Kad sam video da promocija važi 2 meseca (od 15.marta do 15.maja) bilo mi je dosta čudno da se Mastercard toliko "otvorio" jer sam pretpostavio da će to ipak privući ogroman broj kupaca. Tako da sam proverio na sajtu Mastercarda za Srbiju i tamo sam našao detalj koji je Ananas "slučajno" ispustio, a to je da promocija važi za prvih 4800 transakcija, a najkasnije do 15.maja. Pošto su mi popusti i dalje prolazili, zaključio sam da su ili napravili dogovor o proširenju broja transakcija, ili da iz nekog čudnog razloga niko ne koristi ovu pogodnost osim mene i još par ljudi koje znam.
Onda se odjednom po nekim info portalima polovinom aprila pojavio banner sa informacijom da promocija traje do 30.04. Onda odem na sajt Ananasa gde je jedan dan stajalo takođe "do 30.04" da bi onda sklonili datum potpuno iz reklame, a par dana pre kraja aprila sklonili su i info o promociji. Sve to mi je bilo sumnjivo pa sam rešio da 30.04 naručim sve što sam nameravao. Ali ipak rekoh da pitam Ananas šta je tačna informacija, i neki momak iz korisničkog servisa mi je rekao da oni imaju informaciju da promocija važi do 14.05 i da je to poslednja i validna informacija.
Nisam baš znao koliko mogu da mu verujem pa sam ipak sve pokupovao istog dana i ispostavilo se da sam bio u pravu jer je promocija ukinuta bukvalno odmah posle ponoći.
Toliko o korisničkom servisu. Nije momak naravno kriv, nego oni koji ga svesno filuju pogrešnim podacima.
Da ne dužim sad i o tome da je iz nekog razloga sajt tog dana davao obaveštenje da će artikli naručeni sa Ananas Direkta biti isporučeni tokom praznika (2. ili 3. maja), pa sam i to proverio sa operaterom, koji mi je i to potvrdio kao 100% tačnu informaciju, jer navodno neki kuriri rade i za praznik. Ja mu poverovao (u krajnjoj liniji Delta ima svoju logistiku pa sam pretpostavio da oni verovatno i mogu da rade kad god im se naredi), pa sam sve što je bilo sa Direkta (i to prilično kabaste stvari) naručio na kućnu adresu, a ostalo što je stizalo posle praznika na firmu ili na paket zonu.
Naravno, ne da nije bilo nikakve isporuke za praznik, nego su paketi krenuli da se pakuju tek 4.maja ujutro, tako da sam se našao u nebranom grožđu jer nisam mogao da čekam da mi donesu na kuću u sredu kad sam morao da idem na posao. Dalje su se ređale nove komplikacije, ali već sam odužio pa o tome možda sledeći put.
Da rezimiram, korisnički servis im je totalno beskoristan osim možda da nekom potpuno neukom pomogne da naruči. U stvari bio bi beskoristan kad bi smeli da vam kažu "ovo nažalost ne znam", ali pošto su verovatno instruirani da to ne smeju da kažu, onda bih rekao da ga je i opasno koristiti jer samouvereno daju pogrešne informacije.
Promocija sa Mastercardom je bila fantastična, ali su uspeli da je pokvare sa potpuno neozbiljnim odnosom prema korisnicima po tom pitanju. To što sam sad pročitao da su stavili info na FB stranicu baš i nije neka uteha. Ja recimo FB uopšte ne koristim, a nisam jedini. Što nisu stavili na sajt na kojem se i kupuje ?
Mogu da pređem preko svega ovog (i još nekih drugih čudnih stvari) kad uzmem u obzir da sam pokupovao gomilu stvari po super niskim cenama zahvaljujući pomenutoj promociji.
Međutim, nisam baš optimista za dalje, iz više razloga koji bi ipak zahtevali novi post.