Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Pozdrav kolege,
Jel sam dobro video ili nema plaćanja preko Paypal-a?
 
Ono kao neki info, ne znam da li i koliko koristan: Cini mi se da se "sve vidi i sve se prati". Otkako sam napisao review za prvu stvar koja mi nije stigla (ne znam zasto je uletela ne znam cija zastava):

1665386450384.png

Vise mi ne objavljuju komentar u novim review-ima koje napisem, nego samo zvezdice. Komentar je btw bio isti, malkice izmenjen:

1665386551379.png


1665386592319.png
 
Klasika.
Da Ebay nema bar 50% više cene za proizvode koji me interesuju ne bi me Alija video više nikad...
Ovako zbog niske ulazne cene nekako mogu da se pomirim sa tim da 20tak % poručenog sa Alije ne stigne.

EDIT: Najviše me nervira kad kinez-prodavac koji ne radi apsolutno ništa da ti pomogne kao kupcu (osim što vrti mantru da je pošiljka u lokalnoj pošti) ubeđuje da ne pokrećeš dispute iako je krajnji rok za to pred istekom... Jel' moguće da veruju da smo toliko glupi da na njihovu molbu za odlaganje propustimo rok za dispute?
 
Od kako su nam poštari maltene onemogućili kupovinu, osim da platimo DHL, nisam ulazio na ali sajt, ali vidim da se sredilo i da opet ima free i povoljne poštarine .
 
Otkud im Moldavska zastava za RS?
Nem' pojma, ranije mi se videla nasa zastava na komentarima, a i sve ove stvari za koje sam screenshot-ovao komentare su narucene za moju adresu u Srbiji. Bug verovatno u desktop browseru, iz Android aplikacije mi se vidi Srpska zastava.
 
Kako zaobilazite pravilo da u korpi može biti max 100 proizvoda?

Kad vidim nešto interesantno samo ga dodam u korpu i tu čeka odluku da li ću kupiti ili obrisati ili naći neku bolju opciju na istu priču (sličan proizvod sa istom funkcijom).
Nekako mi je stavljanje u viš liste nezgrapno, nisam navikao na to.
 
Dobio sam obaveštenje od AE da je pošiljka stigla u Srbiju a prošlo je samo 10 dana. Da li je moguće da je tako brzo stigla?
 
Prelistaj Pracenje posiljki...

Kad posiljka stigne u Madjarsku dobijes poruku
Order ****** arrived in your country/region

ua-hu.jpg
 
Kako zaobilazite pravilo da u korpi može biti max 100 proizvoda?

Kad vidim nešto interesantno samo ga dodam u korpu i tu čeka odluku da li ću kupiti ili obrisati ili naći neku bolju opciju na istu priču (sličan proizvod sa istom funkcijom).
Nekako mi je stavljanje u viš liste nezgrapno, nisam navikao na to.
Meni je sve u viš listama, razvrstano u nekoliko kategorija, pa odatle kupujem i kada kupim samo izbrišem iz liste. Korpu koristim isključivo kada znam da ću baš taj proizvod kupiti pa ga ubacim dok ne pronađem još nešto što tražim pa djuture sve platim.
 
@Sirius9 to sa punjenjem korpe i kasnijom selekcijom zatrpava mail sa porukama tipa zaboravili ste da platite i sl. Meni je to napornije nego listanje na AE.
 
Nakon ~ pola sata sređivanja proizvoda mogu samo da kažem da su viš liste najgore odrađeni deo aliexpresa.
Odma sam se podsetio zašto ih izbegavam. Loše smišljeno i bagovito.
No dobro, oslobodio sam malo mesta u korpi, mada i tu ja izbrojim 66 proizvoda a na ikonici korpe piše 73!!!
 
Ceo sajt je urađen loše i konfuzan je. Ništa bolja nije ni mobilna aplikacija. Kina je to.
 
Pozdrav svima, čudna stvar mi se dešava, stigla su mi dva prazna paketa iz kine. Moji podaci su uneti, tracking brojevi nisu ni od jedne porudžbine koju sam ja napravio, jel se još nekome ovo desilo?
 
Uslikaš, da ne napišem fotografišeš ali sa obrisanim brojem pošiljke i pošalješ AE da utvrdi da li su to tvoje porudbine.
 
Kako rešiti "payment failed" problem? Budale su ubacile neki algoritam koji konstantno otkazuje ordere. Adresa, kartica, ime nikad korišćeno/registrovano na sajtu, ali 2 puta je odbijen order, zbog new user bonusa.

Najgore što kaže "place the order or remove the coupon and try again", ali nije mi jasno kako da uklonim kupon, kad svaki put ga sam aplicira na sajtu za taj tip proizvoda.
 
Pozdrav,pitanje.Usao sam sada na nalog i nemam vise nijedne poruke u inbox,a tu su mi bili product keys za windows.Kako da povratim te poruke?A nisam ih sam brisao,same se obrisale.
 
Moram reci a verovatno će se i ostali članovi složiti da je AE sve gori i gori u odnosu prema kupcu.
Narulio sam neki pribor za auto, nekoliko sitnica na kojima piše Renault (sve ukupno placeno oko 38$)
Samo na jednom predmetu je nepravilna oznaka i pise enault jer se "R" slovo negde izgubilo.
Pokrecem spor, tražim partial refund u iznosu od 8$(samo vrednost jednog predmeta)
Prodavac ne odgovara u predviđenom roku i sad Aliexpres umesto da reši spor oni donose odliku
da je čitav paket potrebno vratiti kako bi se ostvario povraćaj od 38$. Sada prodavac ima ponovo 3 dana fore da dostavi
adresu za povracaj paketa.
Prvo, ne pada mi napamet da placam povratnu poštarinu u Kinu.
Drugo, samo jedan predmet mi je faličan, ostali su ok
Ovo nije prvi put, Aliexpres "kupuje vreme" za prodavce,
ovo se često događa da Aliexpress sada evidentno na njihovoj strani i donosi nelogične odluke

Da ne zaboravim i ovo, Dispute u novom dizajnu sajta je osmišljen tako da više kupac ne može uneti bilo kakav komentar dodatni
niti podneti bilo kakvu primedbu. Ako sam između opcija
1. Refund & Return
2. Refund
odabrao opciju 2, zašto tražiš povraćaj robe?
 
Poslednja izmena:
Nisam neko vreme nist narucivao i u zadnja 2-3 dana narucim nekih 7 paketa. Svi su sa besplatnom postarinom i svi idu za Madjarsku :( :( :(
 
Moram reci a verovatno će se i ostali članovi složiti da je AE sve gori i gori u odnosu prema kupcu.
Narulio sam neki pribor za auto, nekoliko sitnica na kojima piše Renault (sve ukupno placeno oko 38$)
Samo na jednom predmetu je nepravilna oznaka i pise enault jer se "R" slovo negde izgubilo.
Pokrecem spor, tražim partial refund u iznosu od 8$(samo vrednost jednog predmeta)
Prodavac ne odgovara u predviđenom roku i sad Aliexpres umesto da reši spor oni donose odliku
da je čitav paket potrebno vratiti kako bi se ostvario povraćaj od 38$. Sada prodavac ima ponovo 3 dana fore da dostavi
adresu za povracaj paketa.
Prvo, ne pada mi napamet da placam povratnu poštarinu u Kinu.
Drugo, samo jedan predmet mi je faličan, ostali su ok
Ovo nije prvi put, Aliexpres "kupuje vreme" za prodavce,
ovo se često događa da Aliexpress sada evidentno na njihovoj strani i donosi nelogične odluke

Da ne zaboravim i ovo, Dispute u novom dizajnu sajta je osmišljen tako da više kupac ne može uneti bilo kakav komentar dodatni
niti podneti bilo kakvu primedbu. Ako sam između opcija
1. Refund & Return
2. Refund
odabrao opciju 2, zašto tražiš povraćaj robe?
Sve je dobro primećeno i opisano, imao sam i ja jednu situaciju sa vraćanjem, gde sam takođe propustio dat rok za vraćanje neispravnog predmeta jer nisam želeo da se izlažem dodatnim poštanskim troškovima uz nesiguran konačan ishod.
U sklopu ovih novih smicalica uperenih protiv kupaca napomenuo bih i da je Ali uradio i sledeće:
  • tekst obrazloženja za dispute skratio na samo 500 karaktera,
  • prozor u kojem je neophodno napisati opis problema nije moguće proširiti (pa moraš skrolovati dole-gore kao i*iot), uz sve se prozor i sam od sebe zatvara svakih 10-15 sekundi,
što sve onemogućava (ili bar otežava) kupcu podnošenje prigovora.

Na sve to prigovore "rešavaju" šablonski bez ikakvog udubljivanja, naravno 100% u korist prodavca osim ako ovaj dobrovoljno ne refundira iznos (što se takođe dešava kod normalnih prodavaca)...
 
I moj je otišao za Mađarsku . Valjda to tako sada ide, preko Mađarske ?
07. 10. je paket primljen na logistiku, 13. 10. je već stigao u destination country , a evo..danas, 17. 10. već stigao u Beograd. Ma nije moguće da je sve stiglo za 10 dana. Piše da je destinatiin delivery 2. decembar . To je krajnji rok za stizanje paketa, a do tada ima još 1.5 mesec .
Pretpostavljam da tracking number nema nikakvu svrhu,pa neću ni pokušavati da utvrdim lokaciju pošiljke.

Preko Global Express Tracking, pokazuje da je paket u Mađarskoj..
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-10-17-11-26-31-227_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
    Screenshot_2022-10-17-11-26-31-227_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
    83.2 KB · Pregleda: 16
Poslednja izmena od urednika:
Nazad
Vrh Dno