Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Veruj da obracaju paznju,bas dosta predmeta su poceli da izbacuju da ne salju za Srbiju,na isti nacin isti prodavci a za Srbiju ne salju,npr ukucam za Sloveniju a tamo salju normalno.
Mislim cak i da se smiri situacija sa slanjem dosta predmeta su vec otisli gore sa cenom i to ne valja,ssd koji je bio bukvalno 17,18$ sad je skoro 30$
Ako se i cene vrate u normalu e onda moze da se kaze da je kao i pre u suprotnom nista nije u redu.
 
@ Goyakla

U aplikaciji ides na listu porudzbina , kliknes na sliku proizvoda koji si kupio i sve imas pod Order Details

@ Miki_

Poznati brend SSD su poskupeli svuda
Npr. KingDian i Goldenfir SSD nisu poskupeli , jedino postoji problem sa isporukom u Srbiju.

Za Sloveniju ( Hrvatsku , Austriju ) salju , ali ne garantuju brzu isporuku - AE Standard Shipping.
 
Posle 25.03. kada su pazareni satovi replike g shock prva izmena na bolje. Jos samo sada ovi nasi lopovi da isporuce na kucnu adresu. Posto imam jos dva sata porucena dva dana kasnije, a stigli ranije u Srbiju i cekaju u GPC vec mesec dana se ne menja info.
b352d0716314cb78261a31bfaac46b45.jpg
d4b3c40493400c286133c459bd94055b.jpg


Sent from my moto x4 using Tapatalk
 
@sasa022 U pravu si za SSD,poskupeli su svuda,i ovi nasi prevaranti koji su imali sigurno na lageru vise komada digli cene.
Ovi nasi ako se i dalje zezaju da ne isporucuju pakete kinezi ce stvarno da raskrste sa nama.
 
Odnos privatnih kurirskih službi prema korisnicima je apsolutna nula. Pošta je institucija za sve njih.

Apsolutno se slažem. Juče sam gledao momka kako baca pakete sa jednog kraja kombija na drugi. Tada sam primtio jedan pakt koji je skroz izgažen. Ko će to da plati ?
 
ako je korona u pitanju kako sam ja naručio par stvari pre dva tri meseca kada je kod njih bio vrhunac i sve mi je lepo stiglo?

I pored Korone, pošte od Kine do nas su se nekako trudile da saobraćaj ide što kargo avionima, što ono nešto malo putničkih, pa još okolnim putanjama, preko drugih zemalja i aerodroma. Ne samo za nas.
Ali u jednom momonetu sve se to totalno zagušilo, nagomilalo se džakova i kontejnera u svim mogućim polanim usputnim i odredišnim magacinima, i krajem aprila su konačno rekli da za određeni broj zemalja do daljnjeg neće preuzimati nove pošiljke.

Kod Kineza je korona skoro prošla, ali su prekinuti gotovo svi letovi van Kine, a i trenzitne pošte su radile ograničeno, i tada se sve urušilo.

U apsolutno svim informacijama iz CH, HK i SG, navodi se samo Korona kao problem sa isporukama.
 
Naručio sam paket. Piše da šalje sa brojem za praćenje. Poslao mi je sa UB... LV brojem, a koliko znam, te pošiljke nemaju praćenje. Sa kojim razlogom mogu da otvorim dispute?

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
 
Pa ako ti ne stigne onda disput, što se ti sekiraš? Njegova je stvar kako će da pošalje a tebi cena ako odgovara naručiš. Ako ne stigne tražiš povraćaj.

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Sve je to lepo trazis povrat i dobijes.
Ne znam samo ko ce nadoknaditi troskove provizije koju banka uzme pri kupovini.
Na orimer ja sam imao mnogo povracaja novca i na svaki sam izgubio od o.20 - 1.5 dolara.
To je cist gubitak,to nam niko ne vraca.
 
Svašta mogu ovde novo da čujem i naučim. Kakva provizija banke? Ja 15 godina kupujem na ovaj način nisam nikada čuo za proviziju, plaćam amex i mc karticima i paypalom.

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
mislio je na konverziju,verovatno.

Sent from my GM1910 using Tapatalk
 
Sve je to lepo trazis povrat i dobijes.
Ne znam samo ko ce nadoknaditi troskove provizije koju banka uzme pri kupovini.
Na orimer ja sam imao mnogo povracaja novca i na svaki sam izgubio od o.20 - 1.5 dolara.
To je cist gubitak,to nam niko ne vraca.

To je između tebe i tvoje banke. Vidi to sa bankom.

Naše banke su od skoro uvele te provizije na plaćanja u devizama. I to samo nama, kod nas. Inače nisu uobičajen način rada banaka.
 
@ micos

Zato koristis RacunPlus multivalutni racun i MasterCard kod mts Banke i toga nema ;)

Plus od zimus mozes svaki dan da pokupis crveni kupon 1,92-0,32$ ili 5,88-0,98$
 
To je između tebe i tvoje banke. Vidi to sa bankom.

Naše banke su od skoro uvele te provizije na plaćanja u devizama. I to samo nama, kod nas. Inače nisu uobičajen način rada banaka.

Ne bih se slozio sa ovim odgovorom.
Godinama kupujem sa visa karticom i uvek mi skidaju proviziju.
 
Ne bih se slozio sa ovim odgovorom.
Godinama kupujem sa visa karticom i uvek mi skidaju proviziju.

Devizni ili dinarski račun? Koji tip računa? Koja banka?!?

Od kada imam prvi devizni račun sa platnom karticom, plaćanja prema inostranstvu i u inostranstvu su uvek bila tačno onoliko € koliko je pisalo na računu, i tačno toliko mi je skidala banka sa deviznog računa u €.
Ako valuta u inostranstvu nije bila evro, konverzija u valutu plaćanja je vršena vrlo povoljno, vrlo blizu najboljim kursevima koje sam mogao naći po menjačnicama. Čak i u nekim banana državama, tipa Dominikanska Republika.
Ponekad čak i bolje. Npr, forinte u Mađarskoj sam vrlo retko mogao naći da zamenim za € bolje nego što mi je Visa konvertovala pri plaćanju sa mog deviznog računa.

Ako sam plaćao u instranstvu sa dinarskog računa, e onda su više zakidali na dvostrukim konverzijama valute. Ali gotovo nikada nisam dinarski račun koristio da plaćam u inostranstvu.

E sad, od tamo negde prošle godine, banka počinje da mi naplaćuje sa dinarskog računa, neku provizijicu za svako devizno plaćanje sa deviznog računa. Nemam šta drugo reći nego *ł#$@mjku°im#&$ :mad:

...ali tako je. Trgovac u Kini sa time nema ništa.
 
Poslednja izmena:
Otvorio sam dispute, kažu sa Ali 'invalid' jer je prodavac produžio protection time za još 60 dana..

Čekao sam 72 dana, nemam nameru da čekam još 60 dana, a paket nije ni krenuo iz Kine za svo ovo vreme! Još me bezobrazni prodavac pravi budalom i kaže da zovem poštara, ignorišući tracking detalje gde se vidi da je u Kini.

Ne postoji normalna opcija za dispute osim 'protection time is running out but still in transit..'.

Kako mogu da garantuju isporuku za 60 dana, a prodavac produži protection time za još 60 dana i ja ne mogu da otvorim dispute?!
 
@ Axel

Potrebno je da znas da se gomila prodavaca ponasa kao da su roboti i sa takvima nema ozbiljne komunikacije.
Od njih ces dobijati tipske glupe odgovore , ma kakvo pitanje i dokaz da im posaljes.

Sto se spora tice - To je standardno za "automatiku" AE sistema .
Do trenutka dok ne odbijes predlog prodavca slucaj obradjuje robot i dobijas genericke statuse .
Ako se ti i prodavac dogovorite , menadzeri ( ljudi ) se ne ukljucuju - sve odradjuje robotizovani sistem.
Ostavi otvoren spor i cekaj reakciju menadzmenta koji resava sporove.
Verovatno ce ti poslati poruku da cekas jos 10 dana i onda ako ne bude dokaza da je posiljka
ponovo u tranzitu na kraju ce odobriti povracaj novca.
 
^ Hvala Sale, posiljka jeste u tranzitu, odnosno poslednji put bila 9. maja, medjutim vrti se po kini do tada i negde je zaglavila. Nista, cekacu jos, nema druge.

Imam jos jednu posiljku, njen startus je poslednji put bio 19. aprila u nekoj tranzitnoj zemlji, a ne mogu da otvorim dispute, jer mi iako je proslo oko 70 dana Ali ne dozvoljava, vec odmah dispute blokira porukom da je paket "in transit" i da cekam..
 
@ Axel

Ako za Rx..CN nema statusa Import customs clearance * office of exchange u gradu iz kog je posiljka krenula
znaci da jos uvek pokusavaju da je posalju iz Kine.
Ako postoji taj status , onda das rok prodavcu da ti javi da li je posiljka vracena ili je ponovo salju
ali pod drugim brojem za pracenje - mora da ti napise broj.
Ukoliko posle 10-ak dana od Import customs clearance nema novih podataka , pokreces dispute i trazis refund
bez obzira koliko je produzio zastitu.I AE ce malo otezati , ali ako se ne pojave novi statusi dobijas refund.

Posiljke koje su u tranzitu treba jos uvek cekati ako prodavac produzava zastitu.
Ako nece da produzi otvori dispute i trazi refund.
 
Uzimao neke biciklisticke stvari sad udjem da pogledam nesto kad ono shipping od 18 do 34 evrica, ne vredi vise nista narucivati sem futrola i kablica za telefon.
Jel tako i sa stvarima koje vi narucujete?

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока


Uglavnom je tako.. Slučajno ako naletiš da se Shipping povoljan prodavac ti javlja da ne može poslati i moli da cancelujes pošiljku..
Sve dok im logistika bude javljala da se paketi ne isporučuju u SRB mislim da će biti ovako...
 
Toga se ja najvise i plasim da ce paketi moci normalno da se salju a da ce shipping ostati jako veliki. Ali videcemo...
 
Ja sam naleteo na nekog prodavca satova, naravno svi su skuplji nego pre krize za 2-5e. Pazarim sat i pomislio sam da ce me obavestiti posle par dana cancel for oder reason, medjutim on ga salje. Koja je ovo posta ne znam, prvi put mi za pet god izlazi ovakav tracking number.
3a5c6d53c25f5c8937eb088be466fc79.jpg


Sent from my moto x4 using Tapatalk
 
Primećujem da pojedini trgovci, koji su imali samo AliE standard shipping, pa su ispali iz opcije slanja ka nama (za razumne novce), sada dodaju NL post, ili Cainiao. Mali broj njih, ali eto...

Imao sam u korpi neke drangulije, još ne poručene.
Onda posle 23.04, ti isti proizvodi i dalje u korpi, shipping je ili porastao na >36€ (ostali AliE premium, DHL, UPS...), ili su postali "...not delivered to Serbia".
A od pre neki dan, pojedini od istih tih proizvoda, pojavili se ili NLpost ili Cainiao kao opcija slanja, za razumne novce.

Zaključujem da trgovci nemaju problem sa time da šalju nešto u npr. Srbiju, već da je tačno da je problem negde globalno, i da će jednog momenta sve da proradi kao i pre.

Operateri takođe, pokušavaju da nekako rade uprkos problemima u transportu.

Sve se to svodi na gomilanje pošiljki po ko zna kojim magacinima, ko na gde, što pravi problem i trgovcima, i prevoznicima, i kupcima.
But, show must go on...
Bolje da su sve stopirali do prolaska krize.

:trust:
 
Naurcio sam nesto opet na sajtu
Zasta moram da cekam 9 dana?
9days 23hours 38minutes 44seconds .??
 
Vrh Dno