Šta je novo?

ASUS P67 zvanična tema


Jos bolje, ja cu trazit refundaciju kesa (kvar je potvrdjen tako da me nemogu zezat da cekam servis, drugu ne zelim da cekam jedino ako prodavac izadje u susret i ponudi zamenu za ono sto ja hocu)....... nepada mi na pamet da kvarim komp do nekog izmisljenog roka, bagra je dobila ~90$ po chipsetu refundaciju od intela po uzetom chipset-u i ja njima se sigurno necu prilagodjavat jer su kupci jedino osteceni......

Sto se mene tice intel je nama kupcima ploca trebao da posalje po 90$ a ne nekom ko ce da izmislja uslove
 
kako to mislis da "kvaris" komp do nekog roka?

Pa lepo, ja razumem da asus radi zamenu do juna direkt ali uslovljavanje na par meseci da ja moram da zamenim moju plocu je smesno, kad se zna da mi je prodat "neispravan" proizvod
Jos kad se zna da ploca malo ima na lageru ispada da ja treba da raskopim svoj komp i cekam "B3" plocu

Da navedem primer kako je APC radio zamenu svoje serije neispravnih UPS-eva, posle par godina od proizvodnje je utvrdjeno da UPS moze da se zapali i svako ko ima doticni ups je imao pravo na zamenu za nov pa makar on bio star 6 godina i izvan garancije, jednostavno gledao se samo serijski broj na APC-u (link nemam posto je ovo bilo pre 4-5 godine) i naravno nikakav rok se nije spominjao

Mada se ja nadam da se ova vest na Asus sajtu delimicno lose interpretira i da ce oni omoguciti momentalnu zamenu kod distributera i maloprodaje i nakon tog roka
 
Ma vidite da covek zanoveta.
Nije on glup da ne moze shvatiti o cemu se govori, nego nece da postupi po uputstvu o zameni defektnih ploca, on zna bolje...
Oce i jare i pare!
Nije nego da njemu daju 90$ ...
Ma davi i smara covek isterivanjem svoje "pravde", 'oce da ispravlja krive drine, a mnogo bi mu bilo lakse i pametnije da je vec zamenio plocu...
Joj sto me ovakve price i ponasanje nervira...
Bio ti Zeljko srbin ili ne (ucini mi se da si se uvredio sto te nazvah srbinom pa pomislih da mozda i nisi od srpskoga roda, sto u celoj prici nista ne manja...) al' mnogo se ponasas ko "svaki" balkanac, glavom u zid tuces umesto da postupis kako ti je do sada vise puta receno i kako je asus odredio da se odvija proces zamene defektnih modela...
Ti il' menjaj il' ne menjaj kako ti odgovara al' daj nemoj nas ubedjivati da je multinacionalna kompanija sa obrtom vecim od citavog bruto nacionalnog dohodka ove zemlje toliko glupa i ogranicena a ti si eto jedini koji imas pravo.
Ko si ti, ko sam ja, ko smo mi svi zajedno koliko god nas ima na ovom forumu pa da se sa njima (asusom i drugim slicnim velicinama u poredjenju sa nasom malenkoscu) nosimo i isterujemo neke hirove... Nismo nista veci od slamke među vihorove Zeljko.
Menjaj il ne menjaj plocu, tvoja volja, al' ajde nemoj nas vise o tom :hump: ...
 
Sto se Asus-a tice, ti samo treba da nazoves radnju u kojoj si kupio plocu i sa njima se dogovoris KADA da doneses plocu ili posaljes. Ukoliko si blizu radnje u kojoj si kupio - ceo proces traje svega par minuta, bez cekanja.

Inace, secas li se mozda kada si kupio plocu?

Nije to samo pitanje dogovora, pogotovo kad je radnja udaljena 70km, ja treba skoro ceo dan da izdvojim, jos da cekam kad ploce budu na stanju?
Sto se mene tice kad budem imao potrebe i vremena da je menjam onda cu i zvati radnju, a sto se tice tog *****ckog roka za to me zabole dupe...
 
@P307 a ko si ti ovde da mi solis pamet?????????
Da slucano ne radis kod nekog ili se bavis maloprodajom pa te boli sto ja iznosim svoje misljenje

Ako ti smeta slobodno zaobidji topic

I ja nevidim da ta kompanija ima ili treba da ima veca prava od mene, sto mene zabole koliko intel ili neki kinez vredi i to sto je 100x puta veci od ove zemlje... mene interesuju moja prava kao kupca "defektnog" proizvoda i ne pada mi na pamet da se ja ikom prilagodjavam zarad tudje greske i snosim posledice (pogotovo kad znam da je ova greska debelo kesirana od strane intela)

@jumper2high
Kupio sam cim se pojavila......
Rekao sam vec, meni se ne zuri sa zamenom jer trenutno ne koristim sata 2 portove, i nevidim razlog se dogovaram i cimam i gubim ceo dan, jednostavno sacekat cu kad ploca bude na tone (Z68, itd...) i tad cu je menjati, po meni za mene najednostavnija solucija, jos cu uzet noviji chipset (sto da ne "profitiram" mada cu doplatiti razliku u ceni koja bude bila)
 
Poslednja izmena:
Ja sam za tebe izgleda super genijalan intelektualac kad sam u stanju da shvatim da plocu treba sto pre zameniti jer ti moze napraviti haos...
Ne radim ni za koga... al' izgleda da mi je glavna zanimacija 'laditi usijane glave... :eyebrows:
Receo ti je kako da zamenis tu plocu vise puta... Ne umes da sam skines komponente, uprti komp pod ruku pa u servis firme koja ti je prodala plocu (komp)... samo se prvo dogovori telefonom sa prodavnicom u kojoj si kupio istu da naruce za zamenu...

Ako ti smeta slobodno zaobidji topic

Da znas sinko ova ti je prva pamentna do sada i poslusacu te...
Necu vise da se osvrcem na tvoje pisanje.
 
Nisam ti ja nikakav sinko, a sto se tice havarije verovatno nisi ni svestan problema P67... da ima sanse neke havarije kod mene (iskljuceni sata 2 portovi) ja bi je odavno vec zamenio......
 
Jos bolje, ja cu trazit refundaciju kesa (kvar je potvrdjen tako da me nemogu zezat da cekam servis, drugu ne zelim da cekam jedino ako prodavac izadje u susret i ponudi zamenu za ono sto ja hocu)....... nepada mi na pamet da kvarim komp do nekog izmisljenog roka, bagra je dobila ~90$ po chipsetu refundaciju od intela po uzetom chipset-u i ja njima se sigurno necu prilagodjavat jer su kupci jedino osteceni......

Sto se mene tice intel je nama kupcima ploca trebao da posalje po 90$ a ne nekom ko ce da izmislja uslove
***, al' si ti zadrt...
 
***, al' si ti zadrt...

Mozda ali kad pogledam sebe i druge koji prilaz imaju prilikom resavanja svojih problema/reklamacija stvarno neznam ko je zadrt i bolje prolazi, do sad nikad nisam ispostovan kako treba za bilo koju garanciju kad sam ja u pitanju (od placanja postarine u oba smera do uvek cekanja na neki rok), jer sma uvek isao "lepim nacinom", spreman za dogovor, a posto vec 2 godine radim servis imao sam dosta iskustva sa nasim maloprodajama, tako da okrecem list definitivno, ako jo nekom posle mesec mogu da zamenim napajanje i dam svoje koje imam u rezervi i jos izadjem na teren i prakticno izgubim dobit, tako cu i ocekivat i od drugih po pitanju reklamacije....
Jednostavno uvek ispadnes majmun kad si spreman na kompromis ili dogovor (zadnji put sa winwin i memorijom starom 48h koju sam cekao 2 nedelje a imali su je na polici.....), e pa nema vise, svaka casa ma koliko doboka bila se prelije
 
U pravu je covek... sad da ce cima da menja plocu, vamo tamo, pa onda opet kad bude menjao za buldozder..:d... Samo vas setaju ko ******
 
Mozda ali kad pogledam sebe i druge koji prilaz imaju prilikom resavanja svojih problema/reklamacija stvarno neznam ko je zadrt i bolje prolazi, do sad nikad nisam ispostovan kako treba za bilo koju garanciju kad sam ja u pitanju (od placanja postarine u oba smera do uvek cekanja na neki rok), jer sma uvek isao "lepim nacinom", spreman za dogovor, a posto vec 2 godine radim servis imao sam dosta iskustva sa nasim maloprodajama, tako da okrecem list definitivno, ako jo nekom posle mesec mogu da zamenim napajanje i dam svoje koje imam u rezervi i jos izadjem na teren i prakticno izgubim dobit, tako cu i ocekivat i od drugih po pitanju reklamacije....
Jednostavno uvek ispadnes majmun kad si spreman na kompromis ili dogovor (zadnji put sa winwin i memorijom starom 48h koju sam cekao 2 nedelje a imali su je na polici.....), e pa nema vise, svaka casa ma koliko doboka bila se prelije

Ja nisam zadrt covek i uvek sam isao "na fin nacin" kada god su bile neke reklamacije u pitanju... i nijednom do sada, za sve ove godine, nisam imao nikakvih problema.
Ne kazem da ne bih digao glas ili pak postao malo nezgodniji kada bi me vukao za nos... ali dosad je sve bilo sasvim u redu. Nijedan jedini put nisam lose prosao.

Te cu se i dalje drzati takvog nacina ponasanja.
 
Poslednja izmena:
Ja nisam zadrt covek i uvek sam isao "na fin nacin" kada god su bile neke reklamacije u pitanju... i nijednom do sada, za sve ove godine, nisam imao nikakvih problema.
Ne kazem da ne bih digao glas ili pak postao malo nezgodniji kada bi me vukao za nos... ali dosad je sve bilo sasvim u redu. Nijedan jedini put nisam lose prosao.

Te cu se i dalje drzati takvog nacina ponasanja.

Pa ovde se vec ljudi vuku za nos nekim nebuloznim uslovljavanjem......
1. prodat je neispravan proizvod
2. greska je potvrdjena
3. intel je vec refundirao za sve prodate chipsetove proizvodjace maticnih ploca

Za mene nema smisla ikome kazat, kupio si neispravan proizvod imas rok od par meseci da ih zamenis... ako ne tretiracemo te ko da ne postojis (mozda gresim mozda ta izjava najverovatnije vazi samo za slanje direktno Asus-u, ali ne bi voleo da neke MP, VP iskoriste lose definisanu recenicu i posle nekog vuku za nos)
 
Mislim da si pogresno razumeo proceduru, do kraja juna ce se B2 ploce menjati odmah 1 za 1 (doneses svoju, dobijes drugu), a nakon tog datuma podlezu regularnoj RMA proceduri. Tako su najavili svi vendori (Asus, MSI, GB)

A kakva je RMA procedura potrebana za proizvod za koji se unapred zna da je 100% neispravan?
klasicna RMA procedura ide jer se ispituje neispravnost proizvoda i zato se ceka kao i mogucnost otlanjanja iste nepravilnosti u servisu... za sve proizvode koje su vec utvrdjeni da su neispravni i nemogu se opraviti jedino sto moze da otegne situaciju je nemanje istog na lageru... ali biti na milost i nemilost 45 garantnih dana ne dolazi u obzir u ovom slucaju...
 
Mozda ali kad pogledam sebe i druge koji prilaz imaju prilikom resavanja svojih problema/reklamacija stvarno neznam ko je zadrt i bolje prolazi, do sad nikad nisam ispostovan kako treba za bilo koju garanciju kad sam ja u pitanju (od placanja postarine u oba smera do uvek cekanja na neki rok), jer sma uvek isao "lepim nacinom", spreman za dogovor, a posto vec 2 godine radim servis imao sam dosta iskustva sa nasim maloprodajama, tako da okrecem list definitivno, ako jo nekom posle mesec mogu da zamenim napajanje i dam svoje koje imam u rezervi i jos izadjem na teren i prakticno izgubim dobit, tako cu i ocekivat i od drugih po pitanju reklamacije....
Jednostavno uvek ispadnes majmun kad si spreman na kompromis ili dogovor (zadnji put sa winwin i memorijom starom 48h koju sam cekao 2 nedelje a imali su je na polici.....), e pa nema vise, svaka casa ma koliko doboka bila se prelije

Tacno tako. Dobrim namerama je poplocan put u pakao. U ovoj drzavi samo ako si ostar na jeziku i drzak, mozes lepo da prodjes. Prvo pokazes lepo svima gde im je mesto, malo pripretis inspekcijom, pa da vidis posle kako su svi dobri i kuvaju ti kafu kada god dodjes u radnju.
 
Već sam pisao o zameni i to u win winu.Zovem prodavca i naručujem napajanje ,procesor i5 2500k i asus ploču p8p67.Napominjem preko telefona da mi je potrbna b3 ploča a ne b2 i dobijam uverenje da su sve povučene sa tržišta.Odem i kupim sve to , odnesem kod čoveka u servis i on to lepo odradi.Dodjem kući i čisto da preispitam kutiju šta ima,knjižice prelistam i tako..kad ono kutija nema stiker..otvorim kućište..ništa..opet pogled na kutiju i mrak na oči..Pozovem ih sztradan i oni mi se izvine i kažu da pošaljem ploču da je njihova greška..Inače ja sam iz Svilajnca i put do jagodine me košta 1000 dinara...montiranje komponenti i razmontiranje me je koštalo 2000....znam da odradim ali nisam hteo jer ipak ako nesto za****m,ima servisa koji rade to..Odem do Jagodine i zamenim ploču i uzmem B3 ploču.Ponovo mi čovek montira ploču i kad da uključimo komp. neće ni da zucne..kuleri rade na max..restartuje pa pokrene..užas!!!konstatuje majstor da je ipak do ploče..pozovem opet ali sada u BG.(ljudi se stvarno trude jer sam ja izgleda baksuz sto ga nema) i on naredi da se pošalje moj kom. i ispita sve ali da i on sumnja u ploču...sutra je ponedeljak pa ću da pozovem da vidim šta je bilo..Živce ne računam ali na ovo zezanje sem pukao 50 evra koje sam odvojio za kućište a još je ostalo da odem po komp. u Jagodinu , znači 60 evra...I kome da se žalim zbog njihove greške..Da se ovako nešto desilo na zapadu verujem da bi se sami ponudili da mi kroz neku komponentu nadoknade trošak ali ovo je srbija pa ako izvučem i komp. čitav biću zahvalan..U slučaju da počnu da koče moraću da se konsultujem sa inspekcijom pošto mi strina radi kao šefica ali nećemo o tome...Ipak su po hitnom postupku izašli u susret...pisaću vam sutra o desavanjima u Srbistanu!!!
 
bas si baksuz.... iskreno uvek postoji sansa da dobijes DOA (mrtvo na preuzimanju), zato je i sigurnijeda ti odma probaju/sklope, ja radim servis pa znam kad mi se to desi da sam u minusu ili na nuli...
 
Ma i muka mi je od cekanja..puko sam 50 hiljada a nemam komp. dve nedelje...užas..Sutra zovem da vidim šta je bilo!!
 
Da te pitam pošto vidim da poznaješ materiju ja lično nisam čuo za marku connect3d..Buraz mi šalje istu 5850 te marke pa me interesuje da li je i koliko bolja od msi n 260 gtx twin frozer oc...
 
Nisam ni ja cuo, ali verovatno da je karta bult by AMD tako da....
 
Ako vi niste culi - ja jesam :p

Bili relativno popularni svojevremeno, medju jeftinijim kartama sa referentnim resenjima... sasvim OK, nis' posebno, ali i nis' lose. K'o i svaka referentna HD 5850.
 
Danas sam zvao i rekli su mi da pozovem kasnije (konkretno Pedja šef nabavke) i od onog pomenutog gore po hitnom postupku nema ništa.Pozvao sam ponovo i on je na sastanku,nazovite kasnije.Ponovo nazovem on ima kao drugu liniju.Ostavim broj da me on nazove.I tako cekam , cekam,cekam.........................................................................
I naravni nije me nazvao...Zvaću ponovo sutra jer tako sam 'srecan' pa javljam sta ima novo u Srbistanu!!!
 
Nazad
Vrh Dno