Uspeo sam i ja da modujem 23.9.1 + 25.9.2 na 6800 XT (uz Optiscaler, naravno).
Razlika na 1440p nije onolika kolika sam očekivao, da budem iskren. Okej, primetim je kada "pixel peep-ujem", ali me nije oduvalo. Iz mog uzorka, od par igara, mi trenutno deluje da je više nice-to-have nego must-have.
E sad, moguće je da zavisi od toga kako su postojeći upscaler-i implementirani u konkretnoj igri. Što je lošije implementirano - to se više vidi prednost FSR4. Kao kod CP2077 koji pati od shimmering-a i ostalog.
Ja sam se najviše ponadao da će FSR4 ispeglati pojedine ružne UE5 igre. Silent Hill i Plague Tale: Requiem, konkretno. Međutim, iako ga malo poboljša, to nije bitnije bolje od XESS ili postojećih upscaler-a. A performanse su i dalje upitne.
Revenge of the Savage Planet je okej sa postojećim upscaler-ima, tako da sam tu samo u nekim deonicama video razliku. Na primer kada ciljano idem na agresivniji upscaling input (tipa DLSS performance), tu na FSR3 vidim artifakte za neke objekte u pokretu, dok ih na FSR4 nema.
Spider-Man je možda jedina igra u kojoj sam baš primetio razliku u samoj oštrini slike. Oštro je i na balanced, ali ne onako veštački kao kada se odalami sharpness na FSR3.
S obzirom da mi je ovaj mod ubagovao CPU metrike u overlay-u, onemogućio AFMF2 i iz nekog volšebnog razloga povećao W10 boot time - za sad sam se vratio na "vanilla" 25.x.x drajver. Pa ćemo videti u budućnosti, verovatno ću se poigrati još neki put i na 4K
