Šta je novo?

Banka Intesa

@Dolazim aplikacija radi loše, ali da nestaje novac, to je već ozbiljan problem/optužba.
Ajde pregledaj ti to još jednom i ako zaista postoji problem, prijavljuj ga što pre.

Imao sam i ja fantomske transakcije, ali su naknadno nestajale.
 
@Dolazim aplikacija radi loše, ali da nestaje novac, to je već ozbiljan problem/optužba.
Ajde pregledaj ti to još jednom i ako zaista postoji problem, prijavljuj ga što pre.

Imao sam i ja fantomske transakcije, ali su naknadno nestajale.
Moracu da odem kod njih u poslovnicuda vidim sta je to.
 
Ja sam danas imao hit, uplaćivao sam novac na bankomatu. On izbroji pare, i kao uplata, kliknem ja ok, ono zabaguje nešto i par mintua ništa. I posle par minuta mi izlazi poruka, transakcija je oitkazana, bankomat će zadržati deo novca (parafraziram) i izbaci mi neku brojku(dal 20 hiljada, uplaćivao sma preko 100 hiljada). I vrati on meni ostatak para i izbaci mi cedulju sa porukom vaš novac je zadržan, pozovite banku. Pozovem ja banku, kažu mi, videćemo kad otvorimo koliko je to zadržano, pa ćemo vam vratiti. Mislim srećom nije mi to hitno, al ne mogu da verujem koji im je to algoritam, ako ne mogu da obavim transakciju, malo ću da uzmem za sebe :confused:
 
Uh, ovo je ozbiljna stvar...
Moje iskustvo sa cash i bankomatima (Telenor + Intesa):
Od x unešenih novčanica, y je ispravno, ostatak nudi da vrati. Ja to mogu da prihvatim, ili odbijem. Ako odbijem, vraća mi svih x novčanica.
(valjda nisam pogrešno zapamtio...)
 
Ja sam danas imao hit, uplaćivao sam novac na bankomatu. On izbroji pare, i kao uplata, kliknem ja ok, ono zabaguje nešto i par mintua ništa. I posle par minuta mi izlazi poruka, transakcija je oitkazana, bankomat će zadržati deo novca (parafraziram) i izbaci mi neku brojku(dal 20 hiljada, uplaćivao sma preko 100 hiljada). I vrati on meni ostatak para i izbaci mi cedulju sa porukom vaš novac je zadržan, pozovite banku. Pozovem ja banku, kažu mi, videćemo kad otvorimo koliko je to zadržano, pa ćemo vam vratiti. Mislim srećom nije mi to hitno, al ne mogu da verujem koji im je to algoritam, ako ne mogu da obavim transakciju, malo ću da uzmem za sebe :confused:
ovo mi lici kao da ga je Mali licno programirao... :ROFLMAO:
 
Uh, ovo je ozbiljna stvar...
Moje iskustvo sa cash i bankomatima (Telenor + Intesa):
Od x unešenih novčanica, y je ispravno, ostatak nudi da vrati. Ja to mogu da prihvatim, ili odbijem. Ako odbijem, vraća mi svih x novčanica.
(valjda nisam pogrešno zapamtio...)
To mi se desilo i to je normalno, ovo me je baš zabezeknulo, ko je smislio ovaj algoritam.
 
Zamisli bankomat detektuje da su ti previse ostecene novcanice ili cak falsifikat! 😳
O kakvom je bezobrazluku rec? Nikakvom, jednostavno se stiti sistem. Da ne bi kurta&murta ubacivao sta i kako hoce.
U prevodu ne primajte ili prijavljujte lose novcanice NBS-u a u bankomat samo ispravne i legitimne (da ne kazem, legalne).
 
bezobrazluk je sto ti zapleni pare na neko vreme...
 
Mislim da po zakonu mora da se zadrži novčanica koja je sumnjiva, dok se ne proveri. čak i trgovci, nisam siguran da sme da ti je vrati, ali pitanje da li se to u praksi poštuje. Bankomat je robot, radi kako je konfigurisan.
 
Već treći put pokušavam da prebacim 20 EUR sa jednog deviznog na drugi koji mi je vezan za internet karticu, odbijaju prenos... WTF je sad to?
 
Mislim da po zakonu mora da se zadrži novčanica koja je sumnjiva, dok se ne proveri. čak i trgovci, nisam siguran da sme da ti je vrati, ali pitanje da li se to u praksi poštuje. Bankomat je robot, radi kako je konfigurisan.
Nigde nije pisalo da su novčanice problem, samo da je problem sa transakcijom. Inače su te novčanice podignute sa bankomata pored sa drugog računa.
 
Da li je neko sa Magnificom pokusao da izboksuje bolji kurs za kupovinu eura od onog net kursa iz mobilne app?
 
nisam siguran da je moguce...
 
Šta se to dešava sa bankomatima Intese? U nekim gradovima ih više nema iako ima ekspoziture.
 
Nigde nije pisalo da su novčanice problem, samo da je problem sa transakcijom. Inače su te novčanice podignute sa bankomata pored sa drugog računa.
Ako sam te dobro razumeo to onda i nisu iste novcanice? (u fizickom smislu)
 
Koliko sam razumeo, čovek podigao novac sa jednog bankomata, pa ubacio u drugi i hteo da uplati, a bankomat mu zadržao deo i nije hteo da mu vrati sve.
Postavlja se pitanje kako je to moguće, s obzirom da je sa prvog bankomata morao da podigne legitimne novčanice (falsifikat ne sme da bude u bankomatu), a drugi bankomat ih je proglasio za nelegitimne i zadržao ih?
 
Plaćanje online Visa karticom i sigurnosna verifikacija putem SMS koda ne radi ceo dan... o čemu se radi pobogu???
 
Koliko sam razumeo, čovek podigao novac sa jednog bankomata, pa ubacio u drugi i hteo da uplati, a bankomat mu zadržao deo i nije hteo da mu vrati sve.
Postavlja se pitanje kako je to moguće, s obzirom da je sa prvog bankomata morao da podigne legitimne novčanice (falsifikat ne sme da bude u bankomatu), a drugi bankomat ih je proglasio za nelegitimne i zadržao ih?
Pa jednostavno, razlicite banke imaju razlicite automate. I za jedan automat novcanica moze biti ok dok je drugi automat ocenjuje da je sumnjiva i zato je zadrzava. To mi pada napamet.
 
Mene ne cudi. To je pitanje ugradjene automatike i kontrole u bankomatima.
 
To ne bi smelo da bude pitanje banke i njihovog softvera, jer to da li je novčanica original ili falsifikat ne može da odlučuje softver svake banke ponaosob, već mora da bude pod kontrolom NBS.
U prevodu, algoritam mora da bude jedinstven i ako je novčanica falsifikat, ona je falsifikat za svaku banku koja posluje kod nas, ne može bankomat jedne banke da novčanice iz bankomata druge banke proglasi za sumnjive, jer to direktno ugrožava klijenta koji, kao što se iz priloženog vidi, nema mnogo mogućnosti.
 
Ne mora da se radi o falsifikatu, može da se radi o oštećenoj novčanici.
Malopre plaćam na sajtu Goethe instituta MC Gold karticom, plaćanje pušteno bez autorizacije
 
I zbog jedne oštećene novčanice bankomat odluči da “proguta” i sve ostale?
Ma dajte, molim vas….
 
Pouzdanost Intese kao operatera za rad sa novcem u poslednje vreme me navodi na pomisao da novčanicama ama baš ništa ne fali, već je bankomat zabagovao.

Što se oštećenih novčanica tiče, feed in bankomati imaju mogućnost podešavanja osetljivosti. Već sam pisao da onaj za prijem pazara prvih meseci nije primao blago izguzvane novčanice, dok ih ne ispraviš, a kada je predaja pazara potpuno skinuta sa šaltera, sada primi i novčanice koje na sebi imaju providnu lepljivu traku ili im nedostaje ćošak, zacepljene na sredini i slično.
 
Pa sve su ovo neke prepostavke, da znamo sta je ne bi se mnogo diskutovalo.
 
I zbog jedne oštećene novčanice bankomat odluči da “proguta” i sve ostale?
Ma dajte, molim vas….
TI čitaš ono što nije napisano :)
Dakle, moje iskustvo je da bankomat može novčanicu proglasiti neispravnom ne samo ako je falsifikat. Može biti oštećena, savijena...
Ako postoji problem (više puta mi se desilo), bankomat to treba da prijavi, i da mi ponudi da poništim transakciju, čime se vraćaju sve novčanice. Ne sme ništa da proguta.
I ako su sve ispravne, našiše ti šta je prebrojao, i oita da li potvrđuješ iznos.
Verujem da je ovo što @PJ pominje srž problema.
 
Ako imas vise novca, nemoj da ubacujes sve od jednom nego podeli pa po manje. Cesto su novcanice iz menjacnice ostecene, savijene itd.
 
Danas sam na bankomatu uplaćivao €, 4 novčanice. Primio je odmah 3 novčanice a jednu mi je vratio. Nakon toga sam ubacio samo tu preostalu novčanicu i prošla je. Čisto spominjem današnje iskustvo u vezi sa pisanjem ovde, iskreno ne mogu da verujem da bankomat može da "glumi" policajca i da nekome oduzima novčanice.
 
Podignuto sa bankomata Intese isto, nisu bile oštećene. Oštećene ili zgužvane novčanice vrati, to mi se dešavalo.
 
Vrh Dno