Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Ne vidim razlog da pucas u svoju nogu, samo zato sto te je Kinez ljubazno zamolio da to uradis. Da otvoris dispute sa licnim razlozima, i jos da napises da si robu primio?

I meni ovo bezveze zvuci, nisam dosad imao ovakav slucaj pa reko da pitam.
Znaci da cekam onda da istekne vreme pa da otvaram dispute sa razlogom da roba nije stigla ili ima neka bolja opcija ?
 
Koliko vidim u mom slucaju je ostalo jos nekih 3 dana da se prodavac i ja nekako dogovorimo posto sam otvorio dispute.Ako ne uspemo onda ce se umesati ali.Po tracking broju koji mi je on poslao posiljka je u pekingu u avionu.

Ova poruka mi je stigla od ali-a
The seller has replied to your refund request. If you and the seller can't come to an agreement, AliExpress will step in and help. You can continue to attempt to resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller's proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).
3 calendar days 3 hour 53 minute 30 second

Samo ja ne znam da li je to pravi broj za pracenje i zato necu nista da preduzimam.Koliko znam on sam moze da produzi rok dostave a zasto to jos nije uradio ne znam.
Prvi mi se put ovo desava pa sam zato zeleo da cujem neka vasa iskustva sa ovim kada su u pitanju.
Sacekacu ova tri dana da vidim sta ce se izdesavati.
 

Prilozi

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    36.8 KB · Pregleda: 117
Nema veze da li se završava na BE, to je stvar carriera, pitanje je da li ide za Srbiju (to bi već trebalo da se vidi) i da li ide tebi (to će se tek videti kome ide kad se isporuči).
 
Aham ok.
Pise tamo u destination zemlja u koju ide samo sam obrisao. :)

No nebitno, sta predlazete, znaci da cekam da istekne vreme isporuke, pa tek onda da otvaram dispute ako paket ne stigne, a po njegovoj poruci koliko vidim i nece.
Ovo da otvaram dispute i da otkazujem zbog licnih razloga narudzbu ili da izaberem opciju da sam kao dobio paket pa ce oni kao da vrate pare, ne dolazi u obzir.
 
Ne znam koliko su im ovi njihovi trackeri tacni.

btw. sad sam tek video da se tracking broj zavrsava sa BE. :d
Proveri na https://postal.ninja/en, kopiraj broj za praćenje pa proveri ovde šta tačno kaže, tu će detaljnije pisati nego na Aliju. Alijevo praćenje je jako šturo.
Nema veze što se broj završava sa BE, možda je poslato Belgijskom poštom.
Daj screenshot sa postal ninja da vidimo šta se tu dešava.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Da li je realno da paket narucen 21 Oktobra jos nije stigao a ide sa China Post Registered Air Mail???
Do sada su mi stizali za 2 nedelje.
 
Ou odlican je ovaj sajt, hvala. :)

Koliko vidim poslali su nekom drugom jer addressee nije na moje ime nije ni cudo da im se vratilo. :S:
 

Prilozi

  • Untitled-1.jpg
    Untitled-1.jpg
    162.6 KB · Pregleda: 126
Da li je realno da paket narucen 21 Oktobra jos nije stigao a ide sa China Post Registered Air Mail???
Do sada su mi stizali za 2 nedelje.
Realno je, kineska pošta je užas. Moj jedan paket od 21. Septembra tek sad poleteo iz Pekinga. Jedan od sredine oktobra se zaglavio negde i ne mrda...

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Ovaj moj se zaglavio od 5 Novembra. Istu stvar sam narucio pre mesec dana od istog prodavca i stigla mi za 2 nedelje a sad...Sve mi se cini da nece ni stici.
Zadnja 2 paketa mi nisu ni stigla...ovo je treci...ima da me bace na crnu listu kinezi.
 
Automatski se vraćaju pare ako prodavac ne pošalje proizvod u roku. Čim istekne vreme za slanje, dobijete refund, a i opciju da ostavite feedback. Imao sam pre par dana tu situaciju.
Dao je kupon od 8 dolara na 10 poručenih, ja poručio, on mi poslao poruku da je pogrešio i da idem na cancel, što naravno nisam uradio. Kad je vreme isteklo ali je vratio pare (doduše, tamo stoji da se čeka od 3 do 20 dana, para još uvek nema kod mene).

To me zanima znaci da li mogu da mu ostavim ocenu ako istekne Processing time, a nije poslao robu za tih 10 dana koliko je bilo naznaceno da je max za slanje...
Moj razlog za negativnu ocenu je prost nece da posalje iz nekog razloga i nece da kaze kao covek sta je u pitanju nego pokusava da napravi budalu od mene, ovo mi je poslao :

''Dear friend, we are sorry, because our system could not identify your order,so we were unable to deliver that. This is a system error. Could you please cancel it with "Other Reason". And after we confirm that, we will refund you. Thank you for your understanding.''

Laze kao pas nikada mi se ovo nije desilo a uplata je uredno prosla i sve je ok, vidim nakon par dana da je skroz uklonjen taj proizvod kod njih a imalo je preko 2000 na stanju.. Pokusao sam da kontaktiram Ali ali vidim da se prica svodi na razgovor sa robotom tako da tu nema boze pomozi...
 
@virke
Sve će da nas bace na crnu listu, ne samo tebe. Izgleda da pošte širom sveta nisu bile spremne za ovoliku ekspanziju internet kupovine. Pošte, carine itd.. šta sve se već nalazi u tom lancu. Možda neke i jesu bile spremne, ali ovi naši svakako nisu.

from Tapatalk SM-A505FN using my Sent
 
Ou odlican je ovaj sajt, hvala. :)

Koliko vidim poslali su nekom drugom jer addressee nije na moje ime nije ni cudo da im se vratilo. :S:
Ako zemlja odredišta nije Srbija i/ili ide na tuđe ime otvori dispute sa razlogom da si dobio tuđi broj za praćenje i priloži u dispute-u ovaj screenshot samo necenzurisan traži sav novac nazad i to je to, Ali će presuditi u tvoju korist, dokaz da je otišlo nekom drugom je na tvojoj strani.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
@virke
Sve će da nas bace na crnu listu, ne samo tebe. Izgleda da pošte širom sveta nisu bile spremne za ovoliku ekspanziju internet kupovine. Pošte, carine itd.. šta sve se već nalazi u tom lancu. Možda neke i jesu bile spremne, ali ovi naši svakako nisu.

from Tapatalk SM-A505FN using my Sent

Dobro kažeš. Sve više mi se čini da je nešto trulo u transportu pošiljki i na našoj strani, ili možda samo na našoj ... Pošiljke bez trackinga sve ređe stižu, na ove druge valjda moraju da pripaze...
 
To me zanima znaci da li mogu da mu ostavim ocenu ako istekne Processing time, a nije poslao robu za tih 10 dana koliko je bilo naznaceno da je max za slanje...
Moj razlog za negativnu ocenu je prost nece da posalje iz nekog razloga i nece da kaze kao covek sta je u pitanju nego pokusava da napravi budalu od mene, ovo mi je poslao :

''Dear friend, we are sorry, because our system could not identify your order,so we were unable to deliver that. This is a system error. Could you please cancel it with "Other Reason". And after we confirm that, we will refund you. Thank you for your understanding.''

Laze kao pas nikada mi se ovo nije desilo a uplata je uredno prosla i sve je ok, vidim nakon par dana da je skroz uklonjen taj proizvod kod njih a imalo je preko 2000 na stanju.. Pokusao sam da kontaktiram Ali ali vidim da se prica svodi na razgovor sa robotom tako da tu nema boze pomozi...
Nažalost ne možeš da im ostaviš negativnu ocenu kada vreme za slanje istekne, ako i imaš ludu sreću da prodavac dozvoli da vreme istekne automatski se porudžbina otkazuje i ti dobijaš novac nazad i ta porudžbina bude zatvorena, meni se to desilo samo jednom prošle godine za 11.11.
Svaki drugi put kada su prodavci tražili da sam otkažem porudžbinu i ja nisam, pridavci neće dozvoliti da vreme istekne već će označiti da su poslali i dati ti neki lažni broj za praćenje koji daje lažne statuse i na kraju se zakuca na nekom statusu tipa Despatched to Airlines ili Package arrived to destination country i ti tako čekaš 60 dana i na kraju otvoriš dispute Ali presudi u tvoju korist i prodavac "nije kriv" jer je paket nestao u transportu. I tu ne možeš da daš ocenu i još izgubiš 60 dana čekajući pošiljku za koju znaš da neće stići. Već sam pisao o ovakvim slučajevima.
Razlog zašto neće da ti pošalje je 99.9% da nema taj proizvod niti može da ga nabavi ili više ne može da ga nabavi po ceni koja mu je isplativa. Ili si možda na ovoj listi pa neće da ti šalju http://www.vkvan.com/jf/buser/toPage?p=1&code=2005&skey=Serbia

Kao neko ko je živeo u Kini zbog posla skoro 2 godine mogu da kažem da u njihovom mentalitetu novac je na prvom mestu, sopstvene potrebe, sopstveno zdravlje na drugom, porodica na trećem. Kod njih nije bitno što ti je on primio porudžbinu, ako se nešto u međuvremenu promenilo da on ne može da zaradi koliko je planirao ili ne daj bože da bude na nuli ili ni u ludilu da šteti, neće ti poslati niti će otkazati porudžbinu sam jer onda mora da plati penal Aliju. To je sasvim normalno u Kini, kada je novac u pitanju tu se ne gubi obraz ako nekoga zezneš i za 20 dinara, kod kineza postoji izreka "ako imaš priliku da nekoga prevariš za novac, prevari ga".

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Nisam na toj listi sta god da ona bila.
Ne vidim razlog zasto bi mi davao lazni broj i slicno kada ne mogu da mu ostavim negativnu kada vreme za slanje istekne ? Jednostavno saceka da istekne, porudzbina se zatvori i ja dobijam novac nazad...
Pratio sam oglas duze vreme, skoro za duplo je jeftiniji nego standarno, znaci cekao sam nekih 7 dana otprilike i vidim da se ne skida oglas, a da stoji stock 2996 PCS ( u trenutku mog porucivanja ), cena je bila 37.55$ + 2.29$ za registrovanu posiljku preko Kineske poste..
Jedino sto sam ja posle kupovine pitao jeste da li moze da posalje preko Singapurske poste posto ona stize u moju zemlju za desetak dana a preko Kineske oko 40 treba trenutno.. i ako treba da doplatim koji dolar nije problem, na sta sam dobio odgovor : ''dear, we will send by the shipping method you have chosen.''
Dan nakon toga mi stize da zatvorim porudzbinu da mi se refundira ja naravno pitam zasto i sta se desava kada je stock 3000 PCS skoro kako nema odjednom na sta mi prodaje neku maglu, da hoce da kaze ko covek takva i takva stvar ja bih zatvorio ovako necu pa da vidimo sta ce biti..
 
Neće pustiti da istekne jer onda plaća penale Aliju. Ti nemoj da zatvaraš i pusti da vidiš šta će da uradi on ako ti nije frka da vrlo verovatno čekaš 60 dana pa posle otvaraš dispute.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Aha, ok jasno.. Nista videcu sta ce da uradi a u slucaju da se desi da posalje ako ne dobijem pravi broj za pracenje sa full trackingom odmah cu da mu otvorim dispute jer sam za njega i platio, necu da me vija sa nekim laznjakom i laznim statusima. Mada ja koliko vidim on ce da saceka da ovo istekne i nista se nece desiti, ali videcemo jos 2 dana.
 
@Animal
Pazi, ti si izabrao kinesku poštu sa praćenjem, pitao si ga za singapursku, on ti je rekao da će ti poslati kako si napisao - znači kineskom. Neki bolji prodavci imaju posebne linkove za doplatu poštarine, ovaj očigledno nije od tih.
Čim ti je napisao da zatvoriš porudžbinu, znaj da neće ili ne može da ti pošalje (pre da ne može, to što stoji da ima još milion komada na lageru nema nikakve veze, mnogi manji prodavci uopšte nemaju praćenje lagera veletrgovina u realnoim vremenu). Mislio je da može, hteo je da zaradi neku siću na dropshippingu, nije mu se dalo i sad vadi fleke da ne bi plaćao penale AliExpressu.
Ne očekuj da ti otvoreno kaže o čemu se radi, jer Kinezi to nikada ne rade. Postoji 5-6 standardno glupih opravdanja i svi ih vrte bez imalo stida.
Ono što niko od nas ne zna je da li otkazivanje narudžbine od strane kupca nosi neki negativni rejting. Sa dosadašnjim iskustvom, kad bih znao da ne nosi (ali ne znam), uvek bih prihvatio da otkažem sam jer ću brže dobiti pare nazad i poštedeću se drndanja na dispute-u. Vodi računa da kineski prodavac može da te **** na 100 različitih načina, a ti njega samo lošom ocenom, za šta mnoge od njih boli uvo jer mu je važnije da ne izgubi neki cent, a može ako baš treba i da se prijavi sa novom prodavnicom.
A da, što se statusa i lažnjaka tiče, on može da ti da neki sasvim validan broj i tek za par nedelja da shvatiš da je stigao nekom drugom u Srbiju, i to ako redovno pratiš statuse.
 
Da li je realno da paket narucen 21 Oktobra jos nije stigao a ide sa China Post Registered Air Mail???
Do sada su mi stizali za 2 nedelje.

Skoro mesec i po sa China Airmail. Nikad vise. Katastrofa su. Samo Aliexpress shipping.
 
Aha, ok jasno.. Nista videcu sta ce da uradi a u slucaju da se desi da posalje ako ne dobijem pravi broj za pracenje sa full trackingom odmah cu da mu otvorim dispute jer sam za njega i platio, necu da me vija sa nekim laznjakom i laznim statusima. Mada ja koliko vidim on ce da saceka da ovo istekne i nista se nece desiti, ali videcemo jos 2 dana.
Imao sam i ja pravi broj i evo šta sam danas dobio.
"Dear Customer, Since the first shipment we issued was in Customs and returned to us, we sent you another one. But the new one sent is not the Chinese version which you ordered, it is a global version. This version supports more languages. I hope that you can check the products carefully after receiving the goods. After confirming the correctness, you can give us a good picture. After that, please give us a screenshot and we will add extra gifts when you purchase next time.
Best blessing,
Helena"
Još jedno zavlačenje jer je multilanguage support na reklami a i po komentarima.
Da li mogu ja cancel ovo sam ili kako? Vidim samo dispute opciju.

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk
 
Ja sam jednom otkazao porudžbenicu, možda nekih 15-20 minuta nakon što je verifikovano plaćanje. Neke bežične sluške su bile, i tek sam naknadno primetio da nemaju onu bazu za punjenje već samo bubice. Išao sam na cancel order, i koliko se sećam ponuđeno mi je nekoliko opcija da izaberem zašto otkazujem porudžbenicu, ja sam izabrao i don't want this product any more. I toliko, posle par dana mi vraćene pare, nikakvi penali nikakav negativan rejting.

from Tapatalk SM-A505FN using my Sent
 
Skoro mesec i po sa China Airmail. Nikad vise. Katastrofa su. Samo Aliexpress shipping.
Ja sam o tome pisao pre nekih nedelju, dve pa me neki napali zbog toga.
Kapiram ja da nije bas najjeftiniji vid al ti bar stigne brzo koliko mi se puta desilo da mi je shipping zbog toga veci nego cena samog predmeta i nikad ne razmisljam da ustedim dolar, dva na sipingu kad ce mi stici predmet za 7-10 dana uvek doplatim kad nije prva opcija i nikad nisam zazalio zbog toga.
 
Da ali to je kad nije poslato još uvek čini mi se. Meni je poslato i ima opcije Confirm order received i Dispute dole.

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk
 
Ja sam jednom otkazao porudžbenicu, možda nekih 15-20 minuta nakon što je verifikovano plaćanje. Neke bežične sluške su bile, i tek sam naknadno primetio da nemaju onu bazu za punjenje već samo bubice. Išao sam na cancel order, i koliko se sećam ponuđeno mi je nekoliko opcija da izaberem zašto otkazujem porudžbenicu, ja sam izabrao i don't want this product any more. I toliko, posle par dana mi vraćene pare, nikakvi penali nikakav negativan rejting.

from Tapatalk SM-A505FN using my Sent

Izvini, kako si ti zaključio da nisi dobio negativan rejting - tako što su ti vraćene sve pare ??? To uopšte nije sporno, ako se prodavac složi sa _cancel order_, uvek ćeš dobiti sve pare nazad, ali to nije rejting na AE.
Ja zaista ne znam pa ne mogu da tvrdim, ali kruže priče i teorije o rangiranju kupaca koje nosi neka manja ili veća prava i privilegije. Samo što nema nikog ko bi to kompetentno potvrdio ili opovrgao. Misli se valjda prevashodno na status pri rešavanju problema, šanse za brže/povoljnije rešavanje složenijih dispute-a, dobijanje bodova za nivo, status prilikom bezbednosnih provera itd.itd.
 
Ne razumem šta znači ova crna lista? Primer: ubace me na crnu listu, ja poručim narednu pošiljku, platim Aliju ili Ebayu ili kome već, i šta on onda radi, kaže Aliju ej on je na crnoj listi, ne može?
Ne ide mi to u glavu.
 
To je neki kineski forum nezavistan od Alija, kineski Bench što bi rekli ;)
Verovatno razmenjuju loša iskustva, pa ako tebi zapadne neki kupac kojeg sam ja već napljuvao da je prevarant, ti se onda nekako izvučeš da mu ne pošalješ da ne bi prošao kao ja...
Tako nekako valjda ako dovoljno uprostimo ...
 
da li je dozvoljeno naručiti elektricnu punilicu za cigarete? ako jeste, i ovi nasi nece praviti problema, moze li neka preporuka za do 50eura vrednosti? hvala
 
Poslednja izmena od urednika:
Izvini, kako si ti zaključio da nisi dobio negativan rejting - tako što su ti vraćene sve pare ??? To uopšte nije sporno, ako se prodavac složi sa _cancel order_, uvek ćeš dobiti sve pare nazad, ali to nije rejting na AE.
Ja zaista ne znam pa ne mogu da tvrdim, ali kruže priče i teorije o rangiranju kupaca koje nosi neka manja ili veća prava i privilegije. Samo što nema nikog ko bi to kompetentno potvrdio ili opovrgao. Misli se valjda prevashodno na status pri rešavanju problema, šanse za brže/povoljnije rešavanje složenijih dispute-a, dobijanje bodova za nivo, status prilikom bezbednosnih provera itd.itd.

Nisam dobio nikakvo upozorenje / obaveštenje da sam uradio bilo šta što nije u skladu sa njihovim uslovima. Kada uđem na svoj profil stoji da sam gold user i ništa više. Posle toga sam imao dva dispute koja su rešena u moju korist bez pogovora, i vraćene su mi pare prilično brzo. Koja još prava i privilegije bi mogla da mi budu ukinuta? E sad, ako oni imaju neku tajnu crnu listu za koju mi kupci ne znamo, i to mi ga baš. Ionako naručujem samo neke sitnice do 5-6$ dok ne srede da pošiljke stižu u nekih 15-20 dana maksimum. Sa ovakvim sistemom gde nijedna pošiljka ne stiže brže od 45 dana ako uopšte i stigne ikad, mogu da me stave na koju god hoće listu, svejedno mi je.

from Tapatalk SM-A505FN using my Sent
 
Nazad
Vrh Dno