Šta je novo?

Amazon nas dodao na listu

Pozdrav, za slucaj da neko vec nije pitao (ja nisam nasao) - desilo mi se vec 2 puta da su mi zatvorili tek otvoren Amazon nalog.
Napravljen nalog na .de sajtu (sa nase IP adrese) uneta srpska i DE adresa, i porucena roba sa dostavom na DE adresu (nisam oznacio kao gift) i placeno nasom karticom. Odmah nakon kupovine, nalog ode na hold, narudzbina je cancelled i traze mi dokaze o prebivalistu i o karticama. Prvi put sam cak i slao scan kartice i licne karte i nakon toga su mi zatvorili nalog obrazlozenjem da ne mogu da verifikuju da sam to ja.
Drugi put sam pokusao isto i desilo se isto, s tim sto ovaj put nisam slao nista od dokumenata, jer ocigledno nema svrhe.

Da li je neko imao slicna iskustva, ili da li moze da me uputi gde mozda gresim?

Hvala,
 
Gresis sto nisi stavio svoju pravu adresu za invoice.
Znaci ako je kartica iz Srbije, stavis svoju adresu iz Srbije i ostale podatke.
Imao isti slucaj, vratice pare na karticu kad storniraju tako da o tome ne brini.
Nalog zaboravi i otvori novi i ubuduce obavezno popunjavaj invoice adresu gde stavljas svoje podatke iz Srbije.
 
Dešava se da su vrlo naporni oko vraćanja novca i neažurni sa objašnjenjem da je to domaća banka odbila, a kad njih pozoveš, tvrde da ne vide nikakav pokušaj za refund 😁 Intesa je banka. Nude da daju gift kartice, da dodaju poklon od 10 $ zbog odugovlačenja, koji se ne vidi navodno do prve sledeće kupovine, a ni tad nije ponuđena ta opcija 😁 Nude čak i da pošalju ček ili da se doda druga kartica iako ni to nije ništa promenilo u refundiranju novca. Nakon više od mesec dana preganjanja sa njima su poslali ponovo porudžbinu bez bilo kakve komunikacije o tome na mail.
Verovatno su ovo ređe situacije, ali čisto da kažem da se i to dešava u ovoj firmi 😃 TAkođe dodatna fora je sa Apple gift karticama gde se redirektuje kroz nekoliko sajtova i neće da odradi, po njihovom navodu ponekad, ako je IP adresa van US. Pre nije tako bilo i uz VPN je iz drugog pokušaja uspelo.

Fenomenalni su, ali prvenstveno za zemlje gde su primarno registrovani i gde izvorno rade.
 
Gresis sto nisi stavio svoju pravu adresu za invoice.
Znaci ako je kartica iz Srbije, stavis svoju adresu iz Srbije i ostale podatke.
Imao isti slucaj, vratice pare na karticu kad storniraju tako da o tome ne brini.
Nalog zaboravi i otvori novi i ubuduce obavezno popunjavaj invoice adresu gde stavljas svoje podatke iz Srbije.
Hvala za info. Jesam drugi put stavio invoice adresu iz Srbije, ali su mi ponovo stavili account on hold i trazili dokaze (koje ovaj put nisam poslao).

Probacu da otvorim novi nalog.
 
Amazon je najlaksi za reklamacije i placaju postarinu za povrat proizvoda, ne znam za Srbiju kakva je prica.
Otvore slucaj, dobijes da stampas nalepnice za adresu i carinsku deklaraciju, u posti predas jer je najjeftinije i tu popunis carinsku deklaraciju za slanje uz Amazon invoice, u mom slucaju adresa bila u Slovackoj, kad stigne tamo, fotokopiras racun koliko si platio slanje i sve ti refundiraju, uredjaj plus postarina
 
Pozdrav svima,
jel postoji neka opcija da nekako kupujem preko Amazona da mi bude free shiping?
Hocu da kupim neku pastu za zube koja nema u Srb, pasta je 8 eur dok je dostava 32 eur, jel postoji neka opcija da to izbegnem?
 
Hvala, pih reko postoji neka fora ko i za sve.Znam kad kupujem sa StockX uvek ima carina i porez, ali mislio sam da ima neka fora za free golobal shiping sa Amazona.
 
jedino ako ti neko donese iz EU ovamo, ako ide regularnim putem preko domace poste platices PDV
Takodje i ako narucis u EU platices njihov PDV koji ti se ne prikazuje ako si izabrao kao zemlju dostave srbiju

Tebi u stvari nije problem PDV nego visoka cena postarine za dostavu van EU
 
Da li neko zna kakva je procedura za povrat PDV-a za robu kupljenu preko Amazon.de isporučenu u Beč a onda izvezenu avionom za Srbiju? Da li je potreban neki formular koji carina pečatira?
 
Da to bi trebalo da se prijavi na pasos osobe koja iznosi robu kako bi se dobio tax free
Mozes direktno da se obratis amazonu sa tim pitanjem objasnice ti...
Ja sam davno to isto pitao i niej se isplatilo.
 
Pitao sam, javio se neki Indijac koji tek nema pojma. :)

Zanima me šta carinik na aerodromu očekuje da imam od papira. Imaću pasoš i račun skinut sa Amazona u kome je navedena adresa iz Srbije (bez broja pasoša) i to je sve. Znam da obično ide i neki formular koji se pečatira a to nemam.
 
Edit: Sad sam shvatio, cim sam logovan na nalog sa adresom iz Srr prikazuju mi cene bez vat, pa nema nista ni da oduzme pri checkoutu.

Staro:
Da li pri kupovini sa amazon.de u srr, skida vat sa cene i kada?
Mislim da je ranije tako bilo? Sada izaberem artikal, odem na checkout i dalje stoji ista osnovna cena i na to se dodaje slanje i uvozne dazbine ?
 
Poslednja izmena:
Nisam nesto strucan po tom pitanju ali mislim da cim stavis adresu u Srbiji da ti pokazuje cenu bez VAT.
Probaj da stavis adresu u DE i trebalo bi da vidis vecu cenu koja ukljucuje VAT.
 
Pokušao da se registrujem, uneo sve podatke i kada sam došao do unosa broja platne kartice vidim informaciju da će skinuti 39,99€ za prvi mesec i naravno odustao od dalje procedure. Šta sada, kako poništiti registraciju ili ne znam već šta ?. Ne vidim razlog da im platim jer ništa i ne prodajem nego bih kupio....hvala na svakoj informaciji.
 
Pokušao da se registrujem, uneo sve podatke i kada sam došao do unosa broja platne kartice vidim informaciju da će skinuti 39,99€ za prvi mesec i naravno odustao od dalje procedure. Šta sada, kako poništiti registraciju ili ne znam već šta ?. Ne vidim razlog da im platim jer ništa i ne prodajem nego bih kupio....hvala na svakoj informaciji.
To jedino ako je Amazon Prime.
 
Nemam pojma, nista nije upucivalo ka tome
Sada sam napravio novi nalog čisto da proverim. Nema nikakvog unosa kartice i sl. Ovo je direktan link koji sam koristio da napravim nalog na Amazon.de
Amazon Prime je 8.99 a trenutno je 30 dana besplatan.
P.S. Sada sam googla šta košta 39.99 i izgleda da si pokušao da otvoriš Seller nalog na Amazonu. https://sellercentral.amazon.de/seller-forums/discussions/t/4cdb48ca-9bc6-4041-b67e-df924ba28a73
 
Upravo tako, jedino mi nije dao opciju da znam šta je u pitanju sve dok nisam stigao do unosa kartice. Požurio sam a nisam dobro sve proučio pre otvaranja naloga. Sa tim sada mogu da pristupim i ovom što si mi dao link. Hvala, tu je šta je.
 
Sve je objašnjeno ovde...

Još kad bi bilo tako u praksi...

Napravio sam order od 22 stavke od istog (Amazon) prodavca u iznosu od 400€. Oni su mi to podeli na 9 isporuka i dali mi 9 računa od kojih nijedan ne prelazi sumu za povrat PDV-a..

Sad se dovijam sa njima da mi daju jedan račun za ceo order ali bezuspešno. Jedan Indijac kaže ovako, drugi onako..
 
Amazon - Account Locked Temporarily
Pozdrav za sve, da li je neko imao problem sa Amazon Prime nalogom?
Pre par dana sam napravila Amazon nalog i prijavila se za 7 dana besplatnog pristupa Amazon Prime Video u nameri da vidim koje sadrzaje ima i ako mi se svidi nastavim da gledam ukoliko ne otkazem clanstvo pre naplate kad prodje 7 dana medjutim evo posle 3-4 dana ne mogu da se ulogujem na nalog i dobijam poruku sledece sadrzine:
"Account locked temporarily. We have detected unusual activity on your account and have locked it temporarily. Please contact customer service for further assistance."
Dobila sam i mail u kom navode da se obratim korisnickom servisu telefonom 🫣😳 kako bi resili problem ...
Pokusala sam da pisem mailove na vise adresa da mi vrate pristup nalogu..sa jednog sam dobila odgovor da nisu u mogućnosti da me identifikuju i da nece moci da obrade moj zahtev..
Tako da sam u problemu jer ne mogu da odjavim clanstvo jer nemam pristup nalogu...sad kontam da kad prodje 7 dana naplatice mi a ja necu moci uci na nalog pa necu moci niti da gledam niti da otkazem clanstvo i tako svaki naredni mesec..kao jedino resenje vidim da blokiram karticu banke..🤔
Da li imate neki savet?
 
Poslednja izmena:
Imaš preko Vibera opciju za 7 dana besplatnih poziva ka 57 zemalja - Viber Out. Aktiviraj to i pozovi broj koji su ti poslali da otključaš nalog. Pošto ćeš najverovatnije razgovarati sa nekim bot nalogom reci "I want to speak to a representative". Ovo je link ka iskustvima drugih koji su bil u sličnoj situaciji kao i ti
Ako ne vratiš nalog ja bih prijavio gubitak/krađu kartice i izvadio novu. Čisto da ne razmišljam da li će krenuti nešto da naplaćuju.
 
Imaš preko Vibera opciju za 7 dana besplatnih poziva ka 57 zemalja - Viber Out. Aktiviraj to i pozovi broj koji su ti poslali da otključaš nalog. Pošto ćeš najverovatnije razgovarati sa nekim bot nalogom reci "I want to speak to a representative". Ovo je link ka iskustvima drugih koji su bil u sličnoj situaciji kao i ti
Ako ne vratiš nalog ja bih prijavio gubitak/krađu kartice i izvadio novu. Čisto da ne razmišljam da li će krenuti nešto da naplaćuju.

Hvala na savetima! Probala sam cak i da napravim novi nalog na Amazonu ( bez obaveze ostavljanja podataka o karticama 🫣) i da stupim u kontakt sa njima preko chat-a ali naravno "chat is not available"..i kao moze da se "connect with an associate" gde mozes da ostavis broj telefona da te pozovu al moze samo za US i Indiju .. Citala sam komentare na Reddit-u ispostavi se da na kraju mnogima ni taj poziv ne pomogne.. A za Viber out znam za tu mogucnost naplacuje se 799 dinara za mesec dana..
Sve u svemu najvise mi se isplati da blokiram karticu 😂
 
@Milena123 preko skajpa su mogli da se besplatno pozivaju ti toll free brojevi, među kojima je i amazonov, pa probaj tako.
Hvala na savetu! Imam jos dva dana da vidim sta mi je ciniti. Istrazicu i tu opciju, za sad sam postavila ogranicenje na kartici za online placanja na 1 dinar. Poslali su mi mailom brojeve telefona, za Evropu je poseban.
 

Prilozi

  • IMG_20250117_151824.jpg
    IMG_20250117_151824.jpg
    134 KB · Pregleda: 28
Amazon - Account Locked Temporarily
Pozdrav za sve, da li je neko imao problem sa Amazon Prime nalogom?
Pre par dana sam napravila Amazon nalog i prijavila se za 7 dana besplatnog pristupa Amazon Prime Video u nameri da vidim koje sadrzaje ima i ako mi se svidi nastavim da gledam ukoliko ne otkazem clanstvo pre naplate kad prodje 7 dana medjutim evo posle 3-4 dana ne mogu da se ulogujem na nalog i dobijam poruku sledece sadrzine:
"Account locked temporarily. We have detected unusual activity on your account and have locked it temporarily. Please contact customer service for further assistance."
Dobila sam i mail u kom navode da se obratim korisnickom servisu telefonom 🫣😳 kako bi resili problem ...
Pokusala sam da pisem mailove na vise adresa da mi vrate pristup nalogu..sa jednog sam dobila odgovor da nisu u mogućnosti da me identifikuju i da nece moci da obrade moj zahtev..
Tako da sam u problemu jer ne mogu da odjavim clanstvo jer nemam pristup nalogu...sad kontam da kad prodje 7 dana naplatice mi a ja necu moci uci na nalog pa necu moci niti da gledam niti da otkazem clanstvo i tako svaki naredni mesec..kao jedino resenje vidim da blokiram karticu banke..🤔
Da li imate neki savet?
Ako neko nekada bude imao isti ili slican problem sa Amazon Prime nalogom, evo kako sam na kraju resila situaciju. Da ne bi blokirala karticu, u okviru mobilne aplikacije Otp banke mogu da se podese limiti potrosnje za sve kartice, ja sam za karticu podesila internet placanje na 1 dinar i danas sam dobila Mail od Prime Videa da mi je clanstvo otkazano jer nisu mogli da naplate. 🤗
 

Prilozi

  • IMG_20250120_101515.jpg
    IMG_20250120_101515.jpg
    88.4 KB · Pregleda: 17
Znaci blokiraju ti nalog kao zbog sumnjivih aktivnosti ali nastave regularno da skidaju sa kartice koja je vezana uz taj "sumnjivi"nalog. E svasta. Nikad im nije dosta miliona, daj da se cupne jos koji euro.
 
Nazad
Vrh Dno