Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ima je moj cale, stvarno radi kao dizel, fiesta je 97" ali je mk2, ozbiljno sada pitam sta ave treba da se sredi a i malo smrducka benzin. Motor 1.1 50ks
 
Poslednja izmena:
Da ti dam savet. Ne pokusavaj da nastelujes k-glavu. I nikako ne pokusavaj da je otvoris, verovatno neces umeti da je sklopis da radi normalno. Ako ti auto radi na benzin tako ga i vozi. Jer plin na tom autu nema sanse. Tj. svaki peti put kad naglo budes dodao gas
desice se detonacija, koja ce protm da napravi dar-mar. Znaci to drugacije ne moze da se nasteluje i venturi sistem ne moze bolje da radi. Jednostavno pomiri se da na taj auto ne moze plin.

Upravo citam nemacke teme. 2002-2004 kada su jos nemci i stelovali plin na w201 odnosno mercedes 190icu. Konkretno sam naisao na informaciju da onog trenutka kada je SKROZ isprvavna K glava, tada plin radi bez problema. Problem nastaje kada plin krene da isusuje sistem oko ventila i krenu da propadaju dihtunzi i gumice, mnogo brze nego sto bi jedan mislio da propadaju. Jedan nemac rece da treba da se vozi iskljucivo 1/3 benzin i 2/3 plin uz obavezan neki aditiv za benzin koji podmazuje sistem.

Pogledacu koja mogucnost postoji da se umesto K-glave uvede Monopoint/karb kao dotok goriva. To bi mi resilo sve muke. Konkretno auto imam kod sebe 20ak dana i trenutno radi najnormalnije na plin i na benzin ali citajuci o K glavi ne smem ni da pomislim sta ce na zimu.
 
Ima je moj cale, stvarno radi kao dizel, fiesta je 97" ali je mk2, ozbiljno sada pitam sta ave treba da se sredi a i malo smrducka benzin. Motor 1.1 50ks

Radi kao dizel zato sto je neispravna. Mada taj motor nije nesto preterano kultivisan ni kad je nov, englezi su mu od milja nakacili nadimak "bag of spaners" jer tako i zvoni :)
Za pocetak zameni lanac, spaner, lancanike, sta vec sve ide zaboravih. Onda nasteluj ventile, proverite klackalice da li su ispravne. Ako trosi ulje zameniti gumice ventila. Ako smrdi benzin karburator je rastelovan.
Inace izuzetno zahvalan i izdrzljiv motor, tako rastelovani i neodrzavani predju dosta km pre nego sto crknu.

'97 ne moze nikako da bude (barem ako je legalna), mk2 fiesta se pravila '83-'89.
 
Pogresio sam upitanju je mk3 koji je proizvodjen do 95. Auto je imao 3 kompletna udesa a istorija mu se ne zna. Ulje ne trosi ali se cuje kao mali traktor. Po satu je presla 179 000 ali verujem da je to mnogo vise. Upitanju je fiesta classic 1.1 50ks
 
Isti motor je u pitanju tako da vaze iste stvari, samo sto ima nesto sitno i elektronike za paljenje i slicno, ali sve sto sam napisao je primenljivo i na nju. Oterajte je kod dobrog majstora za Ford i ne bi trebalo da bude problema, prilicno su proste za rad, plus svima poznate (taj motor je od sredine 60ih u upotrebi, uz sitne izmene).
 
Ja sam imao tu fiestu 2, i problem karburatora je resen tako sto je ugradjen karburator od juga sa reducirom. Potrosnja pala sa 12 na 5l, al je zimi tesko palila... Isla je isto kao sa originalnim.
 
Tesko da je isla isto kao sa originalnim. Pošto sam i sam remontovao jedan karburator na mom Fordu kad mu je došlo vreme pričao sam sa majstorom koji se upravo najviše nagledao tih budževina sa jugicevim karburatorima da to nije rešenje. Rešenje je vrlo jednostavno, uraditi remont karburatora za nekih 50-ak evra i ima da radi kao sat. Stariji Fordovi nisu imali filter za gorivo pa se dosta problema sa karburatorima predupredi ugradnjom jednog obicnog filtera za gorivo od par stotina dinara.
 
Hajde kada ste se toliko raspisali, imam i30 prešao 60 hiljada, počeo da mi pali grešku. Prvo sam mislio da je do plina, nakon toga smo utvrdili da je dobra mapa za plin i da se greška pali i na benzin. Prijavljuje siromašnu smešu. Sumnja se da je sonda nakon katalizatora u pitanju.
Koliko utiče na motor vožnja sa tom greškom?
 
Ne mora da važi za tebe ali ajde čisto da ti dam još neku mogućnost. . Kod PSA grupacije ta greška za siromašnu se javlja ukoliko bilo šta na sistemu za ubrizgava nje nije uredu. Mogu biti dizne, svecice, protok vazduha... u principu ako radi normalno, tj ne trza i radi ravnomerno možeš da voziš bez problema, ali u svakom slučaju ti je najbolje da rešiš to.. to je ionako benzinac, takve popravke nisu nesto skupe za razliku od dizela..
 
Brate išao na more sa devojkom, potrošnja sedam litara, ide sve normalno, nijedan problem. Primetili su kada je uzbrdo da obično tad pali grešku... Da li ta sonda može da se testira da li je ispravna?
 
Je li, kakva je situacija za one koji imaju državljanstvo Srbije i neke od EU država, a prebivalište u Srbiji. Mogu ovde da voze kola sa EU tablama i koliko dugo?
 
Ne mogu da voze.
 
Ja sam imao tu fiestu 2, i problem karburatora je resen tako sto je ugradjen karburator od juga sa reducirom. Potrosnja pala sa 12 na 5l, al je zimi tesko palila... Isla je isto kao sa originalnim.

Tako radi vecina i sto se potrosnje tice jeste neznatno ekonomicnija za zastavinim karburatorom, ali definitivno ide losije. Ako mislis da je isla isto kao sa originalnim dok je bio ispravan, onda je verovatno vec tad bio neispravan. Znam jer sam probao i jednu i drugu varijantu i razlika je itekako osetna, mnogo je zivlji auto sa originalnim karburatorom (naravno ispravnim). Posto je originalni tesko naci ispravan i retko ko hoce da ga remontuje (na mom motoru je specifican karb sa siberom), ja cu staviti od fieste mk3 dvogrli Weber TDLM 2V uz par modifikacija da bi mogao da legne kako treba. Potrosnja bi trebalo da bude ista, a ici ce malko bolje, uz neznatne modifikacije i dosta bolje, koliko to moze 1.1 ici bolje :d
 
Za ovaj ne radi niko a da to bude finansijski isplativo i trajno, jer je specifican, da ne smaram sad zasto. :)
Cak je jeftinije uzeti drugi karburator i napraviti celu usisnu granu od nule nego remontovati ovaj karburator tako da isti potraje duze od godinu-dve.
 
S4 http://auto.blog.rs/blog/auto/noviteti/2014/08/25/subaru-wrx-s4-i-zvanicno

subaru%20s4%201.jpg


:smoke:
 
Kolege ako neko vozi 1.4 motor u Caddy-ju ili bilo kom modelu ovog proizvodjaca molim da me kontaktira na PP jer me zanimaju neke sitnice oko tog agregata. Hvala
 
hsv taj S4 je predivan.
Ja moj Subaru danas prodao... tuzna srca smo se rastali.
 
Jel ima neko iz teme da je radio Golfa 2, ja sam našao tj.kupio za 400e GTI u voznom stanju (odlično ide veoma zadovoljan), prvo razmišljam da ga prefarbam u ljubičastu onako tamnu, baš kakva je za Mk2, a posle neke old-school felne kao što su npr. BBS, a onda malo ispod haube pa unutrašnjost da uradim. :D
 
Pazi, moja preporuka za auto tih godina -

PRVO sredi trap, menjac i motor.

Najbitnija stvar na ispravnom autu je trap, sa tockovima. Vibracije koje nastaju na neispravnom trapu mogu da ti natenane urnisu letvu, homokineticke, pa cak i motor. VW tih godina bi morao da ima lose solje, ili bar potrosene pa je red da proveris i da odvedes auto kod mehanicara da pregleda. Solje za zamenu mozes uzeti na otpadima, jer ima dosta stranaca tamo sa ispravnim delovima. Naknadno proveri homokineticke, centar felni/gumi, centar trapa, spone lezajeve, silen blokove. Proveru silen blokova i lezajeva mozes sam - uvati rukom tockove i cimni, ako mrda bez auta, mora da se radi, ako mrdas ceo auto sa tockom onda je ispravan odnosno zategnut.

Sobzirom da je GTI u pitanju je Monopoint 1.8 motor sa 95/102 kw, pa bi valjalo da proveris u nizu:

Monopoint, glavnu diznu, pumpu za gorivo. Ispravnost pumpe za gorivo proveravas tako sto das kontakt, i u gepeku ces da cujes "zzzzzz" koje treba da traje tacno jedan sekund, kao i relej u tabli osiguraca koji ce da klikne (oznaka 67 ili 167). Duzi ili kraci zvuk, ili visestruko kliktanje releja znace problem sto je opasno za monopoint jer onda dizna ulvaci vise goriva nego sto bi trebala sto izaziva svet problema.

nakon zamene posmatraj nivo ulja, jer moze da ode u minus (losa glava) ili u plus (los monopoint jer dizna pusta vise)

Ako imas plin i trokrake svecice predji sa trokrakih na jednokrake svecice zbog zime, boljeg plajenja, itd. ne znam dal GTI ima trokrake. uglavnom jednokrake odgovarajucem NGK navoju BPR6ES ili lepo ustedis pare i uzmes BP6ES (nema resistance jer golf 2 nema kompjutere i osetljivu elektroniku) a isto radi.

Ja da sam na tvom mestu, odmah bih zamenio i dihtung glave, koji je za Golf 2 mega jeftin a moze da te unapred spase silnih muka i menja ga i laik za 10 minuta.


sto se tice farbanja, ne bih ti preporucio osim ako nisi farbar ili znas nekog od njih veoma dobro. Ja sam jednom farbao tudj auto iz radoznalosti i avanture, proveli smo 4 cela dana samo na pravilnu smirglu i git. A tek onda krece filozofija i cinjenica da "sam svoj farbar" u srbiji moze da koristi samo kriticno lose HB Body komponente, dok je Locktite skup kao oko kod nas a u svetu jeftin. Govorim naravno o gitu, spric gitu i zastitnom sloju jer je boja tu najmanje bitna. Ocu da kazem da bih ti preporucio git + foliju sto je mnogo zdravije resenje i ako vec hoces sam da radis ovo je racunica:

farbanje kod loseg majstora - 300 evra

farbanje u kvalitetnom paint shopu - minimum 700 evra

sam svoj majstor farbanje - 4 ili 4.5 litara farbe koliko ti je potrebno, pa nek je Maxmeyer koji je srednja klasa/srednja cena je preko 100 evra. samo boja bez gita i pripreme. Dakle opet te izadje min 250 evra i pakao od posla

folija u servisu - 200 evra

sam svoj majstor git i folija - manje od 100 evra.

EDIT: nalupao sam se, GTI ima digifant a ne monopoint, izvinjavam se. permutovao sam. oba su jetronic sistemi, ali razlicitog principa
 
Poslednja izmena:
Нашао сам и ја једног Голфа мк1 ГТИ међутим још се размишљам да ли је то за мене. Капирам да више није лако наћи праве делове за њега? И оно што ме највише брине је то што је код голфа кеца и двојке јако јако танка линија између фино сређеног и ђилкошког аута.
Нормално хтео би све оригинал делове да стављам, спуштање колико може и неке ББС или ОЗ рели фелне. Дошле би ми фелне скупље него ауто :) Међутим размишљам да уз правила улагања и неби толико пара оставио у њему, јер њихова цена може само да скаче (на страном тржишту наравно) пошто их нема много а они који су преживели су у јако лошем стању.
 
Dzekson ima gti i od 85kw

Mora mnogo da se ulozi da bi golf kec i dvica ličili na nešto. Ja sam imao par komada i znam koliko je trebalo za osnovno sređivanje A ne šta više
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno