niti mi je jasan taj naizgled nasumični algoritam, ali sam iskustveni svedok
 
@kibicer cekaj, hoces da kazes da po novom, kad krenu da naplacuju devizne racune, ako poslednjeg dana (ili krajem jednog i pocetkom drugog meseca) u mesecu na njemu nema nista, nista nece ni naplatiti? bezobzira sto je pre toga bilo para i transakcija na tom nalogu?

Ne ides u minus (dodje do naplate kad bude bilo sredstava)?
 
Ako nema sredstava za naplatu to se tretira kao nedozvoljeni minus i naplatiće se kad bude sredstava sa sve kamatom
 
@nuk Naknada za vođenje platnog računa se naplaćuje iz raspoloživih sredstava, bez obzira da li je po računu u toku meseca bilo finansijskih promena.Ukoliko na platnom računu na dan naplate naknade klijent nema obezbeđena sredstva za naplatu u celosti, Banka neće formirati potraživanje za iznos dospele nenaplaćene naknade, tj. naknada za taj mesec neće biti naplaćena.
To pise kod deviznih poslova na https://www.bancaintesa.rs/upload/T..._za_fizi_ka_lica__u_primeni_od_31.05.2021.pdf.
 
Vrh Dno