Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Već drugi put mi prodavac produžuje Purchase Protection. Ne razumem šta ja imam od toga sem da prodavac zaštićuje samog sebe jer ne mogu da otvorim dispute, već treba da čekam da istekne produžena zaštita.
Ili mogu otvoriti dispute?
 
Meni je sve naručeno u oktobru stiglo u januaru nakon par produžetaka...tako da budite malo strpljivi i imajte razumevanja...
 
Već drugi put mi prodavac produžuje Purchase Protection. Ne razumem šta ja imam od toga sem da prodavac zaštićuje samog sebe jer ne mogu da otvorim dispute, već treba da čekam da istekne produžena zaštita.
Ili mogu otvoriti dispute?
Možeš otvoriti dispute.
 
@Blaham

Ako je posiljka u tranzitu , ja uvek trazim produzenje do ukupno oko 90 dana.Ako ne stigne za 90+ otvaram dispute.
Izuzetak je bila jedna Rx..CN koja se po Kini vrtela skoro tri meseca , ali je na kraju ipak stigla.
 
Jedno produženje sam prećutao.
Sinoć otvorio dispute i prodavac se složio da mi se vrati novac. Zaista čudno. o.0
 
Ja do sad nisam imao problema sa poručivanjem, medjutim sad mi prodavac javlja da ne može da pošalje i da produžim vreme isporuke.
On je već jednom produžio.
Kako ja da prekinem porudzbinu i da mi se vrati novac? Koji su koraci pošto to jos nisam radio?
 
Moze li neka pomoć? :) Da li da idem na Cancel order ili da sačekam da istekne ono vreme, ostalo je jos 2 dana.
 
Cancel order, prodavac prihvati zahtev. I dobiješ novac nazad nakon par dana.
 
Proveri da nije digao cenu u međuvremenu pa zbog toga ne želi odmah da ti pošalje?
Ako ne možeš da kupiš u drugoj prodavnici za te pare, možda ima smisla i da sačekaš.
 
Stigao jedan singapurčanin danas na carinu.
Poručen 28.2
 
Poslednja izmena:
Jel sme sad da se otvara dispute Kinezima ?
Zbog Corone i vanrednog stanja .
 
Šta je *mjau**mjau**mjau**mjau*ni CPF broj koji mi traži sistem da ukucam prilikom dodavanja nove kartice za plaćanje?
Kontaktirao sam njihovu blago retardiranu podršku koji me ubeđuju da sam iz Brazila i da odem u konzulat da uzmem CPF broj.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 
Šta je *mjau**mjau**mjau**mjau*ni CPF broj koji mi traži sistem da ukucam prilikom dodavanja nove kartice za plaćanje?
Kontaktirao sam njihovu blago retardiranu podršku koji me ubeđuju da sam iz Brazila i da odem u konzulat da uzmem CPF broj.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cadastro_de_Pessoas_Físicas

Pa njima očigledno sistem pokazuje da je kartica iz Brazila.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Zna li neko kako će se vanredno stanje i ograničavanje međugradskog saobraćaja odraziti na pakete koji su na carini i na njihovu isporuku?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Meni je juče poštar doneo paket, rade normalno.
 
Jel ima neka matematika da se naruči multimedija za auto preko alija ili alibabe?

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 
Ja sam gledao pre neki dan, imao sam varijatu i u Hrvatskoj da zaprimim da izbegnem carinu, ali nisam se usudio, pre svega da li ce stici ispravno i kako ce funkcionisati, i sta onda bacio 200+eur,ovako sam uzeo kod nas sa 1 god garancije, skuplje izaslo kedno 50e.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Koliko dugo ti je paket bio zadržan na carini?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Od statusa "za carinu" do uručenja je prošlo 3 dana.
5€ vrednost paketa, nije carinjeno.
 
@ MightyOutlaw

Kupi tablet
Lenovo YogaTab , Huawei MediaPad....
 
Ljudi jel nema zastoja dostave i paketa porucenih iz kine zbog virusa, sve radi regularno ?
 
Meni danas stigla 2 paketića UA...TO. Brže nego SG zahvaljujući NS carini.. :(
 
Vrh Dno