Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

X96 MAX Plus Ultra ( S905X4 - 4/32GB ) - oko 7.000 , na AE 45$+postarina 5-10$
 
Stigla je i meni poruka od DHL-a
"Izgleda da vas paket premasuje ogranicenje tezine. Isporuka je obustavljena dok ne platite dodatne troskove( ispod link)
O cemu se radi?
Nista nisam preko DHL-a kupovao.
Kupio sam za 1e sitnicu koja ne premasuje ni 10cm... Ali po pracenju prvo je bio paket u Madjarskoj pa sad je h Srbiji...
 
Stigla je i meni poruka od DHL-a
"Izgleda da vas paket premasuje ogranicenje tezine. Isporuka je obustavljena dok ne platite dodatne troskove( ispod link)
O cemu se radi?
Nista nisam preko DHL-a kupovao.
Kupio sam za 1e sitnicu koja ne premasuje ni 10cm... Ali po pracenju prvo je bio paket u Madjarskoj pa sad je h Srbiji...
Fishing.
 
pogledaj koja je prava email adresa mejla, ne ono sto pise DHL bla bla bla
 
Poruka je stigla na bro telefona.
Njihov broj je +33 itd.
Posle crtice u nicku dodaj Francuz 🤣. To je pozivni broj za Francusku.
Nijedna kurirska služba ne šalje poruku za dodatna plaćanja a pogotovo ne sa linkom, pozovu i traže mail a plaćanja zna se kako idu, da li ćeš na šalter ili online preko tvoje aplikacije tvoja je stvar. Klasično pecanje jedino je pitanje da li je vobler ili meps.
 
Posle crtice u nicku dodaj Francuz 🤣. To je pozivni broj za Francusku.
Nijedna kurirska služba ne šalje poruku za dodatna plaćanja a pogotovo ne sa linkom, pozovu i traže mail a plaćanja zna se kako idu, da li ćeš na šalter ili online preko tvoje aplikacije tvoja je stvar. Klasično pecanje jedino je pitanje da li je vobler ili meps.
A ispod ostavili kao link da kliknes 😁
Ovo nije ni moj broj,za sve sta mi treba ostavljam broj od roditelja neka njima stizu poruke i zovu 😋
Ali nisu ni oni naivni pa da kliknu na link.
 
Posle crtice u nicku dodaj Francuz 🤣. To je pozivni broj za Francusku.
Nijedna kurirska služba ne šalje poruku za dodatna plaćanja a pogotovo ne sa linkom, pozovu i traže mail a plaćanja zna se kako idu, da li ćeš na šalter ili online preko tvoje aplikacije tvoja je stvar. Klasično pecanje jedino je pitanje da li je vobler ili meps.
Kazu najbolje ide na bucku :ROFLMAO:
 
Pre dve nedelje sam naručio Transpeed smart tv box i dve nedelje ćuti tu u transpirtno odlazno čvorište. Da li je moguće da ipak pošiljka putuje a da se to ne vidi u praćenju.
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-04-03-13-58-50-89_57e717c094f371a1dada6567a1123b99.jpg
    Screenshot_2023-04-03-13-58-50-89_57e717c094f371a1dada6567a1123b99.jpg
    69.8 KB · Pregleda: 49
@dejca

Moguće je, jer sad i cainiao standard ide preko Madjarske, a ne Litvanije od skoro. Nije ni ta logistika što je bila, u ovom trenutku je najbolji i najbrži Ali standard shipping.
 
Pa samo je taj cianino i bio dostupan i znam da on nije pouzdan za praćenje. A da kontaktiram kineza možda on nešto više zna ili je to to što i ja vidim.
 
Singapurćani sad idu baš brzo, ako ne zaglave na carini, a neki ne zaglave, onda za 10-12 kalendarskih dana stiže iz Kine...
Provereno na dva primera, treći, doduše, zaglavio na carini, i pitanje kad će stići...

EDIT:
Imam u transportu i jednu LA....HU pošiljku, i pošto ta pošiljka ima precizno praćenje, biće zanimljivo videti koliko će našima trebati da je dostavi kada je proslede iz Mađarske.
Ovo čisto da se povuče paralela sa UA....HU pošiljkama jer verujem da im je ruta ista.
Jedino naši možda ažurnije dostavljaju ove LA....HU pošiljke jer znaju da one imaju praćenje, a ove UA....HU im čuče po poštama u nekim budžacima.
 
RB...SG stizu brzo , ali moze da se desi da malo zastanu i u tranzitu.
Evo svezih primera

1 - isporuceno na kucnu adresu ( Guangdung - Kina )
2 - ceka se da stigne u Srbiju ( Yuen Long - Hong Kong )

rsg.jpg
 
Poslednja izmena:
Јел може мала помоћ,дуго нисам наручивао,гледам синоћ неке варалице за пецање,Канибал Шед,5 ком око 350дин и не плаћа се транспорт. Кад одем на више од један комад,онда тражи наплату транспорта.
Да ли то сад има неки лимит до кад је бесплатан транспорт или?
 
Јел може мала помоћ,дуго нисам наручивао,гледам синоћ неке варалице за пецање,Канибал Шед,5 ком око 350дин и не плаћа се транспорт. Кад одем на више од један комад,онда тражи наплату транспорта.
Да ли то сад има неки лимит до кад је бесплатан транспорт или?
Očigledno da ima.
Ko ti brani da kupiš više puta po jedan komad od istog prodavca, i samo ga zamoliš da sve zđutura u jednu pošiljku?
Naravno ovo je cimanje pa plati transport ako baš nije neštonesrazmerno skup ceni proizvoda.
 
@Aleksandar@1389
Zbog težine pošiljke ti dodaje shiping, 1 kom. se uklapa u dozvoljenu težinu za obično pismo. Nemaš nigde free shiping, on je uračunat u cenu proizvoda. Ako napraviš više porudžbina može da se desi da ti pošalje kao jednu pošiljku što ne znači da će biti tako, zavisi kolika je razlika u ceni slanja.
 
Očigledno da ima.
Ko ti brani da kupiš više puta po jedan komad od istog prodavca, i samo ga zamoliš da sve zđutura u jednu pošiljku?
Naravno ovo je cimanje pa plati transport ako baš nije neštonesrazmerno skup ceni proizvoda.
Испало је нешто око 50е транспорт 😀
Овде је та гума око 110дин комад,испада ми повољније само ако се не плати транспорт.
Нике ми пало на памет да пробам више пута по један пакет.
 
Oboren lični rekord sa LA......HU pošiljkom. Poručen paket 26.1 iz Kine (poslat 2.2), na našoj carini od 14.3 i još uvek nije stigao iako ima status "Arrived at local delivery center". Sve ukupno 2.5 meseca :mad::poop: ....i to je usrani kinez paket vrednosti od 10€ i težine 20g poslao najgorom mogućom poštom


Screenshot_53.jpg
 
Da pohvalim AliExpress mentole:
Platim sve uredno, prodavac mi trazi jos novca, ja se obratim njihovim agentima, oni proslede to "higher managment-u", koja su tek smejurija ti ******, stigne mi mail, uradim submit report sa svim dokazima, budem izrazito ljubazan, sutradan status report-a : odbijen, nema osnove za zalbom... Zasticeni su zutaci kao beli medvedi izgleda.
 
Dobro lete Kinezi. U 12 dana stigli:
  • KVM Switch
  • Lusya DAC
  • Thermalright thermal pads
 
@ripkid

LA...HU posiljke idu veoma sporo do Madjarske.Onda ih prilicno brzo proslede u Srbiju.
E kod ove tvoje je greska do poste i lokalne poste.
Maksimalno se "glupiraju" u vezi pracenja.
Ako je posiljka stigla do lokalne poste , onda postar nije ostavio izvestaj , a u
sistemu su uneli da jeste i onda posle odredjenog vremena posiljku vracaju posiljaocu :(

Citaj AE teme pa saznaj sta da radis u vezi lokalne poste i problema sa isporukom

@coldman

Sto jednostavno nisi rekao da neces da doplatis i da zahtevas otkazivanje porudzbine ?
 
@ripkid

LA...HU posiljke idu veoma sporo do Madjarske.Onda ih prilicno brzo proslede u Srbiju.
E kod ove tvoje je greska do poste i lokalne poste.
Maksimalno se "glupiraju" u vezi pracenja.
Ako je posiljka stigla do lokalne poste , onda postar nije ostavio izvestaj , a u
sistemu su uneli da jeste i onda posle odredjenog vremena posiljku vracaju posiljaocu :(

Citaj AE teme pa saznaj sta da radis u vezi lokalne poste i problema sa isporukom

Nemam ja problem sa lokalnom poštom, svake nedelje mi stižu paketi sa Alija i poštara lično poznajemo svi u mojoj porodici tako da tu nema greške. Jedini problem koji sam imao je bio onaj nedavno kada je poštar jedan koji je radio kao zamena greškom dostavio paket na tudju adresu.
Ovde je konkretno problem do carine i naše domaće logistike, taj paket je prošao verovatno istu ali se zaturio negde u moru drugih paketa koji čekaju na otpremu. Imam informacije od nekih ljudi koji rade kako na aerodromu tako i na carini. Na aerodromu ovde u BG-u stoje kontejneri robe iz Kine po 2-3 nedelje nekada a kada pristignu na carinu tu znaju da stoje još po mesec dana jer ovi to ne stižu da pregledaju jer se radi o hiljadama paketa. Video sam kako to sve izgleda, to je nepregledno more paketa, kao da si na deponiji, gaze po njima bukvalno, neki su i slomljeni, rastureni, stvari rasute po podu itd. Roba se carini odokativnom metodom i metodom lutrije (ako te zakači), isto tako se i PDV naplaćuje po sistemu kako ti se posreći.
To su tačne i pouzdane informacije tako da što se tiče same dostave nema tu nikakvih tačno definisanih pravila......sve u svemu silno čekanje nervira sve nas
Da pohvalim AliExpress mentole:
Platim sve uredno, prodavac mi trazi jos novca, ja se obratim njihovim agentima, oni proslede to "higher managment-u", koja su tek smejurija ti ******, stigne mi mail, uradim submit report sa svim dokazima, budem izrazito ljubazan, sutradan status report-a : odbijen, nema osnove za zalbom... Zasticeni su zutaci kao beli medvedi izgleda.

Nisu uopšte zaštićeni, ja recimo koji imam gold status na Aliju (fali mi još malo za platinum) dobijam i najmanji dispute svaki put u roku od 2-3 dana. Uvek presude u moju korist i pare ležu jako brzo nazad na račun u banci.
 
Poslednja izmena:
Ne treba meni da vrate pare, meni treba da vrate vreme. Da sam hteo da se pogadjam za cenu isao bih na pijac. Ako nesto kupujem na daljinu to znaci, onog trena kada ja tebi platim za tvoje dobro, ti ako ga nemas na stanju me obavestis u suprotnom saljes na adresu koju sam dostavio. Kraj price.
 
@ripkid

To je super ako sa lokalnom postom nemas problem.
Sto se tice carine i poste - tu su potrebne korenite sistemske promene.

@coldman

Ako si par godina na AE , trebao si vec da ukapiras kako funkcionisu...
 
Nisu uopšte zaštićeni, ja recimo koji imam gold status na Aliju (fali mi još malo za platinum) dobijam i najmanji dispute svaki put u roku od 2-3 dana. Uvek presude u moju korist i pare ležu jako brzo nazad na račun u banci.
Ja imam Platinum status, malo mi fali za Diamond. Taj status ne znači ama baš ništa. Nedavno su mi odbili dispute, kada mi je dostavljena nepotpuna porudžbina. Slikao sam sve, objasnio da ima X predmeta, a ja poručio Y. Bukvalno sam crtao i objašnjavao da na porudžbini ima toliko, a da je meni stiglo toliko. Prvo me je odbio prodavac, pravio se lud, kao ne razume me, a potom i AliExpress. Isti slučaj i sa punjačem koji sam poručio u oktobru-novembru, on je kao stigao do nas i toliko - nikada nije stigao. Sve je kako ti se zalomi, i kod prodavca i kod AliExpress agenta.
 
Pored sve vise robotizovanih d.e.b.i.l.a u "podrsci" na bilo kom mestu , nije cudo ni na AE kako se
ponasaju trgovci.

Ponovo su kao aktivirali GroupBuy , medjutim ( ponovo ) nesto ne funkcionise.
Prvo je pravo cudo preskociti Eva robota.
Kada nadjete nacin da preskocite robota onda u masi slucajeva dobijete zivog debila :(
U protekla 2-3 dana je tek 6 ili 7 operater brzo odgovorio da ne moze da ustanovi problem
i da ce slucaj prebaciti na menadzment.
Ostali su "lupali gluposti" po 10 minuta dok ih ne prekinem i dam negativnu ocenu.

Videcemo koliko ce trebati "strucnjacima" da ukapiraju da sistem ne funkcionise.

aecs.jpg
 
Nazad
Vrh Dno