Šta je novo?

Banka Intesa

M J

Slavan
Učlanjen(a)
09.10.2013
Poruke
5,806
Poena
425
Moja oprema  
Pristup internetu
  1. Optički internet
Ovaj topic neka bude mesto gde će se pisati o Intesi...


 
Da se zapljunem. Kao i sve banke tu su da nam uzmu sto više para. Zbog gore navedenog odabrao sam ih samo zato što mi se njihov logo najviše dopao. Potrefilo se da su medju prvima ako ne i prvi izbacili android aplikaciju za placanje računa. Ekstra stvar. Kasnije au svi uveli svoje verzije online olacanja tako da je to to. Retko ih posećujem. Ponude me ne zanimaju bilo koje vrste. Ono što mi je zasmetalo jeste to sto uzimaju proviziju na "proveru" ugovora. 50€ za nešto što je notar overio i što sam već platio. Doduse to rade sve banke da bi se ogradile. Eto to je to ukratko.
 
Ova situacija sa "unapređenjem" sistema mi je upalila alarm. Jedino što me je sprečilo da momentalno prenesem sve u drugu firmu su kreditne kartice na kojima još uvek imam rate. Čim to isplatim - odoh. Onakve stvari ozbiljna banka ne bi smela da dozvoli.

Sent from my LG-H320 using Tapatalk
 
Ozbiljnost sa karticama je bila glavna prednost, po meni. I meni je ovo unelo pometnju.
Ali i dalje imaju kartice, koje kod drugih nisu dovoljno blizu.
 
Ova situacija sa "unapređenjem" sistema mi je upalila alarm. Jedino što me je sprečilo da momentalno prenesem sve u drugu firmu su kreditne kartice na kojima još uvek imam rate. Čim to isplatim - odoh. Onakve stvari ozbiljna banka ne bi smela da dozvoli.

Sent from my LG-H320 using Tapatalk
Može li malo opširnije o tome?

MI Max 2
 
Može li malo opširnije o tome?

MI Max 2
Pre 30ak dana su poslali objavu klijentima da rade unapređenje informacionog sistema i da će tog i tog dana u periodu od toliko i toliko čadova biti onemogućena upotreba kartica, da se na portalu i mobilnoj aplikaciji neće videti stanje i tako to. Onda je to vanredno stanje produženo za nekoliko dana. Pa smo stigli do desetog u mesecu kada je rok za izmirenje dugovanja na kreditnim karticama. Ljudi su odlepili jer nisu mogli da vide kolika im je mesečna suma za uplaćivanje na kartice. Inteza je onda pomerila rok na 15. u mesecu. Sve vreme na portalu sam mogao da vidim poluinformacije o transakcijama. Bavim se bazama podataka pa mi je bilo jasno da ono što gledam nikako nije ono što bi trebalo da vidim što mi govori da je neko tamo u*rao motku i da se sad vadi kestenje iz vatre. Kao klijent sam zabrinut, a kao neko ko ima predstavu o tome šta se desilo sam užasnut. Ne želim da imam ikakve veze sa takvim diletantima.

Drugi, meni i važniji razlog za raskid saradnje je to što sam saznao da svoje radnike tretiraju kao topovsko meso. Ne uplaćuju doprinose na vreme, forsiraju minimalac, drndaju ljude. Ne, hvala. Takvo neetično poslovanje ne mogu da podržim, pogotovo kad su u povlašćenom položaju na ovom šugavom srpskom tržištu.
Check Makro Specials and Pick n Pay Specials.

Sent from my LG-H320 using Tapatalk
 
Poslednja izmena od urednika:
Ja sam u tom periodu kupovao nesto iz Kine i placao racune sto internet karticom sto platnom karticom. Uvek sam imao pristup trenutnom stanju preko aplikacije i preko internet sajta. Do duse ne koristim kreditne kartice, pa nemam sta da kazem sa te strane i radnici iz banke sa kojima sam saradjivao su uvek bili nasmejani i nisu delovali mrzovoljno, a posetio sam desetak ekspozitura.
 
  • Like
Reagovanja: M J
U tom periodu, na mobilnoj aplikaciji i preko internet sajta, jedno dva dana, jedino sto nije radilo bio je odeljak KARTICE ( nije ga bilo pa nije moglo da se vidi stanje po karticama i nije moglo da se izvrsi uplata na nekoj od kartica ). Posle je sve doslo na mesto. Na mail-u sam dobio i nacin kako da nesto uplatim na karticu ako moram da to uradim. Trenutno stanje i sva placanja su isla bez problema.

@polimacS

Ako ces da biras banku prema tome kako tretiraju radnike, onda u zemlji Srbiji nema dobre banke za tebe. Ali isto tako nema ni fabrike, ni velikog trgovinskog lanca, prodavnica...tretiranje radnika u Srbiji od strane poslodavca je dobro poznata stvar. Nije sjajno u Intesi a nije sjajno i u jednoj drugoj banci.
 
Sad sam opet proverio i na portalu i na telefonu. U okviru mobilne aplikacije pokušaj pregleda transakcija na kreditnim karticama rezultira obaveštenjem da je došlo do greške, a na portalu se listaju transakcije sa pogrešnim datumima i netačnim labelama. Meni to govori da im je baza podataka kompromitovana na neki način. To može biti manje ili više opasno, ali mi nedvosmisleno pokazuje da u trenutku kad je nešto puklo nisu imali backup da urade restore. Za mene je to automatski ćao, zdravo.

Znam da u Srbiji nije savršeno, ali ako firma u kojoj ja radim može da tretira ljude kao ljude, onda ću taj sistem vrednosti da tražim i kod kompanija sa kojima poslujem. krastavac.

Sent from my LG-H320 using Tapatalk
 
polimacS, slažem se da su ispali veoma neozbiljni što se period "uanpređenja" ovoliko produžio, ali ne mogu da se složim da ljudi nisu mogli da vide kolika im je obaveza po kartici. Nije bilo moguće da se vidi specifikacija i nije bilo moguće da se uplati novac na karticu iz odeljka "platne kartice", ali se zaduženje uredno videlo i novac smo mogli da uplatimo preko odeljka "plaćanje". Naravno da je sve to moglo bolje da prođe, ali ako je ovo neki ozbiljan upgrade sistema, ja im posle skoro 20 godina saradnje - opraštam. Što se etike tiče, u to se ne bih mešao, teško je razgraničiti i šta je prihvatljivo ponašanje, a šta ne, a ne još utvrditi da li je isto primenjeno ili nije :)

Pre mesec dana sam uzeo Intesa POS terminal, da bih omogućio ljudima da jednostavno kupe proizvode na rate. POS terminal smo čekali 20-ak dana, u petak su nas obavestili da su aktiviarali e-banking (preko 30 dana), a Visa kartice još ni u najavi.

Paket usluga im je odličan, ali nije mi dobro kada pomislim da moram da idem u poslovnicu. Deluje kao da imaju manjak ljudi u svim sektorima sa kojima dolazim u kontakt.
 
Ja nisam mogao da vidim stanje po kartici ni 15. u mesecu. Nego sam znao koliko treba pa sam uplatio iz druge banke. Uplata onako kako su oni rekli mi isto nije radila sve do negde 12-15., ne secam se tacno.
Ali se slazem, posle 21. godine saradnje (imam devizni jos od 1996.), ovo je prvi put da je neki pravi problem iskrsao. A do sada su njihove kartice jedine koje me nisu izneverile, nigde u svetu, sto je velika stvar.

Sa strane pravnog lica, ja nisam bas impresioniran. Do skora su bili isplativi jako za dinarska placanja, jer je racun bio 200din za 1-10 transakcija, ali su sada obrnuli pa je za 1-10 transakcija odrzavanje 600din, a eBanking (kroz Office Banking) je besplatan.
Jedini razlog zasto ne zelim da se prebacim u RF je sto me mrzi :)
 
@PJ Sa više strana sam čuo različita iskustva u vezi ove situacije i nekima nije bilo grešaka u prikazu zaduženja dok nekima jeste. Nisam fotkao displej u datom trenutku, ali ono što sam mogao da vidim definitivno nisu bile tačne cifre već neke ******štine. I datumi i iznosi i info o transakciji. Nisam ja besan jer sam video pogrešne cifre, nego zato što znam koliko nešto mora da ode dođavola da bi došlo do toga da korisnik vidi takve stvari. Prosto, nemam više poverenja u njihov informacioni sistem i ljude koji to tamo održavaju.

Sent from my LG-H320 using Tapatalk
 
Meni smeta što transakcije tj. plaćanja ne vode onog dana kad je plaćanje realizovano nego pod datumom kad ga oni knjiže ili šta već. Tipa je platim nešto 20.11.2017 i posle ne mogu da nađem to plaćanje pod tim datumom nego moram da izlistam neki širi period da bi po vrednosti našao pod kojim datumom to oni vode! Ili ja nešto radim pogrešno!

Drugo, pre "unapređenja" čim sam se logovao na online banking sa kompa na naslovnoj stranici mi je bio pregled kartica, sa leve strane bi izabrao internet karticu (pošto nju najviše i koristim kod inteze) i sa leve strane mi prikaže stanje na kartici, poslednju uplatu, isplatu, tu sam odma mogao da vidim ono što sam pre 2 minuta platio (Nedospele obaveze) koliko to izađe u eurima, pošto plaćam u dolarima a na visa kartici su euri pa onda beležim i koliko dolara sam platio i koliko je to u eurima (ovo je sledeća primedba) a sad su to zakomplikovali, pomerili na tabove pa klikni "kartice" pa na "Uplata na karticu" što je netačno jer ja neću da vidim uplatu već isplatu sa kartice, koliko sam platio za nešto!!! pa onda izaberi karticu pa promeni valutu iz USD u EUR jer ova prva je po difoltu i tek tad dobijam ono što sam ranije mogao da vidi sa bukvalno 2 klika :wall:

Što bi rekli: ala ga je opravio svaka mu čast, samo su dugmići ostali, nemojte ništa više da "unapređujete" molim vas...

I treća zamerka, 99% plaćanja na netu su mi u dolarima dok banka sve to vodi u eurima, jasno mi je, sve transakcije po visa karticama su u eurima ali ne bi li bilo zgodno dodati jednu kolonu gde bi se video i iznos u dolarima! Oni svakako dobiju zahtev za isplatu na kom je iznos u dolarima a banka onda radi konverziju, ne šalje njima paypal iznos u eurima... Ovako je baš glupo kad šaljem carini izvod sa računa pošaljem im fakturu sa paypala gde je iznos u dolarima i pregled plaćanja iz inteze gde je sve u eurima i onda objašnjavam zašto na jednom mestu piše 25 dolara a na drugom 23 eura i što se ti iznosi ne poklapaju...
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: M J
Preko WEB nisam imao meni "kartice", možda i duže od toga što kažete, tako da nisam mogao da vidim potrošnju po istoj. Preko MOBI aplikacije se uredno videlo zaduženje. Plaćanje sam odradio preko "Plaćanja>prenos". Identična situcaija je bila kod jednog ukućana i dvoje kolega. Niko nije imao kartice preko WWW, svi smo videli u MOBI i plaćanje je bilo moguće. Sad sam pogledao, ja sam platio 7.11.

alfaunits, ja sam hteo da uzmem Halcom, ali mi odvališe neku cenu da mi se zavrtelo u glavi. Još uvek nisam video njihovo InHouse rešenje. I onako mi preko njih ide samo POS terminal, to je retko preko 500.000 dinara mesečno, pa kolike god da su provizije, nije važno.
 
@Serius, sto je najgore, tu mogucnost da se vidi iznos u originalnoj valuti su imali, sve do zadnje vece izmene (nesto tipa 2-3 godine, ne pamtim tacno), valjda i za Electron/Internet, sada ni za MasterCard.
Jedino u izvodima za kartce se moze videti to, ali izvodi ne postoje za debitne kartice :(

@PJ, meni u Mobi nisu postojale kartice jedno krace vreme, a kada jesu nije moglo da se udje ni u jednu karticu. Nisam jedini, nazalost.
Sto se iznosa tice, da Haclom je svugde skup, i nije za male firme :(
Ono sto mi smeta oko provizija je sto je sa 200 skocilo na 600, sto je 4800 godisnje. Za firmu koja ima po JEDNU transakciju mesecno. I to je cak isplativije da se ona posalje u drugu banku na racun fizickog lica, nego na racun u Intesi ;)
 
Drugi, meni i važniji razlog za raskid saradnje je to što sam saznao da svoje radnike tretiraju kao topovsko meso. Ne uplaćuju doprinose na vreme, forsiraju minimalac, drndaju ljude. Ne, hvala. Takvo neetično poslovanje ne mogu da podržim, pogotovo kad su u povlašćenom položaju na ovom šugavom srpskom tržištu.
Znam dosta ljudi koji rade u Intesi i prezadovoljni su. Prvi put cujem nesto lose na njihov racun. Inace nisam korisnik ali ostatak familije jeste. Jedino sto se moze zameriti je ogromna guzva u poslovnicama. Ako ne moze nesto online osudjen si na cekanje.
 
Da li jos neko ima problem sa Intesa Mobi app kad pokazuje stanje za kreditnu karticu? Meni pokazuje skroz pogresno stanje! Stavno neki problem imam sa njima od kad su "unapredili" sistem!
 
Koju verziju imas? Ja sam imao taj problem dok nisam presao na 2.0. Www ne koristim tako da nisam imao neugodnosti. Takodje...i kredit mi je strana reč.
 
Koristm 2.0 na iOS-u! Vec polako gubim zivce sa Intesa! Mislim da cu da predjem u Raiffeisen! U poslednje vreme stalno neki problem sa njima!
 
Poslednja izmena:
I ja sam došao do sličnog zaključka kao PolimacS, ali rekoh da im dam još malo kredita jer su bili praktično bez mane poslednjih 15 godina koliko imam kartice kod njih.
Ovo za odnos prema radnicima koliko znam je manje-više svuda slično, tako nam je kako nam je...
Inače možda radi preko MOBI, ali ja imam samo web pristup i evo već mesec dana za MasterCard izbacuje "Dogodila se nepoznata greška. Molim Vas pokušajte ponovo kasnije. (Err_95135)"
I ne može bukvalno ništa da se vidi. Zaista grozno. I onda čekaš pola sata na Call centru da ih pitaš koliko ti je stanje ...
Za AmEx i Visu međutim pokazuje sve OK.
Ono što sam čuo iz pouzdanog izvora je da već mesec dana nisu uopšte izdavali nove kartice, tako da neki veći problem svakako jeste u pitanju.
Ne shvatam kako prelaze na novi sistem ako ga prethodno nisu istestirali uzduž i popreko. Osim ako neko ko je držao sistem na svojim leđima nije otišao i ostavio ih da se muče ??
Ali ono što me je posebno iznerviralo je što ćute i prave se blesavi, bar da upute izvinjenje korisnicima, nego mi još objašnjavaju da eto "_pojedini korisnici_ imaju problem kao ovaj koji sam im ja prijavio".
Ako je verovati nekim informacijama, od sutra bi trebalo da krene izdavanje novih kartica, pa bi to možda značilo da su uspeli da srede stvar. Međutim meni evo ni sada ne radi upit za MC.
Za ovu brljotinu bi, da su pametni, trebalo svim korisnicima da daju makar simboličnu kompenzaciju...Ali to bi onda značilo da priznaju problem, tako da ništa od toga ...
 
Ovo "Dogodila se nepoznata greška. Molim Vas pokušajte ponovo kasnije." je i kod RF cesto na www. Inace, koriste isti softver, bar za www.
 
WOW pa inteza sve bolja i bolja! Moja uplata je BILA proknjizena, ali onda je "nestala" pa ce sad ponovo da je stave na knjizenja i mozda danas ili sutra bude ponovo proknjizena i novac dostupan! pa hit!
 
Banka koja je zapocela online kupovinu kod nas - na Benchu 2017. ima samo temu sa zalbama :)
 
Nervira me što su počeli da mi naplaćuju održavanje Hit računa i kad nema prometa. Pretpostavljam da hoće ali da pitam - da li će naplaćivati održavanje sa deviznog ako nema ništa na dinarskom računu?
 
  • Like
Reagovanja: M J
Мислим да неће,бар засад,јер није мултивалутни рачун.Морају да промијене ОУ кад дође до тога.Засад ти је једино рјешење стање на рачуну <300 дин. и наравно без промета.
 
Skida se HitEUR dela. Sa deviznog, ne.
 
Imam osnovni račun u Intesi koji plaćam čini mi se 195 rsd, na taj račun dobijam platu. Koristim Intesinu karticu za internet kupovinu, neke sitnice-gluposti sa alija. To je sve od usluga koje koristim u Intesi.
Ima li svrhe da pređem na HIT račun? Šta dobijam sa tim računom?
Zadnji put kada sa uplaćivao novac na devizni račun šalteruša me ubeđuje da pređem na Hit.
Iskren da budem razmišljam se da prenesem u neku drugu banku platu, sto bi im davao 195 rsd svaki mesec?!
 
  • Like
Reagovanja: M J
Pazi stvarno 195, zar nije bilo 150? Kad su povećali?

Sent from my LG-H990 using Tapatalk
 
@virke Nećeš naći banku koja ti ne uzima bar toliko na mesečnom nivou. I to se uzima samo ako se desi promena stanja.

Sent from my LG-H320 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno