Šta je novo?

Banka Intesa

Zeza plaćanje preko QR koda kada se skenira. 3 uplate su mi za sada odbijene.
Vratili su pare odmah na račun ali kaže imaju i dalje problema, preporuka da se ručno unose podaci za plaćanje:rolleyes:
 
meni sada ne prolaze nalozi koje sam rucno kucao, stoje na cekanju vec vise od pola sata.
 
Da li se nekome danas javlja greska da je neispravan pin iako je 100% ispravan ?
 
Jel to znači da dugujem PJ-u dva'es marke? 😂
Na njegovu žalost ne, jer ja znam pin od aplikacije, samo ga ne držim u glavi.
Nisu oni rekli nikada da ce to biti neka nova aplikacija sa novim funkcijama i izgledom npr. vec samo nova verzija i da ce trazi prvi put logovanje putem pin-a. Meni je to stiglo na ios cini mi se pre 20ak dana, tako sto se mene tice to je zavrseno.
:unsure:
Zato sam i napisao "kada će konačno da odrade to ažuriranje", novu aplikaciju nikad nisam (u zadnjih godinu dana) ni spominjao ! 🤷‍♂️

LMbiomelem, meni je (ažurirana) aplikacija 🤪 danas radila normalno. Pre dva minuta sam IPS skenirao/platio račun, no problems for now, kuc-kuc-kuc. 🤣
 
Da li se nekome danas javlja greska da je neispravan pin iako je 100% ispravan ?
Kao novi korisnik Intese mogu da potvrdim da mi se desilo, morao sam da radim recovery.
Dok kucas pin pomeraju se okrugli dugmici i nemas pojma sta si ukucao i tako 3 puta.
Posle recovery-a sam nabacio auth preko prsta i sad sljaka kako treba.

Kao neko ko se bavi testiranjem softwera pronasao sam ogroman broj bug-ova za sad.
Kartice ce mi stici tek za 10 dana.

Sto se tice problema:
1. Probao sam dok imam 0 rsd na racunu da napravim trajne naloge za kasko i a1. Ne moze.
2. Popunio sam uplatnicu i turio datum da bude 05.11 za kasko > prosledjeno banci > ova rezervisana 'uplata' se vise ne vidi nigde.
3. Iz ove uplatnice sam uspeo da napravim trajni nalog > stavio isti datum > nalog uspesno kreiran / Nigde obavestenja da vec imas rezervisanu uplatu za taj dan...
4. Trajni nalog ne moze da se edit-uje, moze samo da se 'deaktivira'...
5. Notifikacije: Po omogucavanju auth preko prsta, mogu da se ulogujem na web app > Pre pipanja stize notifikacija > 'Potvrdi' > pipanje > Radi 4/10 pokusaja, zabode i vrti u nedogled i onda trazi onaj kod. Koliko vidim taj kod moze da se dobije samo kad se izlogujes preko mob app i da se footer pomeri na gore i da se klikne #withKEY.
6. Ta notifikacija ostaje, dok se prstom ne povuce u vecna lovista...
7. ConsentID > aktivirano a nemam pojma sta je aktivirano. Imam preko mup-a onaj sert.
8. Transfer sredstava, menjacnica > moram 3 puta da kliknem da bih upisao '1' rsd.
9. Transakcije > prikazan datum al' ne i vreme ?
10. 'Moja dokumenta' > 'Moji ugovori' > blank > kaze 'Nema nema ugovora za prikaz' > dje mi je ugovor? Turio sam 15 potpisa, vrv ce sync kasnije da padne..
11. App se jednostavno ugasi posle nekog vremena > dosta si gledao sicu aj cao.
Itd..

Zena ima staru web app, nova verzija izgleda modernije , al' posle nove godine ko ne bude imao tel pored sebe, nece moci da se uloguje na web app sto je koliko znam zakonom zabranjeno.
Za novu web app postoji log in preko #withKEY (telefon) i notifikacija (telefon) > prst auth jedino.
 
Poslednja izmena:
Zena ima staru web app, nova verzija izgleda modernije , al' posle nove godine ko ne bude imao tel pored sebe, nece moci da se uloguje na web app sto je koliko znam zakonom zabranjeno.
Za novu web app postoji log in preko #withKEY (telefon) i notifikacija (telefon) > prst auth jedino.
Možeš li da nam kažeš, koji član kog zakona Republike Srbije garantuje pravo logovanja na bankarsku web aplikaciju samo pomoću korisničkog imena i šifre?
 
Za novu web app postoji log in preko #withKEY (telefon) i notifikacija (telefon) > prst auth jedino.
Ovo je već jako dugo tako, od prelaska na novi sistem. Ima nekoliko godina, ako se ne varam.
Zanima i mene koji zakon ovo zabranjuje, jer rešenje je loše - izgubiš telefon dok si u inistranstvu i ćao...
 
Ako bi hteo da sa svog dinarskog racuna u Intesi prebacim na svoj dinarski racun u drugoj banci neku relativno vecu sumu, da li se to moze uraditi mobilnim/elektronskim bankingom i koliku proviziju bi mi naplatili? Razmisljam da li je vredno cimanja sa podizanjem toliko kesa i odlaskom na salter druge banke i da li i za dinare treba najviti podizanje kao za evre
 
@Alaric može, ali je zavisno od dnevnih odnosno nedeljnih/mesečnih limita. Instant nalozi su do 300.000 i u drugoj banci to legne do 10 sekundi. Možeš da ponoviš više puta. RTGS mora da se čeka do kraja radnog dana ili u toku narednog, zavisno od toga kada je pušten nalog sa većim iznosom. Neke banke dozvoljavaju resetovanje limita ili izuzeće po konkretnoj transakciji pozivom call centra.
 
Možeš li da nam kažeš, koji član kog zakona Republike Srbije garantuje pravo logovanja na bankarsku web aplikaciju samo pomoću korisničkog imena i šifre?
Zena je pricala sa nekim na poslu koji je ovo spomenuo.
Nisam poznavalac zakona mada kad pitam AI, kaze sledece:

Prema Zakonu o platnim uslugama Republike Srbije, ne postoji specifična zabrana koja se odnosi na pristup web aplikacijama isključivo putem telefona. Međutim, zakon propisuje da pružaoci platnih usluga moraju osigurati sigurnost i dostupnost svojih usluga korisnicima.

U slučaju gubitka telefona, banke bi trebale imati alternativne metode autentifikacije kako bi korisnici mogli pristupiti svojim računima. Ovo može uključivati korišćenje sigurnosnih pitanja, e-mail verifikacije ili fizičkih tokena.

Cenim da mozda moze preko call centra da se omoguci ako dokazes da si ti korisnik tog racuna - tipa koliki je iznos poslednje transakcije ako se secas ili neke druge.

Eve ga zakon: https://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_platnim_uslugama.html
 
@Alaric može, ali je zavisno od dnevnih odnosno nedeljnih/mesečnih limita. Instant nalozi su do 300.000 i u drugoj banci to legne do 10 sekundi. Možeš da ponoviš više puta. RTGS mora da se čeka do kraja radnog dana ili u toku narednog, zavisno od toga kada je pušten nalog sa većim iznosom. Neke banke dozvoljavaju resetovanje limita ili izuzeće po konkretnoj transakciji pozivom call centra.
Ako limit dozvoljava, RTGS nalog prolazi odmah, nema čekanja.
 
@Alaric može, ali je zavisno od dnevnih odnosno nedeljnih/mesečnih limita. Instant nalozi su do 300.000 i u drugoj banci to legne do 10 sekundi. Možeš da ponoviš više puta. RTGS mora da se čeka do kraja radnog dana ili u toku narednog, zavisno od toga kada je pušten nalog sa većim iznosom. Neke banke dozvoljavaju resetovanje limita ili izuzeće po konkretnoj transakciji pozivom call centra.
Hvala @uji, nije problem iz više puta, ako je moguće. Jel Intesa i banka u koju bih prebacio online naplaćuju neke provizije iako prebacujem sam sebi
 
Jel Intesa i banka u koju bih prebacio online naplaćuju neke provizije iako prebacujem sam sebi?
Intesa naplaćuje u skladu sa tarifom vezanom za tvoj tip računa i provizija se iskazuje kao posebna stavka. Prijem novca u odredišnoj banci se uglavnom ne naplaćuje (jedino Poštanska štedionica na računu za privremene i povremene uplate skine nešto, ali valjda je i to ukinuto, nisam u toku).
 
Ok, prema ovom tarifniku svaki prenos >800 kdin sa Intesinog na racun u drugoj banci bi me kostao 8.000 din max. Gledao sam tarifnik i ja, ali me buni sekcija elektronsko i mobilno bankarstvo koja kaze

1728757125418.png

Mene zanima mogucnost ove opcije da li vazi i za prenos RSD na drugi tekuci racun
 
Onaj gornji tarifnik je za "papirne" naloge (znači na šalteru). Ovaj koji si ti okačio je za transakcije iz aplikacije, ali tu imaš limit od 350k dinara mesečno, odnosno 140k dnevno, za više moraš na šalter.
 
Hvala @uji, nije problem iz više puta, ako je moguće. Jel Intesa i banka u koju bih prebacio online naplaćuju neke provizije iako prebacujem sam sebi
Ja sam imao taj slučaj, prebacivao veću količinu dinara iz Inteze u 3Bank kad mi se u Intezi završila oročena štednja pa želeo da nastavim štednju ovamo zbog dosta bolje kamate. Suma je bila više miliona dinara, sve odradio iz mobilne aplikacije dok sam otvarao štednju u 3Bank, naplaćeno mi 30 dinara, koliko bi mi svakako naplatili u okviru mog paketa u Intezi. Jedino što sam okrenuo korisnički servis i objasnio šta želim pa su mi oni odmah povećali dnevni i mesečni limit da bih mogao to da odradim. Ovi iz 3Bank su videli da im je legao novac posle par minuta, tako da smo sve završili na licu mesta.
 
Upravo me to interesuje iz istog razloga, nismo se dogovorili za reoročenje tako da nameravam prenos gde daju bolje uslove
 
Reoročenje u intezi je totalno debilno urađeno. Ja sam rekao da mi ga uključe kad sam sklapao ugovor o oročavanju. I onda kad je prošlo godinu dana automatski se oročilo po "standardnim uslovima" što je recimo 0.2% ili tako nešto mizerno. Čak i da hoćete da nastavite da štedite tamo morate da razoročite pa ponovo oročite po kamatama koje su aktuelne, dakle imate duplu papirologiju.
 
pozdrav,
imam sledecu situaciju
15.10 sam u maxiju platio 539 i podigao 3000din
dobio info na aplikaciju da je skinuta suma od 3539 i da imam raspolozivo oko 400 din
jutros dobijam uplatu od 11.000 i vidim da je skinuo opet tih 3.539
iz call centra kazu da se tek sada proknjizila ova maxi transakcija sto i vidim u aplikaciji,ali i da je rezervisano 2 puta i da ce nocnim update-om da se ta suma koja je skinuta vrati
da li je jos neko imao slicnu situaciju
 
^ to ne bi smelo da se desi. Ti si efektivno danas uskraćen da raspolažeš sa svojih 3.5k. Na tvom mestu, ja bih pogledao sutra ujutro, i ako nije rešeno, odmah bi pisao prigovor NBS, Intesu u cc.
Napravi danas potrebne screenshoot-ove.
EDIT: i ubeleži tačno vreme kada si zvao CC danas.
 
Sad usao da proverim i vraceno na racun
Cudna stvar tako da razmislicu o podizanju novca u maxiju 😀
 
Da li radi ova ConsentID aktivacija iz aplikacije (Android)? Ako je neko ikada aktivirao samo da potvrdi da to uopšte radi, pošto meni trenutno izlazi da je nemoguće aktivirati i da idem u banku. 🙄 Treba mi za zakazivanje vozačke, ne razumem zašto za vozačku eUprava traži ConsentID a za ličnu kartu izvađenu pre 3 nedelje nije tražilo.
 
Radilo je, otvorio sam nekoliko naloga familiji kroz aplikaciju. Mozda su opet nesto zeznuli...
 
Onda je danas rešilo da ne radi, kada mi stoji podsetnik "zakaži za vozačku". 🙄😅 Hajde proveravaću još možda je trenutno...
 
Probaj,nesto drkeljise aplikacija. Placao sam nesto pa mi 3 razlicite transakcije odbilo po 2,3 puta ali onda proslo. Nesto je do njih.
 
Inace danas smo bili do mup-a da zena uzme novu lk i promeni adresu, pitao sam salterusu da li mozemo da zakazemo za 7 dana i izdavanje sertifikata. Na sta nam je ona rekla da moze 1 zahtev po jmbg mesecno (sto nema smisla), ali moze sa drugim jmbg u tvoje ime. Tako da nas je iznenadila ali ima i workaround ako nekome ne podje za rukom da zakaze termin.
 
Nazad
Vrh Dno