Šta je novo?

Banka Intesa

ne to je za intezu viza najbolje

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
Ljudi, treba mi jedan info ako je iko imao sličnih problema.

Dakle, jutros u 3:02 sam dobio SMS od banke (spavao sam, pa sam ga video u 6) sa obaveštenjem o potrošnji ka DEPOSIT PHOTOS INC od $299 USD ili ti 260 Eura.
Istog trenutka sam seo za računar, proverio dotični sajt i simultano zvao banku. Oni su mi samo blokirali karticu, a Deposit Photos live chat je nedostupan jer je kod njih sada neradno vreme.

U Intesi su mi rekli da odem u banku lično da napravimo reklamaciju, što sam i uradio odmah, ali mi je službenica rekla da ne može da se uradi reklamacija dok naplata ne ode sa rezervacije na izvršeni status.
Takođe mi je službenica rekla da se često dešava (prvo joj se omaklo pa je rekla sa našim karticama, pa se ispravila i rekla svim bankama) da firme izvrše naplatu sa kartica greškom. S druge strane ja sam ipak zamrzao karticu da ne bi bilo daljih problema (u slučaju da me je neko popajao).
U pitanju je AMEX kartica koju koristim isključivo za plaćanje uživo i za iTunes, s obzirom da mi je Apple prihvatio iz nekog razloga.

Da li je neko imao sličnu situaciju (nebitno, Visa, Amex, MC,...) u Intesi i da li vam je rešeno i kako?
 
Veruj mi ni ja ne kontam, ali tako je rekla.

Blokadu su mi već naplatili, ali iskreno, bolje 1000 za blokadu plus koliko god da treba za karticu nego $300 ovim dilejama.

Javili su mi se sa njihovog supporta. Totalni degenerici neki :/. Navodno je purchase načinjen sa accounta oris**@, a moj mail je boris**@. Proverio sam mail toolovima nekim i fejk je, a moj mail service provider kaze da ne postoji adresa sa tim username-om.
Iskreno sve mi smrdi da taj depost photos nešto mulja s obzirom da sam našao po netu da pajaju ljude za kintu često. Naplate im one-time purchase i onda im svakog meseca skidaju kintu opet iako je one-time navodno.

U svakom slučaju su mi rekli da će mi vratiti novac za 7-10 dana, ali pošto im ne verujem ništa svakako ću raditi i reklamaciju kod Intese.
 
U intesi je moguce (besplatno) otvoriti devizni racun koji nije vezan ni za platnu karticu ni za karticu za internet placanje. Na taj nacin se sredstva mogu sigurno cuvati a po potrebi prebacivati (on-line) na druge racune.

Nisam ti pomagao u vezi sa tvojim problemom, samo ostavljam info.
 
Imam ja tu karticu (Visa electron/internet) koja nije vezana ni za jedan drugi racun na kom imam konstantan priliv i koristim je za placanje. Zato mi je cudno kako je neko mogao doci u posed podataka sa AMEX-a, jer ga ni ne koristim nigde sem u radnjama ovde i na apple servise jer radi sa fejk americkom adresom.
 
Samo da znaš, neke firme neće da vraćaju novac ako je pod chargebackom. Nisam siguran koji je rok za reklamaciju, ali možda da im daš malo vremena, pa onda da uradiš reklamaciju.
 
što da vraćaju novac kad nije ni naplaćen??? njemu je samo izvršena rezervacija u ovom trenutku, a da li će biti naplate to će tek saznati [emoji41]

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
Kako reče Anna iz podrške vratiće mi pare baš na tu karticu bez obzira s kog account-a je urađena naplata.

Čuo sam se u međuvremenu i sa gospođom iz Intese da joj javim da su mi se javili ovi i rekla je da sačekamo tih 7-10 dana koliko ovi tvrde da im treba, pa ako ne vrate sredstva onda će ona sa službom za reklamacije da preuzme sve dalje.

A ja ću u međuvremenu da blokiram sve kartice i da povadim nove. Ionako mi većina ističe za oko godinu dana, i da pomenjam sve šifre opet... a trebalo mi je godinu dana da ih popamtim XD
 
uhuh

ovde neko brka pojmove samo tako. pare ti nisu naplaćene pa ti ne mogu ni vratiti mogu da skinu rezervaciju. ako i kad naplate onda vraćaju. i pare se vraću odande odakle su skinute tj na isti račun sa kog su naplaćene !!!

kakve sad account-e pominješ?

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
Ma znam na šta misliš. Ja se samo tako obraćam, meni je sve jedno da li su rezervisane ili naplaćene ili šta već (u prostom smislu) jer kako god okrenem ja tih para nemam :d.
Mislim na account preko kojeg je kupljen paket (kao nalog na sajtu tom). Poenta je bila da mi je palo na pamet, ako me je neko opljačkao da će možda zahtevati da se vrši povrat preko paypala i neke druge kartice (njegove/njene) pa da mi na taj način izvuče novac.
Jer mi nije jasno zašto bi neko kradenom karticom (čitaj podacima) plaćao nešto kao što su stock fotke.
 
Od kada je Intesa prilikom online placanja pocela da udara proviziju od 45 din ? Ne secam se da sam ovo primecivao prosle godine kada sam izvrsavao placanja !
 
Ja nisam dobio nikakav novi cenovnik. Koju vrstu dinarskog računa imaš?
 
Verovatno preko 3 placanja, a obican Tekuci racun? To je vec 7 godina.
 
Sa HIT računom ne naplaćuju ništa. Ja plaćam svaki mesec po 10ak računa i provizija je nula dinara za svaki.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Obican onaj 195 din odrzavanje, nije onaj od 300 skuplji.
Jedno placanje malopre izvrseno skinuto na ime provizije 45 din, imam i crno na belo jer uvek posle placanja mi izbaci sliku uplatnice u novom prozoru..
Ja se ne secam da sam imao uopste ikakvu proviziju prosle godine kada sam slao novac, mislim sigurno nisam imao zapazio bih to jer na tom polju naplacena provizija nije nista pisalo.
 
Jesi imao 3 placanja pre toga, ovog meseca?
 
Pa morao bih da proverim nisam siguran, medjutim lepo pise na njihovom sajtu za ovaj racun :

''Elektronsko bankarstvo - Intesa Online
Intesa Online aplikacija pruža mogućnost da na siguran način obavite bilo koje bezgotovinsko plaćanje kad god i odakle god poželite, i to bez provizije! ''
 
Po tarifi...

https://www.bancaintesa.rs/naknade.169.html

edda933774d112b583e76a0f3a40fff4.jpg



Sent from my iPhone X using Tapatalk
 
Takođe kurs evra u menjačnici im je katastrofa u zadnjih mesec dana. Tipa u menjačnici u gradu 118,4 kod njih 119!!!
 
Pa morao bih da proverim nisam siguran, medjutim lepo pise na njihovom sajtu za ovaj racun :

''Elektronsko bankarstvo - Intesa Online
Intesa Online aplikacija pruža mogućnost da na siguran način obavite bilo koje bezgotovinsko plaćanje kad god i odakle god poželite, i to bez provizije! ''
Тако је већ дуже вријеме и то без провизије:D али зависно од пакета рачуна.
 
Lol, dobih danas email o novim uslugama, rekoh daj da proverim, odem, podesim limit, izaberem da sačuva i naravno... stvar ne funkcioniše :D kakvi su ovo šarlatani hbt :d
 

Prilozi

  • intesa1.JPG
    intesa1.JPG
    59.1 KB · Pregleda: 175
  • intesa2.JPG
    intesa2.JPG
    22.4 KB · Pregleda: 154
Pa dobro, što bi Đilke rekao, dok se slegne kernel :)

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Koliko dugo nisi placao online?
Probaj da li mozes.

Ako nisi 3m valjda, nemas nista od eBaniking pristupa osim pregled i prenos na karticu.
 
Meni kažeš?
Ja redovno nešto plaćam online, svake nedelje, zadnje plaćanje je bilo pre manje od 12 sati.
To su oni malo požurili sa reklamiranjem novih usluga koje još nisu pravilno istestirali, pustili su u opticaj funkciju koja ne funkcioniše...
 
Ma jok, nekoliko meseci vec toga ima, postovao sam i radilo mi je :)
 
Aha, ja tek danas primetio jer su poslali obaveštenje inače ne bi, s obzirom da su opciju zabili u deo gde nema ništa korisno :D
 
Da, u pravu ste zvao sam neki dan telefonom centralu da pitam, rekli su mi isto da je do 3 besplatno posle se placa.
E sada meni je i dalje besplatno za prenos novca u okviru njihove banke kada saljem nekome sto ima racun isto kod njih, ali ka drugim bankama se naplacuje.
No da li ulaze i ti transferi novca ka njihovim racunima u prva tri to nisam pitao.

Sto se tice ovih sredstava za autentifikaciju to je meni isto preee iskakalo kada nisam imao podeseno u okviru mog racuna tu autentifikaciju za online placanje, tako da je najbolje zvati njihov call centar, ljubazni su a i guzve nisu velike.....
 
Da li i vama ponovo salju sve izvode iz ove godine? Evo vec par sati stizu...


Sent from my iPhone X using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno