Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Novčići važe 6 meseci
 

Prilozi

  • 20241221_193836029.mp4
    4.9 MB
Ima li neko problema sa placanjem danas? Meni nikako da prihvati transakciju
 
Prvo , kao novi clan da pozdravim sve.
I, naravno , treba mi pomoc, posto nisam bas vican on line kupovini.
Narucio sam posiljku sa alija, neke medicinske katetere, ali nije stiglo ono sto sam trazio. Ulozio prigovor, prodavac mi ponudio povracaj novca uz vracanje robe.
Pise :
Return shipping paid by: Seller
Znaci prodavac snosi troskove slanja robe nazad?
Postoji li ta opcija u nasoj posti, da odem, predam paket za Kinu i kazem postarinu placa primalac?Screenshot 2024-12-25 at 11-41-53 Returns_refunds.png
 
@smederevac_72 Ti platiš, a oni ti kada stigne uplate poštarinu. Moraju u pošti samo lepo da ti popune onaj njihov papiric sa brojem pošiljke. Ovo može da bude problem jer je u mom slučaju adresa bila kilometarska.. Meni je cela procedura trajala malo duže, jer kada im je stigao paket oni nisu zatvorili primedbu nego su je pustili da istekne. Mislim da je bilo još jedno 20 dana zbog toga.
 
Znaci prodavac snosi troskove slanja robe nazad?
Postoji li ta opcija u nasoj posti, da odem, predam paket za Kinu i kazem postarinu placa primalac?Pogledajte prilog 473186
Nasa posta ne prihvata da postarinu placa posiljalac, znaci jedina opcija je da je platis ti.
i to ce ti biti neisplativo.

Ovo sto kaze @aljosa79 da ti oni mogu to refundirati ce ici jako tesko.

Los deal si napravio.
 
Kupio sam delove za robot usisivač, plaćeno sve ukupno 16,81$. Međutim, prodavac je, iz nekog razloga, stavio da je vrednost robe 120$ i na to su mi, naravno, lupili carinu, tako da sad treba da platim preko 4000 dinara carine za robu koja je kupljena za upola manje, što mi ne pada na pamet. Nisam hteo da preuzmem paket u pošti. Šta je najbolje rešenje sada? Da kontaktiram prodavca, ili da tražim direktno od aliexpressa refundaciju?
 
Kupio sam delove za robot usisivač, plaćeno sve ukupno 16,81$. Međutim, prodavac je, iz nekog razloga, stavio da je vrednost robe 120$ i na to su mi, naravno, lupili carinu, tako da sad treba da platim preko 4000 dinara carine za robu koja je kupljena za upola manje, što mi ne pada na pamet. Nisam hteo da preuzmem paket u pošti. Šta je najbolje rešenje sada? Da kontaktiram prodavca, ili da tražim direktno od aliexpressa refundaciju?
kako si siguran da je stavio vrednost da je 120$? ako ti na carinskoj deklaraciji pise 120$ to ne mora da znaci da je prodavac na koverti stavio 120$ vec je carinik odokativnom metodom procenio da toliko vredi... to ce ti biti da je sigurno..Ne mozes nista da uradis sa Aliexpressom i refundom ako nemas dokaz / sliku sa koverte da na njoj vrednost/value pise 120$ i to uporedis sa tvojim orderom gde si to platio 16,81$
p.s siguran sam da kinez nije stavio na kovertu 120$ jer nikada ne rade to ako si platio nesto 17 on ti je stavio 17. cak stavise, ako si i platio 120, on ce staviti na kovertu 17 i slicno...
 
Pre ce biti da je carina procenila vrednost na 120$ nego da je kinez stavio 120$, oni stave ili realno ili manju vrednost.
 
Pokazala mi je radnica u pošti da na omotu paketa (ne na carinskoj deklaraciji) piše: value 120$, tako da pretpostavljam da je to pisao Kinez, a ne naši.
 
Kad je knindža tako hrabar bio da preuveličava vrednost, refund da tražiš ko vrata.
 
Uloži žalbu carini. Priloži dokaze koje imaš. Izvod iz banke, kartice, šta god imaš. Plaća se neka taksa, nije velika, koju ti ne vraćaju i ako ti žalbu usvoje
 
Nisam nikada ulagao žalbu carini, ali mi deluje da mogu komotno da me odbiju uz obrazloženje da je prodavac stavio višu vrednost i da je to njima merodavno.

A za refund kod alija, pošto ni to nisam radio nikad, da li treba da čekam da prođe još 46 dana, pošto piše da će onda pošiljka automatski biti označena kao isporučena, ili da pokrenem postupak odmah?
 
Znači, kad stoji mala cifra nije merodavno za carinjenje a kad stoji golema onda jeste ??
 
Kupio sam delove za robot usisivač, plaćeno sve ukupno 16,81$. Međutim, prodavac je, iz nekog razloga, stavio da je vrednost robe 120$ i na to su mi, naravno, lupili carinu, tako da sad treba da platim preko 4000 dinara carine za robu koja je kupljena za upola manje, što mi ne pada na pamet. Nisam hteo da preuzmem paket u pošti. Šta je najbolje rešenje sada? Da kontaktiram prodavca, ili da tražim direktno od aliexpressa refundaciju?
Jedino ovo...
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-12-31-13-09-03-374_com.opera.browser.png
    Screenshot_2024-12-31-13-09-03-374_com.opera.browser.png
    193.3 KB · Pregleda: 48
Ako budeš išao na prigovor troškovi će ti biti nešta malo preko 1000din. (600-700 taksa i 20% na tih 17$ ako usvoje vrednost).
Kontaktiraj prodavca da vidiš šta će reći a lako može biti da su u HU pogrešno upisali vrednost i umesto 12 otišlo na 120 ili je 12.0 ali slaba štampa pa se tačka ne primećuje.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Nisam nikada ulagao žalbu carini, ali mi deluje da mogu komotno da me odbiju uz obrazloženje da je prodavac stavio višu vrednost i da je to njima merodavno.
Nemoj se žaliti to je jako loša ideja...

Uz sve dokaze koje im prilozis oni će odgovoriti da imaju pravo da procene na vrednost koju hoće i odbice zalbu posle mesec dana čekanja, izgubices i vreme i novac.

Bolje pustiti da vrate tu posiljku ako nemaš računa da platis troškove
 
Hvala svima na sugestijama. Neću se žaliti carini, jer bih onda morao da preuzmem paket i platim tu suludu cenu, uz mogućnost da mi odbiju žalbu. Ako se žalim pre nego što preuzmem paket, sve mi se čini da mi neće odgovoriti pre isteka roka za preuzimanje paketa, budući da je vreme praznika, a paket mogu da preuzmem do 19.1.

Kontaktiraću prodavca da vidim šta će da kaže, a otići ću u poštu i zamoliti da slikam paket da se vidi da je napisana vrednost od 120$, pa ako sa prodavcem ne uspe ništa, videću da tražim refund od alija sa tom slikom.

U krajnjem slučaju, jeftinije mi je čak i da puknem pare koje sam platio za delove i da ih za slične pare opet kupim kod drugog prodavca, nego da platim ovoliko koliko traže za carinu.
 
Ako se zalis nema preuzimanja paketa, on ostaje kod njih.
procedura zalbe ima da traje minimum mesec dana a verovatno i duze.
Ako preuzmes paket, nemas vise pravo na zalbu, jer placanjem dazbina saglasan si sa njima.

Najjednostavnije je pustiti da se taj paket sam vrati nazad za kinu a ti u medjuvremenu naruci drugi.
 
Ne moraš ništa da plaćaš, jednostavno kažeš u pošti da ćeš uložiti prigovor i pošiljka čeka dok ne dostaviš potrebnu dokumentaciju i uplatnicu sa uplaćenom taksom te sve zajedno pošta vraća carini. Za ulaganje prigovora je fora 5 dana da se dostavi pošti dokumentacija a u tvom slučaju ne znam od kad kreće rok od 5 dana jer je pokušana dostava i na rešenje po prigovoru čekaćeš 2 meseca.
 
Ako se zalis nema preuzimanja paketa, on ostaje kod njih.
procedura zalbe ima da traje minimum mesec dana a verovatno i duze.
Ako preuzmes paket, nemas vise pravo na zalbu, jer placanjem dazbina saglasan si sa njima.

Najjednostavnije je pustiti da se taj paket sam vrati nazad za kinu a ti u medjuvremenu naruci drugi.
Ako ne preuzmem paket i pustim da se vrati prodavcu, da li mi aliexpress automatski vraća novac, ili moram da pokrećem postupak za refundaciju?
 
  • Like
Reagovanja: zYx
Da li je neko imao problema sa refundiranjem novca?
Kupio sam greskom artikal 11.11.2024 u 17:58
u 18:00 sam ga otkazao.
Aliexpress mi je odobrio refund u 18:20

Novac mi je skinut sa racuna, ali i dan danas nema refunda.
U pitanju je Nlb banka, placeno master karticom.
Cimam kontakt centar Nlb-a, ali kažu da nema nikakve uplate na mom računu od strane AE.
Cimam i AE, i oni kažu da su uplatili.

Imao sam isti problem sa NLB pre 2 godine, ali nisu pravili problem, nasli su uplatu od AE, i uplatili/prosledili je na mom racunu.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250103-115855~2.png
    Screenshot_20250103-115855~2.png
    152.9 KB · Pregleda: 28
Da li je neko imao problema sa refundiranjem novca?
Kupio sam greskom artikal 11.11.2024 u 17:58
u 18:00 sam ga otkazao.
Aliexpress mi je odobrio refund u 18:20

Novac mi je skinut sa racuna, ali i dan danas nema refunda.
U pitanju je Nlb banka, placeno master karticom.
Cimam kontakt centar Nlb-a, ali kažu da nema nikakve uplate na mom računu od strane AE.
Cimam i AE, i oni kažu da su uplatili.

Imao sam isti problem sa NLB pre 2 godine, ali nisu pravili problem, nasli su uplatu od AE, i uplatili/prosledili je na mom racunu.
Ne treba da bude uplata. Pogledaj da nema negativna isplata. I pogledaj devizni račun.
 
  • Like
Reagovanja: s5p
Verovatno je neko imao iskustvo, kada nestigne paket i administracija aliexpresa trazi dokaz o tome (dakle zvanican dokument da ja nisam dobio svoje pakete, kako kazu u header logo, kao opis dokaz o tome i u footer potpis/pecat) kome moze tu da se obratimo?
Hocu da platim samo da neko od njih bude sakcionisan za ovaj bezobrazlog i prevaru. Svi zahtevi za refund su mi odbijeni, podrska kaze da im pise da paket nisam dobio ali oni ne mogu nista, vide kao da je rok odavno proso da sam ja upravu, oni su otvorili tamo neki proces umesto mene (3-ci put za redom koji ce takodje da bude odbijen) i opet ce da mi kazu da idem u postu i preuzmem svoje pakete, kao da ne razumeju da sam ja vise puta u posti trazio svoje pakete i da je uvek isti ishod..
 
Nazad
Vrh Dno