Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Evo kada sam otvorio dispute. Znači banci da se obratim. Screenshot_2019-11-21-07-04-08-343_com.alibaba.aliexpresshd.jpeg

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Order ID: xxx - > View Detail - > tab Financial - > Refund Information
Ako pise finish onda banci
 
Nemaš razloga da se obraćaš banci, leći će ti novac za neki dan strpi se.

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
 
Sledeće nedelje ću ići ako ne bude leglo.
 
Jel zna neko kada ce poceti slanje telefona sa Alija ili koji je neki okvirni rok, porucenih 11.11? Porucio sam Umidigi, pise 40 dana za slanje -_-.
 
Jel otvarao neko disput zadnjih dana, kod mene preko app sve radi osim open dispute?

Sent from my MI MIX 3
 
Verovatno nikako...ali na ebay je jos gore, tamo tek ne znas cime salju
 
@Gulftown

Evo svez primer - danas su pare legle na racun

rae.jpg


@ OZZY83

Za sve standardne nacine slanja nema svrhe da nesto posebno biras , jer ce u najvecem broju slucajeva distributeri poslati po svom izboru.
Mali trgovci ne mogu da uticu mnogo na tu odluku , a kod velikih uglavnom komuniciras sa "robotom" tako da su i tu slabe sanse...
 
najjefikasnija metoda je da prodavcu posaljete poruku i dogovoriti se ako vam je jako bitno da to ide odredjenom postom.

recimo ako je uredjaj sa baterijom on i ne moze ici sa bilo kojom postom, tako da i prodavci znaju sa cime trebaju poslati nisu oni mutavi.
 
Jel zna neko kada ce poceti slanje telefona sa Alija ili koji je neki okvirni rok, porucenih 11.11? Porucio sam Umidigi, pise 40 dana za slanje -_-.

Ja sam iz iste, Xiaomi Official prodavnice narucio 2 telefona 11.11. u razmaku od 6 sati.
Prvi naruceni poslat 13.11. a ovaj drugi jos nije.
Valjda ce poslati pre nego istekne rok od 31 dana. :D
 
Ja naručio 11.11. u fantacy store, poslat prekjuče.

Послато са Redmi Note 5 уз помоћ Тапатока
 
najjefikasnija metoda je da prodavcu posaljete poruku i dogovoriti se ako vam je jako bitno da to ide odredjenom postom.

recimo ako je uredjaj sa baterijom on i ne moze ici sa bilo kojom postom, tako da i prodavci znaju sa cime trebaju poslati nisu oni mutavi.
Ja sam danas izgoreo... Naručim stvar od dolar, platim aliexpress standard shipping 2 i po dolara(napišem odmah poruku "please send with my shipping method"). Naravno pošalju china postom ... Javim se ja, on/ona se izvinjava i ja kažem naručiću opet ali da mi pošalješ sa aliexpress standard shipping. Kažu sve okej, ja naručim opet i opet pošalju sa china postom [emoji23] treba mi to za novu godinu valjda ce stići...

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Imam u opciji shipping preko Ceske,jeftinije je puno jel imao neko iskustva?

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 
To je za EU, za nas šalju samo iz Kine. Kada probaš da završiš kupovinu preko Češke reći će ti da ne može.

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
 
Ako istekne processing time a prodavac nije poslao proizvod da li imam pravo i da li uopste mogu da ga ocenim, posto mi se nikada to nije desilo a upravo hoce ?
 
Imaš 3 mogućnosti - da otvoriš dispute pa da ga oceniš po završetku spora, da napišeš da je stiglo iako nije i da ga oceniš, i na kraju da ništa ne radiš i sačekaš da prođe protection time - tretiraće se kao da si primio pošilkju i opet ćeš imati pravo da ga oceniš.
Ali ako prodavac uopšte nije poslao robu, tj. ako sam AliExpress zatvori order jer je istekao rok za slanje i uopšte nisi dobio ni tracking number, onda nema ni ocenjivanja. Samo ti refundiraju pare.
 
Ako istekne processing time a prodavac nije poslao proizvod da li imam pravo i da li uopste mogu da ga ocenim, posto mi se nikada to nije desilo a upravo hoce ?
Nikada prodavac neće dozvoliti da istekne vreme. [emoji16]

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Meni je juce istekao rok da mi stigne posiljka i otvorio sam dispute i trazio povracaj novca nazad.Prodavac je poslao neki tracking number i po njemu se vidi da je roba otpremljena u zemlju destinacije ali ko meni moze da garantuje da je to ono sto sam porucio_On ima 5 dana da odgovori i poslao je skrinshot posiljke da se nalazi na putu.I napisao je- it is on the way uz tracking number.
Koliko znam on moze da produzi sam vreme za isporuku,sad zasto to nije uradio jos uvek ne znam.Prvi put mi se ovo desava pa reko da pitam sta da radim.
U pitanju je inace torba za sto za masazu i njena vrednos je oko 20 eura.
 
Cim istekne 60 dana a on ne produzi pokrecen disput i svaki put se resi u moju korist. Nikad ali nikad se nije desilo(bar meni) da mi je stigla roba posle 60 dana i njegove price da proverim u posti.
 
Automatski se vraćaju pare ako prodavac ne pošalje proizvod u roku. Čim istekne vreme za slanje, dobijete refund, a i opciju da ostavite feedback. Imao sam pre par dana tu situaciju.
Dao je kupon od 8 dolara na 10 poručenih, ja poručio, on mi poslao poruku da je pogrešio i da idem na cancel, što naravno nisam uradio. Kad je vreme isteklo ali je vratio pare (doduše, tamo stoji da se čeka od 3 do 20 dana, para još uvek nema kod mene).
 
To su dve razlicite stvari, neposlata i neisporucena roba.
 
Dobio sam ovu poruku, jel da otvaram dispute il da cekam prvo da istekne vreme pa onda ?

we are terribly sorry for bothering you and telling you that the order returned back to us, due to the logistic problem, it can not be resent, so how about we refund you ? could you open a dispute with the reason for the refund, it is kind of you to select the reason Personal Reasons (as the others reasons have a great influence on our store) and then inform us? We will agree it and Aliexpress will arrange refund to you.
This link will tell you how to open the dispute: http://help.aliexpress.com/make_refund_request.html
And if you can not open dispute now, please kindly try it in 10days again.
You can do as the below shows.
(1) There is a problem"do you receive the package",you can choose "yes"(Do not worry, we will refund to you,as other reasons have a great bad influence on our store, hope you could do us a favor)
(2) The personal reason as the refunding reason such as you don't want it etc.
We will accept your application very quickly and Aliexpress will arrange refund to you within 1-7 days.
look for your reply
best regards
 
Ne vidim razlog da pucas u svoju nogu, samo zato sto te je Kinez ljubazno zamolio da to uradis. Da otvoris dispute sa licnim razlozima, i jos da napises da si robu primio?
 
Citaj pazljivije pre nego sto odgovoris.

Ako istekne processing time a prodavac nije poslao proizvod da li imam pravo i da li uopste mogu da ga ocenim, posto mi se nikada to nije desilo a upravo hoce ?


To je pitanje, dakle nije poslat proizvod. Završavam raspravu.
 
Ti se nadovezujes na starije pitanje BEZ CITIRANJA, a pitanje iznad tvog (prvog) odgovora se odnosi na slucaj kad roba nije isporucena, a ne kad nije poslata. Otuda zabuna.
 
Nazad
Vrh Dno