Sirius9
Slavan
- Učlanjen(a)
- 09.09.2007
- Poruke
- 3,605
- Poena
- 475
Probaj da osvežiš, to se obično dešava kad se stranica ne učita iz nekog razloga.Ja sam juče (danas probao ponovo) hteo da uzmem nešto i kad izaberem u korpi šta hoću da platim, odem na Checkout
izbaci mi blanko stranicu gde se kao učitavaju stavke za potvrdu izbora međutim nikad se ništa ne učita samo "trče" ove sive trake i to je to.
Pogledajte prilog 353605
U slučaju da ne stigne, nakon AE zaštite, novac ti refundiraju, ili pojeo vuk magarca ?Ako možeš da biraš opcije slanja, izaberi "Cainiao for special goods", idu preko Litvanije i relativno brzo stižu.
Ove jeftinije/besplatne idu preko Mađarske i bukvalno je lutrija kada će i da li će stići, prelistaj par strana unazad iskustva članova
Ma neću crći za 5€, nego, više me izjeda principMislim da je i to lutrija, koliko sam uspeo da ispratim, srećom (za sada) nisam imao takvih situacija... Javiće se neko ko je imao skorija iskustva
To je neka nova politika na Aliju ili pojedinačni prodavci tako traže? Meni se nikad nije desilo da mi traže da vratim predmet pre refund-a, a gomilu refund zahteva sam slao. Realno se ne bih cimao da šaljem nazad osim ako je neki veći iznos u pitanju. Onda je za neregistrovane pošiljke lakše reći da nije ni stigla nego se objašnjavati i slati im nazad pošiljke^ @sasa022 Valja li taj punjač? Probao?
Elem, kineščad izgleda ima novu foricu.
Stiglo mi par sitnih gadžeta za komp, 24pinski i 8pinski adapter, mrežica za prašinu i sl...
Naravno sve urnisano.
Adapteri bukvalno ogrezli u rđu (ne pada mi napamet da ih približim, a kamoli prilključim na komp), mrežica sva izgužvana i od m2 neću moći iskoristiti skoro ništa...
E sad, nova forica je da živina traži da se proizvod vrati pre refunda da bi se uverili u stvarno stanje, jer su svesni da se većina ljudi neće j.bavati sa slanjem pošte, plaćanjem poštanskih usluga pa čekanjem refunda i povrata plaćene pošte, za nešto što košta par USD...
Da ne bude zabune to tako funkcioniše na Ebay u većini slučajeva i donekle je i normalno da je taj postupak, ali Ebay insistira da prodavac u tom slučaju kupcu uplati novac za slanje (čak ima i kratak rok da prodavac to uradi, a ako taj rok istekne kupac zadržava i predmet i dobija full refund). Na Ali je to obrnuto jer kupac treba da kreditira nesavesnog prodavca, bukvalno više meseci koliko treba da roba bude vraćena prodavcu, ako ikad uopšte stigne do njega...
To im je taktika od nedavno (meni prvi slučaj).To je neka nova politika na Aliju ili pojedinačni prodavci tako traže? Meni se nikad nije desilo da mi traže da vratim predmet pre refund-a, a gomilu refund zahteva sam slao. Realno se ne bih cimao da šaljem nazad osim ako je neki veći iznos u pitanju. Onda je za neregistrovane pošiljke lakše reći da nije ni stigla nego se objašnjavati i slati im nazad pošiljke
Zar nije bilo logicnije kupiti bateriju kod nas umesto što rizikuješ ozbiljan požar koji može sa izazove baterija u takvom stanju?Naduvaju se ili?
Bitno mi da preguram period do novog fona, ova je pred eksplozijom, izbila mi i zadnji poklopac
Sve ja to razumem, ali ne diktira uslove pojedinačni kupac već Aliexpress, kao servis preko kojeg oni prodaju, a mi kupujemo proizvod, a njima u uslovima korišćenja piše:@Čika_Kure
U svakoj prodavnici su napisani uslovi prodaje ne samo na AE već i na svim ostalim platformama tog tipa, koje skoro niko od nas ne čita, gde svaki trgovac pokušava da se ogradi odnosno da ima manju štetu kao i u svakoj trgovini što se radi. Ranije se vrtelo jako puno robe a i sakupljali su zvezdice pa su padali olako full refundi i za neprimljenu pošiljku a i za oštećenu stvar bez povrata. Sada su druga vremena i teško da se natrči na nekog prodavca koji će ići mimo definisanih pravila na koje si pristao kupovinom u toj prodavnici. Moje iskustvo je da u slučaju prijema oštećene stvari pa i čak da je neupotrebljiva bolje je tražiti refund u nekom %, bar se koliko toliko smanji šteta, normalno to se odnosi na jeftinije pošiljke. U nekim prodavnicama sa ozbiljnim stvarima znači 100+e i sa slanjem preko DHL i sličnih službi sam natrčavao na uslove gde u slučaju da pošiljka ne stigne prihvataju refund bez troškova slanja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari