Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

pedjoni78

Slavan
Učlanjen(a)
07.02.2006
Poruke
193
Poena
320
Narucio sam nesto sa Alija i cena sa postarinom je bila 5.02 evra, a meni je sa deviznog racuna Intesa banke skinuto 5.4 evra. I kada sam narucio drugu i nesto skuplju robu takodje mi je sa racuna skinuto oko 7.5% vise nego sto je trazio Aliexpress. O cemu se radi?
 

dzonihsv

Čuven
Učlanjen(a)
18.11.2007
Poruke
6,045
Poena
615
Oduvek je Intesa rezervisala određeni procenat preko prilikom kupovine. Vratiće ti kroz par dana tu razliku koju rezervišu/privremeno uzmu zbog devijacija kursa.
 

Bassnectar91

Poznat
Učlanjen(a)
01.03.2022
Poruke
238
Poena
45
Moja oprema  
CPU & Cooler
Intel i5 8600k
Matična ploča
Z370 aorus gaming 3
RAM
2x16gb hyperx fury
GPU
Asus 1070ti strix
PSU
Seasonic m12 II evo 620w
Kućište
Fractal design meshify C
Monitor
Lg 29 wk500-p
Miš & tastatura
Glorious model O, ROG falchion
Mobilni telefon
Samsung Galaxy S22+
Pametni uređaji
Huawei watch gt2e
Mi band 6
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Nadam se da ste vi kojima odjednom ne stizu posiljke svesni da ta logistika koju ste izabrali, a ide preko Madjarske (verovatno saver shipping) nema ama bas nikakav tracking, tj. pracenje, tako da to sto vidite neki status apsolutno ne znaci da je u lokalnoj posti na dostavi.
 

Nightmaster

Poštovan
Učlanjen(a)
15.08.2018
Poruke
90
Poena
60
Meni opet većina stiže, tek poneki paket se desi da se zagubi, uradim dispute i vrate mi novac.
A ranije tipa prošle, pretprošle godine se dešavalo kad i svima da mi nije stizalo, generalno kad su poštari provalili da mogu da uzmu šta im se svidi i da niko neće primetiti :D :D
 

batat

Cenjen
Učlanjen(a)
31.12.2008
Poruke
811
Poena
180
Ja imam racun u mts banci sada pš i pre kupovine sa alija uvek razmenim dinare za evre i nikad mi ne skinu neki razliku para tako da vam je to moj savet.
Sto se tice prijema paketa nadam se da ce se uskoro to popraviti posto je uvedena direktna linija BG-Peking i da bi paketi trebali brze da stizu.
Videcemo...
 

sasa022

Slavan
Učlanjen(a)
14.11.2004
Poruke
4,835
Poena
485
Posiljke preko Madjarske stizu za 15-20 dana , ali je problem u Posti Srbije.

Ako isporuka krene preko te direktne linije a bude kao pre par godina ,
nece biti dobro sto se neregistrovanih posiljki tice...
 

holocen

Poštovan
Učlanjen(a)
29.06.2015
Poruke
37
Poena
65
Da napišem svoja iskustva. Kad je korona počela, jedan paket mi nije dostavljen, tražio sam i dobio refundaciju. Pre oko godinu dana sam krenuo da poručujem ponovo. Od 100 sellera samo jedan dostavlja u Srbiju sa ok poštarinom. Mučenje je pretraživati par sati da se nađe seller od kojeg se može kupiti. Poručio sam oko 15 paketa, svi su mi došli u rasponu od 20 do 45 dana. Poslednjih 5 paketa mi dolaze za oko 20-25 dana. Nije mi izgubljen nijedan paket, jedan jedini dispute je rešen delimično u moju korist. Pojedini selleri mi pošalju porudžbinu samo kad ih preko poruke pitam zašto ne šalju. Uvek dajem maksimalne ocene svakom trgovcu. Zasad nijednom nisam prevaren ni od trgovaca ni od pošte.
 
  • Like
Reagovanja: bit

Gazu

Poštovan
Učlanjen(a)
31.10.2020
Poruke
283
Poena
65
Evo, meni stigla sad dva paketa, i to tačno oko isteka te zaštite. Nisam od Kineza ni tražio produženje roka ovaj put.

Možda, kad već znamo da je do naše pošte ili carine, treba od Kineza prvenstveno tražiti produženje tog roka, a ne odmah refund? Ja sam tako radio do sad, da dam šansu da to stigne.
 
  • Like
Reagovanja: bit

sasa022

Slavan
Učlanjen(a)
14.11.2004
Poruke
4,835
Poena
485
@alex1974

Moras da dovedes Evu u poziciju da nema odgovor
genericki odgovor
tj. da tako formulises pitanje da sistem dozvoli
prebacivanje na operatera

Mada u vecini slucajeva dzaba ih bilo - gori su od svakog robota ,
zapitam se da li imaju "gram mozga" :(
 

alex1974

Slavan
Učlanjen(a)
30.05.2007
Poruke
450
Poena
320
Ma probao sam i ne vredi stalno me vrti u krug.
Hteo sam da zamolim operatera da mi ne uplacuju refund,nisu mi odobrili pun refund a ovo sto mi daju pa banka ce zbog te uplate da mi skine vise na odrzavanju racuna nego sto ce oni da mi uplate :(
 

Nightmaster

Poštovan
Učlanjen(a)
15.08.2018
Poruke
90
Poena
60
Pitaj je bilo šta, onda klikni na The goods received are not as described, onda kada ti iskoči prozor samo ga zatvori (i prvi i drugi) i onda izaberi
I close the selector by mistake, i sa leve strane će ti se ponuditi "Chat with an agent now", bar je meni tako :D
 
  • Funny
Reagovanja: bit

alex1974

Slavan
Učlanjen(a)
30.05.2007
Poruke
450
Poena
320
Uspeo sam da ih dobijem ali kazu da su oni samo operateri i da ne mogu da mi pomognu oko toga,uputili su me da posaljem prodavcu poruku i da vidim da li on moze da otkaze?
 

Goran 90

Zapažen
Učlanjen(a)
09.09.2021
Poruke
6
Poena
12
Pozz svima, da li su ovi kad nas u pošti ili carini jul i avgust na godišnjem, ne stižu paketi uopšte kod mene? Pre toga mi je stizalo sve kako treba?
 

dragan0001

Zapažen
Učlanjen(a)
19.11.2021
Poruke
47
Poena
20
Pozdrav,dali nekome stizu paketi koji su poslati u maju ili pre maja koji idu preko madjara,sledece nedelje idem u postu da vidim sta se desava,jel stizu nekome od tad ili pre ?
 

dragan0001

Zapažen
Učlanjen(a)
19.11.2021
Poruke
47
Poena
20
Isto kao i obicno, od datuma porucivanja 15-21 dan. Uskoro bi trebalo isto sto sam porucio avgusta isto preko Madjara.
ok,meni ne stizu paketi od maja meseca i ima ih dosta,pa me zanima dali jos neko ima da mu od tad do sad nisu stigli paketi,odnosno naprimer da su stigli ovih dana
 

deki45

Slavan
Učlanjen(a)
29.08.2004
Poruke
86
Poena
310
Nisu mi isporucena 2 paketa,status at local delivery office od 1.6 i 20.6,u medjuvremenu stigli paketi kasnije poruceni,naravno HU
 

Altru

Slavan
Učlanjen(a)
30.12.2013
Poruke
4,226
Poena
235
otvorio sam dispute za jednu stvar koja je stigla izgužvana i neupotrebljiva...prodavac sad hoće nagodbu, mene bi jedino zadovoljilo da to pošalje ponovo, ali propisno upakovano...ali, kako da budem siguran da će zaista to poslati ili može da mi da neki levi tracking i bajagi poslao a ja poništio dispute?
 

Altru

Slavan
Učlanjen(a)
30.12.2013
Poruke
4,226
Poena
235
pa zato i kažem, problem je što je zbog lošeg pakovanja uništio proizvod a velika je verovatnoća je da će ponovo tako da ga upakuje...mislio sam da se u odgovoru na dispute obaveže da će to sad upakovati kako treba, ali i tu imam nikakve garancije...
 

Sirius9

Slavan
Učlanjen(a)
09.09.2007
Poruke
3,268
Poena
455
Vezano za bolje pakovanje proizvoda, ja sam davno naručio hepa filter za usisivač, stigao zapakovan samo u kesu (sivu kovertu) i naravno malo zgužvan tako da više nije mogao da stoji pravilno u usisivaču, Kontaktiram prodavca, napišem mu to oko pakovanja i da ne može hepa filtere tako da šalje na put od 9000km, naručim ponovo i dobijem apsolutno isto pakovanje kao i prvi put, sreća pa je imao laganiji transport i nije bio opet zgužvan...
Tako da bi rekao da je to objašnjavanje uzaludno.
 
Vrh Dno