Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Marija Desivojević Cvetković, viši potpredsednik Delta Holdniga za strategiju i razvoj, podsetila je da Delta Holding sutra slavi 31. rođendan i najavila da će
sledeće nedelje početi sa radom Deltina e-commerce platforma Ananas.

- Ukupna investicija će u narednih pet godina izneti oko 100 mil EUR i plan je da se proširi na ceo region, kao i da se do 2025. godine zaposli 900 ljudi - navela je Desivojević Cvetković i dodala da će dobro organizovana logistika, saradnja sa svim kururskim službama u Srbiji i veliki distributivni centar koji je počeo da se gradi prošle godine omogućiti kupcima isporuku "danas za sutra, a možda i pre".
izvor - EKapija.com
 
Neka ovo danas za sutra tako i bude pa da se čovek i osloni. Ako bude danas za sutra, a između čekanje od 5 dana da dobavljač potvrdi stanje piši propalo
 
@miki92
Ja sam naručio nešto preko ananasa onaj dan kada je proradio na par sati i stigao mi je paket za jedan ili dva dana.
 
Bukvalno nista nisi rekao sada. Jedan ili dva dana je normalno i za druge sluzbe, valjda je poenta da znamo da ce stci za jedan dan i da se to garantuje.
Pricali su o svojoj logistici i isporuci na vrata umesto nasumicnog cekanja, izlaska pa prekoputa i ostalih varijanti u magacinu u Kotezu.
 
@TwistedMind
Bukvalno sam ti rekao sve.
Preko shoppstera je minimun 5 radnih dana.

Sad sam proverio, 17.12. petak sam naručio i u ponedeljak 20.12 sam ga preuzeo (pošto im paketomati nisu bili još u funkciju, izabrao sam jednu radnju u Vojvode Stepe da mi tu stigne paket).
Znači, paket mi je stigao za jedan radni dan.
Screenshot_2022-02-08-09-37-13-02_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg
 
Poslednja izmena:
Za onih par dana kad je radio ananas :D ja sam pazario iPhone 13 Mini 128GB za 80K rsd. Narucio 2.12.2021. u 15:39h, telefon stigao (Ananas Direkt) 3.12.2021. u 13:21h.
Sto se toga tice, bilo je efikasno max. Videcemo kako ce biti u ananas v2.0 :D ako krene.
 
Teška posla…
 
Hoće li biti ponovo jeftinih Ajfona 😁
Ne bih se ja nadao tome. Verujem da će se Ananas sada uklopiti u sumornu sliku naših retail prodavnica tehnike. No, živi bili pa videli, bilo bi lepo da grešim.
 
ananas je iznenadio sa svojim uvozima, kod drugih nema mnogo prostora.
Vi ne biste verovali ali dobar deo prodavaca koji su najjeftiniji na sajtovima gde imate da poredite cene rade sa samo 2-3% marze, to su firme bez lagera i vozi.
Ja stvarno ne vidim gde je tu prostor za ananas sem da uzima neke nenormalne kolicine ili da gura opet svoj uvoz kao sa iphone telefonima.
U svakom slucaju, svaka konkurencija je dobra konkurencija, iskreno dok nam ne bude on-line dostupno celo EU trziste bez carine i pdv svaki pomak ce biti minimalan za vecinu tehnickih proizvoda. Ovo sam naveo kao vecinu zbog recimo parkside kog je doveo lidl i koji je ispao mnogim ljudima value for money.
 
Moram pohvaliti Ananas, nigde nikad brže nisam dobio paket, naručeno juče popodne, jutros u paketomatu.

Screenshot_20220311-114934~2.png
 
Od potvrde do spakovano 8 minuta 😳
 
Vidim, neki ste ovde uzeli iPhone preko Ananasa, pa da pitam kakva je garancija ?
Da li je pisana, i u koji servis se nosi, ili se njima vraca ?
Koliko traje ?

Mogu i cenjeni clanovi , poznavaoci Apple u Srbiji, da kazu da li je to sve regularno

Hvala unapred !
 
Vidim, neki ste ovde uzeli iPhone preko Ananasa, pa da pitam kakva je garancija ?
Da li je pisana, i u koji servis se nosi, ili se njima vraca ?
Koliko traje ?

Mogu i cenjeni clanovi , poznavaoci Apple u Srbiji, da kazu da li je to sve regularno

Hvala unapred !
Ja uzeo i rečeno je da imam dve godine garancije. Kako i gde se ostvaruje to mi nisu rekli. Tako da nisam siguran da li uopšte imam dve godine garancije.
 
To je bezveze malo, evo sad ima lepog popusta , ali sta i kako za ne daj Boze ne zna se....
 
Da probam pojasniti odnose prilikom kupovine na Ananasu. Ananas je E-commerce platforma, ili market place kako oni to vole za sebe da kažu. To znači da oni praktično pružaju tzv. 3PL uslugu u domenu online trgovine i logističkih usluga i operacija. Ananas NIJE vlasnik robe koju kupujemo putem njihove platforme već su to prodavci koji su odlučili da koriste usluge Anans platforme. Ko je vlasnik tj. prodavac robe možete videti ispod naziva svakog artikla na Anans sajtu. Kada putem Ananasa kupite robu kao fizičko lice, dobijate račun koji izdaje prodavac te su svi dalji odnosi, prava i obaveze na relaciji kupac - prodavac.
Konkretno u slučaju pominjanih iPhonea prodavac je Delvel pro, Deltina ćerka firma i oni su dužni da otklone nesaobraznost (na koji način, da l preko nekog servisa itd. je drugo pitanje).
 
^ Dužni su ako imaš fiskalni račun od njih, u suprotnom prepušten si njihovoj dobroj volji jer si u očima zakona nezaštićen.

@Stonecold da li si dobio fiskalni račun uz iPhone?
 
Da probam pojasniti odnose prilikom kupovine na Ananasu. Ananas je E-commerce platforma, ili market place kako oni to vole za sebe da kažu. To znači da oni praktično pružaju tzv. 3PL uslugu u domenu online trgovine i logističkih usluga i operacija. Ananas NIJE vlasnik robe koju kupujemo putem njihove platforme već su to prodavci koji su odlučili da koriste usluge Anans platforme. Ko je vlasnik tj. prodavac robe možete videti ispod naziva svakog artikla na Anans sajtu. Kada putem Ananasa kupite robu kao fizičko lice, dobijate račun koji izdaje prodavac te su svi dalji odnosi, prava i obaveze na relaciji kupac - prodavac.
Konkretno u slučaju pominjanih iPhonea prodavac je Delvel pro, Deltina ćerka firma i oni su dužni da otklone nesaobraznost (na koji način, da l preko nekog servisa itd. je drugo pitanje).
to je ta zakonska zavrzlama koju niko ne resava. To sto su oni preprodavac, ne oslobadja ih zakonskih obaveza. Isto se moze reci i za komisionu prodaju, vlasnik je neko drugi, ali kupca to ne interesuje. Ja uzimam kod njih, pod njihovim uslovima. Davalac garancije moze biti neko drugi, ali sve zakonske obaveze moraju biti njihove.
 
^ Dužni su ako imaš fiskalni račun od njih, u suprotnom prepušten si njihovoj dobroj volji jer si u očima zakona nezaštićen.

@Stonecold da li si dobio fiskalni račun uz iPhone?
Ne. Nema fiskalnog računa. Dobije se samo papirni račun u A4 formatu bez pečata i potpisa. Evo to ovako izgleda:
 

Prilozi

  • 0ABA30F0-B832-408A-8278-2C77AB024DE6.jpeg
    0ABA30F0-B832-408A-8278-2C77AB024DE6.jpeg
    155.3 KB · Pregleda: 185
Poslednja izmena:
I gmail poslovna mejl adresa. Neozbiljno od njih ako hoće da budu ozbiljan trgovac.
 
Ne treba da se opterecujete oko njihovog plana programa i rada, sve dok efikasno to rade i ovako brzo, pa da koriste i @live.com i sta god hoce kad su azurni ovako.
 
Jeste da je jak igrač u pitanju (Mišković) ALI garancija je od VALJDA ćerke firme Delver Pro, i to bez fiskalnog, tako da mi ovo nije ništa "jača" garancija od KP prodavca sa par hiljada pozitivnih.
:-(
Nadam se da grešim !

Žao mi je što se ne javljaju kolege koje su bolje upoznate sa poslovanjem Apple u Srbiji, da nam pojasne...
 
Prodavac prilikom online prodaje nema obavezu da izdaje fiskalni račun. Mislim da bi bio potreban pravnik da raspetlja kome kupac preko Ananasa uplaćuje novac, ko isporučuje robu a ko izdaje garanciju.
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Ne treba kupac da razmišlja kome online prodavac uplaćuje novac, da bi ostvario garanciju potreban je dokaz da je robu kupio od tog online prodavca, znači otpremnica je sasvim dovoljna.
 
Poslednja izmena:
Znači, ako se pokvari, šalje se Ananas-u, i čeka popravka ?!?

Ne može da se nosi u Macolu (ili ko je već ovlašćeni serviser iPhone-a u Srbiji) ?

To samo povećava vreme popravke...
 
Može, što ne bi moglo - u krajnjem slučaju, u prvoj godini garancije može sigurno. Što se druge tiče, pitanje je - ali ne vidim razlog da bude drugačije u odnosu na operatere i ostale prodavnice.
 
Nazad
Vrh Dno