Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Znam ja to i pratim, ali 12 dana ( a biće minimum 15 i više), ok da sam spor otvorio pre početka njihovog praznika, nego juče, 06.10.
 
Piše ti lepo od 1-og do 7-og oktobra su im praznici i da mole za strpljenje, da obrada narudžbina, slanje i prigovori mogu potrajati i do 7 RADNIH dana. Ti ako si juče otvorio spor uleteo si u praznični režim rada, ne razumem čemu dizanje panike i frke?
 
Nit je frka niti panika, konstatacija samo. Očigledno da po neko gleda na poruke uzavrelim emocijama 😄
 
Imam dve porudzbine ukupne vrednosti od oko 25$ koje mi kinezi nisu poslali već je isteklo vreme predviđeno za slanje. Dešavalo mi se to i ranije, ali mi novac uvek legne posle par dana. Ovoga puta ni posle više od 15 dana nema mi nikakve uplate na račun. Kada otvorim neki spor (naravno opravdan) novac je kao i ranije posle par dana od rešavanja spora već na računu. Ne znam zbog čega se sada ovo dešava vezano za ove dve porudzbine. Kontaktirao sa AE podršku, kazu mi da je refund izvršen, šalju mi info o refundu i kazu da je do moje banke, savetuju me da odem i pokažem im ARN broj da bi mi izvršili uplatu. Da li neko nešto zna o ovom i da li je imao neko slično iskustvo, da li uopšte to može da se reši sa bankom na osnovu ovog ARN broja? Ipak, ne bih da im poklonim 25$
Pozdrav
Zanima me da li si rešio problem.
Ja već tri meseca zovem banku za taj ARN broj, nemaju pojma šta je to. U piranju je Adico banka.
Malo sam se raspitao, taj ARN broj je broj međunarodne transakcije, ali ovi naši "bankari" nemaju pojma
 
Pozdrav
Zanima me da li si rešio problem.
Ja već tri meseca zovem banku za taj ARN broj, nemaju pojma šta je to. U piranju je Adico banka.
Malo sam se raspitao, taj ARN broj je broj međunarodne transakcije, ali ovi naši "bankari" nemaju pojma
Mislim dati leze na devizni racun pogledaj
 
Kod mene se situacija rešila "sama od sebe". Imao sam dva "sporna" refunda, jedan mi je uplaćen dan ili dva pre isteka roka, od drugog se oprostio, ali se desila apsurdna situacija da je prodavac poslao paket a otkazao porudžbinu, ja o tome naravno nisam imao pojma. Na poruke prodavac nije odgovarao, niti su bile pročitane. Bio sam do banke, na osnovu tog broja ništa mi nisu pomogli, ali su pogledali na kompu listing isplate i uplate gde se videlo da je odobren refund pa povučen. Rekli su mi da tu oni ne mogu ništa, tako da sam odustao. Bila je registrovana pošiljka, posle mesec dana mi poštar donosi vidim RH...TR, 1100 din ocarinjena, kažem mu mora da si pogrešio, registrovane sve redovno pratim, ne očekujem danas ništa, ali vidim moje podaci pa sam je preuzeo, tek kada sam je otvorio shvatio sam o čemu se radi i koja je to pošiljka. Eto i tako nešto može da se desi.
Najbolje da odeš do njih i lično sa njima porazgovaraš, preko telefona tek nećeš ništa rešiti.
 
Kod mene se situacija rešila "sama od sebe". Imao sam dva "sporna" refunda, jedan mi je uplaćen dan ili dva pre isteka roka, od drugog se oprostio, ali se desila apsurdna situacija da je prodavac poslao paket a otkazao porudžbinu, ja o tome naravno nisam imao pojma. Na poruke prodavac nije odgovarao, niti su bile pročitane. Bio sam do banke, na osnovu tog broja ništa mi nisu pomogli, ali su pogledali na kompu listing isplate i uplate gde se videlo da je odobren refund pa povučen. Rekli su mi da tu oni ne mogu ništa, tako da sam odustao. Bila je registrovana pošiljka, posle mesec dana mi poštar donosi vidim RH...TR, 1100 din ocarinjena, kažem mu mora da si pogrešio, registrovane sve redovno pratim, ne očekujem danas ništa, ali vidim moje podaci pa sam je preuzeo, tek kada sam je otvorio shvatio sam o čemu se radi i koja je to pošiljka. Eto i tako nešto može da se desi.
Najbolje da odeš do njih i lično sa njima porazgovaraš, preko telefona tek nećeš ništa rešiti.
Izgleda da ću morati da odem do banke, ne vredi lepo, mora malo da se svadjaš sa bankarima 😉.
Hvala
 
Kako iz AE Android aplikacije da izbrišem podatke o platnim karticama? Tražio sam u podešavanjima ali ne mogu da nađem.
 
Naručio sam neke maske pre 20-ak dana na Aliju. Da l' je ovo tačno da su vratili nazad u Kinu? Osmog oktobra mi je stigao e-mail da je pošiljka u zemlji i da očekujem isporuku uskoro.
 

Prilozi

  • Screenshot_20211011-162218.jpg
    Screenshot_20211011-162218.jpg
    51.7 KB · Pregleda: 48
Dali je neko skoro slao paket za Kinu, treba da vratim pogrešno poslatu stvar, gledam na sajtu pošte imaju opcije Međunarodni paket i EMS i u oba slučaja za paket težine 200 grama vrednosti 2000 din poštarina je 2800 din!
Treba mi najjeftinija opcija sa praćenjem!

Naručio sam neke maske pre 20-ak dana na Aliju. Da l' je ovo tačno da su vratili nazad u Kinu? Osmog oktobra mi je stigao e-mail da je pošiljka u zemlji i da očekujem isporuku uskoro.

Iz ovog tvog skrinšota ja ne vidim da igde piše da se paket vraća nazad u kinu? Nije ti taj još ušao u zemlju (Srbiju)...
 
Pismonosne usluge - Preporučena pošiljka sa avionskim prevozom, to izađe 690 din što je extra ali mi deluje da će na licu mesta kad budem slao biti više! Videćemo.
Dimenzije nisu naveli tu kod kalkulatora ali moglo bi da uđe u onu kovertu sa vazdušastom folijom i da bude manje od 2cm debljine i 10x10cm!
 
Iz ovog tvog skrinšota ja ne vidim da igde piše da se paket vraća nazad u kinu? Nije ti taj još ušao u zemlju (Srbiju)...
8 Oct
Hand over to airline (China/Hong Kong)
A pre toga bilo u LVA(Letonija) i meni stigao mail da je kao stiglo u zemlju(Srbiju).
 
Možda samo šetaju po avio linijama dok ne ubodu neku koja ide do nas. vidi šta će se dešavati narednih dana.
Jako su retki slučajevi da u tranzitu vrate paket nazad, meni se to jedino desilo onda kad je krenula zezancija sa
baterijama pre 3-4 godine kad su vraćali iste prodavcu.
 
Imam pitanje da li neko poručuje stvari sa aliexpressa na veliko i koliki je količinski limit a da vam to ne oduzmu na carini ? Hvala unapred na odgovoru 😁
 
Imam pitanje da li neko poručuje stvari sa aliexpressa na veliko i koliki je količinski limit a da vam to ne oduzmu na carini ? Hvala unapred na odgovoru 😁
Mozda prodje a mozda i ne 😀
Mozda prodje a mozda i ne 😀
Šalim se,limita nema ali po ličnom iskustvu, carina kad vidi da je na veliko kapira da je za dalju prodaju.
Dva puta mi je prošlo bez carine,na veliko.
Proveri kilažu i zapreminu,to se gleda najčešće. Kinez može da napiše da je vrednost dolar. Sve zavisi od carine.
Pozdrav
 
Mislim da je zakonski limit 5 komada za ličnu upotrebu, sve preko toga smatraju da je za prodaju s tim što carinik ima pravo da ovo tumači kako želi, ako ne želi da pusti 3 komada neće ih pustiti, sve zavisi od carinika.
Inače nije isto ako hoćeš da naručuješ spajalice na veliko ili auto kamere, na primer, ili dronove koji su još veći.
Evo ako hoćeš 1000 dugmića za košulje mogu ja da ti to naručim ali ako hoćeš 1000 dronova to ćeš morati neku firmu da angažuješ...
 
I dalje je šipment preskup. Hteo da naručim presvlake za stolice, 4 kom ne izađu ni 10e ali šipment je preskup ide i do 8000din. Nisu normalni
 
imam utisak da su linije transporta u potpunom autu...već za treći proizvod dobijam refund, možda čak i nisu uopšte poslali (inače prodavci sa 98-99% pozitivnim feedbackom)...za dve pošilje mi stoji object routed, sad gledam u pasulj šta to znači, ali verovatno su negde skrenule sa puta...za još jednu pošiljku se izvinjavaju za zastoj, ali gledaće da stigne brzo...ukupno 6-7 pošiljki u poslednjih 2-3 meseca ili nikad ne stigne/ ili nikad nije poslato...deluje kao totalni raspad sistema...
 
Object routed, to je neki kanal pored puta 100% zato samo refund. Pa se posle pitamo sto neće da šalju za Srbiju.
 
Object routed, to je neki kanal pored puta 100% zato samo refund. Pa se posle pitamo sto neće da šalju za Srbiju.
Bilo je rasprave u temi sa sve iznetim nekim činjenicama zašto neće više da šalju u Republiku Srbiju, prelistaj temu ubuduće pre iznošenja zlonamernih paušalnih izjava obog tipa.
imam utisak da su linije transporta u potpunom autu...već za treći proizvod dobijam refund, možda čak i nisu uopšte poslali (inače prodavci sa 98-99% pozitivnim feedbackom)...za dve pošilje mi stoji object routed, sad gledam u pasulj šta to znači, ali verovatno su negde skrenule sa puta...za još jednu pošiljku se izvinjavaju za zastoj, ali gledaće da stigne brzo...ukupno 6-7 pošiljki u poslednjih 2-3 meseca ili nikad ne stigne/ ili nikad nije poslato...deluje kao totalni raspad sistema...
Sudeći po nekoliko HW YT kanala, ogorman zastoj je i u severnoj americi, toliki da se čak pravdaju poskupljenja blizu 50%. Npr neka kućišta koja su koštala 90$ sada su minimum 13x$... Izgovor su pune luke, nema ko da carini i preveze robu, kontenjeri čekaju ispred luka da budu istovareni...
 
imam utisak da su linije transporta u potpunom autu...već za treći proizvod dobijam refund, možda čak i nisu uopšte poslali (inače prodavci sa 98-99% pozitivnim feedbackom)...za dve pošilje mi stoji object routed, sad gledam u pasulj šta to znači, ali verovatno su negde skrenule sa puta...za još jednu pošiljku se izvinjavaju za zastoj, ali gledaće da stigne brzo...ukupno 6-7 pošiljki u poslednjih 2-3 meseca ili nikad ne stigne/ ili nikad nije poslato...deluje kao totalni raspad sistema...
I meni je pisalo object routed , pa je posle 15ak dana stigla pošiljka.
 
2. oktobra narucih neke jeftine PTFE glajdere za misa. ima neko ideju kad ce stici?
 
Nazad
Vrh Dno