Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Blago vama, meni uvek glupi city, ponekad aks. Nisam znao da i PE radi sa njima. Steta sto ne moze da se bira kao na bazaru, cini mi se.
 
[*spoiler] text [/spoiler]

Samo obriši ovu zvezdicu iz koda
 
Da li otkazuju stvari koje je kurir preuzeo ili je to sigurno da cu dobiti onda?
 
Jel to 5000 na svaki artikal u korpi?


😂😂😂
Probao sam... Neće.:cry:

Još jednom…
Stavljajte kodove u spoiler, ili ih delite preko PP. Da ne može baš svaki padobranac na forumu da se ovajdi… bar da ih nateramo da se registruju😉
Preko privatne poruke je OK ali onda biraš kome ide. Spojler nema svrhu jer neulogovan svejedno možeš da vidiš sadržaj.
Evo dole ovaj 5k na 35k.

U međuvremenu mi stigla 1/2 pošiljki - City. Trebalo doći posle nedelje a kurir pred vrata banu u stilu "tu sam, spremi pare".:LOL:
 

Prilozi

  • Vaucer.jpg
    Vaucer.jpg
    110.8 KB · Pregleda: 186
Uh sad bi mi baš legao jedan vaučer od 500 ili 1000, al od ovih postavljenih u temi ni jedan ne prolazi...:cry:
 
Prelistaj bolje, ima 1 koji važi za preko 7000.
 
Neće, kažu istekao ili ne važi
 
Ljudi meni je malo glupo iako sam iskoristio bug vise puta. Ananas je zadnjih godina i pored svih problema u preoseku najpovoljniji online shop u Srbiji.
Ne ulazimo u to ko je vlasnik i sta pokusavaju da postignu. Ustedio mi je dosta pare defintivno za stvari koje sam morao da kupim, ali zbog "navlacenja" na popuste realno sam potrosio dosta para na nepotrebnosti.
Da li je bug nameran ili omasili progrmeri, tesko je reci, to bi mogao samo da potvrdi neki insajder.
Zbog ovakvih moguce kikseva, sta ako odluce ugase Ananas. Tesko vervovatno, ali zvucacu krajnje pateticno, malo mi je i zao
Ja nisam ni pokušavao ništa da kupim, jednostavno ne verujem u leba bez motike i nisam vaspitan da kradem i da muntam jer većinom neko tamo ispašta kada se dese ovakve greške, obično radnici.
A i miran san nema cenu.
 
Ja nisam ni pokušavao ništa da kupim, jednostavno ne verujem u leba bez motike i nisam vaspitan da kradem i da muntam jer većinom neko tamo ispašta kada se dese ovakve greške, obično radnici.
A i miran san nema cenu.

Ne brinem se ja za Ananas. Ne verujem da takva kompanija može da pogreši. Mislim logički razmišljam da li je moguće. Ako oni ne znaju evo ja im dajem ideju da ugrade program, da im napravi neki programer, da vaučer ne može da umanji artikal više od npr 33%. I to je to. Ili ako da veći popust da alarmira njihovu službu. Jednostavno softver ne greši, neće da pusti transakciju i to je to.
Ali slažem se sa tvojom konstatacijom da miran san nema cenu i da nikog ne treba oštetiti. Ali ovde prosto ne verujem, jer sada softver i kompjuter mogu automatski da detektuju problem i storniraju kupovinu ili alarmiraju zaposlene.
Voleo bih da neko ako ga ima iz Ananasa baš napiše šta se ovo dešava da li je ovo greška, namerno pušteno u svrhu reklamiranja ili nešto treće ( što reče neko socijalni eksperiment).
 
Poslednja izmena:
Valjda kapirate da je nemoguce da imaju par puta godisnje ovakve "ispade" i da je svaki put isti obrazac, puste koliko puste, a ostalo otkazu.
Tako ce biti do nekog trenutka kada odluce da je bilo dosta i to je to.
Verujem da vec imaju armiju ovisnika na sajtu i app
 
Trenutno najaktivnija tema na forumu. :)

Ovo je moja analiza ananasa do sada. Naime, u e-commerce-u sam već deset godina i vodim shop u Nemačkoj sa 60.000 proizvoda. Prodajemo proizvode na našem sajtu, ali i na Amazonu, Saturnu, MediaMarktu, Conradu, eBayu... Mogu da kažem da sam u tim vodama. Za svaku nišu na marketplace-u je različita provizija, ali u našem slučaju je na amazonu 15%, dok je na ostalim 7-8%. Svaku porudžbinu moramo da potvrdimo u roku od 3 dana, u suprotnom se automatski otkaže. Verujem da je tako i kod Ananasa. Na marketplace-u su nam cene veće nego na shopu, ali ljudi u velikom broju kupuju na marketplace-u, zbog navike, sigurnosti, poverenja.

Amazon je stigao do Hrvatske. Ananas je izgradio ozbiljne distributivne centre, ima dobru logistiku, veliki broj korisnika, posluje u Srbiji, Makedoniji, BiH i Crnoj Gori. Veujem, kao i većini, da im je cilj da ih Amazon kupi.

Prve godine su organizovali nagradnu igru, zatim "bug" sa kodovima za Black Friday, MasterCard vauceri, sada opet sa kuponima. Ok je da se jednom pogreši, ali oni su sada poslali u 3 navrata kupone. Nekoliko nivoa u firmi moraju da provere, testiraju i odobre svaku akciju na sajtu. Da li stvarno mislite da nisu znali za ovaj bug? :D U pozadini bi videli veliki broj porudžbina, u analitici veliku posećenost sajtu, server im je pucao, tako da bi administratori to primetili i bar neko bi se zapitao od njih šta je razlog svemu tome?

Iz ugla korisnika. U nagradnoj igri sam osvojio neku Mi band narukvicu i krenuo da kupujem na ananasu. Sledeće godine za black friday sam kupio kajak za 3000 dinara koji je kostao 3x vise. MasterCard vaučere sam iskoristio za kupovinu guma i svima pričao o tome. 10ak ljudi oko mene su isto kupili gume na ananasu. Zašto je na primer, Kemoimpex osim guma, počeo da prodaje i ulja, auto delove...? Otkinuli su veliki deo kolača od ostalih prodavaca. Juče mi je prošla neka sitna porudzbina i u jednom proizvodu je bio papirić "višak", dok je na hrani rok isteka bio april 2025. godine. Sa ovim akcijama čiste lager manje atraktivnih proizvoda, pred istekom roka, rešavaju se viškova, povećavaju traffic, prosečnu korpu... Kreće letnja sezona i potrebno je osloboditi prostor za bazene, bastenske garniture...

Šta god mi je potrebno, ja prvo na ananasu proverim. Imaju dobre cene, a sa kuponima je još bolje. U poslednje dve godine, ni na jednom drugom sajtu ništa nisam kupio.

Ove "greške", po mom mišljenju nisu greške, nego odlične marketing kampanje. Svaka čast ananas timu. Koliko bi ih koštala TV reklama, Google Ads, flajeri..., pitanje je da li bi imali toliki doseg? Posle svake kampanje se danima priča o ananasu. Mišković je daleko od glupog čoveka. Ako on ne zna, ima ljude koji znaju. Ne opterećujte se i ukoliko ugrabite neki popust, slobodno ga iskoristite.

Mali hint da li je ovo bila greška ili marketing kampanja? :D
 

Prilozi

  • a1.jpg
    a1.jpg
    52.3 KB · Pregleda: 163
  • a2.jpg
    a2.jpg
    47.3 KB · Pregleda: 164
Isteklo vreme za edit,

Samo da dodam, kada su se kineski brendovi probijali na Amazonu, isto su ovako "grešili" sa kuponima. Primer, pre par godina je Anker imao neke ludačke kupone na amazon.de . Tada je drug kupio nekoliko para slušalica u vrednosti od 400-500e za 20e. Uredno su ih poslali, rade bez problema. Ali su ljudi videli da nisu one tako loše u odnosu na brand name slušalice, a koštaju znatno manje.

Ne brinem se ja za ananas, znaju oni dobro šta rade. :)
 
Ananas je izgradio ozbiljne distributivne centre, ima dobru logistiku, veliki broj korisnika, posluje u Srbiji, Makedoniji, BiH i Crnoj Gori. Veujem, kao i većini, da im je cilj da ih Amazon kupi.
O ovome sam pisao u više navrata. Mislim da Ananas računa da će ih Allegro otkupiti.

Allegro je vedrio i oblačio u Poljskoj dok nije stigao Amazon i uzeo deo kolača. Sada se probijaju na nova tržišta gde još nije zvanično došao Amazon. Recimo u Hrvatskoj je Allegro kupio www.mall.hr. Njihova strategija je da kupuju konkurenciju, dok Amazon to ne zanima.

 
Bez ljutnje, ali posle onoga sto si potegao oko tuzakanja, porucivanja sa fejk imena ili adresa da bi izbegli tuzbu... mislim da te ogromna vecina onih koji prate nece vise shvatati za ozbiljno ovde...

Nazad na gorucu temu.
Nema pravila za sve one koji cekaju.
Otkazivali su nam i abrzo i Spark koji nije abrzo, nesto su i pustali.
Jedino sto smo do sada videli kao pravilo, ali na malom uzorku je da je Posta odmah pokupila i da tu nije bilo otkaza.
Aks je pokupio, ali nije doslo do urucenja iako rade dostavu subotom.
Cak su i apoteke otkazivale spakovano.
Ceka se jos Pan sport i City na vise naloga i to je to...
Ako nista, oprostio sam koleginici jer nam je "zeznula" vecu porudzbinu dok je birala suplemente
 
Trenutno najaktivnija tema na forumu. :)

...

Mali hint da li je ovo bila greška ili marketing kampanja? :D
Revolucionarna kampanja o kojoj se priča samo na Benchu, i možda još ponegde na društvenim mrežama.
I nakon koje je većina narudžbina, kako ovde prijavljuju, otkazana. Posle toga broj novih, regularnih narudžbina će se, logično, multiplicirati.
Briljantna ideja. Marketinška verzija "Štokholmskog sindroma".
 
Jeli rade obrade porudzbina nedeljom? narocito ove nocne? ovamo pise dostava 21-23
 
Rekao bih da rade. Mislim da je dosta toga automatizovano, zato su i prošle one porudžbine...
 
Meni neće ni jedan vaučer da prođe... Pokušavao i a5000 i ove iz teme, i posle ponoći... Ma sve kombinacije. :cry:

EDIT: Evo sad proradi kad sam stavio način plaćanja uplatnicom :ROFLMAO:
 
Poslednja izmena:
Juče mi je prošla jedna kupovina od preko 35.000rsd uz vaučer , danas nije htelo iz više pokušaja sa istog naloga (pustili novih 100), ali napravio drui profil čisto da probam i prošlo iz prve.

Jurio neke komponente za desktop, čak pitao korisničku za veći popust/vaučer za račun preko 80.000rsd, nisu dali, napisali samo da pratim sajt...pa sam "morao" ovako da se snalazim.
 
Ma ja nisam ništa ni kupovao poslednjih dana i sad kad sam hteo nikako. Srećom se setih da je već bila ta fora sa promenom načina plaćanja da prorade vaučeri.
Sad svaki prolazi :LOL:
 
Nazad
Vrh Dno