Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Ne mogu pouzecem jer kosta 103 000.Tako da sam platio uz uplatnicu,skenirao bar kod,prebacio na racun i poslao mejl da sto pre proknjize.S tim da nece stici sutra vec u utorak ili sredu.
 
Stigla klima porucena preko Ananasa, dostavljac city express

Preuzeo sam je na rizik mada nisam odusevljen s obzirom da je spoljasnja jedinica ostecena i da je kutija vec prilikom preuzimanja “zinula”. Nadam se da ostecenja nece uticati na funkcionalnost.IMG_3217.jpegIMG_3218.jpegIMG_3220.jpeg
 
Stigla klima porucena preko Ananasa, dostavljac city express

Preuzeo sam je na rizik mada nisam odusevljen s obzirom da je spoljasnja jedinica ostecena i da je kutija vec prilikom preuzimanja “zinula”. Nadam se da ostecenja nece uticati na funkcionalnost.
Vrati klimu zašto bi preuzeo takvu. Reklamiraj Ananasu imaš pravo na reklamaciju valjda dva dana, tj danas i mislim ali nisam siguran sutra.
 
U praksi tolerisu prvih 24h a posle je vec cimanje i dobra volja, idealno je da im javis odmah cim primetis jer je tako manevarski prostor i za prodavca i za mutnog kupca (iz njihove perspektive) minimalna
 
Ma nije to ništa, hladiće to u fulu, ja lično se na ovo ne bih žalio ali dobro svako radi kako želi i misli da treba.
isto i ja mislim, ne verujem da utice na funkcionalnost. Mada sad vidim da je ovo saće ispomerano i na unutrasnjoj jedinici.

Samo ako nisu ostecene komponente unutar kucista, valjda nisu toliko bacali pakete...
 
Sace je verovato pomereno u fabrici pri sklapanju. Koja klima je u pitanju ?
Mislim da ne utice na funkcionalnost to je samo hladnjak, bitno da cev nije ostecena.
 
TCL TAC-12CHSD TPG11IF, to sto kazes ima smisla, ovo sace u unutrasnjoj jedinici nikako nije moglo da ima fizicki kontakt sa bilo cim pa je opet ispomerano.
 
Dobio danas na mail fiskalni račun. Po dosadašnjem iskustvu znači da bi sutra trebalo da bude isporuka, jel tako?
Piše i da je preuzeta od strane kurira Gebruder Weiss. U ovoj temi sam pročitao dosta loših stvari o njima pa ne znam da li da se nadam za sutra. Sudomašina je u pitanju
 
Zar ne postoji pravilo od 14 dana da ima pravo da vrati uređaj, kada se poruči online?
Postoji, ali ako ima fizičko oštećenje, moraš da prijaviš odmah. Ne možeš ulupan proizvod da vratiš u roku od 14 dana i da se praviš da nisi video.
 
Mislim da tih 14 dana ne vazi u slučaju fizickog ostecenja, samo ako iz nekog drugog razloga nisi zadovoljan.
A to za sace je normalno, i kada cistis desi se da se iskrivi. Nista strasno, a postoji i cesalj za ispravljanje toga.
 
Stigla klima porucena preko Ananasa, dostavljac city express

Preuzeo sam je na rizik mada nisam odusevljen s obzirom da je spoljasnja jedinica ostecena i da je kutija vec prilikom preuzimanja “zinula”. Nadam se da ostecenja nece uticati na funkcionalnost.Pogledajte prilog 493510Pogledajte prilog 493511Pogledajte prilog 493512
Klima je takva fabrički što se saća tiče, i to neće uticati na funkcionalnost, svakako bih to uslikao i poslao ananasu čisto da ostane neki dokaz da je ogrebana na nosaču.
 
Mislim da tih 14 dana ne vazi u slučaju fizickog ostecenja, samo ako iz nekog drugog razloga nisi zadovoljan.
A to za sace je normalno, i kada cistis desi se da se iskrivi. Nista strasno, a postoji i cesalj za ispravljanje toga.
I cetkice za zube i nokte, kao i cetke za farbanje ispravljaju sace bez problema.

Nego, kako ono bese za otkazivanje dela porudzbine kad je iskoriscen vaucer, ako kupac otkaze onda ukidaju popust a ako prodavac obracunaju srazmerno ili kako?
 
Ljudi,treba mi pomoć.Ako neko ima Intesine kartice,da li može da proba da ubaci u apk da li će mu proći?Ovi iz njihove podrške mi kažu da nije do njih već do banke.Danas odem do banke,kažu da nije do njih.Lud zbunjenog...Uglavnom,poenta je da sam TV morao da platim odjednom preko uplatnice.Pa sad ostaje da vidim da li stiže sutra ili prekosutra.Da je plaćeno karticom,stigao bi danas.Ovako će prolongirati dan,dva dok prodje uplata.
 
Ja sam u Intesi i od prvog dana koristim Visu i Master na ananasu, sve radi normalno.
 
Pogledaj limite na kartici, možda si nekad menjao, postoje dnevni i mesečni... Možeš da vidiš preko Intesa Mobi aplikacije.
 
Pa to je i bio problem izgleda,preko Visine nisam mogao kao ni preko Mastera ali su mi malopre digli limit na Master Cardu.Poenta je da ne ostavljam sačuvanu karticu na sajtu.A videću sledeći put kako ću platiti.😄
 
Ja sam pre par dana kupovao sa intesinom master karticom i najnormalnije je prolazila. I to na rate.
Doduše preko desktopa i nisam sačuvao karticu na nalogu
 
Mozda je trenutno neki bag, meni ne prihvata dinu, cak sam probala iz različitih banaka mislila sam da je do moje kartice problem međutim ne ni ta druga nije htela, a master radi normalno za isti taj račun za koji je i dina ko će ga znati
Nije bag,to je neki problem kod njih,nema tu sta da bude bag
Ja sam i master i vizu probao i nece da prodje uplata NLB banka u pitanju
Na kraju sam narucio placanje pri dostavi
Koliko im u proseku treba da posalju proizvod ,pametni sat je u pitanju?
Juce uzeo pise obrada narudzbine
 
Poslednja izmena:
Zavisi ko je posaljilac/prodavac. Ako je Spark i ABrzo onda stize danas za sutra uglavnom..
 
U tom slučaju ćeš se načekati verovatno...
 
Sa bc group, često se duže čeka dostava.
 
Zbog toga je uvek gađam spark a uglavnom je uvek jeftiniji. Ako je i mala razlika opet uzmem spark jer znam da necu cekati danima vec dan ili dva
 
Nazad
Vrh Dno