Šta je novo?

Assetto Corsa Evo

Trenutno je 32 dolara na Steam-u. Ima li nekih benefita od kupovine dok je early access?
 
Ne osim da ce biti skuplja verovatno kad "zvanicno" izadje.
 
Ne bih se ni tu nadao previse, jer klasicnu prevaru rade svi sad.
Kao kupis sad dok je early access da bi imao kad uzadje full release.
A oni do tad nastancaju 4 dlc-a, tako da moras da kupis i njih jer eto, imaju neke obavezne staze/kolca.

Tako da je moja politika - sve po zasluzi.

Evo sad Lemans ultimate izadje iz early accessa sa ver igre 1.0 iako je daleko ispod onoga sto bih ja stavio pod tom verzijom.
A da kupis, sve ukupno sa DLC-ovima (ej early access koji ima 5+ dlc-a... mos` misliti...) cak i sa popustom izadje oko 80 evra.
Jos su usrali fiziku sa poslednjim updateom, svi automobili zestoko understeeruju po defaultu.
Mecku covek mora da rodi da napravi da budu neutralni ili da malko naginju ka oversteeru.

Narodna verzija buraz i teraj dokle god mozes i AC EVO i sve sto ti padne na pamet.
 
Ufff, moze
 
Igra je još u ranoj fazi, fizički engine se drastično i često menja, pa nije vredna cimanja bar dok se sve to malo ne stabilizuje.
 
0.3.2 je najbolja do sad, bas dobro.. Spremam sebi neki DD volan (Moza R5 verovatno) da se pocastim, posle 15-ak godina na DFGT kapiram da cu da se preporodim :)
 
puno ljudi se tripuje na taj ffb, do te mere da ukljucuju one najvece vrednosti koje nikad ne biste osetili ni sa Seninim meklarenom.
ok treba da se oseti malo sta se desava sa gumama i vesanjem, prelazak preko ivicnjaka, ali i DFGT to radi sasvim solidno i u pravom autu prosto ne dobijas toliko informacija koliko ljudi misle.
u trkackom mozda ako vozis bez serva po nekom uzasnom putu ili kaldrmi i to ako je vesanje i opsta zategnutost auta na najvecoj mogucoj meri, a toga nema cak ni u reliju.
 
Ma gde pa batalio bi simulacije jos pre 20 god da ne postoji ffb :) To je ono sto ti najvise daje osecaj da vozis automobil, bez toga mi je nebitno sta je "ispod", moze biti i GTA model voznje i Assetto, dodje mi na isto ako ja ne 'osecam' tu fiziku..

Ali da, bilo bi idealno da probam negde DD volan, mada svuda koliko citam i gledam, bas je ono utisak "neces verovati koliko je bolje"..
 
u to nema sumnje, samo ako hoces da osecas auto na volanu onako kako stvarno osecas u stvarnosti na stazi (pricam za caterham jer sam njega vozio) mozes slobodno da nastavis sa dfgt i to da smanjis sile poprilicno. Sad da imam i dalje neki volan znao bih da ti kazem sta sve tacno, al posto nemam godinama... jebaga :)

kad sam bec kod caterhama, u EVO ne zvuci ni nalik onom u stvarnosti. na kom god snimku da gledam ne zvuci takodje, kao da mikrofon nista ne pokupi.
a to brate vristi, puca, cujes menjac, svaki kais kako radi. Auspuh da ne spominjem, to puca konstantno cim pomislis da pustis gas. neverovatno uzbudljiva stvar u realnosti i neverovatno genericka u simulacijama. fizika pomalo lici na ovu iz EVO.
 
0.3.2 je najbolja do sad, bas dobro.. Spremam sebi neki DD volan (Moza R5 verovatno) da se pocastim, posle 15-ak godina na DFGT kapiram da cu da se preporodim :)
Valja li taj, hocu burazeru da uzmem, posle g29 krsa... ali vidim nema kvacilo, vrv moze da se dokupi ?
 
Koliko vidim, 500 jura za setup sa dve pedale. Imaju opciju za kvacilo:


Ali menjac mora da se outsource-uje. Citam na forumima da pasu USB shifteri nekih proizvodjaca (SHH Newt, Thrustmaster TH8A, Fanatec Clubsport SQ...)
 
Zanimljiv opis Baldwina, koji vozi isti auto u stvarnosti.

 
Imerzivno maksimalno 🤣

Poneću daljinski kad krenem kolima negde
 
Prebacis slucajno na Pink Erotic na vetrobranu, zena shiftuje u berserker mode...
Klinci navijaju sa zadnjeg sedista.
 
zaboravite heel n toe tehniku, toe^3 je sada u modi

 
I Stig vam porucuje da preferira jeftinije volane iz ociglednih razloga

 
Vise je mislio na one sa tipa 25nm sile, sto je totalno overkill osim ako hoces u gipsu da ti bude ruka ubrzo. Nije hteo da kaze da je G25 bolji od nekog Direct Drive volana verovatno :D
 
poenta je da ffb nije realistican.
kapiram svrhu da se ide preko volana, jer je to jedin deo gde mozes da osetis igrajuci se ispred ekrana.
ali mnogi preteruju i to lako preteruju. podesavanja vec po defaultu nisu realisticna u bilo kojoj simulaciciji.
volan nikad ne prenosi toliko informacija cak ni kad je bez serva a o tom rvanju koje spominjes tek ne vredi trositi reci :)
 
20NM za neki IMT 539 simulator po oranju.
Mada G25 npr nema dovoljno snage da izvrti volan u driftu pa da ga ti samo "uhvatis", a ovamo se trese na svakoj neravnini.
 
kao neko ko je imao G25 dobrih 4-5 godina, mogu ti reci da ne samo da ima snage da se izvrti vec da ti pritom polomi ruke i prevrne sto na kome je pride...
 
Taj tvoj je bio neki unicorn onda. Dva komada sam imao, i probao kod drugara g25 I g27. Ista priča, nema tu brzinu rotacije.
Mada su to baš ekstremne situacije na koje mislim, osim toga odličan volan.
 
Zaista ne bih znao jer ne znam dal ste probali da cackate posesavanja. Motor je brutalno jak ako se stavi strength na max, što nikako ne preporučujem zbog inicjialnog motanja pri uključivanju. Odradiće kalibraciju za sekund ali raste sansa da sjebe volan, tj zupcanike.
To mi je bila jedina mana kod g25 - dosta je bucan pri korišćenju jace sile. Kvari imerziju poprilično.
 
Ma zupcanici :) Maalo je jaci od mog DFGT, fora je sto ne mozes da ga pustis iz drifta ili nekog counter-steera i da ti se sam vrati u ruci onako realisticno, to nikad nece moci ovakvi volani..

Inace FF naravno da moze i treba da bude realistican, Stig radi za PMR i mora da ih hvali a oni koriste engine gde se sve zivo prenosi na FF od volana, sto naravno nije realisticno, volan treba da prenosi samo ono sto bi ti pravi volan prenosio, i previse je bitno, bukvalno bez FF mi je svejedno da li je simulacija ili neki NFS Carbon, nista ne osecam..

A ostale sile nekako "zamislis" j*g, kad upadnes u zonu sa dobrom simulacijom mozes sam sebi da zamislis u glavi da imas i osecaj u dupetu i g-sile, naravno ne, ali moze da te "ponese" :)
 
Nazad
Vrh Dno