Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

I meni su stigle 3 porudzbine u roku od par dana u odnosu na prosli period, ili su se ubrzali ili smo se potrosili...
 
Prosla guzva. Rade sad kako su i dimenzionisani za redovno funkcionisanje.
 
Kuriri su njihovi ili City Express, dostupna info kad uzmu pošiljke za slanje.
 
Meni je danas oko 11h prosao vaucer 'LJUBAV1500'. Pre toga probao oko 8 ujutru i sinoc nakon ponoci, takodje i prethodnih dana pokusavao i tada nije htelo. Ocigledno puste u toku dana neki vremenski period, odredjeni broj vaucera.
 
Zdravo, molim vas za info koja kurirska sluzba isporucuje robu iz Amsna i da li donise do vrata ili ispred zgrade?
Zavisi kako ti se zalomi. Ne mozes da biras, to Ananas odredjuje. Kada izvrsis porudzbinu pisace ti kojom kurirskom ce ti stici.
Donose do vrata i ispred zgrade, kako koja kurirska sluzba. Ako bude M&M, donece do vrata, CityExpress i ostale uglavnom moras dole. PostExpress je uglavnom do vrata, ako kaze da sidjes ispred zgrade, pitaj kurira jel moze on da se popne, skoro uvek pristanu. U PostExpressu uglavnom rade stariji ljubazni ljudi. U M&M mladi ljubazni, a u CityExpress i ostalim ima svacega, uglavnom srednjih godina, ne tako ljubazni. :D

edit:
Naravno, ovo je neko moje licno iskustvo koje sam dosad imao, i dosta toga se poklopilo sa iskustvima drugih korisnika koja sam cuo ili ovde procitao na temi.
 
Poslednja izmena:
Мени је достављач Ананаса, тако пише на апликацији, нека старија жена је била курур.
 
Kada bilo koji proizvod ubacim u korpu preko aplikacije na mobilnom uvek dobijem poruku "Desila se gfreška. Probajte ponovo. Servis trenutno nije dostupan".

Screenshot_2024-02-07-10-13-31-059_rs.ananas.app.jpg
 
Poslednja izmena:
Jok nece LJUBAV1500, nista i ja cu onda da probam nocas i ranu ujutru nije za bacanje 1500 dinara i besplatna postarina
 
Jok nece LJUBAV1500, nista i ja cu onda da probam nocas i ranu ujutru nije za bacanje 1500 dinara i besplatna postarina
Meni izbacuje samo nevazeci kod, mogu da unesem i LOPOVI1500 isto mi izbacuje. Radio je samo prvi dan i to je to.
Inace kakva je procedura za stvari koje su primljene na paketomatu odu nazad do njih? Otvorio sam zahtev pre 3 dana za povracaj, medjutim niko se ne oglasava... Da li isto dolaze na kucnu adresu?
 
Pozdrav
Moram da pitam, ovde ljudi imaju svakakva iskustva sa ananasom, meni do sada svaki paket koji sam imao je dolazio u razumnom roku (sigurno preko 20 porudžbina) nijednom da mi nešto otkažu, kad vidim računar
i iz zezanja naručim da i meni nešto otkažu :), kad ono porudžbina spakovana i predata kurirskoj službi,
Šta je ovde u pitanju? Mnogo je mala cena za ceo računar i baš je sumnjivo, ali nerealno dobro izgleda na papiru
Listao sam temu i neko ga je pominjao pa ako može da podeli neki info
 
Mi smo to vec narucivali, svaki put otkazivali ali nikako da obrisu oglas i posle nekog vremena napokon i obrisali oglas, odakle sad opet, sta li muckaju sa tim... :oops:
 
Javljaj dalje šta se dešava, ako je komplet računar kao što piše to je odlično. Stavio ja obeživač za njega pa ću proveravati da li će biti ponovo dostupan.
 
Javljaj dalje šta se dešava, ako je komplet računar kao što piše to je odlično. Stavio ja obeživač za njega pa ću proveravati da li će biti ponovo dostupan.
Kao što sam i mislio, prazno kućište, MS Fighter V305,
Sad da vidim kakva je tehnička podrška :), do sada nisam imao problema, vidim da mogu da vratim ali ovo je bezobrazno, mogli su i dve cigle da spakuju
 
^ i kakvo je kuciste od 1 do 5?
 
^ i kakvo je kuciste od 1 do 5?
Lagano:), baš je tanak lim i nikakva zvučna izolacija, naravno nema ventilatora (ni jednog pozadi), ali ima providnu stranicu:cool:
Šta znam, može da posluži za office mašinu, vidim da se kreće od 3000 dinara pa nagore,
Ocena - ako ti treba bilo kakvo kućište može u svakom drugom slučaju preskočiti
 
Uh, pa zbog onog opisa zato se je rasprodalo. A neko im je sigurno već javio za grešku ali niko nema da napiše šta se ustvari prodaje.
 
Kao što sam i mislio, prazno kućište, MS Fighter V305,
Sad da vidim kakva je tehnička podrška :), do sada nisam imao problema, vidim da mogu da vratim ali ovo je bezobrazno, mogli su i dve cigle da spakuju
Zastita potrosaca tuzis za obmanu kupca ako hoces da im napravis stetu.
Medjutim generalno zbog greske treba da ti posalju ono sto pise, al mogu da kazu da nemaju na stanju pa ce da ti vrate novac (sto ce da urade).
 
Pisah nedavno oko Braun proizvoda (kupljeno preko Ananas) i garancije 5 godina prilikom registracije sto se pominje za neke njihove proizvode, na njihovom sajtu. A moze se taj info naci i na nekim online prodavnicama. Posle raznih prepiski (2 nedelje) prosto recno laz. Nema niti registracije niti garancije od 5 godina od proizvodjaca.
Jos nije gotova sva "prepiska" sa distributerom i P&G, ali verovatno spremam epilator za povrat. Ne bih komentarisao dalje.
Dovoljno je reci da su mi oni sami trazli gde sam video tu informaciju?!
Naravno uradih shotove da se ne zagube informacije.
Evo i dalje stoji isti info:
 

Prilozi

  • braun silkepil.png
    braun silkepil.png
    287.1 KB · Pregleda: 78
Poslednja izmena:
Braun je nekada bila ozbiljna firma. Kada sam gledao trimere pre nekoliko meseci, nameračio sam se na neki njihov ali sam malo istraživao iskustva po internetu. Recenzije koje sam pročitao na Amazonu i još nekim sajtovima su bile poražavajuće. Još sad ovo kad pročitam oko reklamiranja nepostojeće garancije, strašno.
 
Braun je odavno prodat, nije to ni blizu sto je nekada bilo...
 
Prva neprijatno situacija - narucene 2 usb memorije - u pakovanja stigla samo 1. Zvao call centar "proveriće pa će javiti čim budu imali neku informaciju".
 
Šta će provere, dovoljno je da je radnik koji je pakovao jednu poslao tebi jednu stavio u džep i tolko. Kad ovo pročitaš ili ono za kućište računara dodje ti nikad ništa više otuda da poručiš. Bolje si plati skuplje u lokalnu prodavnicu nego da reskiraš.
 
Nazad
Vrh Dno