Šta je novo?

Banka Intesa

Malopre uplacujem na bankomat 9000, 1 novcanicu od 2000 i 7 novcanica od 1000 i bankomat mi prihvati samo 8000, nista nije vratio?
Pa da li je moguce?
Koliko se sećam na poslednjem ekranu koliko i kojih apoena novčanica si ubacio i koji je konačan iznos pre nego što pritisneš da potvrdiš transakciju. Koji ti je iznos pisao na tom ekranu?

Inače juče sam i ja hteo da uplatim 8000, 8 x 1000, stajao ekran obrada u toku oko minut i na kraju izbacio da ne može da prihvati novčanice.
 
Ali tebi su novcanice vracene.

Verovatno je jedna novcanica bila zbog necega autonatu neprihvatljiva, verivatno ostecena ili necim farbana
 
Nisam ni ja dobio mail, ali su mi 19. jula uplatili 1010 na karticu. Infostan i račune za mobilnu sam platio.
 
Ovaj novi Intesa online (eBank) je ocajan, mislim da se nikad necu navici (a proslo je vec nepunih mjesec dana)! :(

Jako je trom i spor (ovo ubija), prikaz je prilicno neintuitivan (bar za vecinu stvari), dosta stvari je nelogicno rasporedjeno! Pa zatim, mnogo problematicnije stvari - sistem zaokruzivanja i prikazivanja iznosa u razlicitim valutama (npr. za kreditnu, RSD/EUR) je najblaze receno konfuzan i neprecizan, tj. netacan, bez ikakvog paterna (a da ne pominjem da se potrosnja u dinarima primarno prikazuje u eurima, iako je izabran prikaz u dinarima, wtf?!?!)... Hajde razumijem varijaciju po pitanju trenutnog kursa i sl. ali da jedan dan izmirim dug po kreditnoj u dinar (tj. paru), a naredni dan fali 1 dinar i sl. gluposti, pa ovo je smejurija! Gadjanje ciframa kao na buvljaku, a ne u najvecoj bankarskoj instituciji u zemlji!
Ima jos puno toga, nemam snage i volje da nabrajam...

Totalno razocarenje!

P.S. Stari Intesa intesa online je bio ozbiljan software, tj. web app u poredjenju sa ovim nasminkanim smecem! :( A koristim (ili sam koristio) eBank aplikacije mnogih banka (bar 5-6) i nijedna nije ovoliko losa. Mozda ne nude toliko mogucnosti/opcija, ali rade to sto treba da rade.
 
Ja mogu da kažem da se nikada ne bih vratio na stari online, sada kada sam se navikao na ovaj novi. Aktivno ga koristim od samog početka, i jeste bilo malo "zeznuto" u početku, ali ako izuzmem bagove (kojih sada više nema) - samo je trebalo da se naviknem.
 
Jedno pitanje za sve generalno - ako neko koristi aplikaciju za pravna lica još bolje.
Imam problem sa evidencijom troškova u inostranstvu, jer se neki novac rezerviše više, pa se onda vraća. Ono što bih ja želeo jeste da vidim kada i koliko se novca vratilo. Hoću da kažem, da ne čekam par dana na knjiženje i slično.

Dakle, zbog kontrole troškova značilo bi mi da na primer kupujem proizvod od 50€, oni rezervišu 60 npr. (Posle vrate 10)

I da ja imam ovako
28.07. -60€
29.07. (npr datum knjiženja) + 10€.
Dakle da tačno znam kad se nešto vratilo
 
To i mene jako nervira kad sam u inostranstvu. Mislim da ne moze tako, moras da cekas par dana da se proknjizi pa da vidis pravu cifru.
 
Jedno pitanje za sve generalno - ako neko koristi aplikaciju za pravna lica još bolje.
Imam problem sa evidencijom troškova u inostranstvu, jer se neki novac rezerviše više, pa se onda vraća. Ono što bih ja želeo jeste da vidim kada i koliko se novca vratilo. Hoću da kažem, da ne čekam par dana na knjiženje i slično.

Dakle, zbog kontrole troškova značilo bi mi da na primer kupujem proizvod od 50€, oni rezervišu 60 npr. (Posle vrate 10)

I da ja imam ovako
28.07. -60€
29.07. (npr datum knjiženja) + 10€.
Dakle da tačno znam kad se nešto vratilo
Ne možeš znati tačnu cifru do knjiženja. Jer se knjiži po kursu koji je aktuelan na dan knjiženja.

Zato I rezervišu više, da ne bi bili na gubitku u slučaju kursnih promena do knjiženja.
 
Nije problem što ja ne znam pravu cifru odmah, nego što kad mi skinu novac ne napišu -60€ za dan skidanja, a kad vrate ostatak ne napišu +10€ za dan knjiženja, nego samo stoji -60 rezervisano za taj dan, pa posle par dana stave -50. Teško je za pratiti jer se menjaju brojevi i nije up to date.

Dakle ono što bih ja voleo da ima je ovako nešto:
28.07. kupovina -60€ broj 12345
29.07. ništa
30.07. povraćaj 12345 +10€

I svaki dan znam gde sam sa novcem i koliko sam koji dan potrošio. Ovako bude npr.

28.07. Rezervisano -60€
29.07. ništa

I onda 28.07. ništa
29.07. ništa
30.07. -50€

Osim toga, nervira me i što stavljaju datum knjiženja, a ne datum korišćenja kartice - baš kao ovo gore. Ovako je dosta nestranparentno, nešto ti skinu, pa ti vrate, pa ovo pa ono. Znam ja da ne zeznu, ali ako vodiš firmu i treba ti kontrola troškova na dnevnom nivou, ali stvarnih, onda je loše. Jer trošak od nedelje registruju u ponedeljak npr.
 
Zato "stanje" i "raspoloživo stanje" nisu ista stvar. Kod plaćanja 50eur, nije banka tebi skinula 60 (pa kasnije vraćala 10), već je rezervisala 60. Kada bude skidala, skine tačno 50.
Znam da zvučim kao đavolji advokat, ali nisam uopšte siguran da ovo može biti drugačije.
 
Kod moby aplikacije ne znam kako da vidim placanja samo u tekucem mesecu.
Posto sam u januaru imao placanja na 12 rata uvek mi se prikazuji rate za svaki mesec za svako placanje.
U filteru podesim period da bude tekuci mesec i opet mi se pojave rate od januara pa za svaki mesec.
Nesto ili ne razumem ili ne umem.
 
Zato "stanje" i "raspoloživo stanje" nisu ista stvar. Kod plaćanja 50eur, nije banka tebi skinula 60 (pa kasnije vraćala 10), već je rezervisala 60. Kada bude skidala, skine tačno 50.
Znam da zvučim kao đavolji advokat, ali nisam uopšte siguran da ovo može biti drugačije.
Ma okej je da to bude tako, ali kažem da je stvar da mi je mnogo lakše da pratim troškove ako mi uvek piše stvarno skinuto stanje. Npr. Imao 100€, platio nešto 50€ u nedelju, skinuli 60, sve ok, ostalo 40€ raspoloživo. Dakle promet u nedelju je bio 60€. U ponedeljak proknjiže ovo, pa vrate 10€, i onda mi je stanje za ponedeljak +10€. To je kako bi bilo dobro da je.

Problem je što ako nešto ne proknjiže 10 dana meni stoji stanje u nedelju 0, a za 10 dana piše -50€, a te pare sam potrošio u nedelju. Dakle totalno teško za praćenje, jer ja moram da pratim kad sam koji dan gde potrošio. I sad pošto recimo imam kamione, ako sipam u nedelju gorivo za 50€, hoću da pratim da sam u nedelju vozio tu i tu i potrošio 50€, a u ponedeljak opet vozio potrošio novih 100€, itd, a ne da mi nedelja i ponedeljak stoje 0, a utorak -150. Lakše bi mi bilo da mi dođe u nedelju -60, ponedeljak -180, pa kad proknjiže u utorak kažu +10 od nedelje i +30 od ponedeljka. Ovako imam svaki dan pregled koliko sam tačno potrošio koji dan. E sad zamisli 20 ovakvih transakcija, pa neke prošle, neke nisu, neke rezervisane više, neke manje. Pa se sve naplati u sredu npr. I onda nemam pojma kad je šta prošlo, koliko sam grad potrošio, sve ručno moram proveravati, umesto da lepo imam nedelja -60, ponedeljak -180, utorak +40.
U suštini, samo je problem praćenja, jer ne dobijam informacije (notifikaciju) kad je nešto prošlo ili nije. Eto to je problematika, okej je i drugačije, ali čisto informativno da znaš šta je problem, ne kažem da sam ja u pravu i da tako treba, nego da bi meni bilo lakše. Pa sam hteo da pitam ima li način da ovako vidim troškove negde, bez da idem stavku po stavku ručno. Ako nema, radiću kao do sad. Inače ovako je u komercijalnoj banci, nemam sad slike da ti pokažem, zato sam i pitao.
 
Tek je katastorfa sa aviokartama i hotelima... Reyervisana sredstva budu i po 15 dana
 
Zato "stanje" i "raspoloživo stanje" nisu ista stvar. Kod plaćanja 50eur, nije banka tebi skinula 60 (pa kasnije vraćala 10), već je rezervisala 60. Kada bude skidala, skine tačno 50.
Znam da zvučim kao đavolji advokat, ali nisam uopšte siguran da ovo može biti drugačije.
Ako je tako koriste pogrešan termin, jer u sms koji dobijaš piše "potrošnja po kartici" a ne "rezervisano po kartici ili sl.".
Tako da nije nemoguće iz njihovog sms obaveštenja zaključiti da sredstva skinu (potrošnja) pa vrate...
Nrmam pojma šta stvarno rade,logičnije mi je sa rade ovo što ti kažeš da rezervišu sredstva (malo veći iznos ako na dan plaćanja dođe do korekcije kursa) koja onda vrate...
 
Samo da javim za wave2pay da izdaju aktivacioni kod. Bio sam u banci i bez problema mi dala. Ovde sam bio procitao da ne daju u banci, pa da javim da to nije istina sada.
 
Jel kod svih na novoj app nema imena gde iz izvrsena kupovina? Kod mene dok je rezervisano stoji ime prodajnog mesta a kad proknjize pise samo PLACANJE KARTICOM, nema gde. sto me uzasno nervira. ne mogu da verujem da to nisu ustanju da poprave.
 
Way2pay aplikacija ima te informacije :)
 
Jel kod svih na novoj app nema imena gde iz izvrsena kupovina? Kod mene dok je rezervisano stoji ime prodajnog mesta a kad proknjize pise samo PLACANJE KARTICOM, nema gde. sto me uzasno nervira. ne mogu da verujem da to nisu ustanju da poprave.
Kad udjes u kartice, tu bi trebalo da pise. I mene je to strasno nerviralo, ali sam gledao transakcije kroz tekuci racun. Posle sam izvalio da mi sve pise kad udjem u karticu.
Takodje, u wave2pay se mogu videti prodajna mesta.
 
Uradio sam update aplikacije, nisam još stigao da vidim promene ali sam primetio da sada mnogo preglednije stoje rezervisana sredstva na kreditnoj MC kartici. Meni je to do sada bilo užasno loše rešeno a znam da se neko skoro isto žalio na to.
 
Jel kod svih na novoj app nema imena gde iz izvrsena kupovina? Kod mene dok je rezervisano stoji ime prodajnog mesta a kad proknjize pise samo PLACANJE KARTICOM, nema gde. sto me uzasno nervira. ne mogu da verujem da to nisu ustanju da poprave.
Nema i dalje. Prodajno mesto se dobije tek kad se klikne na transakciju, a ni pretraga ne radi. Kada sam ovo prijavio Inteza podršci, rekli su se vidi gde je izvršena kupovina kada se klikne na transakciju. Po ovome, ne deluje mi ni da planiraju da poprave.
 
Kad udjes u kartice, tu bi trebalo da pise. I mene je to strasno nerviralo, ali sam gledao transakcije kroz tekuci racun. Posle sam izvalio da mi sve pise kad udjem u karticu.
Takodje, u wave2pay se mogu videti prodajna mesta.
Meni kada uđem u Kartice, za sve debitne kartice piše isto samo Plaćenje karticom. Jedino je normalan prikaz za kreditne kartice.
 
Kad udjes u kartice, tu bi trebalo da pise. I mene je to strasno nerviralo, ali sam gledao transakcije kroz tekuci racun. Posle sam izvalio da mi sve pise kad udjem u karticu.
Takodje, u wave2pay se mogu videti prodajna mesta.
trenutno mi nije dostupan taj deo.Valjda ce danas/sutra kad izadje azuriranje za iOS
 
Kada udjem u moby aplikaciju pa onda od3m na Kertice pa onda Moje kartice ne dobijem pregled svojih kartica vec obavestenje da je u toku unpredjene aplikacije i da ako u mojoj prodavnici dobijem novu verziju da mogu da je preuzmem.
Da li je i kod vas ista situacija.
 
Na iOS-u ,da. Vec treci dan.
 
Izvrsio sam danas kupovinu putem internet prodavnice i tamo je bio dropdown za izbor za uplatu na rate. Mislio sam se da probam tu opciju i izabrao sam na 3 rate.

I sad ni u aplikaciji, a ni na webu nema nikakve informacije o tome da je uplata prosla. Od web shopa sam dobio informaciju da je uplata uspesno izvrsena i da je racun platne kartice zaduzen, ali u aplikaciji nema bas nikakvih informacija. Posto prvi put koristim ovu opciju, propustam li nesto ili je tu nesto zabagovalo? Ili se to nesto kasnije knjizi ili kako vec to ide?

Pitam jer obicno prilikom kupovine uplatim ceo iznos i naravno kartica bude zaduzena (rezervisana su sredstva) i posle skinu sredstva i to je to. A sad nema nikakvih informacija u aplikaciji o samoj kupovini, tako da mi je to bas cudno...

Ako neko zna sta se ovde dogadja i kako ovo funkcionise, unapred zahvaljujem na pojasnjenju. :)
 
Nazad
Vrh Dno