jumper2high
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 08.04.2010
- Poruke
- 407
- Poena
- 169
Poslednja izmena:
kako to mislis da "kvaris" komp do nekog roka?
Sto se Asus-a tice, ti samo treba da nazoves radnju u kojoj si kupio plocu i sa njima se dogovoris KADA da doneses plocu ili posaljes. Ukoliko si blizu radnje u kojoj si kupio - ceo proces traje svega par minuta, bez cekanja.
Inace, secas li se mozda kada si kupio plocu?
Ako ti smeta slobodno zaobidji topic
***, al' si ti zadrt...Jos bolje, ja cu trazit refundaciju kesa (kvar je potvrdjen tako da me nemogu zezat da cekam servis, drugu ne zelim da cekam jedino ako prodavac izadje u susret i ponudi zamenu za ono sto ja hocu)....... nepada mi na pamet da kvarim komp do nekog izmisljenog roka, bagra je dobila ~90$ po chipsetu refundaciju od intela po uzetom chipset-u i ja njima se sigurno necu prilagodjavat jer su kupci jedino osteceni......
Sto se mene tice intel je nama kupcima ploca trebao da posalje po 90$ a ne nekom ko ce da izmislja uslove
***, al' si ti zadrt...
Mozda ali kad pogledam sebe i druge koji prilaz imaju prilikom resavanja svojih problema/reklamacija stvarno neznam ko je zadrt i bolje prolazi, do sad nikad nisam ispostovan kako treba za bilo koju garanciju kad sam ja u pitanju (od placanja postarine u oba smera do uvek cekanja na neki rok), jer sma uvek isao "lepim nacinom", spreman za dogovor, a posto vec 2 godine radim servis imao sam dosta iskustva sa nasim maloprodajama, tako da okrecem list definitivno, ako jo nekom posle mesec mogu da zamenim napajanje i dam svoje koje imam u rezervi i jos izadjem na teren i prakticno izgubim dobit, tako cu i ocekivat i od drugih po pitanju reklamacije....
Jednostavno uvek ispadnes majmun kad si spreman na kompromis ili dogovor (zadnji put sa winwin i memorijom starom 48h koju sam cekao 2 nedelje a imali su je na polici.....), e pa nema vise, svaka casa ma koliko doboka bila se prelije
Ja nisam zadrt covek i uvek sam isao "na fin nacin" kada god su bile neke reklamacije u pitanju... i nijednom do sada, za sve ove godine, nisam imao nikakvih problema.
Ne kazem da ne bih digao glas ili pak postao malo nezgodniji kada bi me vukao za nos... ali dosad je sve bilo sasvim u redu. Nijedan jedini put nisam lose prosao.
Te cu se i dalje drzati takvog nacina ponasanja.
Mislim da si pogresno razumeo proceduru, do kraja juna ce se B2 ploce menjati odmah 1 za 1 (doneses svoju, dobijes drugu), a nakon tog datuma podlezu regularnoj RMA proceduri. Tako su najavili svi vendori (Asus, MSI, GB)
Mozda ali kad pogledam sebe i druge koji prilaz imaju prilikom resavanja svojih problema/reklamacija stvarno neznam ko je zadrt i bolje prolazi, do sad nikad nisam ispostovan kako treba za bilo koju garanciju kad sam ja u pitanju (od placanja postarine u oba smera do uvek cekanja na neki rok), jer sma uvek isao "lepim nacinom", spreman za dogovor, a posto vec 2 godine radim servis imao sam dosta iskustva sa nasim maloprodajama, tako da okrecem list definitivno, ako jo nekom posle mesec mogu da zamenim napajanje i dam svoje koje imam u rezervi i jos izadjem na teren i prakticno izgubim dobit, tako cu i ocekivat i od drugih po pitanju reklamacije....
Jednostavno uvek ispadnes majmun kad si spreman na kompromis ili dogovor (zadnji put sa winwin i memorijom starom 48h koju sam cekao 2 nedelje a imali su je na polici.....), e pa nema vise, svaka casa ma koliko doboka bila se prelije
O kojima problemima ti pričaš?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari