Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sve si upravu. Prosto neverovatno kako po toj Nemačkoj sve jeftini vrhunski automobili garažirani ne voženi, vlasnici babe i dede jedva prešli preko 100.000km za 10 godina i ne koštaju ništa. Ja još nisam čuo za neki auto iz nemačke a da ga nisu vozili baba i deda. A i taj što si npr. dole stavio imaš noviji sa istom kilometražom, a izađe jedno 1000 € jeftinije u oglasima kod nas nego da kupiš taj sa linka platiš poreze, špedociju, registraciju, gorivo da dovezeš... Inače o tome sam pričao.

ja nisam nigde napisao da se u Nemackoj kao od sale moze naci jeftin i vrhunski auto,tj da ih ima na sve strane........nema ih puno,ali IMA ih,tj mogu se naci..........Nemacka je OGROMNA zemlja sa jako puno stanovnika i automobila......npr ta dva koja sam postavio predstavljaju POTENCIJALNO dobru kupovinu.......rekoh,ako mozes da im nadjes neke zamerke,ali od tebe ni mukajet o tome...:)

inace,hajde nadji na nasim oglasima neki mercedes C klase koji je noviji sa istom kilometražom, a izađe jedno 1000 € jeftinije u oglasima kod nas nego da kupiš taj sa linka...(tj okaci link tog oglasa)

:) :) :)

(znam da to kod nas ne postoji)
 
Poslednja izmena:
http://www.polovniautomobili.com/oglas4946672/mercedes_benz_c_180_avantgarde/ malo više prešo od tog nemca.

Kada dodaš samo porez izađe isto. A gde su zoll tablice, špedicija, registracija gorivo, troškovi puta... Izađe najmanje hiljadarku skuplje.

Inače ja od početka pričam da za iste ili manje pare nema kod nas auto istih karakteristika kao onog kupljenog u nemačkoj tj. da su poprilično skuplji automobili iz nemačke sa istom ali pravom kilometražom sa plaćenimim svim dažbinama nego isti "takav" kupljen kod nas. I drugo ko će za džabe da uveze i preproda auto kada se i on ugradi krajnja cena na takav auto je još veća.
 
Poslednja izmena:
Ni ja se ne slazem da "svaki mora da bude krs" ako je kupljen sa placa. Imas u Nemackoj mnogo vise postenijih ljudi nego prevaranata sto nije slucaj sa Srbijom.

Moj cale je bio skoro u nemackoj kod prijatelja koji je rasturio kompletan Touareg samo da bi iz njega uzeo enterijer za drugi, jer je taj Touareg sto se rastura imao 450.000 km. Kad ga je cale pitao sto ne proda ceo Touareg u srbiji, ovaj (domaci gastarbajter) se bukvalno prepao, pod tvrdnjom da "nikad tako nesto ne bi uradio" i da je to ispod casti i da nikad ne bi to uradio zbog bezbednosti i novaca coveka koji bi eventualno taj Touareg kupio.

I Nemacka zaista jeste ogromna zemlja. Nije retko da Nemacke firme zbog odredjenih zakona daju svoje servisne automobile ispod svake cene, ne da bi ih prodali vec da bi ih se sto pre otarasili jer tamo drugacije funkcionise porez na imovinu.
 
http://www.polovniautomobili.com/oglas4946672/mercedes_benz_c_180_avantgarde/ malo više prešo od tog nemca.

Kada dodaš samo porez izađe isto. A gde su zoll tablice, špedicija, registracija gorivo, troškovi puta... Izađe najmanje hiljadarku skuplje.

Inače ja od početka pričam da za iste ili manje pare nema kod nas auto istih karakteristika kao onog kupljenog u nemačkoj tj. da su poprilično skuplji automobili iz nemačke sa istom ali pravom kilometražom sa plaćenimim svim dažbinama nego isti "takav" kupljen kod nas. I drugo ko će za džabe da uveze i preproda auto kada se i on ugradi krajnja cena na takav auto je još veća.

ja sam mislio auto koji koliko-toliko ispunjava one uslove koje si ti naveo.....(manje od 150000 predjenih,servisna knjiga,prvi vlasnik,nemacki auto,itd,itd)......

za ovog crnog nemamo pojma da li uopste ima servisnu i koji vlasnik po redu (prvi sigurno nije,takodje auto nije kupljen u Srbiji niti je iz Nemacke,jer bi prodavac to oglasavao na sva zvona)......mozda je auto iz Italije....:)

btw,taj crni mercedes se prodaje bar jedno godinu dana....:)....PRETPOSTAVLJAM da je bas OK,do sada bi bio prodat....

inace,ponavaljam ne znam kakvo je stanje sada na carini,ali do pocetka ove godine je bilo ovako (NAJGRUBLJE racunajuci),platis auto u Nemackoj,na to dodajes 20% carine,i imas nekih 500-600 eura dodatnih troskova da sam odes po njega (ne racunajuci ovde registraciju)...zavisi da li je auto u Minenu ili u Hamburgu,jer za onaj iz Minhena ce ti trebati dosta manje benzina jer je puno blizi...

znaci,onaj "moj" nemac sto kosta 4999......kada bi uzeo malo da se cenkas i tresuo pare na sto(Nemci uglavnom kupuju kreditima,mnogima se oci zacakle kada vide kes),SIGURNO bi popustio bar 200-300 eura...20% od toga nekih 900-1000 eura...sve one *******cije (zoll tablice, špedicija, registracija gorivo, troškovi puta) jos 500-600-700 eura......

izadje otprilike isto kao onaj crni kod nas,a ja bih uvek pre odabrao taj nemacki auto.......tj mislim da je MNOGO bolja kupovina nego ovaj crni kod nas....
 
Poslednja izmena:
Takođe kada sam išao da kupim plan je bio dosta slabiji auto za iste pare 1.9 tdi sa nekim slabašnim motorom međutim od desetine atomobila koje sam gledao jedino je vredeo ovaj o kome nisam ni razmišljao kao opciji 2.0tdi 100kw i koji je ispao sasvim slučajno.

Ниси има проблем са дизнама на овом мотору? Јесу ти запале бошове или сименс? Све до друге половине 2007. су имали лоше дизне, поготово када су у комб. са нашим горивом ...
 
Ni ja se ne slazem da "svaki mora da bude krs" ako je kupljen sa placa. Imas u Nemackoj mnogo vise postenijih ljudi nego prevaranata sto nije slucaj sa Srbijom.

Moj cale je bio skoro u nemackoj kod prijatelja koji je rasturio kompletan Touareg samo da bi iz njega uzeo enterijer za drugi, jer je taj Touareg sto se rastura imao 450.000 km. Kad ga je cale pitao sto ne proda ceo Touareg u srbiji, ovaj (domaci gastarbajter) se bukvalno prepao, pod tvrdnjom da "nikad tako nesto ne bi uradio" i da je to ispod casti i da nikad ne bi to uradio zbog bezbednosti i novaca coveka koji bi eventualno taj Touareg kupio.

I Nemacka zaista jeste ogromna zemlja. Nije retko da Nemacke firme zbog odredjenih zakona daju svoje servisne automobile ispod svake cene, ne da bi ih prodali vec da bi ih se sto pre otarasili jer tamo drugacije funkcionise porez na imovinu.

Vecina automobila koji zavrse kod nas se kupuje na aukcijama ili aukcijskim sajtovima (kao sto je nas Limundo) na vece kolicine i oni predstavljaju u najvecem broju slucajeva zamenu voznog parka firmi, sto drzavnih sto privatnih. Sledeci deo cine malo havarisani automobli jer je popravka skupa tamo a kod nas jeftina. Mnogo havarisani ne mogu da se uvezu. Treca grupa su automobili iz privatnih izvora ali oni cine vrlo mali procenat, sigurno manje od 1 %. Znaci moze se naci sve i svasta. Jedan od primera je i bio uvoz Fiat Pandi i Piagio Free skutera iz Telekoma Italia, bilo je primeraka odlicno ocuvanih, a bilo je i za presu.
 
Vidi vrlo prosto kako da uradiš zoll tablice ako prodavac ne zna ko si i odskle si, ili kako da tamo preregistruješ vozilo na tebe ako nezna ko si.

Pričam o prvim pozivima, razgovorima, o utvrđivanju cene, o pregledanju kola. Prodavac tada još ne mora da zna da će auto ići van Nemačke.
 
@maxx79 ti mene zezaš ja od prvog posta pišem da je bolji gotovo svaki auto iz nemačke od auta koji se kod nas prodaju i da iako košta više (pošto su ovi naši najčešće sa štelovanim kilometražama, kupljeni kao havarisani) isplati se uzeti pre neki iz nemačke nego ovde ali ti izgleda ne čitaš.

@Nemanja92 nisam imao problema sa diznama kao takvim inače Bosch BC su ali gumice na diznama jesu bile propišale u nekom momentu pa je mešao gorivo u ulje. No ništa strašno intervencija zamene gumica na diznama od pola sata i problem rešen.
 
Bosch je firma koja ocigledno radi za neke vanzemaljce.

Uzeo sam da stelujem K jetronic, odnosno K glavu. Nisam ni otvorio haubu, a vec se osecam kao da sam diplomirao ETF. Skinuo svu dokumentaciju, nasao cak i Bosch-ov globalni projekat za Jetronic, nasao i Mercedesov instruction manual na engleskom. Ko je ovo smislio nije bas normalan. Na sve to ide naknadno stelovanje plina.

Sistem deluje zanimljivo ali nije ni blizu automatizovan kao sto su Monopoint ili karburator sistemi. Zapravo monopoint ili radi ili ne radi, Karburator se moze stelovati, odnosno nauciti, naucis jedan i znas sve. Ova K glava je nesto najludje sto sam ikad video. Sistem od 30ak komponenti od kojih svaka mora da radi u savrsenom skladu sa ostalih 29 da bi sistem funkcionisao.

U krajnjoj crti nije mi ni blizu jasno zasto je iko ikad izabrao ovoliko komplikovan sistem za dotok goriva u motor.
 
A, kako bi ti genije rešio ubrizgavanje pod pritiskom od 5 bara, a da nemaš elektroniku na raspolaganju (tad se nije koristila) Znači ili to ili karburator.
 
Nisam dovoljno upucen, kazem prvi put imam susret sa K glavom. Nisam ni znao da je za te benzinske motore obavezan toliki pritisak. Planiram da izucim sve i da se praksiram sa ovim. Za sad nista ne diram :)
 
Nisam dovoljno upucen, kazem prvi put imam susret sa K glavom.

Ybg, to je problem plina i K glave, retko ko ovde zna da to nasteluje, a kasnije i odrzava. To je mozda i jedan od razloga sto je taj auto prodat. Ako ti ne znas, pitas ko zna, pa se onda kupuje. Pitaj na Mercedes forumu. Ima i Fordova i Golfova sa K glavom takodje.
 
U neku ruku smatram ovo kao izazov, majke mi :) fascinira me kompleksnost sistema i troubleshooting. Citao sam sinoc, kolko god zvucalo blesavo ja sam uzbudjen (Ana Ivanovic™) :d Kapiram da mogu sam da naucim odrzavanje iako nisam mehanicar po struci. to jes nadam se.
 
Plin (bar obican venturi) i k-glava ne idu jedno sa drugim, to nikad nece raditi kako treba, pogotovo ne na oba goriva. To je moje iskustvo.
Pored toga je plin bio uzasno nastelovan, rezultat: neispravna/deformisana klapna na k-glavi od silnih detonacija. Nakon vadjenja plina na benzin ne radi kao sto je radio pre ugradnje, jer je i usisna grana dobila po p. Sad ce se vremenom jedno po jedno menjati dok se ne rese svi gremlini, a tzv "usteda" sa plinom ce vlasnika na kraju skupo da kosta. Isto mercedes je bio u pitaju, doduse w116 2.8.
 
Poslednja izmena:
pogledajte prva dva posta

http://www.mercedesklub.rs/thread-441.html

@dule0911 - sad si me malo prepao. Star je auto, pa je stelovanje benzina nemoguc zadatak a kamoli da naknadno nastelujem plin i da obratim paznju na sve. Sto ne uzeh dizela, kazu da 190 ne trosi puno na dizelu kad je ispravan ..
 
Mozda je na 190 drugacije, ali posle ovog iskustva sa w116 ja nikad necu na bilo koji auto sa k-glavom da stavljam plin, kamoli da kupujem auto koji ga je imao ugradjenog. Od svih koje sam video da imaju kombinaciju k-glava i venturi, znam samo za jednog escorta xr3i (mk4) koji ide i radi kako treba na oba goriva. Plin iako venturi nije obican vec ima lambda control, auto je dosao sa njim iz Italije.

Mozda da nadjes usisnu granu sa sve karburatorom? Mislim, ako vec ne uspes to da resisi ili budes imao problema.
 
E, optimisto. Nemaš pojma koliko nisi u pravu. :)

Ne bih se slozio. Postoje razliciti principi karburatora, fiksni venturi ili promenljivi, sa iglom, bez igle, ali sve se svodi na isto - idealan odnos smese benzina i vazduha predvidjen od strane proizvodjaca vozila odnosno motora. Ja sam svoj prvi karburator rasturao jos pre 10ak godina, GY6 hondin sa kineskih skutera, dan danas umem da otovrim karb od masine koju prvi put vidim u zivotu, da skapiram po kom principu radi i da nastelujem smesu. Naravno da ovo ne vazi za kamionske i formula 1 multi-barel karburatore i avionske anti-gravity karburatore, govorim o vozilima koje normalan covek moze da sretne.
 
Ja ne znam kako ga već nisu zaposlili u Google-u, Intel-u, BMW-u, NASA-i i ostalim svetskim kompanijama i organizacijama :d
 
Igorice, jel' ima nešto u šta se ti ne razumeš? :D

GY6 je idealan carb da se nauci princip i preporucujem svima koji imaju neki kineski 4T skuter da probaju sami da steluju potrosnju i brzinu, umesto da idu u servise i da to nekome placaju. Ekstra je zanimljivo a GY6 je poprilicno kvalitetan i odlicno zamisljen princip karburatora i slican sklop se koristi i na 4cilindricnim motorima, automobilima itd. Naime GY6 je Hondin karburator osmisljen 1970ih, koji su kinezi "prisvojili" do te mere da ne postoji fakticki nijedan kineski 4taktni motor a da nije sa tim karburatorom. Nisam ja nikakav "sveznalac" vec sam imao 2 kineska skutera, hronoloski RIYA 50-QT od 50 kubika, pa posle njega Sprint F-Vision 125 kubika i oba su GY6.

Kapiram da Bench ima jako malo vozaca skutera i motocikala jer smo pricali o tome. ali ogromna je razlika kad kupis skuter od 125ccm i on ide 55kmh kao baba, i onda uzmes skines mehanicku i elektronsku blokadu, stavis performace CDI, kvalitetniju svecicu, prosiris grlo auspuha, stavis veci main jet na carb, povecas air flow u odgovarajucem odnosu, i poletis 130kmh.
 
Igoritze, pretpostavka je majka svih *****a, a ti pogrešno pretpostavljaš da se svi karburatori podešavaju na isti način. Premalo si ih video, veruj mi.
 
Evo da ti dam karburator od moje fieste samo bi ga gledao i vrteo, dok mi ne bi postavio pitanje gde je dizna, a dizne nema :D
Stelovanja nema u pravom smislu te radnje, samo fabricki kalibrisane cevcice i to je to.
 
e6ybemu3.jpg
 
Evo da ti dam karburator od moje fieste samo bi ga gledao i vrteo, dok mi ne bi postavio pitanje gde je dizna, a dizne nema :D
Stelovanja nema u pravom smislu te radnje, samo fabricki kalibrisane cevcice i to je to.

Hahaha, koja fiesta ? :) Ako ima bilo kakvu elektroniku osim Choke-a (sistem za zaustavljanje/obogacivanje benzina u zavinosti od vruce-hladno) onda vise nije karburator u punom smislu nego neki hibridni sistem, odnosno Jetronic koji mnogi brkaju sa karburatorima i nazivaju ih karburator. Dobijem ospice kad neko kaze "monopoint karburator" :) Karb treba da je iskljucivo mehanicki princip gde je jedina elektronika Choke, i pritom moze da radi bez Choke-a

predator - hahaha cuo sam vise puta da neko dobije nov auto, i onda ovlasceni diler/servis ne zna da mu resi neki bizaran problem. Neki lik sa banovog brda je mesecima pokusavao da vrati Megane-a koji posle nekog vremena se ugasi na dugme, i istog sekunda startuje ponovo i jedini nacin da ga ugasis je bio da skines kleme. dva puta mu ga popravljali i dva puta covek posle 5-6 dana isti sindrom. Na kraju prso trazio nov a ovi nesrecnici iz nekog auto centra (zaboravih koji) nisu znali kako da poprave.
 
Da ti dam savet. Ne pokusavaj da nastelujes k-glavu. I nikako ne pokusavaj da je otvoris, verovatno neces umeti da je sklopis da radi normalno. Ako ti auto radi na benzin tako ga i vozi. Jer plin na tom autu nema sanse. Tj. svaki peti put kad naglo budes dodao gas
desice se detonacija, koja ce protm da napravi dar-mar. Znaci to drugacije ne moze da se nasteluje i venturi sistem ne moze bolje da radi. Jednostavno pomiri se da na taj auto ne moze plin.
 
Fiesta mk2 1.1, Valencia motor tj poznatiji kao Kent. Karburator je Ford VV, sa siberom. Nema diznu/dizne, ima kalibrisane cevcice, mozes samo malo da stelujes kolicinu vazduha i to je to, gorivo ne mozes jer je zakucano na fabricku vrednost. Inace karburator dok je ispravan je odlican, problem je kad dobije luft nema remonta, tj nema finansijski isplativog remonta, kao moj, sad trazim da zbudzim nesto drugo :)
I ne, nema nikakve elektronike, rucni sauh.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno