Šta je novo?

Assetto Corsa Evo

Problem je sto i trotle i kvacilo i dalje nisu dobro simulirani.
Ako auto stoji u neutralnoj brzini, davanjem recimo 10% gasa bi trebalo da nabije malo obrtaja i tamo stane, na recimo 2500o/min.
U svim simulacijama osim u beamng, ide obrtaljka do max, sto je naravno nerealisticno.
Kvacilo isto nema taj sweet spot koji se oseca u pravom autu kada se krece naglo, ili uzbrdo pod rucnom.
Elektricni automobili su posebna prica, u stvari automobili sa automatskim menjacima. Stavis ga na vrh brda i u drive bi trebao da stoji kao pod rucnom.
Ma jok, smandrlja se dole kao nemacka stuka tokom ww2.
Srecom, kunos zna za ovo. Uz malo srece, bice jedna od retkih simova koja ce ovo da ispegla u narednom periodu.
Sve su sredili sa poslednjim patchom 0.13 a nisu cak ni stavili u changelog koliko sam video. Legende.

@Boris Lozac e pa najs, eto mozes da testiras bar dok ne stigne nova grafa.
Igra izgleda ne voli zoru. Poprilican stuter se javlja kada se po mraku ucitava jedan novi deo staze a vreme brzo menja. Bas sad osetio na "planini" (mount panorama).
Porsche 911 gt3 cup se oseca cudno, poprilicno je tezak u smislu kao da ima 5 tona, a u ostalim simovima je poprilicno lagan i agilan. Napravio sa njim na planini po mraku 2:07.290 a trebao bi da bude tu oko 2:05...
 
Stigla RX7600, sad imam izmedju 95-150 fps na nekim medium podesavanjima, 1080p, izgleda prelepo, ja prezadovoljan. Kako sam citao komentare i kako je RX570 (ne)radila, nisam mislio da ce ovako dobro biti, a tek treba dodatno da optimizuju. Odusevljen sam totalno sa fizikom, ffb-om, osecajem tezine, guma, i transfera tezine pogotovo, gubitka gripa.. bukvalno je sve ono sto sam ocekivao/prizeljkivao :)

Malo me plasi ona prica oko modova, ako ne dozvole moderima da se razmasu nego nesto kao preko licenci nekih, nece valjati, ali nisu to jos dobro objasnili..
 
Kontam da nece dati svakome da im kvari igru, vec pojedincima koji se obavezu/dokazu.
Tu pre svega mislim na one koji su vec stekli renome sa AC.
Ali to su neke moje pretpostavke, videcemo vec, isuvise je rano za EVO, a AC ima vec izobilje sadrzaja.

Daj neki track/car combo pa da jurimo vreme?
AI nije brilijantan pa mi trke nisu interesantne, a online mogu samo da sanjam za sada.
 
Aj ako hoces mozda Audi RS3, fantasticno ponasanje, ili Toyota GR86, road gume, moze Brands Hatch bilo koji layout, Suzuka..
 
Aj onda RS3 brands hatch (suzuka mi dojadi za sad iz AC), suvo vreme, ne znam dal utice na temp asfalta recimo 14h popodne..
Ako ima road gume, ako ne - default.
 
za sad 1:39.435
dobar kombo, mislim da mogu jos sekundu da iscupam iz one prve, 3 i 4 krivine.
Ovo je setup koji sam vozio

AssettoCorsaEVO_2025.01.28-22.00.png
 
Al sam zardjao, fino sam se namucio za 1:39.172 :)
 
Moras na slip angle dosta da se oslanjas na brandsu. Relativno brze krivine a audi masivan. Radi inercija 😁
Predvece cu da ti pojurim to vreme.
 
Kako izdrzavas da ne najuris neki volan vise :) kako se uopste igra na gamepadu sim, iz treceg lica, prvog?
 
Licno nikada nisam mogao iz 3 lica da igram, ne osecas auto realno. Jedino gta ali to je druga prica. Meni od kad je wingman riknuo nikako da se nabedim da uzmem volan. Jel i dalje ona T300 GT verzija jedna od boljih budget kupovina?
 
^Bice verovatno dok je sveta i veka.

Iznenadjujuce dobro radi na joypadu.
Sve onboard camera i ostalo kao u stvarnosti sto bih vozio. Prebacim neki put samo iz trećeg lica ako auto ima dobar zvuk ili krene recimo nepogoda (grmljavina se bolje vidi bez krova nad glavom).
Volan sam po sebi nije neki problem, koliko bi bio VR set, racing kokpit i postolje. To sam prodao davno i uzeo prava kola, i tako sam se *****aoooo da ni dan danas ne mogu da prezalim.
Imao sam onaj Logitech g29 dok smo igrali gran turismo.
 
Licno nikada nisam mogao iz 3 lica da igram, ne osecas auto realno. Jedino gta ali to je druga prica. Meni od kad je wingman riknuo nikako da se nabedim da uzmem volan. Jel i dalje ona T300 GT verzija jedna od boljih budget kupovina?
Nisam nikad probao njega, skuplji je podosta od G29/920. Ja ne mogu da verujem da DFGT i dalje radi, preko deceniju mislim, ali za sledeci bi opet uzeo tako nesto od Logija, mozda taj T300, jer bukvalno je sasvim dovoljno, sjajno osecas feedback, ne smem da probam Direct drive volane nigde, plasim se da me ne bace u nepovratan trosak :D Ali stvarno nema potrebe, kad cak i DFGT i dalje kida sa davanjem osecaja..

^Bice verovatno dok je sveta i veka.

Iznenadjujuce dobro radi na joypadu.
Sve onboard camera i ostalo kao u stvarnosti sto bih vozio. Prebacim neki put samo iz trećeg lica ako auto ima dobar zvuk ili krene recimo nepogoda (grmljavina se bolje vidi bez krova nad glavom).
Volan sam po sebi nije neki problem, koliko bi bio VR set, racing kokpit i postolje. To sam prodao davno i uzeo prava kola, i tako sam se *****aoooo da ni dan danas ne mogu da prezalim.
Imao sam onaj Logitech g29 dok smo igrali gran turismo.

Aha zaboravio sam da si imao :) Ne znam kapiram da moze da se vozi, "osecas" ti fiziku donekle, ali volan je volan..
 
Kako ne. Za duze trke volan je must have jer kad krenu ruke da mi se znoje, jedino da znas sebe i da tempiras pitstop recimo da obrises sake malo bolje, ili neki dug pravac da ti da vremena.
Uopste ti ne treba neki ludacki volan jer se toliki feedback cak ni onaj koji se oseca na g29 uopste ne oseca na pravom servo volanu. Jedino kad tresnes mozda nesto jace, ivicnjak, kamencugu ili slicno i to je to.
Ali koji je kriminal postala prava voznja covece... Na svakih 100m kamera, pesaci nikad ludji, rupa duplo vise od kad se rade samo auto-putevi, gorivo nam najskuplje, mehanicari kao da su hirurzi pa molis i kumis da ti zavrsi nesto na vreme, i onda ti sjebe nesto drugo, zimi akrobacije sa akomulatorima, leti da drzis gospodina pod hladom inace spremi min 500 evra za nekog farbara....i to sve pod uslovom da te ne smara saobracajna svakog vikenda jer eto vozis bolji auto pa ce nesto vec da ti "nadju".
Zesce sam se za*ebao. Sa volanom mogu po kuci da jurcam koliko hocu.
Sa mojim kolima se ne secam kad sam prosli put prebacio 5000 obrtaja.
 
Sve si upravu osim ovih 5000 obrtaja 🤣, 3 remonta turbine za 6 godina otišlo na 2 auta ali nije samo do mene 🙄
 
Ih da imam negde u krugu od 120km i ja tako da namucim turbinu...
Pre su bile neke obilaznice bez kamera, dusu dale da neki put malo "produvas" ventile. Put sirok, dobar asfalt, dobar krajolik, cak te kaci prelep zalazak sunca ako pogodis vreme.
Ma jok, klincurija neka glupa krenula tamo da gine sa onim BMW -ovima a ne znaju ljudski ni yuga da voze, pa pre par godina i tamo stavili 2 kamere na tim najzanimljivijim delovima puta.
I od tad eventualno odemo na neki karting sa ekipom i to mi je to od "jurcanja"...
 
Off
Mislim da ne radi većina kamera, tačnije ne peca prekršaje. Čemu služe nemam pojma. 1 na B.Brdu sigurno ne peca prekršaje 😁
 
Nisam vise u BG.

Ontopic - mislim da ima jos sekunda sigurno da se izvuce iz Brands/RS3 kombinacije, tako da cemo zagaziti u niske 1:38.xxx bez nekih vecih problema.
Iznenadjujuce je agilan audi u krivinama. Ocekivao sam izrazen understeer na limitu ali jok, kao po sinama ide. Ne znam koliko je realno sa rl, moracu kasnije malo da pogledam na yt.
 
Izasao 0.14 update, sad bas kad necu moci do sutra verovatno da testiram, a ni da oborim vreme :)
 
Jel i dalje ona T300 GT verzija jedna od boljih budget kupovina?

Mislim da se to ne isplati uzimati kod nas, cene na KP oko 300evra. Za te pare moglo je skoro da se uzme onaj MOZA R3 Racing(3.9 Nm DD), samo ako imas nekog da ti prebaci preko grane
 
Izasao 0.14 update, sad bas kad necu moci do sutra verovatno da testiram, a ni da oborim vreme :)
Version 0.1.4. is now live. This includes:

AUDIO:
  • reworked music system to result in better reliability and improved fading
  • new music for menu, gameplay and ending sessions
  • fixed potential issue when audio device is lost
  • tweaked Mount Panorama audio reverb zones
  • tuned audio slip ratio logic and feedback
  • fixed BMW M4 CSL backfire audio playing in idle
  • fixed Lotus Emira compressor sound
  • fixed Chevrolet Camaro ZL1 compressor sound

CONTROLS/UI:
  • localization updates
  • fixed responsiveness issue in Manage Preset UI
  • fixed mirrors toggling in multi-mirror (with right mirror disabled by default)
  • Showroom: fixed car instrumentation inconsistencies via the car controls widget
  • Showroom: fixed missing lights on showroom scene change
  • Showroom: fixed incomplete dash display render
  • implemented function to listen to concurrent devices: if multiple devices are responsible for the same input
One device can be active, the other device will sleep until they are moved by a margin, replacing the active one
  • fixed controller steering assist affecting direct input devices when both devices were connected
  • mouse cursor now disappears after a few seconds of inactivity
  • changed default FOV of driving cameras (default button now resets to 55)
  • fixed overlap between game version and online status in localization
  • enabled axis visualization in the controls page
  • added 0.2s repeated function for L/R/U/D in controllers
  • fixed inconsistency behaviour when making quick turning inputs with a controller
  • fixed an issue with garage cars visibility with Italian localization
  • increased mirror yaw limits
  • fixed an issue with double startup scene loading

RENDERING:
  • fixed black screen at Imola and other tracks in triple screen
  • disabled TV camera movements in VR
  • reduced VRAM usage
  • fixed VR and triple screen missing undercar shadows, artefacts on probes, veil flicker etc.
  • fixed VR flickering on the sky box
  • optimized VR GPU performance
  • optimized triple screen GPU performance
  • improved car reflections to be more cubemap resolution independent (notably medium setting has an improved quality)
  • fixed an issue on resource indexing (fixes some of the minor AMD-specific glitches)

GRAPHICS:
  • fixed missing mesh skinning from the Alfa Romeo Junior front springs
  • fixed minor visual issues on the Alfa Romeo Giulia GTAm
  • fixed Hyundai i30 N LOD issues with lights
  • fixed an issue with the AMG GT2 lights colour inherit
  • fixed a missing default rim customization definition of a Toyota GR86 configuration

PHYSICS:
  • stability control assist now also includes TC and ABS
  • fixed BMW M4 CSL ride height limits
  • fixed BMW M4 CSL launch control
  • raised minimum pressure in setup limits
  • adjusted minimum tyre pressure limits

Updates to server infrastructure to enable online mode for all will be arriving soon. Thank you for participating in the Early Access Program.
 
Mislim da se to ne isplati uzimati kod nas, cene na KP oko 300evra. Za te pare moglo je skoro da se uzme onaj MOZA R3 Racing(3.9 Nm DD), samo ako imas nekog da ti prebaci preko grane
Ti od 300 su polovni, novi su od 330 pa skuplje a biki su 400 do pre pola godine. Drzi cenu godinama.
 
Onda je bolje uzeti onaj DD Moza Racing
 
Bas to sto kazes, treba ih sklopiti sve.
Taman preneses vise brzine iz prethodne krivine jer si je pogodio kako treba - sad za sledecu moras vise da kocis, i to da pogodis.
Videcu veceras da skinem to tvoje novo vreme.

Sinoc malo testirao GR86 i zabezeknut sam koliko je dobar auto. Da je za jos 100 konjica jaci, mislim da bi bio idealan track day car.
edit. Update 0.14 je za nijansu utegao igru, oseca se sa raznima autima. Onaj uzasni camaro je malo podnosljiviji sad. Malo...
 
GR86 je sjajan da..

Probao malo i AC original da uporedim, bukvalno ne mogu da vozim vise :D Nesto mi mlitav volan uzas.. nemoguce da je tako bilo, a nisam nista pipnuo od podesavanja za volan. Ili je zaista toliko realniji osecaj u EVO..
 
Isto... u AC gume kao da su sve celave i auto od kartona (ne oseca se masa... picke jedne izdefinisane xD )

Edit. jedan vrlo agreeable video

 
Poslednja izmena:
Posebno boli ovo "Lap 3" :LOL:
Meni obicno uspe iz Lap 15
Napadam ti vreme sutra, mozemo da nastavimo i u privatnom chatu da ne bi smo spamovali temu.

Fizika kida u igri, trailbraking nisam mogao da izvedem u AC ni za zivu glavu, a ovde je skroz intuitivno, ni ne razmislja covek o tome.
 
Nazad
Vrh Dno