Šta je novo?

Ananas (za potraznju i zamenu vaucera postoji posebna tema - deljenje ananas linkova = instant ban)

Meni je polovicno stiglo.
Neke stvari jos uvek stoje kao spakovane.
Sta bude bice.
Definiitvo ono preko Poste stize, a City otkazuje. Barem koliko vidim do sada.
Najjace je objasnjenje za neke stolice koje sunitkazali, nema na stanju.
Sutradan kupljene po full ceni sa vaucerom na cca 500 din

Molba za admine da ne klikcem prijavi svaki post gospodina.
Nista korisno nije napisao, samo mraci sa advokatima i plavim kovertama i kao takav je zasluzio da dobije ban na temu ako nista drugo.
Troluje temu.
To ti je stiglo ili će da ti stigne?
Pise dostavljeno
 

    • 19. 1. 2025. 09:30:59
    • Porudžbina je kreirana
    • 20. 1. 2025. 14:49:29
    • Porudžbina je potvrđena
    • 20. 1. 2025. 14:49:49
    • Porudžbina je spakovana

    exceed veoma ozbiljna firma jos su pozvali da potvrde mimo ananasa, verovatno u rangu atoma najmanje
 
...saljem samo "starijim" clanovim po sistemu ko se prvi javi u pm.
Starijim po godinama ili starijim po stažu na forumu?:) Može i broj postova kao uslov.;)

Upravo mi stigao paket. Hvala Ananasu i kolegi koji je provalio ovo :)
Smešno mi što sam ja teški baksuz natrčao na ovo. Prijavio se i par dana kasnije eto. Slučajno pre plaćanja vidim niži iznos od očekivanog i pogledam levo - svaki proizvod ima umanjenje za 2k. Jednom da se i meni slože kockice.

Prvi deo stigao preko City Express 18-og a termin bio 21-23. Drugi preko istog stoji da je preuzet i rok 24-29, pa da vidimo hoće li stići.
Nije baš da sam ih ojadio kao neki što hoće da ih oteraju u bankrot :) ali znajući mene nema šanse da mi ovo prođe tek tako. Što ne platim na mostu, platiću na ćupriji.
 
Neka ti je sa srećom. Ja sam završio s njima što se toga tiče.
 
Moj sa posla cekaju barem 7,8 proteina sa Pansporta....
Ne snam jel nekome poslao Panaport sa ovim vaucerina sada
 
Meni frižider naručen 28.12.2024 potvrđen i spakovan.
Gebruder Weiss treba da ga isporuči 9-14.1.2025.
Javljam kad stigne.
Da odgovorim samom sebi. 15.1.2025 sam, zvao ananas da proverim gde je. 16.1.2025 dobio Viber poruku da je utovaren kod kurira.
Stigao 17.1.2025 - neki podizvođač Gebruder Weiss-a. Dva momka ga unela u stan (s obzirom na ljude koji su pisali da dovezu samo na sprat sam se iznenadio).
Otpakovali, pregledali sve je bilo ok.
Sve u svemu, mislio sam da ću duže čekati.
 
Izgleda da sto nam je stiglo to nam je. I danas paketi kod kurira ( u ovom slucaj PX) , stigne poruka , sve uredno se cujem sa kurirom oko vremena isporuke i nakon sat vremena me zove sa istom pricom, javili iz Ananasa da imaju gresku u otpremnici i da se paket vraca.

Znaci ako vam stigne poruka da paket stize preko PX , odmah zovite kurira ako mozete da preuzmete cim pre dok im nisu javili da obustave :/
 
Ma neću da se brukam da zovem bilo kog, ako mi ne isporuče, samo ću da pošaljem ananasu fiskalni koji su mi poslali, što reče neko iznad, da ih pitam šta glume ludilo? 😄
 
Baš me interesuje koji su to iznosi za koje su "oštećeni", kad su morali da se služe tim trikovima i da povlače nazad porudžbine koje su već na dostavi. Bilo bi odlično kad bi neko uspeo da izvuče tu informaciju.
Pilićarenje pravo, pih. Umesto da su pojeli knedlu i to što je otišlo već na dostavu pustili, a ono što su uspeli da otkažu, otkazali, služe se ovime. Daleko od "titule" koju su sami sebi nadenuli, a čijem se preuzimanju biznisa nadaju.
 
Baš me interesuje koji su to iznosi za koje su "oštećeni", kad su morali da se služe tim trikovima i da povlače nazad porudžbine koje su već na dostavi. Bilo bi odlično kad bi neko uspeo da izvuče tu informaciju.
Pilićarenje pravo, pih. Umesto da su pojeli knedlu i to što je otišlo već na dostavu pustili, a ono što su uspeli da otkažu, otkazali, služe se ovime. Daleko od "titule" koju su sami sebi nadenuli, a čijem se preuzimanju biznisa nadaju.
Bilo je po 100 vaučera 3 puta. Znači minimum 300x15000din oko 40k eura.
 
Kad prodaju regularno ne valjaju jer su skupi, lopovi, nesposobni. Kad im se desilo ovo i otkazali porudžbine onda su pilićari 😂
Video sam ovaj bag i nisam hteo da poručujem ništa, jer mi je iskreno bilo glupo, očigledno je bilo da je greška.
Nemojte preterivati ljudi, zašto bi vam iko išta poklanjao pa su sad oni pilićari. Možda je neko dobio otkaz tamo zbog ove greške u radu, sigurno ne biste želeli da se i vama desi ova situacija da držite neku online prodavnicu...

Pa i treba da dobije otkaz. Sta treba da radi, da pravi ****** oko sebe i da ne odgovara za to ?
 
Evo meni su otkazani i oni filteri za Xiaomi preciscivace, iako nije bila neka pljacka. Umesto oko 2500 po filteru kostalo bi me oko 1800.
 
Pročitao sam. Meni nije pilićarenje, možda neko tamo pokušava da spasi sebe od otkaza i uradi šta može da ispravi grešku.

@delboy Okej greške se plaćaju, ali pitanje ko je tamo napravio grešku i ko će da odgovara. Samo kažem nisam navikao ništa da dobijem na lepe oči pa nisam ni pokušavao jer je nerealna situacija bila.

To se lako istrazi, zna se sta ko treba da radi. Problem je sto ljudi dodju na posao i nabiju nos u FB, instagram i Tik Tok i slicne zanimacije umesto da rade ono za sta su placeni, pa posle treba neko nekog da zali kada se dese ovakve situacije. A iskreno ni ja ne ocekujem da stigne, ali sam kupovao regularno, ne zato sto sam negde video za propust, tako da je to jedini razlog zasto cu da se zalim. Novac mi od petka stoji kod njih, verovatno nece pre kraja nedelje da bude vracen, a tim novcem su narucene pelene i mleko za bebe. Kao sto nikog u anannasu ne dotice da li ja sada imam para da odem u prodavnicu i to isto kupim u lokalu, tako ni mene ne dotice ovaj njihov propust.
 
Ananas je trgovac. NJegov cilj je profit. Možemo sve da kažemo za Ananas ali da su pilićari nisu. Prošli Black Friday dali su ogromne pare i nisu otkazali.
Mogu da primetim da su ljudi subjektivni.
Da li bi bilo ko od nas dao Ananasu greškom 20.000 dinara i oprostio. Teško. A da li bi mi zbog toga bili pilićari, ne bi, gledamo samo svoj interes.
Ananas ne treba da bude briga ništa više od njegovog interesa. Njegov je interes da kupujemo, budemo zadovoljni a on da ostvari što veći profit.
Mene zanima šta je moj interes.
Ja se iznerviram zbog Ananasa za neke stvari, a znam šta treba da uradim-a to je da ne kupujem više kod njih.
Zašto i dalje kupujem- jer je to moj interes, jeftinije je nego kod drugih(pojedini proizvodi) i znam da bi isto to šte me nervira bilo kod drugih prodavaca samo po većoj ceni.
Svaki posao nosi odgovornost. Radnik ako dobije otkaz zbog svog nemara i to je ok. Zamisli hirurga, da li ima pravo na grešku, ili građevinca na 20 metara visine (otkaz i nije neki problem kada pogledamo ova dva slučaja). Mada Ananas ne verujem da daje otkaz na prvu grešku koja nije katastrofalna.
 
Poslednja izmena:
@Kupoholičar Cicija

Da se razumemo, ja nisam ništa kupio tokom ovog bug-a sa vaučerom, ali smatram skroz nekorektnim poslovanjem da ljudima izdaš fiskalni račun, naplatiš (ko je platio karticom), spakuješ robu, pošalješ na dostavu, onda vraćaš nazad, ljudima možda zarobljene pare, što kaže @delboy ... Nije naš problem ako neko od zaposlenih odgovara za nešto što je zeznuo, kao što ni forumaše nije briga da li ću ja dobiti otkaz na poslu ako sam odgovoran za neki (veliki) propust.
 
Evo i zvanicnog obavestenja

viber_image_2025-01-21_13-29-02-761.jpg
E da, poslat je i vaucer u znak izvinjenja, verovatno onaj isti 2000 na 15000.
 
Poslednja izmena:
Ne razumem zašto polemišete.
Ananas od tada nije izdao obaveštenje da je došlo do greške prilikom obračuna spornih vaučera, samim tim smatram da su vaučeri i trebali tako da funkcionišu.
Sve ostalo su nagađanja.
Mirno spavam u ubeđenju da nisam nikoga oštetio, s obirom na to da se nisu oglasili.
 
Da li ima neko pravilo ko dostavlja klima uredjaje kada pise da je dostavljac Gebruder Weiss?
Na racunu se oni ne spominju nego Ananas Express. Rok za dostavu je od 14-17.01, a kurir je preuzeo posiljku 14.
Ne znam koju kurirsku sluzbu da ocekujem i kada ce (a posle nekoliko stranica citajuci ovde i ako uopste stigne) stici.
Da odgovorim sam sebi, mozda ce nekome koristiti u buducnosti.
Pise da je 14.01. preuzeo kurir klimu i tek je danas stigla, tj 7 dana kasnije. Dostavljena je od strane privatnog prevoznika, a pretpostavljam da je tako jer sam na Severu Srbije i u manjem mestu pa nisu imali nikakve porudzbine ili zasto da salju kurira.
Od 14. nikakvog mail-a nije bilo oko porudzbine. Ja im juce rano ujutru posaljem mail pitajuci sta je sa porudzbinom i da li je mozda kasno da otkazem istu i da mozda kupim drugu klimu (jer kako sam ja uzeo ovu, oni su pustili popuste na klime koje su bile znatno skuplje i sada su u mom budzetu), a Gebruder Weiss mi posle par sati posalju sms poruku da mi klima stize sutra. Nisam hteo nista da otkazujem i komplikujem. Mislio sam ako vec toliko rastezu dostavu da narucim neku drugu koju bi mozda brze poslali ali nema ni veze. I ova klima ce biti ok.
Ne znam ni kako da ocenim celo ovo iskustvo. Sama cena klime je bila skroz ok, kupon od 5000din je prosao, covek koji je dostavio klimu je cak uneo i u kucu (sto mi nijedan kurir ne bi uradio), a sa druge strane stvarno nikakvog kontakta sa njihove strane, a ni odgovora na pitanja/mail-ove. Pretpostavljam da imaju dosta porudzbina i da je moja upala medju ovim skandaloznim popustima ali opet valjda imaju neku korisnicku podrsku koja radi svoj posao.
 
Da odgovorim sam sebi, mozda ce nekome koristiti u buducnosti.
Pise da je 14.01. preuzeo kurir klimu i tek je danas stigla, tj 7 dana kasnije. Dostavljena je od strane privatnog prevoznika, a pretpostavljam da je tako jer sam na Severu Srbije i u manjem mestu pa nisu imali nikakve porudzbine ili zasto da salju kurira.
Od 14. nikakvog mail-a nije bilo oko porudzbine. Ja im juce rano ujutru posaljem mail pitajuci sta je sa porudzbinom i da li je mozda kasno da otkazem istu i da mozda kupim drugu klimu (jer kako sam ja uzeo ovu, oni su pustili popuste na klime koje su bile znatno skuplje i sada su u mom budzetu), a Gebruder Weiss mi posle par sati posalju sms poruku da mi klima stize sutra. Nisam hteo nista da otkazujem i komplikujem. Mislio sam ako vec toliko rastezu dostavu da narucim neku drugu koju bi mozda brze poslali ali nema ni veze. I ova klima ce biti ok.
Ne znam ni kako da ocenim celo ovo iskustvo. Sama cena klime je bila skroz ok, kupon od 5000din je prosao, covek koji je dostavio klimu je cak uneo i u kucu (sto mi nijedan kurir ne bi uradio), a sa druge strane stvarno nikakvog kontakta sa njihove strane, a ni odgovora na pitanja/mail-ove. Pretpostavljam da imaju dosta porudzbina i da je moja upala medju ovim skandaloznim popustima ali opet valjda imaju neku korisnicku podrsku koja radi svoj posao.
Korisnička služba im je sve lošija. Pre pozoveš na telefon jave se u roku od minut, sada mora da čekaš možda i 10 minuta.
 
Ja sam najzadovoljniji sa ovim vaučerom od 5000 dinara. To je stvarno baš dobar vaučer. Ne znam koliko je moguće, tj kolike su im marže, ali bilo bi dobro da postoje vaučeri od 10.000 dinara na preko npr 70.000 dinara, i vaučer od 15000 dinara na preko 100.000.
 
Dobio 2/2 danas. City Express i opet 3 dana ranije od predviđenog roka i bez prethodne najave. Gde bi završilo da nisam bio kući?:)

Sad u svetlu svega što se desilo i piše ovde, ostaje da ne činimo ništa. Ima i druga opcija.
Najbolje da im isplatimo punu cenu za dobijene proizvode i dodamo 2k (iznos vaučera) po proizvodu na ime pretrpljene štete i duševne boli. Da kupac nasamari trgovca, zaista nečuveno.:sneaky:
 
Po mojim nardzbinama sa bugom zakljucak da su Abrzo sve isporucili. One koje nisu potvrdili u prva 2 dana su otkazali. Otkazali su mi jedan deo i spakovanih. Posle primarnog prihvatanja svega, odlucili da malo filtriraju pa svaka moja nardzbina ima nekih otkaza, bez opravdanih razloga (sem buga naravno). Otkazani su i oni po 0RSD ali i one koje sam trebao platim. Vrlo verovatno da je "ljudski faktor" odlucivao sta ce puste sta ne. Recimo 30% otkazanih artikala.
 
Poslednja izmena:
Meni je stigao danas i treci paket sto je preuzeo city express.

IMG_1566.jpeg

20 preuzet i poslat a poruceno 17tog, imali su 4 dana fore da otkazu, i nisu. Sve ukupno na kraju sam platio 1600din, 12000 din je bio vaucer, deluje mi da je stvarno ljudski faktor odlucio sta ce da pusti, obzirom da mi je isporuka bila 20 i 21 i da mi nista nisu otkazali.
 
Nazad
Vrh Dno