PozdravImam dve porudzbine ukupne vrednosti od oko 25$ koje mi kinezi nisu poslali već je isteklo vreme predviđeno za slanje. Dešavalo mi se to i ranije, ali mi novac uvek legne posle par dana. Ovoga puta ni posle više od 15 dana nema mi nikakve uplate na račun. Kada otvorim neki spor (naravno opravdan) novac je kao i ranije posle par dana od rešavanja spora već na računu. Ne znam zbog čega se sada ovo dešava vezano za ove dve porudzbine. Kontaktirao sa AE podršku, kazu mi da je refund izvršen, šalju mi info o refundu i kazu da je do moje banke, savetuju me da odem i pokažem im ARN broj da bi mi izvršili uplatu. Da li neko nešto zna o ovom i da li je imao neko slično iskustvo, da li uopšte to može da se reši sa bankom na osnovu ovog ARN broja? Ipak, ne bih da im poklonim 25$
Mislim dati leze na devizni racun pogledajPozdrav
Zanima me da li si rešio problem.
Ja već tri meseca zovem banku za taj ARN broj, nemaju pojma šta je to. U piranju je Adico banka.
Malo sam se raspitao, taj ARN broj je broj međunarodne transakcije, ali ovi naši "bankari" nemaju pojma
Hvala na odgovoru, imam oba, dolari, evri, proveravam svaki dan, ništa.Mislim dati leze na devizni racun pogledaj
Izgleda da ću morati da odem do banke, ne vredi lepo, mora malo da se svadjaš sa bankarima 😉.Kod mene se situacija rešila "sama od sebe". Imao sam dva "sporna" refunda, jedan mi je uplaćen dan ili dva pre isteka roka, od drugog se oprostio, ali se desila apsurdna situacija da je prodavac poslao paket a otkazao porudžbinu, ja o tome naravno nisam imao pojma. Na poruke prodavac nije odgovarao, niti su bile pročitane. Bio sam do banke, na osnovu tog broja ništa mi nisu pomogli, ali su pogledali na kompu listing isplate i uplate gde se videlo da je odobren refund pa povučen. Rekli su mi da tu oni ne mogu ništa, tako da sam odustao. Bila je registrovana pošiljka, posle mesec dana mi poštar donosi vidim RH...TR, 1100 din ocarinjena, kažem mu mora da si pogrešio, registrovane sve redovno pratim, ne očekujem danas ništa, ali vidim moje podaci pa sam je preuzeo, tek kada sam je otvorio shvatio sam o čemu se radi i koja je to pošiljka. Eto i tako nešto može da se desi.
Najbolje da odeš do njih i lično sa njima porazgovaraš, preko telefona tek nećeš ništa rešiti.
Account, service, wallet i tu je karticaKako iz AE Android aplikacije da izbrišem podatke o platnim karticama? Tražio sam u podešavanjima ali ne mogu da nađem.
Naručio sam neke maske pre 20-ak dana na Aliju. Da l' je ovo tačno da su vratili nazad u Kinu? Osmog oktobra mi je stigao e-mail da je pošiljka u zemlji i da očekujem isporuku uskoro.
8 OctIz ovog tvog skrinšota ja ne vidim da igde piše da se paket vraća nazad u kinu? Nije ti taj još ušao u zemlju (Srbiju)...
Mozda prodje a mozda i ne 😀Imam pitanje da li neko poručuje stvari sa aliexpressa na veliko i koliki je količinski limit a da vam to ne oduzmu na carini ? Hvala unapred na odgovoru 😁
Šalim se,limita nema ali po ličnom iskustvu, carina kad vidi da je na veliko kapira da je za dalju prodaju.Mozda prodje a mozda i ne 😀
Šta si mislio da poručiš?Imam pitanje da li neko poručuje stvari sa aliexpressa na veliko i koliki je količinski limit a da vam to ne oduzmu na carini ? Hvala unapred na odgovoru 😁
Bilo je rasprave u temi sa sve iznetim nekim činjenicama zašto neće više da šalju u Republiku Srbiju, prelistaj temu ubuduće pre iznošenja zlonamernih paušalnih izjava obog tipa.Object routed, to je neki kanal pored puta 100% zato samo refund. Pa se posle pitamo sto neće da šalju za Srbiju.
Sudeći po nekoliko HW YT kanala, ogorman zastoj je i u severnoj americi, toliki da se čak pravdaju poskupljenja blizu 50%. Npr neka kućišta koja su koštala 90$ sada su minimum 13x$... Izgovor su pune luke, nema ko da carini i preveze robu, kontenjeri čekaju ispred luka da budu istovareni...imam utisak da su linije transporta u potpunom autu...već za treći proizvod dobijam refund, možda čak i nisu uopšte poslali (inače prodavci sa 98-99% pozitivnim feedbackom)...za dve pošilje mi stoji object routed, sad gledam u pasulj šta to znači, ali verovatno su negde skrenule sa puta...za još jednu pošiljku se izvinjavaju za zastoj, ali gledaće da stigne brzo...ukupno 6-7 pošiljki u poslednjih 2-3 meseca ili nikad ne stigne/ ili nikad nije poslato...deluje kao totalni raspad sistema...
I meni je pisalo object routed , pa je posle 15ak dana stigla pošiljka.imam utisak da su linije transporta u potpunom autu...već za treći proizvod dobijam refund, možda čak i nisu uopšte poslali (inače prodavci sa 98-99% pozitivnim feedbackom)...za dve pošilje mi stoji object routed, sad gledam u pasulj šta to znači, ali verovatno su negde skrenule sa puta...za još jednu pošiljku se izvinjavaju za zastoj, ali gledaće da stigne brzo...ukupno 6-7 pošiljki u poslednjih 2-3 meseca ili nikad ne stigne/ ili nikad nije poslato...deluje kao totalni raspad sistema...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari