Šta je novo?

Banka Intesa

Mislim da je vec pisano da moze u aplikaciji da se promeni,
"Kada udjete na aplikaciju idete na podesavanja odnosno u gornjem levom uglu izgleda kao srafcic. Tu idite desno dok ne dodjete do proizvoda i usluga i kada kliknete na to treca stavka je limit transakcija. Tu kliknete i menjate i mesecni i dnevni. Bitno je samo da mesecni bude veci od dnevnog da bi vam prihvatio. Odjavite se iz aplikacije da bi tu promenu prihvatio i kada se ponovo ulogujete to je to."
+ Bitno je da mesečni nije veči od 350k, a dnevni od 140k.

Meni je trebao dnevni da bude iznad ovog limita. Zato operater može da dozvoli na 24h do sume koja je na računu.
Jedino trajno rešenje je ekspozitura. (pesimista sam i za ovo).

Pitao sam ih kada su uveli ovaj limit jer ga ranije nije bilo - nemaju pojma.
 
Dnevni limit mozes i sam da promenis.
A u ekspozituru moras jedino ako hoces da promenis limit kartice koji ti je odobren.
Svi ovi drugi limiti su ustvari limiti oko nacina placanja a ovo kod banke je limit kartice. To je suština.
 
imas mesecni limit transakcija na racunu... on je oko 600000 cini mi se (pricam o dinarskom racunu). kada to predjes, ne mozes da podizes pare na bankomatu, ne mozes da radis online prenos... nisam siguran da li mozes da placas karticom (ne secam se da li sam probao kada sam presao ovaj limit).
morao sam u banku da odem da podignem taj limit da bih mogao da koristim tog meseca racun
 
Podizao sam više od toga na bankomatu u danu.

Nisu hteli na šalteru da mi daju više od 600.000, pa sam to uzeo i najavio da ću da im ispraznim bankomat. Pa je žena slegla ramenima, kaže pravila. I onda sam zauzeo bankomat, dok nisam podigao koliko sam hteo.

Drugi put su za istu situaviju pozvali neku drugu ženu, pa smo odmah rešili "najavu" podizanja.
 
Update za reklamaciju na ghost transakciju - vratili su novac danas, posle 16 dana. 🙏🏻
 
Ja sam platio online u decembru 1.550.000, nakon promene u aplikaciji. Nikoga nisam zvao. Moguce za karticu da treba uzivo.
 
dnevni i mesecni limit se vide kada se ode na novo placanje pa se klikne na polje iznos. Otvori se tastatura za unos iznosa, a gore levo ima Iznos i znak $. Kada se tu klikne vide se limiti... Mobilna android app
 
Dnevni limit mozes i sam da promenis.
A u ekspozituru moras jedino ako hoces da promenis limit kartice koji ti je odobren.
Svi ovi drugi limiti su ustvari limiti oko nacina placanja a ovo kod banke je limit kartice. To je suština.
Nisam rekao da ne mogu da promenim. Ne mogu da postavim limit koji ja hoću, npr 900.000rsd.
Pre dve godine nisam imao to ograničenje. Sada mi je dnevni limit ispod iznosa sredstava na računu.
Ovo se sve odnosi na mobilnu aplikaciju.
1707485862684.jpeg
 
pa ne mozes toliki limit, pise ti lepo koji ti je maks limit koji mozes da postavis
a da bi promenio taj maksimalni limit, za to moras u ekspozituru (ako uopste moze da se promeni)
 
Hvala na pomoći, to sam sve još juče napisao.
Moje pitanje je bilo: od kada su to uveli?
 
pa to je tu od uvek rekao bih... ili bar od izlaska nove aplikacije
 
Nisam rekao da ne mogu da promenim. Ne mogu da postavim limit koji ja hoću, npr 900.000rsd.
Pre dve godine nisam imao to ograničenje. Sada mi je dnevni limit ispod iznosa sredstava na računu.
Ovo se sve odnosi na mobilnu aplikaciju.
Pogledajte prilog 428161

I kod mene su postojeći limiti veći od ovih što dole stoje kao maksimalni. I oba limita su višestruko veća od ovih sa tvoje fotke. Neko tamo sigurno zna zašto je to tako namešteno, ali službenici i korisnička služba definitivno nisu među njima.
 
Mozda ja ne kontam onda dobro, ovako stoji u mesecnom izvestaju za Novembar 2023. godine.

Ovo su stavke u izvestaju.


A ovako je prikaz jedne od tabela, jer ih ima vise u izvestaju a ova sumira tranasakcije po tipu kartica.
Tamo stoje i da li je Dina/Master/Visa Debit, Kreditna, Biznis. Ali sam zbog manje pisanja naveo uopsteno samo kao jedno.

Pogledajte prilog 427148

I na kraju izvestaja ovaj tekst.


*brojevi iz prilozene tabele su proizvoljni, cisto za prikaz

Stigla eFatura o naplati za promet - januar 2024.
Stavka u eFakturi je imenovana sa: Trgovačka naknada za prihvatanje platnih kartica, prema mesečnom izveštaju o prometu karticama jednaka je vrednosti
zbira kolone Iznos provizije baš kako je naznačeno u slici iz mog ranijeg posta. (citat gore)

@CvC @Goyakla
 
  • Like
Reagovanja: CvC
Pre neki dan dobih email u kome me obaveštavaju o privilegijama vezanim za Magnifica platni račun. Da li neko zna kako se ostvaruje ovo što sam dole zaokružio, odnosno koje su to premijum kartice?
1707559728190.png
 
Imam jedno pitanje vezano za deviznu karticu. Prosle nedelje sam slao drugu novac preko Paypala, isao sam na opciju da mi skine pare direktno sa intesa devizne kartice. Poslao sam mu 200e, a meni je sa deviznog racuna skinuto oko 214e.

Malo sam bio zbunjen zasto toliko, mislio sam da je deo otisao Paypal-u, a deo banci, i hteo da odem do banke da pitam sta je u pitanju, ali nikako da stignem. I onda nakon 3-4 dana kad sam usao na mobi aplikaciju, primetih da mi je vraceno tih 14e sto su mi skinuli preko. Sad me zanima, da li je to bilo zbog neke verifikacije, zastite, ili cega? U pitanju je Visa Classic Debit kartica.
 
Uvek se rezerviše više, pa se vrati kod konačnog knjiženja.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ženi mi stigla poruka za 2fa, kaže PHUKET doo, to bi trebao da je soccerbet, 500rsd. Nije ništa skinuto ali sad ne znam da li je kompromitovana. Preventivno je smanjila limite, ali sad ne znam da li da ide u proceduru vađenja nove kartice.
 
Ako sa tom karticom nije korišćen taj servis sa vaše strane, a stigao je zahtev za 2FA, znači da neko poseduje sve podatke sa kartice.

Najbolje je kontaktirati banku za proveru, ali gotovo sigurno da je kartica kompromitovana.

Ovo je već previše curenja iz Intesa u poslednje vreme.
 
Imam pitanje. Danas probao da placam mobi bankarstvom i nesto nisam dobro kucao pin pa onda permutovao, pa mislio da se ponovo prijavljujem , uglavnom tri neuspesna pokusaja. I dobijem poruku treba reaktivacija.
Kako se to radi . Inace pin znam .
I da li mi treba ID ili je dovoljno samo pin za reaktivaciju.
 
Treba ti i ID.
 
Ženi mi stigla poruka za 2fa, kaže PHUKET doo, to bi trebao da je soccerbet, 500rsd. Nije ništa skinuto ali sad ne znam da li je kompromitovana. Preventivno je smanjila limite, ali sad ne znam da li da ide u proceduru vađenja nove kartice.
Da nije ovo neka od varijanti - dat broj poznaniku da otvori nalog kako bi dobija dodatne kredite za kladjenje?

U.mom okruzenju su neki to radili pa zaborave kome su dali broj a krenu spam poruke da pristizu.
 
Ženi mi stigla poruka za 2fa, kaže PHUKET doo, to bi trebao da je soccerbet, 500rsd. Nije ništa skinuto ali sad ne znam da li je kompromitovana. Preventivno je smanjila limite, ali sad ne znam da li da ide u proceduru vađenja nove kartice.

Imao sam nedavno istu situaciju, isto PHUKET doo, isto 2FA, samo iznos 2.000.. I to na kartici koju izuzetno retko koristim za online kupovine.
99% kompromitovana kartica, uključujući CVC.
 
Ko zna gde kartice cure, kad ih dobiju, verovatno, klinci, koji pokušavaju da uplate kredit u kladionici.

Banka bi trebalo na osnovu prijava da može da proveri da li postoji zajedničko mesto potrošnje za kartice pre kompromitacije.
 
U Vezi reaktivacije mobi aplikacije samo da informisem.
Zvai call centar i posle provera poslali mi raektivacioni kod i onda sam dobio sms neki broj i bez problema sa jos malo potvrda u aplikaciji to sto su me pitali reaktivirao aplikaciju. Trebalo je i dva puta uneti novi pin, a moze da se i stari navede kao novi.
Sve i svemu nije neka komplokacija.
 
Da li neko ima problem sa IPS skeniraj opcijom, Authentication error 300002 iskoci pri skeniranju i ne prolazi skeniranje nijednog QR koda? Sve je normalno funkcionisalo prethodni mesec.
 
Da li neko ima problem sa IPS skeniraj opcijom, Authentication error 300002 iskoci pri skeniranju i ne prolazi skeniranje nijednog QR koda? Sve je normalno funkcionisalo prethodni mesec.
Meni radi sve normalno, upravo sam testirao. Ne vidim nikakav update da postoji.
Trenutna verzijakoju imam je 7.0.74 (android).
Ne znam da li je tvoj uredjaj iOS ili Android, posto moze biti razlike u tome.
 
Nazad
Vrh Dno